lipje | zondag 17 februari 2013 @ 22:16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De Lancia Delta S4 is een rallyauto die door Lancia werd ingezet tijdens het Groep B-segment in het Wereldkampioenschap Rally, in de seizoenen 1985 en 1986. De auto won in totaal vier WK-rally's en Lancia werd er in 1986 vice-wereldkampioen mee in het constructeurskampioenschap. Er is van 1985 tot 1986 ook een straatversie van gebouwd, simpel genaamd de Lancia Delta S4 Stradale. Geschiedenis Lancia was het eerste automerk die een Groep B auto introduceerde in het Wereldkampioenschap Rally, toen ze in het seizoen 1982 de Rally 037 debuteerde in Corsica. De achterwielaangedreven Rally 037 was in eerste instantie competitief, en wist in het seizoen 1983 zelfs Audi te verslaan voor de winst in het constructeurskampioenschap. Daarna ontstond er echter een teruggang, toen menig concurrentie met innovatiever en simpelweg sneller materiaal kwam aanzetten. Lancia besloot daarom in 1984 te beginnen aan de ontwikkeling van een vierwielaangedreven auto. Het model werd gebaseerd op de originele Delta-straatversie van Lancia, maar kende ondanks de naam weinig overeenkomsten, en werd dit voornamelijk gedaan voor commerciële doeleinden. In tegenstelling tot de achterwielaandrijving van de Rally 037, beschikte de Delta S4 over vierwielaandrijving, iets waar Audi en Peugeot al een tijd hun voordeel uit trokken. De auto maakte gebruik van zowel een compressor als een turbo, om zodoende bij een laag toerental de turbodruk zo hoog mogelijk te houden; een uniek systeem voor de tijd. De motor werd centraal geplaatst en produceerde naar officiële cijfers 550 Pk. De carrosserie bestond in haar geheel uit kevlar-materiaal en kon zowel aan de voor- als achterzijde losgedaan worden van zijn basis, om zo bij schade of reparaties sneller te kunnen handelen. Verder werd de carressorie geholpen door verschillende aerodynamische onderdelen, waaronder luchtinlaten met een Gurney Flap, een flexibele voor-skirt, voor- en achtervleugel, de laatstgenoemde die aan elk uiteinde uitkwam op een luchthapper aan de zijkant van de auto. De deuren bestonden net als bij de Rally 037 uit een hol kevlar-frame, die binnenin geen bekleding had. Deze had geen conventionele deurklink, maar werd geopend met een kleine lus en de ramen waren gemaakt van vast perplex - een gewoonte bij Groep B auto's - met een klein schuifpaneel voor ventilatie of voor het doorgeven van tijdkaarten of dergelijke zaken. Om in aanmerking te komen voor homologatie, moesten er minimaal 200 straatversies van de Delta S4 worden gebouwd. Competitief De ontwikkeling van de Delta S4 die in 1984 begon, verliep gaandeweg veel vertraging op. De auto maakte uiteindelijk zijn debuut halverwege 1985, tijdens de Franse Mille Pistes Rally, een evenement waar vaker prototypes aan de start verschenen. De auto werd daarna ingezet in enkele nationale rally's, waaruit bleek dat de auto snel maar onbetrouwbaar was. Het originele WK-debuut van de Delta S4 moest komen in Finland, maar het was pas in de laatste ronde van het kampioenschap in Groot-Brittannië dat de auto eindelijk haar opwachting kon maken in het WK. Met rijders Henri Toivonen en Markku Alén greep Lancia gelijk naar een één-twee en daarmee natuurlijkerwijs naar de eerste WK-overwinning voor de Delta S4. Het seizoen 1986 werd gestart zoals 1985 eindigde. Toivonen won met overtuiging de openingsronde in Monte Carlo en Alén eindigde als tweede in de daaropvolgende ronde in Zweden. De goede reputatie van de auto werd echter flink geschaad toen Toivonen en navigator Sergio Cresto dodelijk verongelukte in Corsica, terwijl het duo aan de leiding lag van het evenement. De auto raakte van de weg na een gemiste bocht naar links en viel een ravijn in om vervolgens bij stilstand prompt tot explosie te komen. Door het snel-brandend kevlar-materiaal bleef er niet veel over van de auto. Het bleek later dat de benzinetank onzorgvuldig beschermd was en dat die in de val met gemak door bomen werd doorboort. Dit ongeluk was uiteindelijk het directe gevolg voor de overkoepelende autosport organisatie FIA om de Groep B klasse te verbieden voor competitie ingaand vanaf het seizoen 1987. Desondanks vocht Lancia de rest van het jaar het kampioenschap uit met voornaamste concurrent Peugeot, en wonnen met Alén in eerste instantie zowel het rijders- als constructeurskampioenschap, totdat de resultaten van de dat jaar verreden rally in San Remo door een irreguliere fout van de technische keuring werd geannuleerd, en daarbij de punten van winnaar Alén en Lancia werden ingetrokken, en zo het kampioenschap ging naar Peugeot en rijder Juha Kankkunen. De oorspronkelijke opvolger van de Delta S4 moest vanaf het seizoen 1988 de Groep S Delta ECV worden, maar ook deze klasse werd tegelijkertijd met Groep B stop gezet. Vanaf het seizoen 1987 werd de Groep A Delta de opvolger van de S4, een auto die wel puur gebaseerd was op het productiemodel, en die Lancia tussen 1987 en 1992 nog aan zes constructeurstitels hielp. De Delta S4 werd tot aan 1992 nog in privé-gebruik in rallycross evenementen ingezet. Specificaties Lancia Delta S4 Carrosserie Merk Lancia Type Delta S4 Body Hatchback, 2-deurs Materiaal Kevlar en plastic Afmetingen en gewicht Lengte 3990 mm Breedte 1880 mm Hoogte 1400 mm Wielbasis 2440 mm Spoorbreedte voor 1510 mm Spoorbreedte achter 1535 mm Gewicht 890 kg Technisch Motor 4 cilinder in-lijn, Turbo en kompressor Motor positie Centraal, longitudinaal Capaciteit 1785 cc Boring × Slag 88,5 × 71,5 Ventielen per cil. 4 Nokkenas Dubbel bovenliggend Vermogen 480 Pk/8400 tpm Max. koppel 490 Nm/5000 tpm Compressieverhouding 7.0:1 Verbranding Injectie Transmissie Handmatige 5-versnellingsbak Aandrijving 4x4 Ophanging Dubbele draagarm en hydraulische schokbrekers ![]() ![]() Tjabbo's fleshlight Bojo's date begin----------Eind Ook_Gek avatar blunder ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enz http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=11 | |
lipje | zondag 17 februari 2013 @ 22:17 |
Fipo ![]() | |
Paladijn | zondag 17 februari 2013 @ 22:20 |
Lancia ![]() | |
lipje | zondag 17 februari 2013 @ 22:20 |
italiaanse rommel ![]() | |
lipje | zondag 17 februari 2013 @ 22:22 |
![]() wat staat er achter de Lancia? ![]() | |
Barcaconia | zondag 17 februari 2013 @ 22:23 |
Gvd, klik ik dit topic aan, hele bank onder de olie. Je wordt bedankt ![]() | |
densmee | zondag 17 februari 2013 @ 22:23 |
![]() ![]() | |
lipje | zondag 17 februari 2013 @ 22:33 |
das roet van de uitlaat, gecombineerd met wat saharazand ![]() | |
Dingest | zondag 17 februari 2013 @ 22:35 |
Martini ![]() | |
densmee | zondag 17 februari 2013 @ 22:37 |
![]() | |
Barcaconia | zondag 17 februari 2013 @ 22:38 |
![]() | |
loveli | zondag 17 februari 2013 @ 22:54 |
Geile OP.Nog beter! | |
daNpy | zondag 17 februari 2013 @ 22:56 |
Volkswaggel | |
Chuck-N0rr1s | zondag 17 februari 2013 @ 23:08 |
Goede op ![]() | |
densmee | zondag 17 februari 2013 @ 23:16 |
daar wordt een anwb'er wel gelukkig van natuurlijk, meer sleutelen dan rijden | |
2cv | zondag 17 februari 2013 @ 23:28 |
Ik kan het niet laten, sorry ...Een paar dingen: 1) Huurauto's worden misbruikt, mishandeld, verkracht en gemarteld. Het lijkt wel als of alles zo snel mogelijk stuk moet. Je kan hoe dingen aanvoelen dus niet beoordelen n.a.v. een rit in een huurato, of het ding moet minder dan 100km op de teller hebben staan. 2) Je verwart 'iets anders' met 'onhandig'. Citroën wil (wou?) graag revolutionair zijn. De schakelpook in de kofferbak monteren is revolutionair, maar totaal en compleet zinloos. Dus als je revolutionair wilt zijn, moet je ook nadenken hoe je dingen anders wilt doen. Die gekke manier van bedienen van o.a. de eerste dashboards in de BX-en en die 'rare' DiRaVi stuurbekractiging in de DS, SM en CX zijn even wennen, maar wie daar de moeite toe neemt vindt het in het merendeel van de gevallen erg fijn en prettig. Ik geef toe: met beide heb ik amper ervaring. Ik spreek dus eigenlijk namens anderen. Maar als je die anderen vraagt zal je in het merendeel van de gevallen een 'even wennen maar daarna heel fijn'-verhaal te horen krijgen. Vergelijk het ook eens met voor het eerst van je leven in een auto stappen. Dan weet je ook niet waar alles zit, dat is dus ook even wennen. Maar op den duur weet je het en ben je er aan gewend. Als je dan in een auto stapt met een andersoortige bediening stapt, dan is dat ook weer wennen. Want het is maar net wat je gewend bent. | |
2cv | zondag 17 februari 2013 @ 23:28 |
Ik heb het andersom: als ik in een andere auto rijd en in een reactie wil toeteren zit ik zinloos op een stengel te rammen. En als ik stuur hoor ik nog wel eens het 'hee, je draait aan je stuur'-alarm. | |
2cv | zondag 17 februari 2013 @ 23:30 |
Over die 99 die ik gister gekocht heb. Motorkap moet je met grof geweld open doen. Het scharnier gaat 'niet zo soepel'. Volgens mij komt het ergens tegenaan. | |
2cv | zondag 17 februari 2013 @ 23:42 |
Overigens, ik ben klaar met het uit de sloot trekken van oude koeienonderwerpen uit topic 1784. | |
vosss | maandag 18 februari 2013 @ 00:00 |
Ga je mond spoelen met groene zeep; rekel! ![]() ![]() | |
vosss | maandag 18 februari 2013 @ 00:00 |
Dat dus ![]() ![]() | |
2cv | maandag 18 februari 2013 @ 00:07 |
Dat is toch zo'n audi die dezelfde vorm heeft als een BX ? | |
loveli | maandag 18 februari 2013 @ 00:10 |
*groene zeep aangeeft* | |
vosss | maandag 18 februari 2013 @ 00:13 |
Dat is een Audi Sport Quattro S1 ![]() ![]() ![]() | |
2cv | maandag 18 februari 2013 @ 00:16 |
*aan de kant zet* | |
2cv | maandag 18 februari 2013 @ 00:17 |
Audi met de vorm van een BX zonder achterdeuren ![]() | |
Sounddragon | maandag 18 februari 2013 @ 01:41 |
Je kunt ze ook gewoon de vernieling in schoppen natuurlijk ipv het kleine meisje uit te hangen ![]() Is dat zo? waarom dan? | |
Lilliesleaf | maandag 18 februari 2013 @ 01:42 |
Ik was op gegeven moment dus net een centimeter te lang en een kilo te zwaar waardoor ik dus voor mijn gevoel tegenover types als jij terecht kwam, die ook nog eens jaren meer aan ervaring achter zich hadden. Er waren wedstrijden dat ik daadwerkelijk gewoon bang werd, zodra ik wist tegen wie ik moest sparren. | |
Sounddragon | maandag 18 februari 2013 @ 01:44 |
Jah, da's niet goed, maar bang maakt voorzichtig, en da's alleen maar handig ![]() | |
Geerd | maandag 18 februari 2013 @ 01:46 |
Ns vergrijst of hoe schrijf je dat Anne? ![]() ![]() | |
Sounddragon | maandag 18 februari 2013 @ 01:48 |
Whehe, dan weet ik niet of ze wel op mij zitten te wachten; ik ben ook al wat ouder, en niet erg geschikt als voetvolk zoals ik al had uitgelegd.. Misschien in een mobiel team om wat tuig de keien op te trappen, maar niet als kaartjes knipper, lijkt me geen goed plan. | |
Lilliesleaf | maandag 18 februari 2013 @ 01:48 |
Was er maar iemand die me dat toen vertelde. Engste was nog wel een kleine chick die niet in die categorie zat vanwege gewicht/lengte maar gewoon, omdat ze te goed was. Zij maakte op die manier echt al die grote sterke brede jongens in. Maja, zij was toen al bezig om haar zwarte band te halen terwijl ze nog bij de jeugd zat. | |
Geerd | maandag 18 februari 2013 @ 01:50 |
Ns doet niet aan leeftijdendiscriminatie gooi een poging | |
Sounddragon | maandag 18 februari 2013 @ 01:53 |
Verkeerde sportschool misschien. Mijn vader en oom hadden een TKD school, dus ik heb er best een aardig tijdje van mee kunnen genieten, was alleen te lui om poomse's te leren, dus ik ben nooit hoger gekomen als groen, en daarin won ik veel, omdat ik eigenlijk al goed genoeg was voor bruin maja die stomme kutfiguurtjes lopen he... vonnik gewoon niks. Trainen, techniek en sparren, dat was dé sjit ![]() | |
Geerd | maandag 18 februari 2013 @ 01:53 |
Dan is het niet leuk meer, moet wel in verhouding blijven. | |
2cv | maandag 18 februari 2013 @ 01:54 |
Hmz, ik denk dat ik ook maar eens ga slapen. | |
Sounddragon | maandag 18 februari 2013 @ 01:54 |
Bij railpro, als machinist ![]() Kweenie of dat wat voor mij is, ik heb eigenlijk helemaal niks met treintjes ![]() | |
Sounddragon | maandag 18 februari 2013 @ 01:55 |
![]() ![]() ![]() ![]() Ik wist gewoon dat je dat zou lezen ![]() | |
Geerd | maandag 18 februari 2013 @ 01:55 |
Ik ook niet en ik weet wel zeker sala ook niet, | |
2cv | maandag 18 februari 2013 @ 01:56 |
Treinen zijn net grote gele motorfietsen van tientallen/honderden tonnen waar je in zit in plaats van op en waar je niet zelf mee kan bepalen hoe en waar je de bocht om gaat. | |
Geerd | maandag 18 februari 2013 @ 01:57 |
Heb jij je ui van Anne gejat of andersom? ![]() | |
2cv | maandag 18 februari 2013 @ 01:58 |
Zelf gejat ![]() | |
Sounddragon | maandag 18 februari 2013 @ 01:58 |
Precies dat stukje is nou waarom het me niks lijkt op termijn; niet genoeg vrijheid; je werkt in een schemaatje en doet vaak hetzelfde op verschillende plaatsen, maar dat blijft allemaal een beetje van het zelfde denk ik na een tijdje.. | |
Sounddragon | maandag 18 februari 2013 @ 01:59 |
Wordt weer eens tijd voor iets anders. | |
Geerd | maandag 18 februari 2013 @ 02:00 |
Jah idd het komt allemaal op het zelfde neer, maar zoon kraan dan? Of die nou 30 meter is of 80?? Principe blijft ook het zelfde? | |
2cv | maandag 18 februari 2013 @ 02:01 |
Maakt niet uit wat je doet, je komt toch wel te laat. En als ze vinden dat het jouw schuld is, geef je gewoon ProRail de schuld omdat appel. | |
2cv | maandag 18 februari 2013 @ 02:01 |
Nee ![]() | |
Lilliesleaf | maandag 18 februari 2013 @ 02:01 |
Tijd om te gaan slapen, weltrusten iedereen. | |
Sounddragon | maandag 18 februari 2013 @ 02:03 |
Ligt aan de kraan, in de verhuur is elke dag een nieuw avontuur. Als je op een rups of iets wat vast op een bouw staat zit, is het wel erg routinematig, maar dan nog steeds een stuk intensiever als ik me het rijden met een trein voorstel. Kan me natuurlijk ernstig vergissen, maar het lijkt me iets wat redelijk rap saai wordt.. voor mij dan he.. ik heb stimulatie nodig met enige regelmaat, anders ga ik me vervelen, en dan is het gauw over met de pret. | |
Sounddragon | maandag 18 februari 2013 @ 02:04 |
truste ![]() | |
Sounddragon | maandag 18 februari 2013 @ 02:06 |
Ja, plaatje is niet van jou, hebbie gepikt, ook omdat appel. | |
Geerd | maandag 18 februari 2013 @ 02:06 |
Jaah oke, maar zo heel oud ben jij ook niet? 30? | |
Sounddragon | maandag 18 februari 2013 @ 02:07 |
I wish ![]() | |
Geerd | maandag 18 februari 2013 @ 02:09 |
Je bent gewoon een dikke milf hunter ofniet ? hahaha. Anne had ik rond 28 geschat en jij 30.32 | |
Sounddragon | maandag 18 februari 2013 @ 02:12 |
Nee, ik heb een heel lief meisje, en daar heb ik mijn handjes vol genoeg aan; MILFs zijn overrated En dan zit je bij Anne zwaar in de minpunten nu, en je bent mijn grote vriend ![]() | |
Geerd | maandag 18 februari 2013 @ 02:20 |
Who dat had ik niet verwacht, goed bezig sd ![]() ![]() | |
Sounddragon | maandag 18 februari 2013 @ 02:22 |
Dan moet je een MILF zoeken waar je het mee kunt; volgens mij zijn er zat ouwe tangen die wel een jonkie willen ![]() Als ik het andersom zou doen zou ik nu met een oud gebouw van rond de 65 55 hokken ![]() ![]() [ Bericht 8% gewijzigd door Sounddragon op 18-02-2013 02:56:07 ] | |
Sounddragon | maandag 18 februari 2013 @ 02:25 |
Maarrehh.. speaking off which; ik ga zo eens effe die warme billetjes opzoeken ![]() Bis später ![]() | |
Geerd | maandag 18 februari 2013 @ 02:26 |
Ben jij 50? en Anne 35? Who dacht echt dat jij rond 35 was en Anne paar foto's gezien in kpd damn 28/30 ![]() | |
2cv | maandag 18 februari 2013 @ 02:26 |
Zelfs ik had je jonger dan 45 ingeschat. | |
Geerd | maandag 18 februari 2013 @ 02:27 |
Jij wel ![]() | |
Sounddragon | maandag 18 februari 2013 @ 02:56 |
Rekenfoutje ![]() ![]() | |
Sounddragon | maandag 18 februari 2013 @ 02:57 |
En nou ben ik echt pleite ![]() | |
Geerd | maandag 18 februari 2013 @ 03:00 |
Aan slapen zul je niet toe komen ! ![]() | |
lipje | maandag 18 februari 2013 @ 07:20 |
zuipschuit ![]() | |
lipje | maandag 18 februari 2013 @ 07:23 |
![]() ![]() | \/ [ Bericht 1% gewijzigd door lipje op 18-02-2013 07:30:33 ] | |
lipje | maandag 18 februari 2013 @ 07:29 |
goedemorgen ![]() en SD... hoe voelen die veren in je reet? ![]() | |
daNpy | maandag 18 februari 2013 @ 08:10 |
Die huur auto's hadden <20k op de teller staan. Daarnaast is het natuurlijk persoonlijk. Als je jaren Citroen gewend bent, zal het wel meer op zijn plek vallen. Maar dan nog zijn het niet verstelbare stuur, stuurverkrachtiging en gevoelloosheid in stuur, pedalen en versnellingsbak gewoon kl#te. Je kan de versnellingspook IN de versnelling bijna 10cm links/rechts bewegen. Ze waren overigens uit eind 2012 en hadden in de on board navi de A74 nog niet staan (voorjaar 2010 aangelegd en in gebruik genomen)... | |
Duvel | maandag 18 februari 2013 @ 08:28 |
Ligt er aan wat voor diensten je draait en wat voor treinen je rijdt. Gezien vanuit het oogpunt van vakmanschap is het rijden van goederentreinen volgens mij uitdagender dan reizigerstreinen. Railpro rijdt infratreinen, daar kunnen aardig zware dingen bij zitten, maar het kan ook rangeren zijn op Crailoo met een locje uit 1948. Lekker spartaans maar niet de vrijheid die je wilt denk ik. | |
#ANONIEM | maandag 18 februari 2013 @ 09:36 |
Lancia OP ![]() * Alfisti laat knabbelende roestkevers los in dit topic. | |
Sounddragon | maandag 18 februari 2013 @ 10:09 |
Ik zie geen veren ![]() Ik weet het niet, moet er effe over nadenken. Aan de ene kant lijkt het me wel leuk om weer eens wat nieuws te leren, en aan de andere kant trekt het spoor me gewoon helemaal niet. Feit is wel dat de NS volgens mij wel een goede werkgever is, en ik ook weer aan het werk moet, want dat thuiszitten begint me ook wel al een beetje de strot uit te hangen. | |
Duvel | maandag 18 februari 2013 @ 11:29 |
Het duurt natuurlijk wel ff voor je machinist bent... Volgens mij valt Railpro niet meer onder de NS CAO maar de CAO Railinfra. Die is nog steeds niet slecht volgens mij. | |
Sounddragon | maandag 18 februari 2013 @ 11:33 |
Jah, er zal best een hoop te leren zijn, dat geloof ik zomaar. Maakt mij niet uit wat er boven mijn loonstrook staat. De cijfertjes onderaan zijn het interessantst ![]() Overigens zie ik nergens vacatures staan met een standplaats deze kant op.. | |
Freezer | maandag 18 februari 2013 @ 11:38 |
Geeft niks... Je kan altijd met de trein naar je werk ![]() | |
Barcaconia | maandag 18 februari 2013 @ 11:44 |
Jippie ![]() | |
Sounddragon | maandag 18 februari 2013 @ 11:47 |
Lijkt me toch lastig als je verondersteld wordt de eerste trein te gaan bemannen en in beweging te zetten... of krijg je dan een dolly van de zaak? ![]() | |
Freezer | maandag 18 februari 2013 @ 11:50 |
Misschien kan je de trein wel mee naar huis nemen.... (parkeren op dichtstbijzijnde station) | |
Freezer | maandag 18 februari 2013 @ 11:51 |
En wanneer ze sneeuw voorspellen kan je uitslapen... ![]() | |
Sounddragon | maandag 18 februari 2013 @ 12:01 |
Misschien leggen ze dan special voor mij wel een extra spoortje tot hier voor de deur, dan kan hij wel hier staan ![]() | |
Freezer | maandag 18 februari 2013 @ 12:03 |
Lijkt mij best leuk.... zo'n trein op het erf... ![]() | |
Sounddragon | maandag 18 februari 2013 @ 12:06 |
Lijkt mij best leuk, een erf waar een trein op past. | |
Duvel | maandag 18 februari 2013 @ 12:08 |
Er rijden wel personeelstreinen 's nachts. En anders met de auto naar je standplaats. | |
Barcaconia | maandag 18 februari 2013 @ 12:10 |
Leuke antieke locomotief achter het huis wil ik best hebben hoor ![]() | |
Freezer | maandag 18 februari 2013 @ 12:14 |
Neemt wel veel ruimte in. Die kan ik wel beter gebruiken. Als ik zoveel ruimte over zou hebben, zou een hottub eerder komen. | |
ZwartmetSuiker | maandag 18 februari 2013 @ 13:42 |
H0 is makkelijker. | |
ZwartmetSuiker | maandag 18 februari 2013 @ 13:43 |
Bij deze nog even mijn oprechte complimenten voor de OP! | |
Sounddragon | maandag 18 februari 2013 @ 13:53 |
De hele nacht door? of eentje voor en eentje na werktijd of iets in die richting? | |
Sounddragon | maandag 18 februari 2013 @ 13:54 |
Zie hem er maar eens te krijgen ![]() | |
Barcaconia | maandag 18 februari 2013 @ 13:55 |
Ben jij daar niet goed in? | |
Sounddragon | maandag 18 februari 2013 @ 13:59 |
Treintjes zijn best zwaar, dat wordt een teringduur grappie ![]() | |
Barcaconia | maandag 18 februari 2013 @ 14:00 |
Regel eens een leuk prijsje voor mij, zodat het allemaal niet te veel kost. Regel er ook meteen een trein bij dan. En ook meteen een huis voor mij met plek achter het huis voor die trein. En als je toch bezig bent, een koud pilsje fietst er ook wel in ![]() | |
Sounddragon | maandag 18 februari 2013 @ 14:01 |
Gelukkig ben je vrij snel tevreden en niet overdreven veeleisend; een man naar mijn hart ![]() | |
Barcaconia | maandag 18 februari 2013 @ 14:02 |
Ik ben snel tevreden zolang iedereen doet wat ik zeg. | |
ZwartmetSuiker | maandag 18 februari 2013 @ 14:02 |
Barca, kun je niet beter langs het spoor gaan wonen? | |
Barcaconia | maandag 18 februari 2013 @ 14:04 |
Ik wil een antieke locomotief, niet die teringherrie van de NS langs mijn deur, ik ben geen treinspotter ![]() | |
Sounddragon | maandag 18 februari 2013 @ 14:06 |
Daar ken ik er meer van ![]() | |
ZwartmetSuiker | maandag 18 februari 2013 @ 14:12 |
Dan ga je ergens wonen waar wel spoor ligt maar geen treinen rijden. | |
Duvel | maandag 18 februari 2013 @ 14:19 |
Geen idee, ik werk niet bij NS. Meer van "horen zeggen" en vroeger de hele nacht treinen horen rijden terwijl Purmerend niet opgenomen was in het nachtnet (en goederen deden ze daar al helemaal niet aan). | |
daNpy | maandag 18 februari 2013 @ 14:20 |
| |
Sounddragon | maandag 18 februari 2013 @ 14:22 |
Er zal in de nachtelijke uurtjes vast nog wel meer gebeuren als personeels- en goederenvervoer ![]() Ik kan me voorstellen dat er ook wel eens wat met treintjes geschoven moeten worden ten behoeve van dienstregelingen of iets dergelijks, zodat in de ochtend het goede materieel op de goede plek staat, of werktreinen of weet ik het wat ![]() | |
Duvel | maandag 18 februari 2013 @ 14:24 |
Dat ook, en materieel dat uit de dienst komt maar niet opgesteld kan worden, zo komt de eerste trein van Eindhoven naar Amsterdam leeg uit Maastricht. Erg onhandig. | |
Sounddragon | maandag 18 februari 2013 @ 14:29 |
klinkt erg logisch inderdaad ![]() | |
Mirgeam | maandag 18 februari 2013 @ 14:39 |
3/4 maanden blijkbaar ![]() | |
Sounddragon | maandag 18 februari 2013 @ 14:49 |
Ja, met een babysitter achter je misschien, maar ik geloof nooit dat ze je zo rap alleen laten rijden.. | |
Mirgeam | maandag 18 februari 2013 @ 14:50 |
nog 13 dagen ![]() | |
Sounddragon | maandag 18 februari 2013 @ 14:52 |
écht? ![]() Is het zo simpel allemaal of houden ze bij de NS wel van een gokje op zijn tijd? | |
Mirgeam | maandag 18 februari 2013 @ 14:56 |
daarna 60 dagen hetzelfde werk om routine te krijgen ik zit bij een uitzendbureau, wat ze bij de NS doen weet ik niet zoveel van, ben er ingerold via m'n oude werkgever | |
Sounddragon | maandag 18 februari 2013 @ 14:58 |
Dure grap lijkt me, als uitzendkracht heel die opleiding gaan doen. Aparte contructie. Welk uzb is dat? ![]() | |
Mirgeam | maandag 18 februari 2013 @ 15:00 |
railwork uit den bosch ![]() had een opleidingsbudget van de post, vandaar gewoon een jaarcontract van 40 uur trouwens | |
Duvel | maandag 18 februari 2013 @ 15:12 |
Dat soort dingen moet je niet te veel verspreiden, kost NS klanten. | |
Sounddragon | maandag 18 februari 2013 @ 15:37 |
Ah ok, dat verduidelijkt wel iets. Ik vond het al vaag dat een uzb een maandenlange opleiding gaat geven voor zoiets, maar als het betaald wordt is dat een ander verhaal natuurlijk ![]() | |
Chuck-N0rr1s | maandag 18 februari 2013 @ 17:56 |
![]() | |
Barcaconia | maandag 18 februari 2013 @ 18:07 |
Wat is ongeorganiseerd zijn toch lastig soms. Hele lading boodschappen gedaan, vergeten dat ik nog een hele lading had liggen van vorige week. Dat wordt òf flink doorvreten, òf volgende week een hoop weggooien ![]()
| |
densmee | maandag 18 februari 2013 @ 18:14 |
Heb je ook pate gekocht? Anders moet je die pathe slet vragen | |
daNpy | maandag 18 februari 2013 @ 18:14 |
Dat laatste zal wel het lastigst worden ![]() | |
Barcaconia | maandag 18 februari 2013 @ 18:14 |
Ik wist dat ik op jullie advies kon rekenen ![]() | |
Barcaconia | maandag 18 februari 2013 @ 18:15 |
En de paté zat bij de boodschappen van vorige week. ![]() | |
densmee | maandag 18 februari 2013 @ 18:18 |
ach ja wie weet heeft ze de haren erop staan, net als bij groene paté | |
Marco001 | maandag 18 februari 2013 @ 18:44 |
Over treintjes gesproken, bij Uithuizen mist gewoon een stuk spoor van 30cm... ![]() Trouwens, met de trein naar je werk gaat maar ten dele op, breng regelmatig machinisten naar het rangeerterrein in Haren met de taxi.. | |
vosss | maandag 18 februari 2013 @ 18:52 |
Dat is inderdaad best wel porno ja ![]() ![]() | |
blup | maandag 18 februari 2013 @ 18:59 |
Een door de handelaar geïmporteerde Mini Cooper uit 2004 met 132k op de teller voor 7k kopen... Do/Don't..? Ik heb 't niet zo op net geïmporteerde spul door handelaren. De kmstand is door het importeren volstrekt waardeloos geworden imo. Dit stuur ziet er wat mij betreft niet 132k uit. ![]() | |
Barcaconia | maandag 18 februari 2013 @ 19:02 |
Succesvolle kapperszaak geopend? | |
#ANONIEM | maandag 18 februari 2013 @ 19:06 |
Nee, die heeft Baradingest denk ik net gestart: die kijkt naar een Z4 ![]() | |
Chuck-N0rr1s | maandag 18 februari 2013 @ 19:06 |
hoe zien de rubbers op de pedalen er uit? | |
blup | maandag 18 februari 2013 @ 19:07 |
geen foto van.. | |
Chuck-N0rr1s | maandag 18 februari 2013 @ 19:07 |
![]() | |
Barcaconia | maandag 18 februari 2013 @ 19:52 |
Het enige voordeel van de Carrefour is dat ze zeer regelmatig bierglazenacties hebben. Zo komt mijn glazenkast steeds voller en de koelkast puilt ook uit van de kwaliteit ![]() Nu eerst een Palmke. | |
spectrumanalyser | maandag 18 februari 2013 @ 19:55 |
hier iemand met toegang tot opel dealerprijzen? wel even weten wat een opel dealer rekent voor een ruitenwisserarm 09225623LH | |
loveli | maandag 18 februari 2013 @ 20:23 |
Hbase? Of zijn daar geen prijzen te vinden? | |
Barcaconia | maandag 18 februari 2013 @ 20:24 |
Opel ![]() | |
Miniem | maandag 18 februari 2013 @ 20:26 |
Iemand die weet of op brommerpapieren normaliter een bouwjaar staat? | |
Barcaconia | maandag 18 februari 2013 @ 20:29 |
Staat alleen een datum eerste toelating op, maar omdat de brommerkentekens er pas sinds 2005 oid zijn is dat het oudste dat je kunt treffen. | |
Miniem | maandag 18 februari 2013 @ 20:31 |
Oke, op de papieren van mijn Puch staat geen bouwjaar. Als ik bij een verzekeringsmaatschappij het kenteken invoer haalt hij 1992 op uit de database. (geen idee waar dat vandaan komt) Echter lijkt me dit niet echt reeel en verder als ik daar 1965 invoer kan ik hem als oldtimer verzekeren. Mag je dat gewoon wijzigen naar 1965 dan? | |
Barcaconia | maandag 18 februari 2013 @ 20:33 |
Mijn brommers zijn allemaal <1970 en hebben allemaal 2005 op kenteken staan. Wijzigen heeft weinig zin, ik heb aan de verzekering doorgegeven welke bouwjaren het zijn en dat het kenteken anders vermeldt. Dat was voor hun voldoende. | |
Miniem | maandag 18 februari 2013 @ 20:34 |
Dus gewoon wijzigen naar 1965 zeg je? Hoe doe jij dat met verzekeren? oldtimer verzekeren scheelt een hoop geld. | |
Barcaconia | maandag 18 februari 2013 @ 20:35 |
En gewoon als oldtimer verzekerd dus ook, met bijbehorende lage premie. | |
Miniem | maandag 18 februari 2013 @ 20:36 |
Ok, maar weet dus niet of ik dat zo mag veranderen naar 1965. Het officiele bouwjaar weet ik niet. | |
Barcaconia | maandag 18 februari 2013 @ 20:38 |
Ik denk niet dat je het zomaar kunt wijzigen als je geen bouwjaar kunt aantonen. Maar je verzekering snapt ook wel dat het ding geen 5 jaar oud is, ik weet niet of je een contactpersoon bij de verzekering hebt? | |
Miniem | maandag 18 februari 2013 @ 20:41 |
Geen contactpersoon, wil juist overstappen naar die oldtimerverzekering. Bouwjaar is eigenlijk niet aan te tonen dus je zou het kunnen wijzigen. | |
Barcaconia | maandag 18 februari 2013 @ 20:42 |
Ff met de RDW bellen dan, ik heb geen idee. | |
Paladijn | maandag 18 februari 2013 @ 21:07 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Paladijn | maandag 18 februari 2013 @ 21:14 |
SD is alweer aan het sparen?![]() ![]() exclusief kogelgaten. | |
daNpy | maandag 18 februari 2013 @ 21:28 |
Fout ding ![]() Van binnen nog in zeer goede staat zo te zien! | |
jitzzzze | maandag 18 februari 2013 @ 21:29 |
Die is inderdaad fout, maar wel nice ![]() | |
ZwartmetSuiker | maandag 18 februari 2013 @ 21:38 |
Geen leer ![]() | |
Sounddragon | maandag 18 februari 2013 @ 22:10 |
Geen LPG, geen APK. | |
lipje | maandag 18 februari 2013 @ 22:16 |
geen knaken ![]() | |
Sounddragon | maandag 18 februari 2013 @ 22:17 |
Ze vragen inderdaad ook meestal nog hersenloze prijzen voor die dingen ook. | |
ZwartmetSuiker | maandag 18 februari 2013 @ 22:18 |
Ach die Mercedessen worden met parkeergarages tegelijk gedumpt dus voor weinig heb je al een leuke S-Klasse. | |
2cv | dinsdag 19 februari 2013 @ 04:07 |
Vandaag in het UMCG geweest voor controle, niets bijzonders. Maar omdat de kans zeer groot is dat ik dit jaar een nieuwe pacemaker krijg had ik wat vragen. Één van die vragen was welk merk pacemaker ik zou gaan krijgen. Dat wist m'n cardioloog niet, maar hij verzekerde mij dat het en prima pacemaker zou zijn. "De Citroën BX onder de pacemakers" waren zijn exacte woorden. Het was fijn jullie te leren kennen ... | |
lipje | dinsdag 19 februari 2013 @ 07:11 |
goedemorgen ![]() | |
Barcaconia | dinsdag 19 februari 2013 @ 08:04 |
Een cardioloog met humor ![]() | |
vosss | dinsdag 19 februari 2013 @ 08:05 |
Godsklere ![]() ![]() Hoe oud ben je trouwens dat je al aan de pacemakers zit als ik vragen mag? ![]() | |
daNpy | dinsdag 19 februari 2013 @ 08:52 |
![]() Toch mooi om op een Citroen-waardige manier aan je einde te komen ![]() | |
loveli | dinsdag 19 februari 2013 @ 09:31 |
Heet je cardioloog Drion? | |
Duvel | dinsdag 19 februari 2013 @ 10:27 |
Want die had ook gevoel voor humor? | |
densmee | dinsdag 19 februari 2013 @ 12:07 |
nee die had gevoel voor tumor | |
Duvel | dinsdag 19 februari 2013 @ 12:51 |
Dan zou het wel een oncoloog zijn geweest, lolbroek. | |
ZwartmetSuiker | dinsdag 19 februari 2013 @ 14:53 |
Gestorven in het harnas dus. | |
Sounddragon | dinsdag 19 februari 2013 @ 14:56 |
Pfff.. zit me de hele dag de tering te cursussen in de veronderstelling dat ik vanavond examen moet doen; draai ik de papieren uit, lees alles nog eens door, valt mijn oog op de datum... 20/2... was ik bijna voor JL naar Maarn gereden straks ![]() ![]() ![]() | |
daNpy | dinsdag 19 februari 2013 @ 16:06 |
Gelukkig niet dus ![]() | |
Sounddragon | dinsdag 19 februari 2013 @ 16:55 |
Nee, beter wel, want morgen is het beter motorweer ![]() | |
#ANONIEM | dinsdag 19 februari 2013 @ 20:27 |
![]() | |
densmee | dinsdag 19 februari 2013 @ 20:30 |
dat ziet er Italiaans uit, het lijkt aardig maar het werkt van geen kanten | |
densmee | dinsdag 19 februari 2013 @ 20:31 |
gang is alles![]() | |
ZwartmetSuiker | dinsdag 19 februari 2013 @ 20:31 |
Nou, italianen maken goede koffie. | |
#ANONIEM | dinsdag 19 februari 2013 @ 20:32 |
Zo nederlands als het maar kan ![]() | |
Chuck-N0rr1s | dinsdag 19 februari 2013 @ 20:40 |
| |
Sounddragon | dinsdag 19 februari 2013 @ 20:50 |
Da's een dikke prent als je binnen de eerstkomende 4 weken geprikt wordt. | |
densmee | dinsdag 19 februari 2013 @ 21:10 |
valt niet mee zonder pas | |
Sounddragon | dinsdag 19 februari 2013 @ 21:11 |
10K voor de baas; goed bezig ![]() | |
densmee | dinsdag 19 februari 2013 @ 21:14 |
nope Boven de 10 ton combinatiegewicht chauffeursdiploma nodig; vrijstelling als u: - voor 1 juli 1955 geboren bent. - minder dan 12 uur per week rijdt. - binnen een straal van 50 km vanaf standplaats t.b.v. land-, tuin- en bosbouw en/of beroepshalve materieel vervoert. | |
Sounddragon | dinsdag 19 februari 2013 @ 21:16 |
Een chauffeurs PAS is iets heel anders als een CCV-B of chauffeursdiploma he ![]() | |
densmee | dinsdag 19 februari 2013 @ 21:17 |
aha en wat zijn de regels voor BE combi's dan? | |
densmee | dinsdag 19 februari 2013 @ 21:20 |
opgelost, ik rijd minder dan 12 uur per week op een be combi | |
Sounddragon | dinsdag 19 februari 2013 @ 21:25 |
Moet je wel aan kunnen tonen lijkt me, en ik ben erg bang dat je dat moet doen via het inserteren van een chauffeurspas in de tachograaf, zodat dat geregistreerd wordt ![]() Ennehhh.. ze kunnen uit de tacho een bonnetje printen, waar precies op staat wanneer, hoe hard, en hoe ver/lang dat ding gereden heeft met- of zonder pas, en dan mag de baas dat gewoon effe uitleggen.. | |
Paladijn | dinsdag 19 februari 2013 @ 21:26 |
Je klok loopt voor ![]() | |
densmee | dinsdag 19 februari 2013 @ 21:27 |
is een huur auto en dit was de andere melding op het scherm ![]() inderdaad die stond nog op zomertijd | |
densmee | dinsdag 19 februari 2013 @ 21:27 |
![]() | |
lipje | dinsdag 19 februari 2013 @ 21:32 |
geen kopjes eronder? ![]() | |
Sounddragon | dinsdag 19 februari 2013 @ 21:32 |
Spaghettimack ![]() Van Veldhuizen? | |
densmee | dinsdag 19 februari 2013 @ 21:36 |
en die iveco heeft dus ook kerstverlichting in het dashboard, met abs esp asr gordel tacho enz jep met een laadvermogen van 10400kg ![]() Ik had maar een 9 ton bij vandaag | |
Sounddragon | dinsdag 19 februari 2013 @ 21:38 |
Vind het nog steeds debiel dat je dat mag besturen met een BE rbw. ![]() | |
blup | dinsdag 19 februari 2013 @ 21:41 |
Op een huurwagen kom je weg met dat soort tacho grapjes. Heb zelf eens prive een vrachtwagen gehuurd, tacho was ook compleet over de zeik, wilde mijn kaart niet lezen. Mocht van die man gewoon zonder kaart vertrekken. | |
densmee | dinsdag 19 februari 2013 @ 21:47 |
inderdaad een GVW van tegen de 15 ton, lengte ruim 10 meter en 2,5 meter breed | |
ZwartmetSuiker | dinsdag 19 februari 2013 @ 21:50 |
Tja, je mag ook bakwagens van bijna 8 meter met een theoretisch laadvermogen van 500kg rijden met alleen rijbewijs B. | |
Paladijn | dinsdag 19 februari 2013 @ 22:00 |
Zag net deze op dumpert en dacht al, dat is toch al 2 jaar geleden: Maar deed me wel weer erg denken aan Williamson met de afwachtende baanmedewerkers ![]() ![]() | |
Barcaconia | dinsdag 19 februari 2013 @ 22:39 |
Outofscope zetten en gaan. Niet moeilijk doen . Ik heb mijn pas al jaren en nog nooit gebruikt.
| |
Sounddragon | dinsdag 19 februari 2013 @ 23:21 |
En er blijven altijd josti's die aan de benedenwindse kant gaan staan blussen he ![]() Knap dat ze het uit krijgen met blussertjes trouwens ![]() | |
2cv | woensdag 20 februari 2013 @ 04:01 |
31. | |
2cv | woensdag 20 februari 2013 @ 04:02 |
Nee, Mengele ![]() | |
2cv | woensdag 20 februari 2013 @ 04:04 |
M'n BX heeft trouwens een soort-van cruisecontrol. Als de motor stationair loopt rijdt hij lekker constant 30km/u in de 5e versnelling. En dat zonder gesputter en gestotter. | |
Barcaconia | woensdag 20 februari 2013 @ 08:42 |
Talpa ![]() | |
powerflux | woensdag 20 februari 2013 @ 08:50 |
lekker rijk afgesteld ![]() Ik ken het ook met de choke van m'n vario-340. Als ik die warm uittrek zit hij net tegen de 30 aan zonder het gas aan te raken. | |
loveli | woensdag 20 februari 2013 @ 09:04 |
Mijn ouwe deed met choke 80 in z'n 5 ![]() | |
Barcaconia | woensdag 20 februari 2013 @ 09:12 |
Zeg ens tegen die ouwe van jou dat ie het rustig aan doet dan ![]() | |
densmee | woensdag 20 februari 2013 @ 10:15 |
Onze terrano op handgas 80 helaas net niet snel genoeg om met het vrachtverkeer te hobbelen | |
daNpy | woensdag 20 februari 2013 @ 10:30 |
Morgen ![]() | |
Barcaconia | woensdag 20 februari 2013 @ 10:32 |
Overmorgen ![]() | |
daNpy | woensdag 20 februari 2013 @ 11:13 |
Zaterdag ![]() | |
Sounddragon | woensdag 20 februari 2013 @ 11:25 |
Zitten we op de motorbeurs ![]() | |
daNpy | woensdag 20 februari 2013 @ 11:28 |
Ik ga mss zondag ![]() | |
Sounddragon | woensdag 20 februari 2013 @ 11:44 |
Ik ging vroegahh ook in het weekend, maar dan kun je over de hoofden lopen, vind ik toch wat minder. Maja, je moet maar net tijd kunnen maken doordeweeks; de meeste mensen moeten nog steeds werken he ![]() | |
Mirgeam | woensdag 20 februari 2013 @ 11:56 |
Ik ga morgen ![]() | |
daNpy | woensdag 20 februari 2013 @ 11:58 |
Ja ik zit vandaag thuis duimen te draaien omdat ik teveel uren heb ![]() | |
Sounddragon | woensdag 20 februari 2013 @ 12:18 |
Donderdag is de beste dag volgens mij ![]() Had je dan beter morgen kunnen doen ![]() | |
ZwartmetSuiker | woensdag 20 februari 2013 @ 12:34 |
Lekker toch. | |
daNpy | woensdag 20 februari 2013 @ 12:41 |
Morgen heb ik een bespreking op het werk. Vrijdag ben ik ook vrij ![]() Dan gaan we weer auto's bekijken. | |
daNpy | woensdag 20 februari 2013 @ 12:42 |
Ja, alleen laat mevrouw dan een to-do lijst achter zodat ik me niet verveel ![]() | |
ZwartmetSuiker | woensdag 20 februari 2013 @ 12:44 |
Was zij serieus bang dan dat jij je zou vervelen? | |
daNpy | woensdag 20 februari 2013 @ 12:46 |
Je kent vrouwen ![]() | |
Sounddragon | woensdag 20 februari 2013 @ 12:56 |
Da's beter als achteraf verwijten dat jij dingen niet hebt gedaan die zij ziet, en jij niet... zou daar geen problemen mee hebben. Je kunt altijd nog zeggen dat je maar de helft hebt gedaan en geen tijd (zin ![]() ![]() | |
Sounddragon | woensdag 20 februari 2013 @ 12:58 |
Wazzik vrijdag naar de beurs gegaan, en zondag toettoet's kijken.. ![]() | |
daNpy | woensdag 20 februari 2013 @ 13:11 |
Tjah, wat je wel doet, is toch niet goed dus dat maakt ook niet veel uit ![]() | |
daNpy | woensdag 20 februari 2013 @ 13:14 |
Dan moeten degenen met wie ik ga werken (die hebben sowieso maar 20 vakantiedagen per jaar ofzo ![]() | |
Sounddragon | woensdag 20 februari 2013 @ 13:30 |
Dan moeten ze wát? ![]() En dan moet je zondag natuurlijk eerst je lijstje doen voordat je weg mag van de bazin ![]() | |
daNpy | woensdag 20 februari 2013 @ 13:46 |
Ze is zaterdag al weg : P | |
Sounddragon | woensdag 20 februari 2013 @ 13:52 |
Dat wordt een klusweekend dus. | |
Barcaconia | woensdag 20 februari 2013 @ 14:02 |
Dè oplossing is gewoon niet naar de motorbeurs gaan ![]() | |
Sounddragon | woensdag 20 februari 2013 @ 14:10 |
Neh, da's de enige non-optie. | |
daNpy | woensdag 20 februari 2013 @ 14:17 |
druk druk druk ![]() | |
loveli | woensdag 20 februari 2013 @ 16:21 |
De huishoudbeurs is ook nu. Toeval? | |
Paladijn | woensdag 20 februari 2013 @ 17:57 |
wtf. LEEUWARDEN - De gemeente Leeuwarden draait zelf op voor de asbeststrop in de oude parkeerkelder Zaailand. Adviseur BCM is slechts beperkt aansprakelijk. Bij de sloop van de parkeergarage werd veel asbest aangetroffen, wat tot vertraging bij de bouw van het Nieuw Zaailand leidde. Het gemeentebestuur becijferde de tegenvaller op ruim ¤2 miljoen. Via arbitrage hoopte de gemeente dit bedrag op BCM te verhalen. Het bureau had het asbest moeten en kunnen ontdekken, vinden de arbiters, maar ze vonden dit geen reden BCM geheel aansprakelijk te stellen. Leeuwarder krijgt hierdoor slechts ¤3700 terug, de som van de adviesklus. Hallo belastingbetalers ![]() | |
ZwartmetSuiker | woensdag 20 februari 2013 @ 19:03 |
Was je met op tv bij Man bijt Hond Chuck? | |
ZwartmetSuiker | woensdag 20 februari 2013 @ 19:04 |
Daarnet ook een shot van de huishoudbeurs op tv. Al die zielige mannen die er doelloos tussen lopen ![]() | |
Paladijn | woensdag 20 februari 2013 @ 19:05 |
![]() [ Bericht 38% gewijzigd door Paladijn op 20-02-2013 19:07:33 (poging2) ] | |
ZwartmetSuiker | woensdag 20 februari 2013 @ 19:06 |
Ohjee, een vraagteken. | |
BaraCuda | woensdag 20 februari 2013 @ 19:41 |
Zo heel boeiend vind ik het helaas niet. 800 dealers die hun complete winkel in die hal zetten. Ik begreep dat je op de laatste dag wel eens wat leuke deals kunt maken omdat die shops zo min mogelijk rommel mee terug willen nemen. 1x was voor mij in elk geval wel weer genoeg ![]() | |
#ANONIEM | woensdag 20 februari 2013 @ 20:01 |
qft | |
Duvel | woensdag 20 februari 2013 @ 20:59 |
Als je het van dat bedrijfje opeist, zijn ze failliet, schiet je ook niets mee op... | |
2cv | woensdag 20 februari 2013 @ 21:05 |
![]() Het is een diezol ... | |
powerflux | woensdag 20 februari 2013 @ 21:06 |
nouwen? dat werkt toch ook op een lucht/brandstofmengsel? | |
densmee | woensdag 20 februari 2013 @ 21:06 |
Waarom is Nijmegen zo verschrikkelijk links ![]() http://www.gelderlander.n(...)er-1.3677011#content | |
2cv | woensdag 20 februari 2013 @ 21:08 |
Bij een diesel kan je het lucht/brandstofmengsel niet echt afstellen. Het ding heeft gewoon om onduidelijke redenen al bij een heel laag toerental heel veel koppel. Ik kan bij minder dan 2000rpm al schakelen. | |
Duvel | woensdag 20 februari 2013 @ 21:27 |
Is dit specifiek links? Ben je tegen het voorstel om het voorstel, of omdat er linkse partijen achter staan? | |
densmee | woensdag 20 februari 2013 @ 21:28 |
het is niet specifiek dit, maar ook het weren van auto's en dergelijke iedere keer weer | |
densmee | woensdag 20 februari 2013 @ 21:30 |
http://www2.nijmegen.nl/g(...)_elementId/1_1355234
| |
daNpy | woensdag 20 februari 2013 @ 21:31 |
Nimwegen? Dat legt toch in Duitschland? | |
Duvel | woensdag 20 februari 2013 @ 21:34 |
Tja, veel studenten, boeien. | |
2cv | woensdag 20 februari 2013 @ 21:52 |
Morgen op een gesprek voor 'terugkeer in het arbeidsproces'. De reden is dat ik een bijstandsuitkering ontvang. Maar die ontvang ik niet ... | |
daNpy | woensdag 20 februari 2013 @ 21:56 |
Eerst laten betalen, dan het gesprek aan gaan ![]() | |
2cv | woensdag 20 februari 2013 @ 22:18 |
Het is correct dat ik die uitkering niet ontvang ![]() ![]() | |
Duvel | woensdag 20 februari 2013 @ 22:24 |
Dat zal je zaak echt helpen! | |
2cv | woensdag 20 februari 2013 @ 22:27 |
Je moet meewerken enzo.. Maar als je dat op zo'n ijzige manier doet dat ze bloednerveus worden heb ik aan wel aan mijn plichten voldaan en moeten ze braaf doen wat ze doen moeten. "Ik raak van jou in de stress" is geen reden om mij niet te helpen zeg maar. | |
Chuck-N0rr1s | woensdag 20 februari 2013 @ 22:30 |
nee, een diesel werkt altijd met een luchtoverschot ![]() | |
lipje | donderdag 21 februari 2013 @ 07:10 |
goedemorgen ![]() | |
densmee | donderdag 21 februari 2013 @ 07:41 |
Ook goedemorgen | |
Duvel | donderdag 21 februari 2013 @ 08:24 |
Werkelijk? | |
daNpy | donderdag 21 februari 2013 @ 10:20 |
Sneeuw! ![]() | |
.Neovo. | donderdag 21 februari 2013 @ 11:01 |
Helemaal niet. | |
.Neovo. | donderdag 21 februari 2013 @ 11:01 |
![]() | |
densmee | donderdag 21 februari 2013 @ 12:53 |
Goedemiddag, en voor Anne we zitten weer in oosterbeek | |
daNpy | donderdag 21 februari 2013 @ 14:12 |
Weer sneeuw ![]() | |
Sounddragon | donderdag 21 februari 2013 @ 14:35 |
WTF, hier ook ![]() Tis maar een beetje, maar wel sneeuw ![]() | |
daNpy | donderdag 21 februari 2013 @ 14:50 |
Zonneschijn ![]() | |
Duvel | donderdag 21 februari 2013 @ 15:13 |
Apart, hier geen sneeuw! | |
Sounddragon | donderdag 21 februari 2013 @ 15:34 |
Volgens sneeuwradar is het een plukkie wat ter hoogte van Limbabwe van oost naar west NL in drijft.. stelt geen ruk voor qua intensiteit ook, ik moest zelfs goed kijken om af en toe een vlokkie te zien dwarrelen. | |
daNpy | donderdag 21 februari 2013 @ 16:04 |
Hier schijnt de zon weer ![]() | |
Sounddragon | donderdag 21 februari 2013 @ 16:17 |
Hier ook, ben ik niet blij mee, heb een aardige migraine attack, en we moeten strakkies de deur nog uit ![]() | |
lipje | donderdag 21 februari 2013 @ 18:16 |
avond ![]() | |
Sounddragon | donderdag 21 februari 2013 @ 18:30 |
Van hetzelfde. ![]() | |
#ANONIEM | donderdag 21 februari 2013 @ 18:31 |
| |
lipje | donderdag 21 februari 2013 @ 18:43 |
en al roestkevers gevonden bij je stokbrood? | |
#ANONIEM | donderdag 21 februari 2013 @ 18:46 |
Nope, jij wel bij de frod? | |
2cv | donderdag 21 februari 2013 @ 18:49 |
Ik heb mijn gesprek met de reïntegratiemiep vanmiddag gehad. Het duurde te kort om haar inde stress te jagen helaas. Ik douwde al vrij snel een brief onder haar neus waarin stond dat de aanvraag voor de bijstand door mijzelf ingetrokken was. Toen waren we snel klaar met het officiële gedeelte en was het een kwestie van thee opdrinken en afscheid nemen. | |
#ANONIEM | donderdag 21 februari 2013 @ 19:00 |
Waarom heb je je aanvraag ingetrokken dan? Heb je werk gevonden? De staatsloterij gewonnen? Of heb je nu eindelijk een Arbeidsongeschiktheidstatus gekregen? | |
FkTwkGs2012 | donderdag 21 februari 2013 @ 19:05 |
je gaat vrijwillig werken? ![]() | |
2cv | donderdag 21 februari 2013 @ 19:07 |
Schijnbaar lees je FB dus daar even verder lezen ![]() | |
2cv | donderdag 21 februari 2013 @ 19:07 |
Ik werk uitsluitend vrijwillig. | |
FkTwkGs2012 | donderdag 21 februari 2013 @ 19:08 |
ah. je hebt geen enkele uitkering meer? respect ![]() | |
#ANONIEM | donderdag 21 februari 2013 @ 19:09 |
![]() Weet niet of ik je moet feliciteren zeg maar, hopelijk nu wel snel definitieve duidelijkheid. | |
2cv | donderdag 21 februari 2013 @ 19:13 |
Nou, er is mij een uitkering beloofd. Dat geld moet nog komen. Samen met een hele bak achterstallige uitkering. | |
2cv | donderdag 21 februari 2013 @ 19:13 |
Doe maar als ik het geld echt heb en alles afgerond is. | |
#ANONIEM | donderdag 21 februari 2013 @ 19:41 |
http://www.marktplaats.nl(...)c624&previousPage=lr
![]() | |
FkTwkGs2012 | donderdag 21 februari 2013 @ 19:45 |
nou, dan zul je hem wel verdiend hebben. gefeliciteerd denk ik? | |
FkTwkGs2012 | donderdag 21 februari 2013 @ 19:46 |
die prijs ![]() ![]() | |
densmee | donderdag 21 februari 2013 @ 19:49 |
dan denk ik eerder aan zoiets; | |
FkTwkGs2012 | donderdag 21 februari 2013 @ 19:51 |
tetten! een nog net volgens fok policy toegestane google tetten pic dan maar ![]() | |
2cv | donderdag 21 februari 2013 @ 19:51 |
Lijkt me wel dat ik het 'verdiend' heb. Ik heb me half dood gewerkt. | |
FkTwkGs2012 | donderdag 21 februari 2013 @ 19:52 |
je hebt het verdiend omdat je niets meer kan. verder niet een verdienste ofzo ![]() | |
2cv | donderdag 21 februari 2013 @ 19:58 |
100% roerend mee eens, maar jij komt aan met het woord verdiend ![]() | |
FkTwkGs2012 | donderdag 21 februari 2013 @ 20:00 |
nou ja iig fijn voor je lijkt me. bewijst iig dat je iig terecht een uitkering hebt - als je er vandaag de dag nog doorheen komt. erkenning is tof ![]() | |
daNpy | donderdag 21 februari 2013 @ 20:14 |
Internet is erg traag hier.... meer mensen last van toevallig? | |
FkTwkGs2012 | donderdag 21 februari 2013 @ 20:14 |
ja. al het internet. niet alleen fok deze keer ![]() | |
daNpy | donderdag 21 februari 2013 @ 20:15 |
Ook dus het ligt niet aan mn laptop of wifi. | |
FkTwkGs2012 | donderdag 21 februari 2013 @ 20:37 |
geen idee misschien toeval maar het hapert met grote regelmaat hier. | |
daNpy | donderdag 21 februari 2013 @ 20:37 |
Normaal gesproken eigenlijk nergens last van... | |
daNpy | donderdag 21 februari 2013 @ 20:44 |
FF gereboot, nu lijkt het wel beter. | |
lipje | donderdag 21 februari 2013 @ 21:39 |
nee die lopen nu hier in het topic rond ![]() | |
lipje | donderdag 21 februari 2013 @ 21:43 |
vrindje van SD? | |
lipje | donderdag 21 februari 2013 @ 21:43 |
YUUUUUUUUUUUUUUUUUUPPPP | |
Sounddragon | donderdag 21 februari 2013 @ 21:55 |
Nee, mensen die een Astra G front op een Corsa plakken mogen van mij gefusillerd worden ![]() | |
daNpy | donderdag 21 februari 2013 @ 21:59 |
Kadettrijers ![]() | |
Dr_Flash | donderdag 21 februari 2013 @ 22:35 |
Bestaan die nog ja? ![]() | |
daNpy | donderdag 21 februari 2013 @ 22:37 |
Astra = Kadett. | |
Dr_Flash | donderdag 21 februari 2013 @ 22:40 |
Oh daar heb ik nog een keer bijna een bodemplaat onderuit gereden in een luxemburgs knollenveld ![]() | |
Dr_Flash | donderdag 21 februari 2013 @ 22:43 |
![]() | |
2cv | donderdag 21 februari 2013 @ 22:44 |
Je hebt dat knollenveld toch niet beschadigd he ? | |
Dr_Flash | donderdag 21 februari 2013 @ 22:44 |
Enigszins wel, vrees ik ![]() | |
2cv | donderdag 21 februari 2013 @ 22:52 |
Zonde van dat knollenveld ! | |
Duvel | donderdag 21 februari 2013 @ 22:53 |
Oh, maar dicht dan? |