Volgens sneeuwradar is het een plukkie wat ter hoogte van Limbabwe van oost naar west NL in drijft.. stelt geen ruk voor qua intensiteit ook, ik moest zelfs goed kijken om af en toe een vlokkie te zien dwarrelen.quote:
Hier ook, ben ik niet blij mee, heb een aardige migraine attack, en we moeten strakkies de deur nog uitquote:
avondquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hier ook, ben ik niet blij mee, heb een aardige migraine attack, en we moeten strakkies de deur nog uit
Van hetzelfde.quote:
en al roestkevers gevonden bij je stokbrood?quote:
Nope, jij wel bij de frod?quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:43 schreef lipje het volgende:
[..]
en al roestkevers gevonden bij je stokbrood?
je gaat vrijwillig werken?quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:49 schreef 2cv het volgende:
Ik heb mijn gesprek met de reīntegratiemiep vanmiddag gehad. Het duurde te kort om haar inde stress te jagen helaas. Ik douwde al vrij snel een brief onder haar neus waarin stond dat de aanvraag voor de bijstand door mijzelf ingetrokken was. Toen waren we snel klaar met het officiële gedeelte en was het een kwestie van thee opdrinken en afscheid nemen.
Schijnbaar lees je FB dus daar even verder lezenquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:00 schreef Alfisti het volgende:
Waarom heb je je aanvraag ingetrokken dan? Heb je werk gevonden? De staatsloterij gewonnen? Of heb je nu eindelijk een Arbeidsongeschiktheidstatus gekregen?
Ik werk uitsluitend vrijwillig.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:07 schreef 2cv het volgende:
[..]
Schijnbaar lees je FB dus daar even verder lezen
Nou, er is mij een uitkering beloofd. Dat geld moet nog komen. Samen met een hele bak achterstallige uitkering.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ah. je hebt geen enkele uitkering meer? respect
Doe maar als ik het geld echt heb en alles afgerond is.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:09 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Weet niet of ik je moet feliciteren zeg maar, hopelijk nu wel snel definitieve duidelijkheid.
nou, dan zul je hem wel verdiend hebben. gefeliciteerd denk ik?quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:13 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nou, er is mij een uitkering beloofd. Dat geld moet nog komen. Samen met een hele bak achterstallige uitkering.
die prijsquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:41 schreef Alfisti het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)c624&previousPage=lr
[..]
dan denk ik eerder aan zoiets;quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:41 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Lijkt me wel dat ik het 'verdiend' heb. Ik heb me half dood gewerkt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nou, dan zul je hem wel verdiend hebben. gefeliciteerd denk ik?
je hebt het verdiend omdat je niets meer kan. verder niet een verdienste ofzoquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:51 schreef 2cv het volgende:
[..]
Lijkt me wel dat ik het 'verdiend' heb. Ik heb me half dood gewerkt.
100% roerend mee eens, maar jij komt aan met het woord verdiendquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je hebt het verdiend omdat je niets meer kan. verder niet een verdienste ofzo
ja. al het internet. niet alleen fok deze keerquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:14 schreef daNpy het volgende:
Internet is erg traag hier.... meer mensen last van toevallig?
geen idee misschien toeval maar het hapert met grote regelmaat hier.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:15 schreef daNpy het volgende:
Ook dus het ligt niet aan mn laptop of wifi.
nee die lopen nu hier in het topic rondquote:
vrindje van SD?quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:41 schreef Alfisti het volgende:
[..]
YUUUUUUUUUUUUUUUUUUPPPPquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
tetten!
een nog net volgens fok policy toegestane google tetten pic dan maar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, mensen die een Astra G front op een Corsa plakken mogen van mij gefusillerd wordenquote:
Oh daar heb ik nog een keer bijna een bodemplaat onderuit gereden in een luxemburgs knollenveldquote:
Je hebt dat knollenveld toch niet beschadigd he ?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh daar heb ik nog een keer bijna een bodemplaat onderuit gereden in een luxemburgs knollenveld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |