past nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet dus. Je kan nog beter een kudde olifanten in je huis houden dan 1 Kip. Varken is wel een popje geworden
ik 2 poezelsquote:
na Kip wel.quote:
jij zal mij niks. Grapjas.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zal jou eens in de groene zakken
mompelt iets over stukken, waalbrug, bootquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij zal mij niks. Grapjas.
Mompelt iets over hoe hoog de St. Stevenstoren ook al weer was.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mompelt iets over stukken, waalbrug, boot![]()
Moet?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij zal mij niks. Grapjas.
mompelt iets over vrachtwagens op de A15quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mompelt iets over hoe hoog de St. Stevenstoren ook al weer was.
mompelt iets over het spoor bij Utrecht.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mompelt iets over vrachtwagens op de A15
Daar rijden toch geen treinenquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mompelt iets over het spoor bij Utrecht.
ademen. En poepen. Dat zijn dingen die moeten.quote:
Jij ademt poep?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ademen. En poepen. Dat zijn dingen die moeten.
soms. Als het niet sneeuwt. Of als er niemand voor de trein geduwtgevallen isquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daar rijden toch geen treinen
nee, ik denk het niet. Misschien als ik dood ga.quote:
dan neem ik een bus poedersuiker mee. Even op het spoor strooien, HOPPA aangepast dienstroosterquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
soms. Als het niet sneeuwt. Of als er niemand voor de trein geduwtgevallen is
we kunnenook naar Oostenrijk gaan samenquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan neem ik een bus poedersuiker mee. Even op het spoor strooien, HOPPA aangepast dienstrooster
lekker neuken in de sneeuw terwijl we schnitzels etenquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
we kunnenook naar Oostenrijk gaan samen
oh.. ik dacht naar treinen kijken terwijl jij je lam zuipt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lekker neuken in de sneeuw terwijl we schnitzels eten
ik kan wel mijn trein jouw station in laten rijdenquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh.. ik dacht naar treinen kijken terwijl jij je lam zuipt.
Je denkt van niet?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik denk het niet. Misschien als ik dood ga.
nee, lijkt me minder.. Sorry.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik kan wel mijn trein jouw station in laten rijden
quote:Bakker: Wil je brood?
Pinguin: Graag
Bakker: Bruin of wit?
Waarop de pinguin zegt: Ah joh maakt niet uit ik ben op de brommer.
jat wat betersquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:34 schreef AldoTheApache het volgende:
schaamteloze jat uit een ander topic
[..]
het erge is dus dat ik toen ik het de 1e keer las moest lachenquote:
soms laat H. zo'n scheet dat je hem proeft. Dan denk ik echt dat ik poep (in)adem.quote:
dat is 'nquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het erge is dus dat ik toen ik het de 1e keer las moest lachen![]()
*like*quote:
Jij moest ook lachen he?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat is 'nwel waard ja
Maar ik mag niks zeggen
Chemical warfare anno 2013quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
soms laat H. zo'n scheet dat je hem proeft. Dan denk ik echt dat ik poep (in)adem.
ik ook. De mijne zijn meestal geurloos dus ik win het nooitquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:37 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Chemical warfare anno 2013Ik heb medelijden met je
Wehehehehquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ook. De mijne zijn meestal geurloos dus ik win het nooit
quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... maar ik weet geen betere....
Hoe noem je een hond zonder poten?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... maar ik weet geen betere....
vragen? Ik vond je opmerking gewoon geniaalquote:
en hij vertelde laatst ook dat ie het soms expres doet en dan wappert om te kijken of ik wel echt slaapquote:
OOOOOOh bedoelde je het zoquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vragen? Ik vond je opmerking gewoon geniaal
Zou ik ook doenquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en hij vertelde laatst ook dat ie het soms expres doet en dan wappert om te kijken of ik wel echt slaap
een knakworst.....quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:39 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Hoe noem je een hond zonder poten?
Hahahahaha .... stiekem heeft ie wel lef hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en hij vertelde laatst ook dat ie het soms expres doet en dan wappert om te kijken of ik wel echt slaap
ik zei dat als ik dan al niet sliep, dan wel knock out zou gaanquote:
ja nja, het is beter voor hem als ik slaap hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hahahahaha .... stiekem heeft ie wel lef hoor
Whehehehequote:Op donderdag 28 februari 2013 00:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zei dat als ik dan al niet sliep, dan wel knock out zou gaan
True.... en ik zat al met een hete hond in mijn hoofdquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:42 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoe je het noemt want hij komt toch niet als je hem roept
quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:42 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoe je het noemt want hij komt toch niet als je hem roept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |