quote:Op maandag 18 februari 2013 18:07 schreef Barcaconia het volgende:
Wat is ongeorganiseerd zijn toch lastig soms. Hele lading boodschappen gedaan, vergeten dat ik nog een hele lading had liggen van vorige week. Dat wordt òf flink doorvreten, òf volgende week een hoop weggooienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke, op de papieren van mijn Puch staat geen bouwjaar.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:29 schreef Barcaconia het volgende:
Staat alleen een datum eerste toelating op, maar omdat de brommerkentekens er pas sinds 2005 oid zijn is dat het oudste dat je kunt treffen.
Dus gewoon wijzigen naar 1965 zeg je?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:33 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn brommers zijn allemaal <1970 en hebben allemaal 2005 op kenteken staan.
Ok, maar weet dus niet of ik dat zo mag veranderen naar 1965.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:35 schreef Barcaconia het volgende:
En gewoon als oldtimer verzekerd dus ook, met bijbehorende lage premie.
Geen contactpersoon, wil juist overstappen naar die oldtimerverzekering.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:38 schreef Barcaconia het volgende:
Ik denk niet dat je het zomaar kunt wijzigen als je geen bouwjaar kunt aantonen. Maar je verzekering snapt ook wel dat het ding geen 5 jaar oud is, ik weet niet of je een contactpersoon bij de verzekering hebt?
geen knakenquote:
Ze vragen inderdaad ook meestal nog hersenloze prijzen voor die dingen ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |