Dat doen we allemaalquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hahahahaha .... stiekem heeft ie wel lef hoor
Dat geluef ik jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja nja, het is beter voor hem als ik slaap hoor
Whehehe hete hondquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
True.... en ik zat al met een hete hond in mijn hoofd
Je moest wel lachenquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:44 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Whehehe hete hond
[..]
Je moest wel lachen
Niet?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een ruft laten met GvE naast je.... nou ik niet....
Als het eruit moet gewoon laten gaan. Niet inhouden voor je weet ben je een tikkende tijdbomquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ach, ik ben er zoeen die lacht en wisselgeld probeer te gevenquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
slecht een paar fok!kers hebben de twijfelachtige eer gehadquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Al is het maar omdat ik nog nooit naast GvE heb geslapen.... o ik heb 'r nog niet eens gemeet
Hehehequote:Op donderdag 28 februari 2013 00:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, ik ben er zoeen die lacht en wisselgeld probeer te geven
taalnazi spelenquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
slechts een paar fok!kers hebben de twijfelachtige eer gehad
verklaart misschien wel waarom ik al sinds mijn 17e geen relatie meer heb gehadquote:
typtyfus.quote:
Lucky youquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Al is het maar omdat ik nog nooit naast GvE heb geslapen.... o ik heb 'r nog niet eens gemeet
Nee.... dat was het nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
verklaart misschien wel waarom ik al sinds mijn 17e geen relatie meer heb gehad
jij hebt ook niet naast mij geslapen.. Hups heeft die eer wel gehad. Maar niet de eer om op of onder mij te slapen.quote:
oh, dan was het toch mijn bindingsangstquote:
Checkquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh, dan was het toch mijn bindingsangst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |