Je meeten was al genoegquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij hebt ook niet naast mij geslapen.. Hups heeft die eer wel gehad. Maar niet de eer om op of onder mij te slapen.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
of mijn lelijke rotkop. Maar dat denk ik niet.
en me dan toch nog uitnodigen voor een tweede ronde.. Daar ging je de fout in schatquote:
alleen nog een schuur tegenwoordigquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]![]()
Nee nee nee
Hoogstens omdat je die kelder hebt![]()
Geen lekkere tools daaro?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen nog een schuur tegenwoordig
nee, een brommer van de buuf en een winkelwagentje.quote:
Truequote:Op donderdag 28 februari 2013 00:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en me dan toch nog uitnodigen voor een tweede ronde.. Daar ging je de fout in schat
handig zo'n ding.... ook erg geschikt voor in de woonkamerquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, een brommer van de buuf en een winkelwagentje.
quote:
er staan verfemmers in. Ik ben te lui om die eruit te halenquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
handig zo'n ding.... ook erg geschikt voor in de woonkamer
Laat H. t doen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
er staan verfemmers in. Ik ben te lui om die eruit te halen
neuh, die moet eerst mn bed fixen..quote:
top prio ja...quote:Op donderdag 28 februari 2013 01:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
neuh, die moet eerst mn bed fixen..
IEHLquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ach paar dagen antibiotica en het stopt met pus druppelen en stinken
ja, kort nachtje...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |