abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 februari 2013 @ 22:16:42 #1
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_123011045







einde.gifBroes.jpgDAF-avatar[1].gif










De Lancia Delta S4 is een rallyauto die door Lancia werd ingezet tijdens het Groep B-segment in het Wereldkampioenschap Rally, in de seizoenen 1985 en 1986. De auto won in totaal vier WK-rally's en Lancia werd er in 1986 vice-wereldkampioen mee in het constructeurskampioenschap.
Er is van 1985 tot 1986 ook een straatversie van gebouwd, simpel genaamd de Lancia Delta S4 Stradale.

Geschiedenis

Lancia was het eerste automerk die een Groep B auto introduceerde in het Wereldkampioenschap Rally, toen ze in het seizoen 1982 de Rally 037 debuteerde in Corsica. De achterwielaangedreven Rally 037 was in eerste instantie competitief, en wist in het seizoen 1983 zelfs Audi te verslaan voor de winst in het constructeurskampioenschap. Daarna ontstond er echter een teruggang, toen menig concurrentie met innovatiever en simpelweg sneller materiaal kwam aanzetten. Lancia besloot daarom in 1984 te beginnen aan de ontwikkeling van een vierwielaangedreven auto.
Het model werd gebaseerd op de originele Delta-straatversie van Lancia, maar kende ondanks de naam weinig overeenkomsten, en werd dit voornamelijk gedaan voor commerciële doeleinden. In tegenstelling tot de achterwielaandrijving van de Rally 037, beschikte de Delta S4 over vierwielaandrijving, iets waar Audi en Peugeot al een tijd hun voordeel uit trokken. De auto maakte gebruik van zowel een compressor als een turbo, om zodoende bij een laag toerental de turbodruk zo hoog mogelijk te houden; een uniek systeem voor de tijd. De motor werd centraal geplaatst en produceerde naar officiële cijfers 550 Pk. De carrosserie bestond in haar geheel uit kevlar-materiaal en kon zowel aan de voor- als achterzijde losgedaan worden van zijn basis, om zo bij schade of reparaties sneller te kunnen handelen. Verder werd de carressorie geholpen door verschillende aerodynamische onderdelen, waaronder luchtinlaten met een Gurney Flap, een flexibele voor-skirt, voor- en achtervleugel, de laatstgenoemde die aan elk uiteinde uitkwam op een luchthapper aan de zijkant van de auto. De deuren bestonden net als bij de Rally 037 uit een hol kevlar-frame, die binnenin geen bekleding had. Deze had geen conventionele deurklink, maar werd geopend met een kleine lus en de ramen waren gemaakt van vast perplex - een gewoonte bij Groep B auto's - met een klein schuifpaneel voor ventilatie of voor het doorgeven van tijdkaarten of dergelijke zaken. Om in aanmerking te komen voor homologatie, moesten er minimaal 200 straatversies van de Delta S4 worden gebouwd.

Competitief
De ontwikkeling van de Delta S4 die in 1984 begon, verliep gaandeweg veel vertraging op. De auto maakte uiteindelijk zijn debuut halverwege 1985, tijdens de Franse Mille Pistes Rally, een evenement waar vaker prototypes aan de start verschenen. De auto werd daarna ingezet in enkele nationale rally's, waaruit bleek dat de auto snel maar onbetrouwbaar was. Het originele WK-debuut van de Delta S4 moest komen in Finland, maar het was pas in de laatste ronde van het kampioenschap in Groot-Brittannië dat de auto eindelijk haar opwachting kon maken in het WK. Met rijders Henri Toivonen en Markku Alén greep Lancia gelijk naar een één-twee en daarmee natuurlijkerwijs naar de eerste WK-overwinning voor de Delta S4.
Het seizoen 1986 werd gestart zoals 1985 eindigde. Toivonen won met overtuiging de openingsronde in Monte Carlo en Alén eindigde als tweede in de daaropvolgende ronde in Zweden. De goede reputatie van de auto werd echter flink geschaad toen Toivonen en navigator Sergio Cresto dodelijk verongelukte in Corsica, terwijl het duo aan de leiding lag van het evenement. De auto raakte van de weg na een gemiste bocht naar links en viel een ravijn in om vervolgens bij stilstand prompt tot explosie te komen. Door het snel-brandend kevlar-materiaal bleef er niet veel over van de auto. Het bleek later dat de benzinetank onzorgvuldig beschermd was en dat die in de val met gemak door bomen werd doorboort. Dit ongeluk was uiteindelijk het directe gevolg voor de overkoepelende autosport organisatie FIA om de Groep B klasse te verbieden voor competitie ingaand vanaf het seizoen 1987. Desondanks vocht Lancia de rest van het jaar het kampioenschap uit met voornaamste concurrent Peugeot, en wonnen met Alén in eerste instantie zowel het rijders- als constructeurskampioenschap, totdat de resultaten van de dat jaar verreden rally in San Remo door een irreguliere fout van de technische keuring werd geannuleerd, en daarbij de punten van winnaar Alén en Lancia werden ingetrokken, en zo het kampioenschap ging naar Peugeot en rijder Juha Kankkunen.
De oorspronkelijke opvolger van de Delta S4 moest vanaf het seizoen 1988 de Groep S Delta ECV worden, maar ook deze klasse werd tegelijkertijd met Groep B stop gezet. Vanaf het seizoen 1987 werd de Groep A Delta de opvolger van de S4, een auto die wel puur gebaseerd was op het productiemodel, en die Lancia tussen 1987 en 1992 nog aan zes constructeurstitels hielp. De Delta S4 werd tot aan 1992 nog in privé-gebruik in rallycross evenementen ingezet.

Specificaties

Lancia Delta S4
Carrosserie Merk Lancia
Type Delta S4
Body Hatchback, 2-deurs
Materiaal Kevlar en plastic
Afmetingen en gewicht Lengte 3990 mm
Breedte 1880 mm
Hoogte 1400 mm
Wielbasis 2440 mm
Spoorbreedte voor 1510 mm
Spoorbreedte achter 1535 mm
Gewicht 890 kg
Technisch Motor 4 cilinder in-lijn, Turbo en kompressor
Motor positie Centraal, longitudinaal
Capaciteit 1785 cc
Boring × Slag 88,5 × 71,5
Ventielen per cil. 4
Nokkenas Dubbel bovenliggend
Vermogen 480 Pk/8400 tpm
Max. koppel 490 Nm/5000 tpm
Compressieverhouding 7.0:1
Verbranding Injectie
Transmissie Handmatige 5-versnellingsbak
Aandrijving 4x4
Ophanging Dubbele draagarm en hydraulische schokbrekers






Tjabbo's fleshlight
Bojo's date begin----------Eind
Ook_Gek avatar blunder





quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

dangel , geile chicka, neuckuh? O+ doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is. *O*

13s.gif Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:

[..]

jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet :r
quote:
3s.gif Op zondag 11 september 2011 21:47 schreef Anne het volgende:
IK BEN LABIEL.
quote:
14.gif
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 19:09 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb ook een piemel ^O^
quote:
1.gif Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

sex en Lada in één zin _O-

*mompelt iets over anticonceptie

14.gif Op woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn niva :9

1.gif Op woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten :')
quote:
@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent :')
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn nagels zijn vandaag gelakt :')
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Je hebt nog gelijk ook ;( m'n rechter tiet is verrekt :')
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:

[..]

Nou en :'). Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:
5s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?

14s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enz
http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=11
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  zondag 17 februari 2013 @ 22:17:02 #2
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_123011068
Fipo :P
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_123011257
Lancia O+
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  zondag 17 februari 2013 @ 22:20:38 #4
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_123011291
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 22:20 schreef Paladijn het volgende:
Lancia O+
italiaanse rommel :{w
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  zondag 17 februari 2013 @ 22:22:01 #5
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_123011386

wat staat er achter de Lancia? :9~
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  zondag 17 februari 2013 @ 22:23:11 #6
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_123011464
Gvd, klik ik dit topic aan, hele bank onder de olie. Je wordt bedankt :(
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_123011517
quote:
8s.gif Op zondag 17 februari 2013 22:23 schreef Barcaconia het volgende:
Gvd, klik ik dit topic aan, hele bank onder de olie. Je wordt bedankt :(
:') goed ik moest hard op lachen ^O^
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  zondag 17 februari 2013 @ 22:33:12 #8
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_123011992
quote:
8s.gif Op zondag 17 februari 2013 22:23 schreef Barcaconia het volgende:
Gvd, klik ik dit topic aan, hele bank onder de olie. Je wordt bedankt :(
das roet van de uitlaat, gecombineerd met wat saharazand :P
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_123012110
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 22:22 schreef lipje het volgende:
[ afbeelding ]
wat staat er achter de Lancia? :9~
Martini :?
pi_123012176
quote:
10s.gif Op zondag 17 februari 2013 22:35 schreef Dingest het volgende:

[..]

Martini :?
:')
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  zondag 17 februari 2013 @ 22:38:13 #11
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_123012233
quote:
10s.gif Op zondag 17 februari 2013 22:35 schreef Dingest het volgende:

[..]

Martini :?
:9~
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  Vis een optie? zondag 17 februari 2013 @ 22:54:10 #12
70532 loveli
N
pi_123013092
Geile OP.
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 22:22 schreef lipje het volgende:
[ afbeelding ]
wat staat er achter de Lancia? :9~
Nog beter!
crap in = crap out
  zondag 17 februari 2013 @ 22:56:05 #13
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_123013200
Volkswaggel
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_123013881
Goede op O+
pi_123014267
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 23:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Goede op O+
daar wordt een anwb'er wel gelukkig van natuurlijk, meer sleutelen dan rijden
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  † In Memoriam † zondag 17 februari 2013 @ 23:28:05 #16
25682 2cv
Niet subtiel
pi_123014848
Ik kan het niet laten, sorry ...

quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 11:05 schreef daNpy het volgende:

[..]

Het lijkt idd dat je aardig wat krijgt. Maar ik zit echt liever in een ouwe E46 dan in een nieuwe Citroen.
Ik heb 2 huurhokkies meegehad, beide voor 3 dagen.
Waren de ECO HDI versie, uitgerust met cruise, navi, etc.
Toen ik de eerste instapte wilde ik de ruiten wissen. Dat ging al niet, want het zat anders als normaal. Ik kreeg bijna een Ford dejavu, die ook alle bediening net ff ergens anders hebben zitten.
Er zitten vervolgens 4 (ja, vier!!!!!!!) pookjes aan het stuur. Wat er op staat kun je niet zien, vanwege het dikke stuur. Je moet tijdens het rijden dus maar gokken wat waar zit. Nouja, laten we het erop houden dat het handiger is aan het stuur dan dat je de CC aan moet zetten met een knopje achter de handrem, zoals bij de Clio die ik op vakantie had (die overigens wel erg goed reed).
Die Fransen hebben om een of andere reden altijd een limiter en daar zat ik dus mee te kloten maar de CC wilde niet aan. Na veel gevogel uiteindelijk toch gevonden :')

Vervolgens het stuur, welke niet verstelbaar is. Ik stel mijn stoel dus af op de pedalen en kan vervolgens met mn handen bijna niet meer bij het stuur. Ergo; het kost spierkracht om mijn armen omhoog te houden en dat hoort niet; je armen moeten aan het stuur hangen zodat je goede controle hebt en niet op het stuur hoeft te duwen.
Het stuur van auto 2 was ook idioot bekrachtigd wat nergens op sloeg.
De koppeling in beide auto's voelde aan als van een vrachtwagen, zwaar en ongevoelig. En ongevoelig geld voor de rest van de auto, de bak voelde aan als een pan soep waar je in moest roeren en je kan dankzij de korte powerband seconden lang vol gas rijden zonder dat er daadwerkelijk iets gebeurd.
De stoelen worden bij het naar voren klappen niet door een veer aangetrokken waardoor ze telkens terug naar achteren rollen. Erg irritant bij achterin stappen of spullen achterin leggen. De bediening van de audio, navi en setup is ook wat klote, maar het werkt uiteindelijk wel.
Ze deden beide wel 180 op de teller :P
Een paar dingen:
1) Huurauto's worden misbruikt, mishandeld, verkracht en gemarteld. Het lijkt wel als of alles zo snel mogelijk stuk moet. Je kan hoe dingen aanvoelen dus niet beoordelen n.a.v. een rit in een huurato, of het ding moet minder dan 100km op de teller hebben staan.
2) Je verwart 'iets anders' met 'onhandig'. Citroën wil (wou?) graag revolutionair zijn. De schakelpook in de kofferbak monteren is revolutionair, maar totaal en compleet zinloos. Dus als je revolutionair wilt zijn, moet je ook nadenken hoe je dingen anders wilt doen. Die gekke manier van bedienen van o.a. de eerste dashboards in de BX-en en die 'rare' DiRaVi stuurbekractiging in de DS, SM en CX zijn even wennen, maar wie daar de moeite toe neemt vindt het in het merendeel van de gevallen erg fijn en prettig. Ik geef toe: met beide heb ik amper ervaring. Ik spreek dus eigenlijk namens anderen. Maar als je die anderen vraagt zal je in het merendeel van de gevallen een 'even wennen maar daarna heel fijn'-verhaal te horen krijgen. Vergelijk het ook eens met voor het eerst van je leven in een auto stappen. Dan weet je ook niet waar alles zit, dat is dus ook even wennen. Maar op den duur weet je het en ben je er aan gewend. Als je dan in een auto stapt met een andersoortige bediening stapt, dan is dat ook weer wennen. Want het is maar net wat je gewend bent.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † zondag 17 februari 2013 @ 23:28:21 #17
25682 2cv
Niet subtiel
pi_123014859
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
En dan de toeter, die zit niet op je stuurwiel maar ergens aan het pookje van je ruitenwissers |:(
Dus een of andere randdebiel schiet voor je langs, je wilt toeteren en slaat uit gewoonte op je stuur en er gebeurt niets :')
Ik heb het andersom: als ik in een andere auto rijd en in een reactie wil toeteren zit ik zinloos op een stengel te rammen. En als ik stuur hoor ik nog wel eens het 'hee, je draait aan je stuur'-alarm.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † zondag 17 februari 2013 @ 23:30:49 #18
25682 2cv
Niet subtiel
pi_123014971
quote:
2s.gif Op zondag 17 februari 2013 11:52 schreef Duvel het volgende:

[..]

Heb je het nou over die 99? Of ben je ook nog ergens anders ingetuind?
Over die 99 die ik gister gekocht heb. Motorkap moet je met grof geweld open doen. Het scharnier gaat 'niet zo soepel'. Volgens mij komt het ergens tegenaan.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † zondag 17 februari 2013 @ 23:42:59 #19
25682 2cv
Niet subtiel
pi_123015515
Overigens, ik ben klaar met het uit de sloot trekken van oude koeienonderwerpen uit topic 1784.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_123016117
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 22:20 schreef lipje het volgende:

[..]

italiaanse rommel :{w
Ga je mond spoelen met groene zeep; rekel! }:| :(!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_123016121
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 22:20 schreef Paladijn het volgende:
Lancia O+
Dat dus _O_ O+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  † In Memoriam † maandag 18 februari 2013 @ 00:07:37 #22
25682 2cv
Niet subtiel
pi_123016388
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 22:54 schreef loveli het volgende:
Geile OP.

[..]

Nog beter!
Dat is toch zo'n audi die dezelfde vorm heeft als een BX ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  Vis een optie? maandag 18 februari 2013 @ 00:10:54 #23
70532 loveli
N
pi_123016492
*groene zeep aangeeft*
crap in = crap out
pi_123016574
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 00:07 schreef 2cv het volgende:

[..]

Dat is toch zo'n audi die dezelfde vorm heeft als een BX ?
Dat is een Audi Sport Quattro S1 :)



:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  † In Memoriam † maandag 18 februari 2013 @ 00:16:21 #25
25682 2cv
Niet subtiel
pi_123016671
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 00:10 schreef loveli het volgende:
*groene zeep aangeeft*
*aan de kant zet*
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † maandag 18 februari 2013 @ 00:17:05 #26
25682 2cv
Niet subtiel
pi_123016702
quote:
7s.gif Op maandag 18 februari 2013 00:13 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat is een Audi Sport Quattro S1 :)

[ afbeelding ]

:)
Audi met de vorm van een BX zonder achterdeuren ;) Wat mij betreft bevestigd.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  maandag 18 februari 2013 @ 01:41:05 #27
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_123018880
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 01:33 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Mooie sport. Ook een paar jaar gedaan, totdat ik vanwege leeftijd/lengte plotseling tegen allemaal rode en zwarte band mensen moest, terwijl ik zelf net de groene had. Toen was het niet leuk meer en ben ik gestopt.
Je kunt ze ook gewoon de vernieling in schoppen natuurlijk ipv het kleine meisje uit te hangen :P
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 01:33 schreef Geerd het volgende:

[..]

Sja maak er een grapje van ;) Laatste 2 jaar zoveel nieuwe collega's
Is dat zo? waarom dan?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_123018901
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 01:36 schreef Geerd het volgende:

[..]

Daarom ook nooit wedstrijden gedaan alleen clubverband ik ben 1.96 100kg+ kan je eerst de ambu bellen _O- _O-
Ik was op gegeven moment dus net een centimeter te lang en een kilo te zwaar waardoor ik dus voor mijn gevoel tegenover types als jij terecht kwam, die ook nog eens jaren meer aan ervaring achter zich hadden. Er waren wedstrijden dat ik daadwerkelijk gewoon bang werd, zodra ik wist tegen wie ik moest sparren.
  maandag 18 februari 2013 @ 01:44:29 #29
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_123018943
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 01:42 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Ik was op gegeven moment dus net een centimeter te lang en een kilo te zwaar waardoor ik dus voor mijn gevoel tegenover types als jij terecht kwam, die ook nog eens jaren meer aan ervaring achter zich hadden. Er waren wedstrijden dat ik daadwerkelijk gewoon bang werd, zodra ik wist tegen wie ik moest sparren.
Jah, da's niet goed, maar bang maakt voorzichtig, en da's alleen maar handig ;) Vergeet niet dat je tegen grote lomperds de voordeel van je snelheid hebt, en als je dichtbij blijft, kun je in TKD net weer niks met je lange stelten. Moet je gewoon poep aan hebben. En met trainen hebben ze er maar lekker rekening mee te houden.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_123018973
quote:
14s.gif Op maandag 18 februari 2013 01:41 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Je kunt ze ook gewoon de vernieling in schoppen natuurlijk ipv het kleine meisje uit te hangen :P

[..]

Is dat zo? waarom dan?

Ns vergrijst of hoe schrijf je dat Anne? :P Ns doet niet aan leeftijden. Ze zijn hard op zoek naar nieuw personeel, zie mij en sala en tegenwoordig hoop nieuwe leuke conductrices :P en machinisten.
Ik zwaai naar dieren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')