Dat zal je zaak echt helpen!quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:18 schreef 2cv het volgende:
Het is correct dat ik die uitkering niet ontvangMaar met een beetje geluk krijg ik het weer voor elkaar die persoon tegenover mij zo in de stress te jagen dat ze de uitgang van het gebouw niet meer weet te vinden. Of erger
Je moet meewerken enzo.. Maar als je dat op zo'n ijzige manier doet dat ze bloednerveus worden heb ik aan wel aan mijn plichten voldaan en moeten ze braaf doen wat ze doen moeten. "Ik raak van jou in de stress" is geen reden om mij niet te helpen zeg maar.quote:
nee, een diesel werkt altijd met een luchtoverschotquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:06 schreef powerflux het volgende:
[..]
nouwen? dat werkt toch ook op een lucht/brandstofmengsel?
Volgens sneeuwradar is het een plukkie wat ter hoogte van Limbabwe van oost naar west NL in drijft.. stelt geen ruk voor qua intensiteit ook, ik moest zelfs goed kijken om af en toe een vlokkie te zien dwarrelen.quote:
Hier ook, ben ik niet blij mee, heb een aardige migraine attack, en we moeten strakkies de deur nog uitquote:
avondquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hier ook, ben ik niet blij mee, heb een aardige migraine attack, en we moeten strakkies de deur nog uit
Van hetzelfde.quote:
en al roestkevers gevonden bij je stokbrood?quote:
Nope, jij wel bij de frod?quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:43 schreef lipje het volgende:
[..]
en al roestkevers gevonden bij je stokbrood?
je gaat vrijwillig werken?quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:49 schreef 2cv het volgende:
Ik heb mijn gesprek met de reïntegratiemiep vanmiddag gehad. Het duurde te kort om haar inde stress te jagen helaas. Ik douwde al vrij snel een brief onder haar neus waarin stond dat de aanvraag voor de bijstand door mijzelf ingetrokken was. Toen waren we snel klaar met het officiële gedeelte en was het een kwestie van thee opdrinken en afscheid nemen.
Schijnbaar lees je FB dus daar even verder lezenquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:00 schreef Alfisti het volgende:
Waarom heb je je aanvraag ingetrokken dan? Heb je werk gevonden? De staatsloterij gewonnen? Of heb je nu eindelijk een Arbeidsongeschiktheidstatus gekregen?
Ik werk uitsluitend vrijwillig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |