Ja, plaatje is niet van jou, hebbie gepikt, ook omdat appel.quote:
Jaah oke, maar zo heel oud ben jij ook niet? 30?quote:Op maandag 18 februari 2013 02:03 schreef Sounddragon het volgende:
Ligt aan de kraan, in de verhuur is elke dag een nieuw avontuur. Als je op een rups of iets wat vast op een bouw staat zit, is het wel erg routinematig, maar dan nog steeds een stuk intensiever als ik me het rijden met een trein voorstel. Kan me natuurlijk ernstig vergissen, maar het lijkt me iets wat redelijk rap saai wordt.. voor mij dan he.. ik heb stimulatie nodig met enige regelmaat, anders ga ik me vervelen, en dan is het gauw over met de pret.
I wishquote:Op maandag 18 februari 2013 02:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jaah oke, maar zo heel oud ben jij ook niet? 30?
Je bent gewoon een dikke milf hunter ofniet ? hahaha.quote:
Nee, ik heb een heel lief meisje, en daar heb ik mijn handjes vol genoeg aan; MILFs zijn overratedquote:Op maandag 18 februari 2013 02:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je bent gewoon een dikke milf hunter ofniet ? hahaha.
Anne had ik rond 28 geschat en jij 30.32
Who dat had ik niet verwacht, goed bezig sdquote:Op maandag 18 februari 2013 02:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, ik heb een heel lief meisje, en daar heb ik mijn handjes vol genoeg aan; MILFs zijn overrated
En dan zit je bij Anne zwaar in de minpunten nu, en je bent mijn grote vriend
Dan moet je een MILF zoeken waar je het mee kunt; volgens mij zijn er zat ouwe tangen die wel een jonkie willenquote:Op maandag 18 februari 2013 02:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Who dat had ik niet verwacht, goed bezig sdAndersom vind ik wel geil
Ben jij 50? en Anne 35? Who dacht echt dat jij rond 35 was en Anne paar foto's gezien in kpd damn 28/30quote:Op maandag 18 februari 2013 02:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan moet je een MILF zoeken waar je het mee kunt; volgens mij zijn er zat ouwe tangen die wel een jonkie willen
Als ik het andersom zou doen zou ik nu met een oud gebouw van rond de 65 hokkentering ik ben al oud man
![]()
Zelfs ik had je jonger dan 45 ingeschat.quote:Op maandag 18 februari 2013 02:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan moet je een MILF zoeken waar je het mee kunt; volgens mij zijn er zat ouwe tangen die wel een jonkie willen
Als ik het andersom zou doen zou ik nu met een oud gebouw van rond de 65 hokkentering ik ben al oud man
![]()
Jij welquote:Op maandag 18 februari 2013 02:25 schreef Sounddragon het volgende:
Maarrehh.. speaking off which; ik ga zo eens effe die warme billetjes opzoeken![]()
Bis später
quote:Op maandag 18 februari 2013 02:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ben jij 50? en Anne 35? Who dacht echt dat jij rond 35 was en Anne paar foto's gezien in kpd damn 28/30
Rekenfoutjequote:Op maandag 18 februari 2013 02:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zelfs ik had je jonger dan 45 ingeschat.
zuipschuitquote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 00:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen met groene zeep; rekel!![]()
!
Die huur auto's hadden <20k op de teller staan.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:28 schreef 2cv het volgende:
Ik kan het niet laten, sorry ...
[..]
Een paar dingen:
1) Huurauto's worden misbruikt, mishandeld, verkracht en gemarteld. Het lijkt wel als of alles zo snel mogelijk stuk moet. Je kan hoe dingen aanvoelen dus niet beoordelen n.a.v. een rit in een huurato, of het ding moet minder dan 100km op de teller hebben staan.
2) Je verwart 'iets anders' met 'onhandig'. Citroën wil (wou?) graag revolutionair zijn. De schakelpook in de kofferbak monteren is revolutionair, maar totaal en compleet zinloos. Dus als je revolutionair wilt zijn, moet je ook nadenken hoe je dingen anders wilt doen. Die gekke manier van bedienen van o.a. de eerste dashboards in de BX-en en die 'rare' DiRaVi stuurbekractiging in de DS, SM en CX zijn even wennen, maar wie daar de moeite toe neemt vindt het in het merendeel van de gevallen erg fijn en prettig. Ik geef toe: met beide heb ik amper ervaring. Ik spreek dus eigenlijk namens anderen. Maar als je die anderen vraagt zal je in het merendeel van de gevallen een 'even wennen maar daarna heel fijn'-verhaal te horen krijgen. Vergelijk het ook eens met voor het eerst van je leven in een auto stappen. Dan weet je ook niet waar alles zit, dat is dus ook even wennen. Maar op den duur weet je het en ben je er aan gewend. Als je dan in een auto stapt met een andersoortige bediening stapt, dan is dat ook weer wennen. Want het is maar net wat je gewend bent.
Ligt er aan wat voor diensten je draait en wat voor treinen je rijdt. Gezien vanuit het oogpunt van vakmanschap is het rijden van goederentreinen volgens mij uitdagender dan reizigerstreinen. Railpro rijdt infratreinen, daar kunnen aardig zware dingen bij zitten, maar het kan ook rangeren zijn op Crailoo met een locje uit 1948. Lekker spartaans maar niet de vrijheid die je wilt denk ik.quote:Op maandag 18 februari 2013 02:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ligt aan de kraan, in de verhuur is elke dag een nieuw avontuur. Als je op een rups of iets wat vast op een bouw staat zit, is het wel erg routinematig, maar dan nog steeds een stuk intensiever als ik me het rijden met een trein voorstel. Kan me natuurlijk ernstig vergissen, maar het lijkt me iets wat redelijk rap saai wordt.. voor mij dan he.. ik heb stimulatie nodig met enige regelmaat, anders ga ik me vervelen, en dan is het gauw over met de pret.
Ik zie geen verenquote:Op maandag 18 februari 2013 07:29 schreef lipje het volgende:
goedemorgen
en SD... hoe voelen die veren in je reet?
Ik weet het niet, moet er effe over nadenken. Aan de ene kant lijkt het me wel leuk om weer eens wat nieuws te leren, en aan de andere kant trekt het spoor me gewoon helemaal niet. Feit is wel dat de NS volgens mij wel een goede werkgever is, en ik ook weer aan het werk moet, want dat thuiszitten begint me ook wel al een beetje de strot uit te hangen.quote:Op maandag 18 februari 2013 08:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor diensten je draait en wat voor treinen je rijdt. Gezien vanuit het oogpunt van vakmanschap is het rijden van goederentreinen volgens mij uitdagender dan reizigerstreinen. Railpro rijdt infratreinen, daar kunnen aardig zware dingen bij zitten, maar het kan ook rangeren zijn op Crailoo met een locje uit 1948. Lekker spartaans maar niet de vrijheid die je wilt denk ik.
Het duurt natuurlijk wel ff voor je machinist bent... Volgens mij valt Railpro niet meer onder de NS CAO maar de CAO Railinfra. Die is nog steeds niet slecht volgens mij.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zie geen veren
[..]
Ik weet het niet, moet er effe over nadenken. Aan de ene kant lijkt het me wel leuk om weer eens wat nieuws te leren, en aan de andere kant trekt het spoor me gewoon helemaal niet. Feit is wel dat de NS volgens mij wel een goede werkgever is, en ik ook weer aan het werk moet, want dat thuiszitten begint me ook wel al een beetje de strot uit te hangen.
Jah, er zal best een hoop te leren zijn, dat geloof ik zomaar. Maakt mij niet uit wat er boven mijn loonstrook staat. De cijfertjes onderaan zijn het interessantstquote:Op maandag 18 februari 2013 11:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het duurt natuurlijk wel ff voor je machinist bent... Volgens mij valt Railpro niet meer onder de NS CAO maar de CAO Railinfra. Die is nog steeds niet slecht volgens mij.
Jippiequote:Op maandag 18 februari 2013 11:38 schreef Freezer het volgende:
Geeft niks... Je kan altijd met de trein naar je werk
Misschien leggen ze dan special voor mij wel een extra spoortje tot hier voor de deur, dan kan hij wel hier staanquote:Op maandag 18 februari 2013 11:50 schreef Freezer het volgende:
Misschien kan je de trein wel mee naar huis nemen.... (parkeren op dichtstbijzijnde station)
Leuke antieke locomotief achter het huis wil ik best hebben hoorquote:Op maandag 18 februari 2013 12:03 schreef Freezer het volgende:
Lijkt mij best leuk.... zo'n trein op het erf...
H0 is makkelijker.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Leuke antieke locomotief achter het huis wil ik best hebben hoor
De hele nacht door? of eentje voor en eentje na werktijd of iets in die richting?quote:Op maandag 18 februari 2013 12:08 schreef Duvel het volgende:
Er rijden wel personeelstreinen 's nachts. En anders met de auto naar je standplaats.
Zie hem er maar eens te krijgenquote:Op maandag 18 februari 2013 12:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Leuke antieke locomotief achter het huis wil ik best hebben hoor
Ben jij daar niet goed in?quote:Op maandag 18 februari 2013 13:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zie hem er maar eens te krijgen
Treintjes zijn best zwaar, dat wordt een teringduur grappiequote:
Regel eens een leuk prijsje voor mij, zodat het allemaal niet te veel kost. Regel er ook meteen een trein bij dan. En ook meteen een huis voor mij met plek achter het huis voor die trein.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Treintjes zijn best zwaar, dat wordt een teringduur grappie
Ik wil een antieke locomotief, niet die teringherrie van de NS langs mijn deur, ik ben geen treinspotterquote:Op maandag 18 februari 2013 14:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Barca, kun je niet beter langs het spoor gaan wonen?
Daar ken ik er meer vanquote:Op maandag 18 februari 2013 14:02 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben snel tevreden zolang iedereen doet wat ik zeg.
Dan ga je ergens wonen waar wel spoor ligt maar geen treinen rijden.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:04 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik wil een antieke locomotief, niet die teringherrie van de NS langs mijn deur, ik ben geen treinspotter
Geen idee, ik werk niet bij NS. Meer van "horen zeggen" en vroeger de hele nacht treinen horen rijden terwijl Purmerend niet opgenomen was in het nachtnet (en goederen deden ze daar al helemaal niet aan).quote:Op maandag 18 februari 2013 13:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De hele nacht door? of eentje voor en eentje na werktijd of iets in die richting?
quote:
Er zal in de nachtelijke uurtjes vast nog wel meer gebeuren als personeels- en goederenvervoerquote:Op maandag 18 februari 2013 14:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Geen idee, ik werk niet bij NS. Meer van "horen zeggen" en vroeger de hele nacht treinen horen rijden terwijl Purmerend niet opgenomen was in het nachtnet (en goederen deden ze daar al helemaal niet aan).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |