en die iveco heeft dus ook kerstverlichting in het dashboard, met abs esp asr gordel tacho enzquote:
inderdaadquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:38 schreef Sounddragon het volgende:
Vind het nog steeds debiel dat je dat mag besturen met een BE rbw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
En er blijven altijd josti's die aan de benedenwindse kant gaan staan blussen hequote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:00 schreef Paladijn het volgende:
Zag net deze op dumpert en dacht al, dat is toch al 2 jaar geleden:
Maar deed me wel weer erg denken aan Williamson met de afwachtende baanmedewerkers
31.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Godsklere![]()
Hoe oud ben je trouwens dat je al aan de pacemakers zit als ik vragen mag?
Nee, Mengelequote:
lekker rijk afgesteldquote:Op woensdag 20 februari 2013 04:04 schreef 2cv het volgende:
M'n BX heeft trouwens een soort-van cruisecontrol. Als de motor stationair loopt rijdt hij lekker constant 30km/u in de 5e versnelling. En dat zonder gesputter en gestotter.
Zeg ens tegen die ouwe van jou dat ie het rustig aan doet danquote:
Zitten we op de motorbeursquote:
Ja ik zit vandaag thuis duimen te draaien omdat ik teveel uren hebquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:44 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ging vroegahh ook in het weekend, maar dan kun je over de hoofden lopen, vind ik toch wat minder. Maja, je moet maar net tijd kunnen maken doordeweeks; de meeste mensen moeten nog steeds werken he
Donderdag is de beste dag volgens mijquote:
Had je dan beter morgen kunnen doenquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:58 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja ik zit vandaag thuis duimen te draaien omdat ik teveel uren heb
Lekker toch.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:58 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja ik zit vandaag thuis duimen te draaien omdat ik teveel uren heb
Morgen heb ik een bespreking op het werk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:18 schreef Sounddragon het volgende:
Had je dan beter morgen kunnen doen
Ja, alleen laat mevrouw dan een to-do lijst achter zodat ik me niet verveelquote:
Was zij serieus bang dan dat jij je zou vervelen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:42 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja, alleen laat mevrouw dan een to-do lijst achter zodat ik me niet verveel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |