post eensquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Er staan wel nog een aantal dingen in die lijstjes die op mn wishlist staan.
kom ik toch ook weer redelijk gemiddeld uit de bus...quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
als man van 31 zou je zelfs bovengem. zijn met die score.
ik weet niet wat voor verhaaltje er bij de vrouwen bij staat.
Maar als je hulp nodig hebt om hoger te komen
geef jezelf maar ff een schouderklopjequote:Op donderdag 28 februari 2013 09:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
kom ik toch ook weer redelijk gemiddeld uit de bus...
Nee. Isse prive!quote:
Damn, dan kan ik nog wel even droogstaan zonder dat het genant wordtquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
als man van 31 zou je zelfs bovengem. zijn met die score.
ik weet niet wat voor verhaaltje er bij de vrouwen bij staat.
Maar als je hulp nodig hebt om hoger te komen
quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bij mij staat niets meer op de lijst wat ik niet had aangevinkt. Behalve misschien in de verschillende continenten nog seks hebben. Maar verder heb ik alles al gedaan op seksueel gebied wat ik wil
ik kon daar ook niks meer vinden wat ik graag zou willen, maar ik heb zeker nog niet alles gedaan dat ik wilde op dat gebiedquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bij mij staat niets meer op de lijst wat ik niet had aangevinkt. Behalve misschien in de verschillende continenten nog seks hebben. Maar verder heb ik alles al gedaan op seksueel gebied wat ik wil
Ik niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
al scoor ik 20 pandapunten kan me er niet druk om makenquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Damn, dan kan ik nog wel even droogstaan zonder dat het genant wordt
dat zijn 20 weken voor mijquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:58 schreef rival het volgende:
[..]
al scoor ik 20 pandapunten kan me er niet druk om maken
quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:57 schreef rival het volgende:
[..]
ik kon daar ook niks meer vinden wat ik graag zou willen, maar ik heb zeker nog niet alles gedaan dat ik wilde op dat gebied
Dat kan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik vind de lijst ook wel een aantal dingen missen.
Dude! Das bijna 2 jaar geen seks!quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:58 schreef rival het volgende:
[..]
al scoor ik 20 pandapunten kan me er niet druk om maken
Ik heb 3/6 continentenquote:
Je mag het best weten hoor. Ik pleur het gewoon liever niet op het forum.quote:
Wie weet biedt iemand zich wel aan johquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je mag het best weten hoor. Ik pleur het gewoon liever niet op het forum.
ik stop vlees niet in hokjesquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
paardenpoep, het is 2013 hoor...
hoe kom jij op 2 jaar?quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude! Das bijna 2 jaar geen seks!
Dat hou jij heus niet vol!
Daar ben ik juist bang voor.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wie weet biedt iemand zich wel aan joh![]()
inb4: aldo
oh voor mij dus 20 maanden dan....quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat zijn 20 weken voor mij
student zijn is kutquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:03 schreef rival het volgende:
[..]
oh voor mij dus 20 maanden dan....
oh das wel erg lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |