Misschien leggen ze dan special voor mij wel een extra spoortje tot hier voor de deur, dan kan hij wel hier staanquote:Op maandag 18 februari 2013 11:50 schreef Freezer het volgende:
Misschien kan je de trein wel mee naar huis nemen.... (parkeren op dichtstbijzijnde station)
Leuke antieke locomotief achter het huis wil ik best hebben hoorquote:Op maandag 18 februari 2013 12:03 schreef Freezer het volgende:
Lijkt mij best leuk.... zo'n trein op het erf...
H0 is makkelijker.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Leuke antieke locomotief achter het huis wil ik best hebben hoor
De hele nacht door? of eentje voor en eentje na werktijd of iets in die richting?quote:Op maandag 18 februari 2013 12:08 schreef Duvel het volgende:
Er rijden wel personeelstreinen 's nachts. En anders met de auto naar je standplaats.
Zie hem er maar eens te krijgenquote:Op maandag 18 februari 2013 12:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Leuke antieke locomotief achter het huis wil ik best hebben hoor
Ben jij daar niet goed in?quote:Op maandag 18 februari 2013 13:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zie hem er maar eens te krijgen
Treintjes zijn best zwaar, dat wordt een teringduur grappiequote:
Regel eens een leuk prijsje voor mij, zodat het allemaal niet te veel kost. Regel er ook meteen een trein bij dan. En ook meteen een huis voor mij met plek achter het huis voor die trein.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Treintjes zijn best zwaar, dat wordt een teringduur grappie
Ik wil een antieke locomotief, niet die teringherrie van de NS langs mijn deur, ik ben geen treinspotterquote:Op maandag 18 februari 2013 14:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Barca, kun je niet beter langs het spoor gaan wonen?
Daar ken ik er meer vanquote:Op maandag 18 februari 2013 14:02 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben snel tevreden zolang iedereen doet wat ik zeg.
Dan ga je ergens wonen waar wel spoor ligt maar geen treinen rijden.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:04 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik wil een antieke locomotief, niet die teringherrie van de NS langs mijn deur, ik ben geen treinspotter
Geen idee, ik werk niet bij NS. Meer van "horen zeggen" en vroeger de hele nacht treinen horen rijden terwijl Purmerend niet opgenomen was in het nachtnet (en goederen deden ze daar al helemaal niet aan).quote:Op maandag 18 februari 2013 13:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De hele nacht door? of eentje voor en eentje na werktijd of iets in die richting?
quote:
Er zal in de nachtelijke uurtjes vast nog wel meer gebeuren als personeels- en goederenvervoerquote:Op maandag 18 februari 2013 14:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Geen idee, ik werk niet bij NS. Meer van "horen zeggen" en vroeger de hele nacht treinen horen rijden terwijl Purmerend niet opgenomen was in het nachtnet (en goederen deden ze daar al helemaal niet aan).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |