Daar rijden toch geen treinenquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mompelt iets over het spoor bij Utrecht.
ademen. En poepen. Dat zijn dingen die moeten.quote:
Jij ademt poep?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ademen. En poepen. Dat zijn dingen die moeten.
soms. Als het niet sneeuwt. Of als er niemand voor de trein geduwtgevallen isquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daar rijden toch geen treinen
nee, ik denk het niet. Misschien als ik dood ga.quote:
dan neem ik een bus poedersuiker mee. Even op het spoor strooien, HOPPA aangepast dienstroosterquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
soms. Als het niet sneeuwt. Of als er niemand voor de trein geduwtgevallen is
we kunnenook naar Oostenrijk gaan samenquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan neem ik een bus poedersuiker mee. Even op het spoor strooien, HOPPA aangepast dienstrooster
lekker neuken in de sneeuw terwijl we schnitzels etenquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
we kunnenook naar Oostenrijk gaan samen
oh.. ik dacht naar treinen kijken terwijl jij je lam zuipt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lekker neuken in de sneeuw terwijl we schnitzels eten
ik kan wel mijn trein jouw station in laten rijdenquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh.. ik dacht naar treinen kijken terwijl jij je lam zuipt.
Je denkt van niet?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik denk het niet. Misschien als ik dood ga.
nee, lijkt me minder.. Sorry.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik kan wel mijn trein jouw station in laten rijden
quote:Bakker: Wil je brood?
Pinguin: Graag
Bakker: Bruin of wit?
Waarop de pinguin zegt: Ah joh maakt niet uit ik ben op de brommer.
jat wat betersquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:34 schreef AldoTheApache het volgende:
schaamteloze jat uit een ander topic
[..]
het erge is dus dat ik toen ik het de 1e keer las moest lachenquote:
soms laat H. zo'n scheet dat je hem proeft. Dan denk ik echt dat ik poep (in)adem.quote:
dat is 'nquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het erge is dus dat ik toen ik het de 1e keer las moest lachen![]()
*like*quote:
Jij moest ook lachen he?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat is 'nwel waard ja
Maar ik mag niks zeggen
Chemical warfare anno 2013quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
soms laat H. zo'n scheet dat je hem proeft. Dan denk ik echt dat ik poep (in)adem.
ik ook. De mijne zijn meestal geurloos dus ik win het nooitquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:37 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Chemical warfare anno 2013Ik heb medelijden met je
Wehehehehquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ook. De mijne zijn meestal geurloos dus ik win het nooit
quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... maar ik weet geen betere....
Hoe noem je een hond zonder poten?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... maar ik weet geen betere....
vragen? Ik vond je opmerking gewoon geniaalquote:
en hij vertelde laatst ook dat ie het soms expres doet en dan wappert om te kijken of ik wel echt slaapquote:
OOOOOOh bedoelde je het zoquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vragen? Ik vond je opmerking gewoon geniaal
Zou ik ook doenquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en hij vertelde laatst ook dat ie het soms expres doet en dan wappert om te kijken of ik wel echt slaap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |