Zo heel boeiend vind ik het helaas niet.quote:
qftquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:02 schreef Barcaconia het volgende:
Dè oplossing is gewoon niet naar de motorbeurs gaan
Als je het van dat bedrijfje opeist, zijn ze failliet, schiet je ook niets mee op...quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:57 schreef Paladijn het volgende:
wtf.
LEEUWARDEN - De gemeente Leeuwarden draait zelf op voor de asbeststrop in de oude parkeerkelder Zaailand. Adviseur BCM is slechts beperkt aansprakelijk.
Bij de sloop van de parkeergarage werd veel asbest aangetroffen, wat tot vertraging bij de bouw van het Nieuw Zaailand leidde. Het gemeentebestuur becijferde de tegenvaller op ruim ¤2 miljoen.
Via arbitrage hoopte de gemeente dit bedrag op BCM te verhalen. Het bureau had het asbest moeten en kunnen ontdekken, vinden de arbiters, maar ze vonden dit geen reden BCM geheel aansprakelijk te stellen. Leeuwarder krijgt hierdoor slechts ¤3700 terug, de som van de adviesklus.
Hallo belastingbetalers
quote:
nouwen? dat werkt toch ook op een lucht/brandstofmengsel?quote:
Bij een diesel kan je het lucht/brandstofmengsel niet echt afstellen. Het ding heeft gewoon om onduidelijke redenen al bij een heel laag toerental heel veel koppel. Ik kan bij minder dan 2000rpm al schakelen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:06 schreef powerflux het volgende:
[..]
nouwen? dat werkt toch ook op een lucht/brandstofmengsel?
Is dit specifiek links? Ben je tegen het voorstel om het voorstel, of omdat er linkse partijen achter staan?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:06 schreef densmee het volgende:
Waarom is Nijmegen zo verschrikkelijk links![]()
http://www.gelderlander.n(...)er-1.3677011#content
het is niet specifiek dit, maar ook het weren van auto's en dergelijke iedere keer weerquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is dit specifiek links? Ben je tegen het voorstel om het voorstel, of omdat er linkse partijen achter staan?
quote:32% van de Nijmeegse kiezers heeft op de PvdA gestemd. Met dit resultaat is deze partij met verreweg de grootste in Nijmegen. Net als in andere jaren trokken de linkse partijen in Nijmegen meer stemmen dan in Nederland als geheel. De opkomst was 75%, een fractie lager dan bij de vorige Tweede Kamerverkiezingen.
Tja, veel studenten, boeien.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:30 schreef densmee het volgende:
http://www2.nijmegen.nl/g(...)_elementId/1_1355234
[..]
Dat zal je zaak echt helpen!quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:18 schreef 2cv het volgende:
Het is correct dat ik die uitkering niet ontvangMaar met een beetje geluk krijg ik het weer voor elkaar die persoon tegenover mij zo in de stress te jagen dat ze de uitgang van het gebouw niet meer weet te vinden. Of erger
Je moet meewerken enzo.. Maar als je dat op zo'n ijzige manier doet dat ze bloednerveus worden heb ik aan wel aan mijn plichten voldaan en moeten ze braaf doen wat ze doen moeten. "Ik raak van jou in de stress" is geen reden om mij niet te helpen zeg maar.quote:
nee, een diesel werkt altijd met een luchtoverschotquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:06 schreef powerflux het volgende:
[..]
nouwen? dat werkt toch ook op een lucht/brandstofmengsel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |