die piniferrari is niet veel beter toch?quote:
Ik kan al die types niet bijhouden zoveel poepen ze eruit.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is misschien beter, hoewel ze de laatste jaren weer aardig populair zijn
Ja, het is niet normaal. De ene nog wanstaltiger dan de andere, vooral Peugeut heeft er een handje van. Citroën, ja daar moest je altijd al van houden. En Relault; ja, identiteitsloos? Zeg ik dat zo goed?quote:Op zondag 17 februari 2013 10:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik kan al die types niet bijhouden zoveel poepen ze eruit.
Als je in Frankrijk tig kilometer aan het rijden bent zie je pas wat voor wansmaak ze allemaal hebben gemaakt die maffe Fransen
Deze doet het verbazingwekkend goed eigenlijk............... geen enkel probleem tot nu toe.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:14 schreef densmee het volgende:
[..]
die piniferrari is niet veel beter toch?
Ik zal je aan iets anders helpen herinnerenquote:Op zondag 17 februari 2013 10:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ohja, dat was ik al weer vergeten. Of ik had het al verdrongen...
Citroën heeft dan soms nog een auto die ergens op lijkt. Die DS3 is best een aardige auto qua looks.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, het is niet normaal. De ene nog wanstaltiger dan de andere, vooral Peugeut heeft er een handje van. Citroën, ja daar moest je altijd al van houden. En Relault; ja, identiteitsloos? Zeg ik dat zo goed?
quote:Op zondag 17 februari 2013 10:18 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik zal je aan iets anders helpen herinneren
[ afbeelding ]
Inderdaad, de modellen van Citroën zijn best leuk om naar te kijken. Sinds de eerste C4 zijn ze een goede weg in geslagen.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Citroën heeft dan soms nog een auto die ergens op lijkt. Die DS3 is best een aardige auto qua looks.
Peugeot en Renault is inderdaad vreselijk. Als ze in Frankrijk niet zo goed zouden verkopen zouden ze ook niet overeind blijven lijkt me.
quote:Op zondag 17 februari 2013 10:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]Dat avontuur ben ik ook al weer vergeten, of is ook hier verdrongen ook een betere omschrijving
En een VW touran om niet te vergetenquote:Op zondag 17 februari 2013 10:24 schreef Alfisti het volgende:
http://www.regio14.nl/201(...)ng-eindigt-in-laren/
E-klasse AMG naar zijn vaantjes.
Fiat wil in de USA met Alfa aan de slag, Europa hebben ze voorlopig min of meer opgegeven tot de crisis voorbij is. Naam maken met een aantal spectaculaire modellen ( 8C en de net nieuwe 4C ) en op die manier proberen om de het merk bekendheid te gaan geven om (ongetwijfeld ge-gerebadgede ) zooi te slijten.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:23 schreef BaraCuda het volgende:
Ik snap trouwens niet dat Fiat niet iets doet met het merk Alfa.
Wat ze nu op de markt hebben is echt om te janken.
De 159 staat nog wel op de site, maar volgens autoweek is de laatste 159sw in januari gemaakt?quote:Op zondag 17 februari 2013 10:30 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Fiat wil in de USA met Alfa aan de slag, Europa hebben ze voorlopig min of meer opgegeven tot de crisis voorbij is. Naam maken met een aantal spectaculaire modellen ( 8C en de net nieuwe 4C ) en op die manier proberen om de het merk bekendheid te gaan geven om (ongetwijfeld ge-gerebadgede ) zooi te slijten.
Kortom: Alfa is dood en hoeft alleen nog maar begraven te worden.
Ja, helaas wel. Die zijn helemaal verblind door de Z4 zelf, en zien dan zulke zaken niet meer.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:30 schreef BaraCuda het volgende:
Gisteren trouwens naar een Z4 wezen kijken.
Heel de rechter kant was overgespoten motorkap was gespoten. Aan de achterkant kwamen de lijnen niet netjes bij elkaar.
Dat noemt zich dan een bosch service bedrijf die elke auto die ze kopen controleren op dit soort dingen![]()
Zullen er nou werkelijk mensen zijn die zulke dingen niet zien en zo'n auto gewoon kopen?
quote:Op zondag 17 februari 2013 10:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
De 159 staat nog wel op de site, maar volgens autoweek is de laatste 159sw in januari gemaakt?
quote:Fiat eindbaas Sergio Marchionne is weer op dreef.
......
Alsof dit alles nog niet genoeg stof tot discussie was, voegde Sergio Marchionne op het eind nog een scherp oordeel over Fiat’s ‘zorgenkindje’ toe. Hij noemde de Alfa Romeo 159 een fout. De Alfa Romeo badge onwaardig.
Altijd leuk hoe der verkoper reageert als je zegt dat de hele rechter zijkant slecht gespoten is.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. Die zijn helemaal verblind door de Z4 zelf, en zien dan zulke zaken niet meer.
Pas achteraf, als ze van de roze wolk gevallen zijn.
Zat mensen hoor, dameskappers hebben nou eenmaal niet zoveel verstand van auto's.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:30 schreef BaraCuda het volgende:
..............
Zullen er nou werkelijk mensen zijn die zulke dingen niet zien en zo'n auto gewoon kopen?
Ja, alleen ze rijden gigantisch kut.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Citroën heeft dan soms nog een auto die ergens op lijkt. Die DS3 is best een aardige auto qua looks.
Jupquote:Op zondag 17 februari 2013 10:30 schreef BaraCuda het volgende:
Heel de rechter kant was overgespoten motorkap was gespoten. Aan de achterkant kwamen de lijnen niet netjes bij elkaar.
Dat noemt zich dan een bosch service bedrijf die elke auto die ze kopen controleren op dit soort dingen![]()
Geen enkele verkoper kan tegen kritiek ten aanzien van zijn spullen. Je mag eigenlijk je mening niet gevenquote:Op zondag 17 februari 2013 10:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Altijd leuk hoe der verkoper reageert als je zegt dat de hele rechter zijkant slecht gespoten is.
Ja, bijna elke auto heeft wel schade gehad, blah blah
quote:Op zondag 17 februari 2013 10:37 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja, alleen ze rijden gigantisch kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |