quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn nagels zijn vandaag gelakt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?
Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
italiaanse rommelquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 22:23 schreef Barcaconia het volgende:
Gvd, klik ik dit topic aan, hele bank onder de olie. Je wordt bedankt
das roet van de uitlaat, gecombineerd met wat saharazandquote:Op zondag 17 februari 2013 22:23 schreef Barcaconia het volgende:
Gvd, klik ik dit topic aan, hele bank onder de olie. Je wordt bedankt
Martiniquote:Op zondag 17 februari 2013 22:22 schreef lipje het volgende:
[ afbeelding ]
wat staat er achter de Lancia?
quote:
Nog beter!quote:Op zondag 17 februari 2013 22:22 schreef lipje het volgende:
[ afbeelding ]
wat staat er achter de Lancia?
daar wordt een anwb'er wel gelukkig van natuurlijk, meer sleutelen dan rijdenquote:
Een paar dingen:quote:Op zondag 17 februari 2013 11:05 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het lijkt idd dat je aardig wat krijgt. Maar ik zit echt liever in een ouwe E46 dan in een nieuwe Citroen.
Ik heb 2 huurhokkies meegehad, beide voor 3 dagen.
Waren de ECO HDI versie, uitgerust met cruise, navi, etc.
Toen ik de eerste instapte wilde ik de ruiten wissen. Dat ging al niet, want het zat anders als normaal. Ik kreeg bijna een Ford dejavu, die ook alle bediening net ff ergens anders hebben zitten.
Er zitten vervolgens 4 (ja, vier!!!!!!!) pookjes aan het stuur. Wat er op staat kun je niet zien, vanwege het dikke stuur. Je moet tijdens het rijden dus maar gokken wat waar zit. Nouja, laten we het erop houden dat het handiger is aan het stuur dan dat je de CC aan moet zetten met een knopje achter de handrem, zoals bij de Clio die ik op vakantie had (die overigens wel erg goed reed).
Die Fransen hebben om een of andere reden altijd een limiter en daar zat ik dus mee te kloten maar de CC wilde niet aan. Na veel gevogel uiteindelijk toch gevonden
Vervolgens het stuur, welke niet verstelbaar is. Ik stel mijn stoel dus af op de pedalen en kan vervolgens met mn handen bijna niet meer bij het stuur. Ergo; het kost spierkracht om mijn armen omhoog te houden en dat hoort niet; je armen moeten aan het stuur hangen zodat je goede controle hebt en niet op het stuur hoeft te duwen.
Het stuur van auto 2 was ook idioot bekrachtigd wat nergens op sloeg.
De koppeling in beide auto's voelde aan als van een vrachtwagen, zwaar en ongevoelig. En ongevoelig geld voor de rest van de auto, de bak voelde aan als een pan soep waar je in moest roeren en je kan dankzij de korte powerband seconden lang vol gas rijden zonder dat er daadwerkelijk iets gebeurd.
De stoelen worden bij het naar voren klappen niet door een veer aangetrokken waardoor ze telkens terug naar achteren rollen. Erg irritant bij achterin stappen of spullen achterin leggen. De bediening van de audio, navi en setup is ook wat klote, maar het werkt uiteindelijk wel.
Ze deden beide wel 180 op de teller
Ik heb het andersom: als ik in een andere auto rijd en in een reactie wil toeteren zit ik zinloos op een stengel te rammen. En als ik stuur hoor ik nog wel eens het 'hee, je draait aan je stuur'-alarm.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
En dan de toeter, die zit niet op je stuurwiel maar ergens aan het pookje van je ruitenwissers![]()
Dus een of andere randdebiel schiet voor je langs, je wilt toeteren en slaat uit gewoonte op je stuur en er gebeurt niets
Over die 99 die ik gister gekocht heb. Motorkap moet je met grof geweld open doen. Het scharnier gaat 'niet zo soepel'. Volgens mij komt het ergens tegenaan.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:52 schreef Duvel het volgende:
[..]
Heb je het nou over die 99? Of ben je ook nog ergens anders ingetuind?
Ga je mond spoelen met groene zeep; rekel!quote:
Dat is toch zo'n audi die dezelfde vorm heeft als een BX ?quote:
Dat is een Audi Sport Quattro S1quote:Op maandag 18 februari 2013 00:07 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n audi die dezelfde vorm heeft als een BX ?
*aan de kant zet*quote:
Audi met de vorm van een BX zonder achterdeurenquote:Op maandag 18 februari 2013 00:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is een Audi Sport Quattro S1
[ afbeelding ]
Je kunt ze ook gewoon de vernieling in schoppen natuurlijk ipv het kleine meisje uit te hangenquote:Op maandag 18 februari 2013 01:33 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Mooie sport. Ook een paar jaar gedaan, totdat ik vanwege leeftijd/lengte plotseling tegen allemaal rode en zwarte band mensen moest, terwijl ik zelf net de groene had. Toen was het niet leuk meer en ben ik gestopt.
Is dat zo? waarom dan?quote:Op maandag 18 februari 2013 01:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sja maak er een grapje vanLaatste 2 jaar zoveel nieuwe collega's
Ik was op gegeven moment dus net een centimeter te lang en een kilo te zwaar waardoor ik dus voor mijn gevoel tegenover types als jij terecht kwam, die ook nog eens jaren meer aan ervaring achter zich hadden. Er waren wedstrijden dat ik daadwerkelijk gewoon bang werd, zodra ik wist tegen wie ik moest sparren.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daarom ook nooit wedstrijden gedaan alleen clubverband ik ben 1.96 100kg+ kan je eerst de ambu bellen![]()
Jah, da's niet goed, maar bang maakt voorzichtig, en da's alleen maar handigquote:Op maandag 18 februari 2013 01:42 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik was op gegeven moment dus net een centimeter te lang en een kilo te zwaar waardoor ik dus voor mijn gevoel tegenover types als jij terecht kwam, die ook nog eens jaren meer aan ervaring achter zich hadden. Er waren wedstrijden dat ik daadwerkelijk gewoon bang werd, zodra ik wist tegen wie ik moest sparren.
Ns vergrijst of hoe schrijf je dat Anne?quote:Op maandag 18 februari 2013 01:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je kunt ze ook gewoon de vernieling in schoppen natuurlijk ipv het kleine meisje uit te hangen
[..]
Is dat zo? waarom dan?
Was er maar iemand die me dat toen vertelde.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jah, da's niet goed, maar bang maakt voorzichtig, en da's alleen maar handigVergeet niet dat je tegen grote lomperds de voordeel van je snelheid hebt, en als je dichtbij blijft, kun je in TKD net weer niks met je lange stelten. Moet je gewoon poep aan hebben. En met trainen hebben ze er maar lekker rekening mee te houden.
Ns doet niet aan leeftijdendiscriminatie gooi een pogingquote:Op maandag 18 februari 2013 01:48 schreef Sounddragon het volgende:
Whehe, dan weet ik niet of ze wel op mij zitten te wachten; ik ben ook al wat ouder, en niet erg geschikt als voetvolk zoals ik al had uitgelegd.. Misschien in een mobiel team om wat tuig de keien op te trappen, maar niet als kaartjes knipper, lijkt me geen goed plan.
Verkeerde sportschool misschien. Mijn vader en oom hadden een TKD school, dus ik heb er best een aardig tijdje van mee kunnen genieten, was alleen te lui om poomse's te leren, dus ik ben nooit hoger gekomen als groen, en daarin won ik veel, omdat ik eigenlijk al goed genoeg was voor bruin maja die stomme kutfiguurtjes lopen he... vonnik gewoon niks. Trainen, techniek en sparren, dat was dé sjitquote:Op maandag 18 februari 2013 01:48 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Was er maar iemand die me dat toen vertelde.
Engste was nog wel een kleine chick die niet in die categorie zat vanwege gewicht/lengte maar gewoon, omdat ze te goed was. Zij maakte op die manier echt al die grote sterke brede jongens in. Maja, zij was toen al bezig om haar zwarte band te halen terwijl ze nog bij de jeugd zat.
Dan is het niet leuk meer, moet wel in verhouding blijven.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:42 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik was op gegeven moment dus net een centimeter te lang en een kilo te zwaar waardoor ik dus voor mijn gevoel tegenover types als jij terecht kwam, die ook nog eens jaren meer aan ervaring achter zich hadden. Er waren wedstrijden dat ik daadwerkelijk gewoon bang werd, zodra ik wist tegen wie ik moest sparren.
Hmz, ik denk dat ik ook maar eens ga slapen.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:38 schreef Sounddragon het volgende:
Zullen we voor dit geloel de SC eens effe inpikken? Die liggen allemaal al zwaar te snurken, en 2CV negeren we gewoon
Bij railpro, als machinistquote:Op maandag 18 februari 2013 01:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ns doet niet aan leeftijdendiscriminatie gooi een poging
quote:Op maandag 18 februari 2013 01:54 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hmz, ik denk dat ik ook maar eens ga slapen.
Ik ook niet en ik weet wel zeker sala ook niet,quote:Op maandag 18 februari 2013 01:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bij railpro, als machinist![]()
Kweenie of dat wat voor mij is, ik heb eigenlijk helemaal niks met treintjes
Treinen zijn net grote gele motorfietsen van tientallen/honderden tonnen waar je in zit in plaats van op en waar je niet zelf mee kan bepalen hoe en waar je de bocht om gaat.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bij railpro, als machinist![]()
Kweenie of dat wat voor mij is, ik heb eigenlijk helemaal niks met treintjes
Heb jij je ui van Anne gejat of andersom?quote:Op maandag 18 februari 2013 01:56 schreef 2cv het volgende:
[..]
Treinen zijn net grote gele motorfietsen van tientallen/honderden tonnen waar je in zit in plaats van op en waar je niet zelf mee kan bepalen hoe en waar je de bocht om gaat.
Precies dat stukje is nou waarom het me niks lijkt op termijn; niet genoeg vrijheid; je werkt in een schemaatje en doet vaak hetzelfde op verschillende plaatsen, maar dat blijft allemaal een beetje van het zelfde denk ik na een tijdje..quote:Op maandag 18 februari 2013 01:56 schreef 2cv het volgende:
[..]
Treinen zijn net grote gele motorfietsen van tientallen/honderden tonnen waar je in zit in plaats van op en waar je niet zelf mee kan bepalen hoe en waar je de bocht om gaat.
Wordt weer eens tijd voor iets anders.quote:
Jah idd het komt allemaal op het zelfde neer, maar zoon kraan dan? Of die nou 30 meter is of 80??quote:Op maandag 18 februari 2013 01:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Precies dat stukje is nou waarom het me niks lijkt op termijn; niet genoeg vrijheid; je werkt in een schemaatje en doet vaak hetzelfde op verschillende plaatsen, maar dat blijft allemaal een beetje van het zelfde denk ik na een tijdje..
Maakt niet uit wat je doet, je komt toch wel te laat. En als ze vinden dat het jouw schuld is, geef je gewoon ProRail de schuld omdat appel.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Precies dat stukje is nou waarom het me niks lijkt op termijn; niet genoeg vrijheid; je werkt in een schemaatje en doet vaak hetzelfde op verschillende plaatsen, maar dat blijft allemaal een beetje van het zelfde denk ik na een tijdje..
Neequote:Op maandag 18 februari 2013 01:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wordt weer eens tijd voor iets anders.
Ligt aan de kraan, in de verhuur is elke dag een nieuw avontuur. Als je op een rups of iets wat vast op een bouw staat zit, is het wel erg routinematig, maar dan nog steeds een stuk intensiever als ik me het rijden met een trein voorstel. Kan me natuurlijk ernstig vergissen, maar het lijkt me iets wat redelijk rap saai wordt.. voor mij dan he.. ik heb stimulatie nodig met enige regelmaat, anders ga ik me vervelen, en dan is het gauw over met de pret.quote:Op maandag 18 februari 2013 02:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jah idd het komt allemaal op het zelfde neer, maar zoon kraan dan? Of die nou 30 meter is of 80??
Principe blijft ook het zelfde?
trustequote:Op maandag 18 februari 2013 02:01 schreef Lilliesleaf het volgende:
Tijd om te gaan slapen, weltrusten iedereen.
Ja, plaatje is niet van jou, hebbie gepikt, ook omdat appel.quote:
Jaah oke, maar zo heel oud ben jij ook niet? 30?quote:Op maandag 18 februari 2013 02:03 schreef Sounddragon het volgende:
Ligt aan de kraan, in de verhuur is elke dag een nieuw avontuur. Als je op een rups of iets wat vast op een bouw staat zit, is het wel erg routinematig, maar dan nog steeds een stuk intensiever als ik me het rijden met een trein voorstel. Kan me natuurlijk ernstig vergissen, maar het lijkt me iets wat redelijk rap saai wordt.. voor mij dan he.. ik heb stimulatie nodig met enige regelmaat, anders ga ik me vervelen, en dan is het gauw over met de pret.
I wishquote:Op maandag 18 februari 2013 02:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jaah oke, maar zo heel oud ben jij ook niet? 30?
Je bent gewoon een dikke milf hunter ofniet ? hahaha.quote:
Nee, ik heb een heel lief meisje, en daar heb ik mijn handjes vol genoeg aan; MILFs zijn overratedquote:Op maandag 18 februari 2013 02:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je bent gewoon een dikke milf hunter ofniet ? hahaha.
Anne had ik rond 28 geschat en jij 30.32
Who dat had ik niet verwacht, goed bezig sdquote:Op maandag 18 februari 2013 02:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, ik heb een heel lief meisje, en daar heb ik mijn handjes vol genoeg aan; MILFs zijn overrated
En dan zit je bij Anne zwaar in de minpunten nu, en je bent mijn grote vriend
Dan moet je een MILF zoeken waar je het mee kunt; volgens mij zijn er zat ouwe tangen die wel een jonkie willenquote:Op maandag 18 februari 2013 02:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Who dat had ik niet verwacht, goed bezig sdAndersom vind ik wel geil
Ben jij 50? en Anne 35? Who dacht echt dat jij rond 35 was en Anne paar foto's gezien in kpd damn 28/30quote:Op maandag 18 februari 2013 02:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan moet je een MILF zoeken waar je het mee kunt; volgens mij zijn er zat ouwe tangen die wel een jonkie willen
Als ik het andersom zou doen zou ik nu met een oud gebouw van rond de 65 hokkentering ik ben al oud man
![]()
Zelfs ik had je jonger dan 45 ingeschat.quote:Op maandag 18 februari 2013 02:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan moet je een MILF zoeken waar je het mee kunt; volgens mij zijn er zat ouwe tangen die wel een jonkie willen
Als ik het andersom zou doen zou ik nu met een oud gebouw van rond de 65 hokkentering ik ben al oud man
![]()
Jij welquote:Op maandag 18 februari 2013 02:25 schreef Sounddragon het volgende:
Maarrehh.. speaking off which; ik ga zo eens effe die warme billetjes opzoeken![]()
Bis später
quote:Op maandag 18 februari 2013 02:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ben jij 50? en Anne 35? Who dacht echt dat jij rond 35 was en Anne paar foto's gezien in kpd damn 28/30
Rekenfoutjequote:Op maandag 18 februari 2013 02:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zelfs ik had je jonger dan 45 ingeschat.
zuipschuitquote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 00:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen met groene zeep; rekel!![]()
!
Die huur auto's hadden <20k op de teller staan.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:28 schreef 2cv het volgende:
Ik kan het niet laten, sorry ...
[..]
Een paar dingen:
1) Huurauto's worden misbruikt, mishandeld, verkracht en gemarteld. Het lijkt wel als of alles zo snel mogelijk stuk moet. Je kan hoe dingen aanvoelen dus niet beoordelen n.a.v. een rit in een huurato, of het ding moet minder dan 100km op de teller hebben staan.
2) Je verwart 'iets anders' met 'onhandig'. Citroën wil (wou?) graag revolutionair zijn. De schakelpook in de kofferbak monteren is revolutionair, maar totaal en compleet zinloos. Dus als je revolutionair wilt zijn, moet je ook nadenken hoe je dingen anders wilt doen. Die gekke manier van bedienen van o.a. de eerste dashboards in de BX-en en die 'rare' DiRaVi stuurbekractiging in de DS, SM en CX zijn even wennen, maar wie daar de moeite toe neemt vindt het in het merendeel van de gevallen erg fijn en prettig. Ik geef toe: met beide heb ik amper ervaring. Ik spreek dus eigenlijk namens anderen. Maar als je die anderen vraagt zal je in het merendeel van de gevallen een 'even wennen maar daarna heel fijn'-verhaal te horen krijgen. Vergelijk het ook eens met voor het eerst van je leven in een auto stappen. Dan weet je ook niet waar alles zit, dat is dus ook even wennen. Maar op den duur weet je het en ben je er aan gewend. Als je dan in een auto stapt met een andersoortige bediening stapt, dan is dat ook weer wennen. Want het is maar net wat je gewend bent.
Ligt er aan wat voor diensten je draait en wat voor treinen je rijdt. Gezien vanuit het oogpunt van vakmanschap is het rijden van goederentreinen volgens mij uitdagender dan reizigerstreinen. Railpro rijdt infratreinen, daar kunnen aardig zware dingen bij zitten, maar het kan ook rangeren zijn op Crailoo met een locje uit 1948. Lekker spartaans maar niet de vrijheid die je wilt denk ik.quote:Op maandag 18 februari 2013 02:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ligt aan de kraan, in de verhuur is elke dag een nieuw avontuur. Als je op een rups of iets wat vast op een bouw staat zit, is het wel erg routinematig, maar dan nog steeds een stuk intensiever als ik me het rijden met een trein voorstel. Kan me natuurlijk ernstig vergissen, maar het lijkt me iets wat redelijk rap saai wordt.. voor mij dan he.. ik heb stimulatie nodig met enige regelmaat, anders ga ik me vervelen, en dan is het gauw over met de pret.
Ik zie geen verenquote:Op maandag 18 februari 2013 07:29 schreef lipje het volgende:
goedemorgen
en SD... hoe voelen die veren in je reet?
Ik weet het niet, moet er effe over nadenken. Aan de ene kant lijkt het me wel leuk om weer eens wat nieuws te leren, en aan de andere kant trekt het spoor me gewoon helemaal niet. Feit is wel dat de NS volgens mij wel een goede werkgever is, en ik ook weer aan het werk moet, want dat thuiszitten begint me ook wel al een beetje de strot uit te hangen.quote:Op maandag 18 februari 2013 08:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor diensten je draait en wat voor treinen je rijdt. Gezien vanuit het oogpunt van vakmanschap is het rijden van goederentreinen volgens mij uitdagender dan reizigerstreinen. Railpro rijdt infratreinen, daar kunnen aardig zware dingen bij zitten, maar het kan ook rangeren zijn op Crailoo met een locje uit 1948. Lekker spartaans maar niet de vrijheid die je wilt denk ik.
Het duurt natuurlijk wel ff voor je machinist bent... Volgens mij valt Railpro niet meer onder de NS CAO maar de CAO Railinfra. Die is nog steeds niet slecht volgens mij.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zie geen veren
[..]
Ik weet het niet, moet er effe over nadenken. Aan de ene kant lijkt het me wel leuk om weer eens wat nieuws te leren, en aan de andere kant trekt het spoor me gewoon helemaal niet. Feit is wel dat de NS volgens mij wel een goede werkgever is, en ik ook weer aan het werk moet, want dat thuiszitten begint me ook wel al een beetje de strot uit te hangen.
Jah, er zal best een hoop te leren zijn, dat geloof ik zomaar. Maakt mij niet uit wat er boven mijn loonstrook staat. De cijfertjes onderaan zijn het interessantstquote:Op maandag 18 februari 2013 11:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het duurt natuurlijk wel ff voor je machinist bent... Volgens mij valt Railpro niet meer onder de NS CAO maar de CAO Railinfra. Die is nog steeds niet slecht volgens mij.
Jippiequote:Op maandag 18 februari 2013 11:38 schreef Freezer het volgende:
Geeft niks... Je kan altijd met de trein naar je werk
Misschien leggen ze dan special voor mij wel een extra spoortje tot hier voor de deur, dan kan hij wel hier staanquote:Op maandag 18 februari 2013 11:50 schreef Freezer het volgende:
Misschien kan je de trein wel mee naar huis nemen.... (parkeren op dichtstbijzijnde station)
Leuke antieke locomotief achter het huis wil ik best hebben hoorquote:Op maandag 18 februari 2013 12:03 schreef Freezer het volgende:
Lijkt mij best leuk.... zo'n trein op het erf...
H0 is makkelijker.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Leuke antieke locomotief achter het huis wil ik best hebben hoor
De hele nacht door? of eentje voor en eentje na werktijd of iets in die richting?quote:Op maandag 18 februari 2013 12:08 schreef Duvel het volgende:
Er rijden wel personeelstreinen 's nachts. En anders met de auto naar je standplaats.
Zie hem er maar eens te krijgenquote:Op maandag 18 februari 2013 12:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Leuke antieke locomotief achter het huis wil ik best hebben hoor
Ben jij daar niet goed in?quote:Op maandag 18 februari 2013 13:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zie hem er maar eens te krijgen
Treintjes zijn best zwaar, dat wordt een teringduur grappiequote:
Regel eens een leuk prijsje voor mij, zodat het allemaal niet te veel kost. Regel er ook meteen een trein bij dan. En ook meteen een huis voor mij met plek achter het huis voor die trein.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Treintjes zijn best zwaar, dat wordt een teringduur grappie
Ik wil een antieke locomotief, niet die teringherrie van de NS langs mijn deur, ik ben geen treinspotterquote:Op maandag 18 februari 2013 14:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Barca, kun je niet beter langs het spoor gaan wonen?
Daar ken ik er meer vanquote:Op maandag 18 februari 2013 14:02 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben snel tevreden zolang iedereen doet wat ik zeg.
Dan ga je ergens wonen waar wel spoor ligt maar geen treinen rijden.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:04 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik wil een antieke locomotief, niet die teringherrie van de NS langs mijn deur, ik ben geen treinspotter
Geen idee, ik werk niet bij NS. Meer van "horen zeggen" en vroeger de hele nacht treinen horen rijden terwijl Purmerend niet opgenomen was in het nachtnet (en goederen deden ze daar al helemaal niet aan).quote:Op maandag 18 februari 2013 13:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De hele nacht door? of eentje voor en eentje na werktijd of iets in die richting?
quote:
Er zal in de nachtelijke uurtjes vast nog wel meer gebeuren als personeels- en goederenvervoerquote:Op maandag 18 februari 2013 14:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Geen idee, ik werk niet bij NS. Meer van "horen zeggen" en vroeger de hele nacht treinen horen rijden terwijl Purmerend niet opgenomen was in het nachtnet (en goederen deden ze daar al helemaal niet aan).
klinkt erg logisch inderdaadquote:Op maandag 18 februari 2013 14:24 schreef Duvel het volgende:
Dat ook, en materieel dat uit de dienst komt maar niet opgesteld kan worden, zo komt de eerste trein van Eindhoven naar Amsterdam leeg uit Maastricht. Erg onhandig.
3/4 maanden blijkbaarquote:Op maandag 18 februari 2013 11:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het duurt natuurlijk wel ff voor je machinist bent... Volgens mij valt Railpro niet meer onder de NS CAO maar de CAO Railinfra. Die is nog steeds niet slecht volgens mij.
Ja, met een babysitter achter je misschien, maar ik geloof nooit dat ze je zo rap alleen laten rijden..quote:
nog 13 dagenquote:Op maandag 18 februari 2013 14:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, met een babysitter achter je misschien, maar ik geloof nooit dat ze je zo rap alleen laten rijden..
écht?quote:
daarna 60 dagen hetzelfde werk om routine te krijgenquote:Op maandag 18 februari 2013 14:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
écht?![]()
Is het zo simpel allemaal of houden ze bij de NS wel van een gokje op zijn tijd?
Dat soort dingen moet je niet te veel verspreiden, kost NS klanten.quote:
Ah ok, dat verduidelijkt wel iets. Ik vond het al vaag dat een uzb een maandenlange opleiding gaat geven voor zoiets, maar als het betaald wordt is dat een ander verhaal natuurlijkquote:Op maandag 18 februari 2013 15:00 schreef Mirgeam het volgende:
railwork uit den bosch
had een opleidingsbudget van de post, vandaar
gewoon een jaarcontract van 40 uur trouwens
quote:Op maandag 18 februari 2013 00:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is een Audi Sport Quattro S1
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
quote:Op maandag 18 februari 2013 18:07 schreef Barcaconia het volgende:
Wat is ongeorganiseerd zijn toch lastig soms. Hele lading boodschappen gedaan, vergeten dat ik nog een hele lading had liggen van vorige week. Dat wordt òf flink doorvreten, òf volgende week een hoop weggooienHeb je ook pate gekocht? Anders moet je die pathe slet vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
ach ja wie weet heeft ze de haren erop staan, net als bij groene patéquote:Op maandag 18 februari 2013 18:15 schreef Barcaconia het volgende:
En de paté zat bij de boodschappen van vorige week.
Dat is inderdaad best wel porno jaquote:
hoe zien de rubbers op de pedalen er uit?quote:Op maandag 18 februari 2013 18:59 schreef blup het volgende:
Een door de handelaar geïmporteerde Mini Cooper uit 2004 met 132k op de teller voor 7k kopen... Do/Don't..? Ik heb 't niet zo op net geïmporteerde spul door handelaren.
De kmstand is door het importeren volstrekt waardeloos geworden imo. Dit stuur ziet er wat mij betreft niet 132k uit.
[ afbeelding ]
geen foto van..quote:Op maandag 18 februari 2013 19:06 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
hoe zien de rubbers op de pedalen er uit?
quote:Op maandag 18 februari 2013 18:07 schreef Barcaconia het volgende:
Wat is ongeorganiseerd zijn toch lastig soms. Hele lading boodschappen gedaan, vergeten dat ik nog een hele lading had liggen van vorige week. Dat wordt òf flink doorvreten, òf volgende week een hoop weggooienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke, op de papieren van mijn Puch staat geen bouwjaar.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:29 schreef Barcaconia het volgende:
Staat alleen een datum eerste toelating op, maar omdat de brommerkentekens er pas sinds 2005 oid zijn is dat het oudste dat je kunt treffen.
Dus gewoon wijzigen naar 1965 zeg je?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:33 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn brommers zijn allemaal <1970 en hebben allemaal 2005 op kenteken staan.
Ok, maar weet dus niet of ik dat zo mag veranderen naar 1965.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:35 schreef Barcaconia het volgende:
En gewoon als oldtimer verzekerd dus ook, met bijbehorende lage premie.
Geen contactpersoon, wil juist overstappen naar die oldtimerverzekering.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:38 schreef Barcaconia het volgende:
Ik denk niet dat je het zomaar kunt wijzigen als je geen bouwjaar kunt aantonen. Maar je verzekering snapt ook wel dat het ding geen 5 jaar oud is, ik weet niet of je een contactpersoon bij de verzekering hebt?
geen knakenquote:
Ze vragen inderdaad ook meestal nog hersenloze prijzen voor die dingen ook.quote:
Een cardioloog met humorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 04:07 schreef 2cv het volgende:
Vandaag in het UMCG geweest voor controle, niets bijzonders. Maar omdat de kans zeer groot is dat ik dit jaar een nieuwe pacemaker krijg had ik wat vragen. Één van die vragen was welk merk pacemaker ik zou gaan krijgen. Dat wist m'n cardioloog niet, maar hij verzekerde mij dat het en prima pacemaker zou zijn. "De Citroën BX onder de pacemakers" waren zijn exacte woorden.
Het was fijn jullie te leren kennen ...
Godsklerequote:Op dinsdag 19 februari 2013 04:07 schreef 2cv het volgende:
Vandaag in het UMCG geweest voor controle, niets bijzonders. Maar omdat de kans zeer groot is dat ik dit jaar een nieuwe pacemaker krijg had ik wat vragen. Één van die vragen was welk merk pacemaker ik zou gaan krijgen. Dat wist m'n cardioloog niet, maar hij verzekerde mij dat het en prima pacemaker zou zijn. "De Citroën BX onder de pacemakers" waren zijn exacte woorden.
Het was fijn jullie te leren kennen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |