soms laat H. zo'n scheet dat je hem proeft. Dan denk ik echt dat ik poep (in)adem.quote:

dat is 'nquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het erge is dus dat ik toen ik het de 1e keer las moest lachen
 wel waard ja
  wel waard ja 

*like*quote:

Jij moest ook lachen he?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat is 'nwel waard ja
Maar ik mag niks zeggen

Chemical warfare anno 2013quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
soms laat H. zo'n scheet dat je hem proeft. Dan denk ik echt dat ik poep (in)adem.
 Ik heb medelijden met je
 Ik heb medelijden met je

ik ook. De mijne zijn meestal geurloos dus ik win het nooitquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:37 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Chemical warfare anno 2013Ik heb medelijden met je

Wehehehehquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ook. De mijne zijn meestal geurloos dus ik win het nooit

quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... maar ik weet geen betere....

Hoe noem je een hond zonder poten?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... maar ik weet geen betere....

vragen? Ik vond je opmerking gewoon geniaalquote:

en hij vertelde laatst ook dat ie het soms expres doet en dan wappert om te kijken of ik wel echt slaapquote:

OOOOOOh bedoelde je het zoquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vragen? Ik vond je opmerking gewoon geniaal
 ... sorry... ik las t anders
 ... sorry... ik las t anders 

Zou ik ook doenquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en hij vertelde laatst ook dat ie het soms expres doet en dan wappert om te kijken of ik wel echt slaap

een knakworst.....quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:39 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Hoe noem je een hond zonder poten?

Hahahahaha .... stiekem heeft ie wel lef hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en hij vertelde laatst ook dat ie het soms expres doet en dan wappert om te kijken of ik wel echt slaap

ik zei dat als ik dan al niet sliep, dan wel knock out zou gaanquote:

ja nja, het is beter voor hem als ik slaap hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hahahahaha .... stiekem heeft ie wel lef hoor

Whehehehequote:Op donderdag 28 februari 2013 00:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zei dat als ik dan al niet sliep, dan wel knock out zou gaan

True.... en ik zat al met een hete hond in mijn hoofdquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:42 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoe je het noemt want hij komt toch niet als je hem roept

quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:42 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoe je het noemt want hij komt toch niet als je hem roept

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |