Dat doen we allemaalquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hahahahaha .... stiekem heeft ie wel lef hoor
Dat geluef ik jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja nja, het is beter voor hem als ik slaap hoor
Whehehe hete hondquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
True.... en ik zat al met een hete hond in mijn hoofd
Je moest wel lachenquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:44 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Whehehe hete hond
[..]
Je moest wel lachen
Niet?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een ruft laten met GvE naast je.... nou ik niet....
Als het eruit moet gewoon laten gaan. Niet inhouden voor je weet ben je een tikkende tijdbomquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ach, ik ben er zoeen die lacht en wisselgeld probeer te gevenquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
slecht een paar fok!kers hebben de twijfelachtige eer gehadquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Al is het maar omdat ik nog nooit naast GvE heb geslapen.... o ik heb 'r nog niet eens gemeet
Hehehequote:Op donderdag 28 februari 2013 00:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, ik ben er zoeen die lacht en wisselgeld probeer te geven
taalnazi spelenquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
slechts een paar fok!kers hebben de twijfelachtige eer gehad
verklaart misschien wel waarom ik al sinds mijn 17e geen relatie meer heb gehadquote:
typtyfus.quote:
Lucky youquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Al is het maar omdat ik nog nooit naast GvE heb geslapen.... o ik heb 'r nog niet eens gemeet
Nee.... dat was het nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
verklaart misschien wel waarom ik al sinds mijn 17e geen relatie meer heb gehad
jij hebt ook niet naast mij geslapen.. Hups heeft die eer wel gehad. Maar niet de eer om op of onder mij te slapen.quote:
oh, dan was het toch mijn bindingsangstquote:
Checkquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh, dan was het toch mijn bindingsangst
of mijn lelijke rotkop. Maar dat denk ik niet.quote:
Je meeten was al genoegquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij hebt ook niet naast mij geslapen.. Hups heeft die eer wel gehad. Maar niet de eer om op of onder mij te slapen.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
of mijn lelijke rotkop. Maar dat denk ik niet.
en me dan toch nog uitnodigen voor een tweede ronde.. Daar ging je de fout in schatquote:
alleen nog een schuur tegenwoordigquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]![]()
Nee nee nee
Hoogstens omdat je die kelder hebt![]()
Geen lekkere tools daaro?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen nog een schuur tegenwoordig
nee, een brommer van de buuf en een winkelwagentje.quote:
Truequote:Op donderdag 28 februari 2013 00:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en me dan toch nog uitnodigen voor een tweede ronde.. Daar ging je de fout in schat
handig zo'n ding.... ook erg geschikt voor in de woonkamerquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, een brommer van de buuf en een winkelwagentje.
quote:
er staan verfemmers in. Ik ben te lui om die eruit te halenquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
handig zo'n ding.... ook erg geschikt voor in de woonkamer
Laat H. t doen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
er staan verfemmers in. Ik ben te lui om die eruit te halen
neuh, die moet eerst mn bed fixen..quote:
top prio ja...quote:Op donderdag 28 februari 2013 01:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
neuh, die moet eerst mn bed fixen..
IEHLquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ach paar dagen antibiotica en het stopt met pus druppelen en stinken
ja, kort nachtje...quote:
geniet er nog even van danquote:Op donderdag 28 februari 2013 08:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ja, kort nachtje...
vandaag laatste dagje hier.
dubbel gevoel, en nog geen spoor van m'n favo collega
Pics!quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
...die leuke secretaresse
Wij hebben geen secretaresse.quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
geniet er nog even van danNog de laatste keer met iedereen buurten en net even iets te lang blijven hangen bij die leuke secretaresse
ow, dat is wel jammer danquote:Op donderdag 28 februari 2013 08:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wij hebben geen secretaresse.
1 leuk meisje bij design... maar daar heb ik sowieso praktisch nooit contact mee
Die (design en management) zitten boven, wij (development en verkoop) beneden.
m'n baas en bazin zijn een setje.quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow, dat is wel jammer danik hoorde dat affaires op de werkvloer regelmatig voorkomen in Nederland?
0quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
Goh aldo, hoe staat het met jouw pandapuntjes ?
http://www.pandapunt.nl/quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:14 schreef rival het volgende:
hoe zzat dat ook alweer die pandapunten?
Haha. Hier een grote bek en daar lief doen.quote:
Ik zou het niet weten, ik ga ze niet meer bijhoudenquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
3 dagen geleden waren het er nog 12 ofzo
Stiekem wel, want autistquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik ga ze niet meer bijhouden
Hoe zit het met je tijgerpunten?quote:
wie?quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe zit het met je tijgerpunten?
in de 30quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OMGquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat wilde je zeggen dan?quote:
Dan kan ik rustig zeggen dat ik er 40 heb ... dunno if that's a good thingquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat wilde je zeggen dan?![]()
@aldo, ik in de 40. Ben er nog niet over uit of dat nou goed is of juist niet.
Ik vind de tijgerpunten leukerquote:
het gemiddelde van mijn leeftijd was 18 ofzo, ik zit daar op het dubbele ongeveerquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat wilde je zeggen dan?![]()
@aldo, ik in de 40. Ben er nog niet over uit of dat nou goed is of juist niet.
Aangezien wij dat hebben is dat goed!quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan kan ik rustig zeggen dat ik er 40 heb ... dunno if that's a good thing
Ja of niet... geen idee hoe Cryothic nu op zijn werk zit he?quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aangezien wij dat hebben is dat goed!![]()
We rule!
ik heb geen idee wat je bedoelt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja of niet... geen idee hoe Cryothic nu op zijn werk zit he?
Crythic denkt: 40, amateursquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben ik op zich ook wel nieuwsgierig naar ja.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
You funny!quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Crythic denkt: 40, amateurs![]()
ik niet, Cryoquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
You funny!
Ons amateurs noemen
Ik ben trots op je!quote:
24...quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Crythic denkt: 40, amateurs![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt me op dat ik niet zo goed scoor op het continentale gebied![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]!!!!!! ik moest lachen.... heel hard ook
tja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt me op dat ik niet zo goed scoor op het continentale gebied
ik zag er nog wel een paar die op t verlanglijstje mogen/staan... maar ja.NIEUW: Foto's!
Als ik alles aanklik zijn het er 139quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:38 schreef AldoTheApache het volgende:
maximale score is 124
euhm, 150Maar als ik alles aanklik krijg ik maar 124 :")
quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]!!!!!! ik moest lachen.... heel hard ook
Daar ik juist welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt me op dat ik niet zo goed scoor op het continentale gebied3 van de 6
en 4/5 superbonussen
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
oh?quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
tja...
ik zag er nog wel een paar die op t verlanglijstje mogen/staan... maar ja.
nee hoor, niet hier, en al eens eerder gezegdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |