Jij ligt met je laptop op fok? Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gelukkig niet
[..]
Ik lig vanuit mijn bed met de laptop op FOK!
yvonnequote:Op donderdag 28 februari 2013 00:14 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Jij ligt met je laptop op fok? Hoe krijg je dat voor elkaar
nee, mijn bhmaat weet ik wel, maar ik heb geen zin in dm-etjes van geile rukkertjes die er al een eeltlaag op hebben zitten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen idee, minder tiet want 15kg kwijtmt37 hakken mja alleen bij uitgaan en speciale gelegenheden anders gympen/allstars ... ik bijna nooit ... heb ook maar 10 flesjes waarvan 2 blanke lakjes
Grgr.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, mijn bhmaat weet ik wel, maar ik heb geen zin in dm-etjes van geile rukkertjes die er al een eeltlaag op hebben zitten.
Mag ik je wel een WA sturen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, mijn bhmaat weet ik wel, maar ik heb geen zin in dm-etjes van geile rukkertjes die er al een eeltlaag op hebben zitten.
ik heb kuiltjesquote:
hehehe lolquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij wel, zal ik je een foto sturen van mijn zwart behaarde poes. Of van een zwart met wit behaarde poes. Net wat jij wiltquote:
tijgernootjes en anders nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lekker voor de borrelnootjes
quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij wel, zal ik je een foto sturen van mijn zwart behaarde poes. Of van een zwart met wit behaarde poes. Net wat jij wilt
quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tijgernootjes en anders niet
Ik heb al 2 kattenquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij wel, zal ik je een foto sturen van mijn zwart behaarde poes. Of van een zwart met wit behaarde poes. Net wat jij wilt
niet dus. Je kan nog beter een kudde olifanten in je huis houden dan 1 Kip. Varken is wel een popje gewordenquote:
die in de groene zakken.quote:
past nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet dus. Je kan nog beter een kudde olifanten in je huis houden dan 1 Kip. Varken is wel een popje geworden
ik 2 poezelsquote:
na Kip wel.quote:
jij zal mij niks. Grapjas.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zal jou eens in de groene zakken
mompelt iets over stukken, waalbrug, bootquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij zal mij niks. Grapjas.
Mompelt iets over hoe hoog de St. Stevenstoren ook al weer was.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mompelt iets over stukken, waalbrug, boot![]()
Moet?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij zal mij niks. Grapjas.
mompelt iets over vrachtwagens op de A15quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mompelt iets over hoe hoog de St. Stevenstoren ook al weer was.
mompelt iets over het spoor bij Utrecht.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mompelt iets over vrachtwagens op de A15
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |