Mjah, zou kunnen, maar legs is ook abs, en daar moet nou net het meeste gebeurenquote:
Hoe kom je aan die versleten enkels dan?quote:Op maandag 18 februari 2013 01:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, zou kunnen, maar legs is ook abs, en daar moet nou net het meeste gebeuren
Aangeboren een beetje, daarna heel eigenwijs een jaartje of wat TaeKwonDo gedaan, veel geskate, gestreethockeyed, achterlijk veel door mijn enkels gegaan, en daarna als een mongeaul tekeer gegaan als dakdekker een aantal jaar lang, tot de dokkie zei dat ik daarmee moest stoppen omdat ik anders een keer een rolstoel van de zaak zou krijgen. Daarna machinist geworden, alleen het is nu een beetje stil in de bouw, dus knaag ik nu thuis aan het behang uit verveling, kom nergens aan de slag.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die versleten enkels dan?
Teakwando mooi werk, net als aikido. zit je thuis ja? Dacht je wel werk zat had al die picsquote:Op maandag 18 februari 2013 01:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Aangeboren een beetje, daarna heel eigenwijs een jaartje of wat TaeKwonDo gedaan, veel geskate, gestreethockeyed, achterlijk veel door mijn enkels gegaan, en daarna als een mongeaul tekeer gegaan als dakdekker een aantal jaar lang, tot de dokkie zei dat ik daarmee moest stoppen omdat ik anders een keer een rolstoel van de zaak zou krijgen. Daarna machinist geworden, alleen het is nu een beetje stil in de bouw, dus knaag ik nu thuis aan het behang uit verveling, kom nergens aan de slag.
Ik werk af en toe voor detacheerders als ze wat hebben, maar dat is momenteel ook effe helemaal bagger. Ik zoek iets vasts, maar dat gaat hem nu helemaal niet worden zonder dat er ergens een wonder gebeurt.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Teakwando mooi werk, net als aikido. zit je thuis ja? Dacht je wel werk zat had al die pics![]()
Potje sparren dus?
Mooie sport. Ook een paar jaar gedaan, totdat ik vanwege leeftijd/lengte plotseling tegen allemaal rode en zwarte band mensen moest, terwijl ik zelf net de groene had. Toen was het niet leuk meer en ben ik gestopt.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
daarna heel eigenwijs een jaartje of wat TaeKwonDo gedaan,
Sja maak er een grapje vanquote:Op maandag 18 februari 2013 01:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik werk af en toe voor detacheerders als ze wat hebben, maar dat is momenteel ook effe helemaal bagger. Ik zoek iets vasts, maar dat gaat hem nu helemaal niet worden zonder dat er ergens een wonder gebeurt.
Zal ik me maar omscholen tot treinmachinist? Als ik een paar honderd ton op kan hijsen kan ik er ook vast wel mee rijden
Daarom ook nooit wedstrijden gedaan alleen clubverband ik ben 1.96 100kg+ kan je eerst de ambu bellenquote:Op maandag 18 februari 2013 01:33 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Mooie sport. Ook een paar jaar gedaan, totdat ik vanwege leeftijd/lengte plotseling tegen allemaal rode en zwarte band mensen moest, terwijl ik zelf net de groene had. Toen was het niet leuk meer en ben ik gestopt.
Lead the way, Cap'n.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:38 schreef Sounddragon het volgende:
Zullen we voor dit geloel de SC eens effe inpikken? Die liggen allemaal al zwaar te snurken, en 2CV negeren we gewoon
Alweer gestrooid? Mijn motor is net helemaal gewassenquote:Op maandag 18 februari 2013 09:58 schreef lipjes het volgende:
Reed vandaag met -3/-4 naar kantoor
En glad op sommige punten JUIST omdat ze hadden gestrooid
Ze hadden nog wat liggen, het zoutbudget moet wel op hequote:Op maandag 18 februari 2013 10:11 schreef Sounddragon het volgende:
Was hier gisteravond laat ook druk met oranje zwaailichten, geen idee waarom, het is hier hardstikke droog.
Nieuwe bak gekocht?quote:Op maandag 18 februari 2013 10:16 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ze hadden nog wat liggen, het zoutbudget moet wel op he
Btw, vanmiddag de VFR ophalen!
Die van mij moet ook nodig zijn grote beurt hebbenquote:Op maandag 18 februari 2013 10:17 schreef Yreal het volgende:
Ik zit ook weer onder de pekel.. En mijn motor maar ratelen als een malle, echt niet goed..
Kleppen/nokkenas ketting?quote:Op maandag 18 februari 2013 10:17 schreef Yreal het volgende:
Ik zit ook weer onder de pekel.. En mijn motor maar ratelen als een malle, echt niet goed..
Ga je er nu toch maar mee door het zout?quote:Op maandag 18 februari 2013 10:16 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ze hadden nog wat liggen, het zoutbudget moet wel op he
Btw, vanmiddag de VFR ophalen!
Ratelen? ergens een spannertje overleden, of ernstiger?quote:Op maandag 18 februari 2013 10:17 schreef Yreal het volgende:
Het is vandaag nog droog, dus na het ophalen mijn nieuwe aanwinst even goed afspoelen en schoonmaken, dan zou het wel goed moeten zijnquote:Op maandag 18 februari 2013 10:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ga je er nu toch maar mee door het zout?
[..]
Ratelen? ergens een spannertje overleden, of ernstiger?
Misschien vanmiddag pics, anders Google voor VFR 800quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |