quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Tx, wegens de ideale instap wilde ik m'n stramme pa zo'n ding aansmeren. Realitycheck, laat die erfenis nog maar even zitten.
Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:24 schreef 2cv het volgende:
Volgende keer ga ik even verder rondkijken voor ik teveel geld voor een te lelijke Saab neertel
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:24 schreef 2cv het volgende:
Volgende keer ga ik even verder rondkijken voor ik teveel geld voor een te lelijke Saab neertel
dan wordt 2cv er toch niet slechter van, ik bras ook graag geld van andere opquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:39 schreef Barcaconia het volgende:
Gokje: van ons geld een slechte saab gekocht.
En ik roep al tijden dat je in zo'n koekblikje zelf onderdeel van de kreukelzone bent. En dan zijn er nog steeds mensen die dat ontkennenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:38 schreef Paladijn het volgende:
Ongelukje bij Lexxx voor de deur
[ afbeelding ]
vs el cheapo playmobil
[ afbeelding ]
Ik wil mijn geld terug!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:39 schreef Barcaconia het volgende:
Gokje: van ons geld een slechte saab gekocht.
Ik kan hem een BX aanraden. Zelfs mijn beppe (oma) van 89 kan daar goed in en uit komen. Wel even in de hoogste stand zetten.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:11 schreef loveli het volgende:
Ja hee ho, m'n pa is bejaard en heeft bijkans een takel nodig bij het in-/uitstappen.
Teveel geld aan een veel te lelijke en slechte saab uitgegeven. Voor 2 tientjes meer had ik een veel beter en mooier exemplaar gehadquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 00:12 schreef 2cv het volgende:
[..]
Teveel geld aan een veel te lelijke en slechte saab uitgegeven. Voor 2 tientjes meer had ik een veel beter en mooier exemplaar gehad
Iemand een BX aanradenquote:Op zondag 17 februari 2013 00:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik kan hem een BX aanraden. Zelfs mijn beppe (oma) van 89 kan daar goed in en uit komen. Wel even in de hoogste stand zetten.
Kun je misschien beter alle franse auto's meenemenquote:Op zondag 17 februari 2013 10:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is bijna een topic op zichzelf waard
Dat is misschien beter, hoewel ze de laatste jaren weer aardig populair zijnquote:Op zondag 17 februari 2013 10:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kun je misschien beter alle franse auto's meenemen
quote:Op zondag 17 februari 2013 10:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kun je misschien beter alle franse auto's meenemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |