geniet er nog even van danquote:Op donderdag 28 februari 2013 08:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ja, kort nachtje...
vandaag laatste dagje hier.
dubbel gevoel, en nog geen spoor van m'n favo collega

Pics!quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
...die leuke secretaresse

Wij hebben geen secretaresse.quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
geniet er nog even van danNog de laatste keer met iedereen buurten en net even iets te lang blijven hangen bij die leuke secretaresse

ow, dat is wel jammer danquote:Op donderdag 28 februari 2013 08:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wij hebben geen secretaresse.
1 leuk meisje bij design... maar daar heb ik sowieso praktisch nooit contact mee
Die (design en management) zitten boven, wij (development en verkoop) beneden.

m'n baas en bazin zijn een setje.quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow, dat is wel jammer danik hoorde dat affaires op de werkvloer regelmatig voorkomen in Nederland?

0quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
Goh aldo, hoe staat het met jouw pandapuntjes ?

http://www.pandapunt.nl/quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:14 schreef rival het volgende:
hoe zzat dat ook alweer die pandapunten?

Haha. Hier een grote bek en daar lief doen.quote:

Ik zou het niet weten, ik ga ze niet meer bijhoudenquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
3 dagen geleden waren het er nog 12 ofzo

Stiekem wel, want autistquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik ga ze niet meer bijhouden

Hoe zit het met je tijgerpunten?quote:

wie?quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe zit het met je tijgerpunten?

in de 30quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]

OMGquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |