Het lijkt idd dat je aardig wat krijgt. Maar ik zit echt liever in een ouwe E46 dan in een nieuwe Citroen.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is zeker zo; je hebt een hoop auto voor je poen. Veel meer dan een vergelijkbare BMW of Audi. Maar ja, die Citroën ziet regelmatig de garage van binnen. Een BMW of Audi heel veel minder. En dat lijkt bijna iedereen even te vergeten.
quote:Op zondag 17 februari 2013 11:05 schreef jitzzzze het volgende:
"Creative technologie"
Heel creatief ja, als je de achterruit verwarming aan zet en dat vervolgens je knipperlicht naar links aan gaat
Dat! Maar dan het pookje van het licht richting stuurkolom duwenquote:Op zondag 17 februari 2013 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
En dan de toeter, die zit niet op je stuurwiel maar ergens aan het pookje van je ruitenwissers![]()
Dus een of andere randdebiel schiet voor je langs, je wilt toeteren en slaat uit gewoonte op je stuur en er gebeurt niets
Mijn Renault had heel goede zekeringen. Beetje jammer dat de rest van de bedrading wel doorbrandde.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]Ik kom ook bijna dagelijks naar mijn werk een Renault tegen met zo'n probleem.
Als hij zijn knipperlicht aan zet gaat er van alles knipperen behalve het knipperlicht zelf.
Geweldig om te zien
Heerlijk is dat. Als ze remmen gaat alle verlichting op halve kracht branden.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat! Maar dan het pookje van het licht richting stuurkolom duwenTegen de tijd dat ik er eindelijk achter was hoe ik moedwillig kon toeteren ging het ding dood.
Precies wat DaNpy beschrijft. Zelfs mijn oude BMW doet dat nietquote:Op zondag 17 februari 2013 11:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]Ik kom ook bijna dagelijks naar mijn werk een Renault tegen met zo'n probleem.
Als hij zijn knipperlicht aan zet gaat er van alles knipperen behalve het knipperlicht zelf.
Geweldig om te zien
Ik vind dat echt debiel, nog debieler dan ruitenwissers die naar beide zijden omhoog gaanquote:Op zondag 17 februari 2013 11:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat! Maar dan het pookje van het licht richting stuurkolom duwenTegen de tijd dat ik er eindelijk achter was hoe ik moedwillig kon toeteren ging het ding dood.
Zal er op het dashboard ook niet van alles mis gaan?quote:Op zondag 17 februari 2013 11:13 schreef daNpy het volgende:
[..]
Heerlijk is dat. Als ze remmen gaat alle verlichting op halve kracht branden.
Zetten ze richting aan gaan gaat remlicht en knipperlicht om de beurt aan/uit etc.
Het erge is dat die mensen dat zelf nooit zullen zien...
Dashboard? Je bedoelt die gekke plaat met die draaiende dingen enzo?quote:Op zondag 17 februari 2013 11:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zal er op het dashboard ook niet van alles mis gaan?
Dan kun je beter een Alfa hebben he Alfisti
Gezellig het hele jaar door kerst met al die knipperende lampjesquote:Op zondag 17 februari 2013 11:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan kun je beter een Alfa hebben he Alfisti
Bij de JTS motoren wel ja, net als bij diverse volkswaggel motorenquote:Op zondag 17 februari 2013 11:26 schreef BaraCuda het volgende:
Als je bij Alfa aan klopt dat je Alfa 1 liter per 1000km zuipt is dat "normaal"
Dat had onze Renault 4 uit 1981 al. Je kunt ze dus niet van inconsistentie betichten.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:10 schreef loveli het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 februari 2013 11:26 schreef BaraCuda het volgende:
Ik merk wel dat ik sinds de Alfa een "oliepijlfobie" heb opgelopen.
Heb je het nou over die 99? Of ben je ook nog ergens anders ingetuind?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:12 schreef 2cv het volgende:
[..]
Teveel geld aan een veel te lelijke en slechte saab uitgegeven. Voor 2 tientjes meer had ik een veel beter en mooier exemplaar gehad
ahaa, vorige week had ik een BE combi bij met als trekker een ivecoquote:Op zondag 17 februari 2013 11:23 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Gezellig het hele jaar door kerst met al die knipperende lampjes
De mijne was van 1982..quote:Op zondag 17 februari 2013 11:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat had onze Renault 4 uit 1981 al. Je kunt ze dus niet van inconsistentie betichten.
Die van ons ging in 1993 met iets meer dan een ton op de klok naar de sloop, en de jouwe?quote:
In 1999, geen idee hoeveel kms. Wel met voldoende roest.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die van ons ging in 1993 met iets meer dan een ton op de klok naar de sloop, en de jouwe?
goedenmiddagquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:55 schreef Sounddragon het volgende:
Ok, de club edit wint op veel fronten![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |