Ja, vind het echt een geniale bak.quote:
Ik heb er de afgelopen 2 weken 2 mee gehad en het is echt gewoon een rare auto qua bediening en gevoel.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]Daar heb ik dan geen ervaring mee, maar ik geloof je direct
Ben op het moment zoekende naar een E91 325i touring.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, vind het echt een geniale bak.
Zit alleen enorm in dubio. M'n oom heeft een Z4 te koop met complete history bij de BMW dealer.
Die zal ik wel kunnen overnemen voor een nette prijs. Enige nadeel is dat het een 2.0 4pitter is.
De 2.2 en 2.5 6 pitters zal ik door heel veel import bagger heen moeten spitten voor ik iets fatsoenlijks tegen kom.
Citroen is ook gewoon een rare auto. Als je naar de BX kijkt dan kan het natuurlijk ook niet veel worden met zo'n merkquote:Op zondag 17 februari 2013 10:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik heb er de afgelopen 2 weken 2 mee gehad en het is echt gewoon een rare auto qua bediening en gevoel.
BMW
Die zullen ook wel lekker aan de prijs zijn? Is een 2008 tot 2010 model ofzo?quote:Op zondag 17 februari 2013 10:45 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ben op het moment zoekende naar een E91 325i touring.
Die zijn er ook niet veel, zoals ik ze wil hebben
Goed koop in de aanschaf, het zijn de werkplaatsen die het geld verdienen.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is misschien beter, hoewel ze de laatste jaren weer aardig populair zijn
Dat is zeker zo; je hebt een hoop auto voor je poen. Veel meer dan een vergelijkbare BMW of Audi. Maar ja, die Citroën ziet regelmatig de garage van binnen. Een BMW of Audi heel veel minder. En dat lijkt bijna iedereen even te vergeten.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Goed koop in de aanschaf, het zijn de werkplaatsen die het geld verdienen.
Zo'n fransoos is volgens mij na 200000km economisch compleet afgeschreven. Terwijl de gemiddelde Duitser of zweed dan nog een heel leven voor de boeg heeft.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is zeker zo; je hebt een hoop auto voor je poen. Veel meer dan een vergelijkbare BMW of Audi. Maar ja, die Citroën ziet regelmatig de garage van binnen. Een BMW of Audi heel veel minder. En dat lijkt bijna iedereen even te vergeten.
Nee dat is me nog wat te duur, 2006 modelquote:Op zondag 17 februari 2013 10:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die zullen ook wel lekker aan de prijs zijn? Is een 2008 tot 2010 model ofzo?
Zie de contradictiequote:
Dat ook nog eens. Vooral de diesels, die zijn met 200k net warm gereden.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zo'n fransoos is volgens mij na 200000km economisch compleet afgeschreven. Terwijl de gemiddelde Duitser of zweed dan nog een heel leven voor de boeg heeft.
En ze mogen wel eens een fatsoenlijke ontwerper aannemenquote:Op zondag 17 februari 2013 11:00 schreef loveli het volgende:
Renault kan best motoren maken. En de stoelen zitten ook goed (waren die vroeger niet van Auping?), beetje jammer dat ze vergeten om iets met wegligging te doen.
Het lijkt idd dat je aardig wat krijgt. Maar ik zit echt liever in een ouwe E46 dan in een nieuwe Citroen.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is zeker zo; je hebt een hoop auto voor je poen. Veel meer dan een vergelijkbare BMW of Audi. Maar ja, die Citroën ziet regelmatig de garage van binnen. Een BMW of Audi heel veel minder. En dat lijkt bijna iedereen even te vergeten.
quote:Op zondag 17 februari 2013 11:05 schreef jitzzzze het volgende:
"Creative technologie"
Heel creatief ja, als je de achterruit verwarming aan zet en dat vervolgens je knipperlicht naar links aan gaat
Dat! Maar dan het pookje van het licht richting stuurkolom duwenquote:Op zondag 17 februari 2013 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
En dan de toeter, die zit niet op je stuurwiel maar ergens aan het pookje van je ruitenwissers![]()
Dus een of andere randdebiel schiet voor je langs, je wilt toeteren en slaat uit gewoonte op je stuur en er gebeurt niets
Mijn Renault had heel goede zekeringen. Beetje jammer dat de rest van de bedrading wel doorbrandde.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]Ik kom ook bijna dagelijks naar mijn werk een Renault tegen met zo'n probleem.
Als hij zijn knipperlicht aan zet gaat er van alles knipperen behalve het knipperlicht zelf.
Geweldig om te zien
Heerlijk is dat. Als ze remmen gaat alle verlichting op halve kracht branden.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat! Maar dan het pookje van het licht richting stuurkolom duwenTegen de tijd dat ik er eindelijk achter was hoe ik moedwillig kon toeteren ging het ding dood.
Precies wat DaNpy beschrijft. Zelfs mijn oude BMW doet dat nietquote:Op zondag 17 februari 2013 11:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]Ik kom ook bijna dagelijks naar mijn werk een Renault tegen met zo'n probleem.
Als hij zijn knipperlicht aan zet gaat er van alles knipperen behalve het knipperlicht zelf.
Geweldig om te zien
Ik vind dat echt debiel, nog debieler dan ruitenwissers die naar beide zijden omhoog gaanquote:Op zondag 17 februari 2013 11:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat! Maar dan het pookje van het licht richting stuurkolom duwenTegen de tijd dat ik er eindelijk achter was hoe ik moedwillig kon toeteren ging het ding dood.
Zal er op het dashboard ook niet van alles mis gaan?quote:Op zondag 17 februari 2013 11:13 schreef daNpy het volgende:
[..]
Heerlijk is dat. Als ze remmen gaat alle verlichting op halve kracht branden.
Zetten ze richting aan gaan gaat remlicht en knipperlicht om de beurt aan/uit etc.
Het erge is dat die mensen dat zelf nooit zullen zien...
Dashboard? Je bedoelt die gekke plaat met die draaiende dingen enzo?quote:Op zondag 17 februari 2013 11:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zal er op het dashboard ook niet van alles mis gaan?
Dan kun je beter een Alfa hebben he Alfisti
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |