Een cardioloog met humorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 04:07 schreef 2cv het volgende:
Vandaag in het UMCG geweest voor controle, niets bijzonders. Maar omdat de kans zeer groot is dat ik dit jaar een nieuwe pacemaker krijg had ik wat vragen. Één van die vragen was welk merk pacemaker ik zou gaan krijgen. Dat wist m'n cardioloog niet, maar hij verzekerde mij dat het en prima pacemaker zou zijn. "De Citroën BX onder de pacemakers" waren zijn exacte woorden.
Het was fijn jullie te leren kennen ...
Godsklerequote:Op dinsdag 19 februari 2013 04:07 schreef 2cv het volgende:
Vandaag in het UMCG geweest voor controle, niets bijzonders. Maar omdat de kans zeer groot is dat ik dit jaar een nieuwe pacemaker krijg had ik wat vragen. Één van die vragen was welk merk pacemaker ik zou gaan krijgen. Dat wist m'n cardioloog niet, maar hij verzekerde mij dat het en prima pacemaker zou zijn. "De Citroën BX onder de pacemakers" waren zijn exacte woorden.
nee die had gevoel voor tumorquote:
dat ziet er Italiaans uit,quote:
Zo nederlands als het maar kanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:30 schreef densmee het volgende:
[..]
dat ziet er Italiaans uit,
het lijkt aardig maar het werkt van geen kanten
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 04:07 schreef 2cv het volgende:
Da's een dikke prent als je binnen de eerstkomende 4 weken geprikt wordt.quote:
valt niet mee zonder pasquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's een dikke prent als je binnen de eerstkomende 4 weken geprikt wordt.
10K voor de baas; goed bezigquote:
nopequote:
aha en wat zijn de regels voor BE combi's dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:16 schreef Sounddragon het volgende:
Een chauffeurs PAS is iets heel anders als een CCV-B of chauffeursdiploma heDit is rijden zonder tacho, da's een economisch delict.
opgelost, ik rijd minder dan 12 uur per week op een be combiquote:Tachograaf in BE combinaties
De (digitale) tachograaf is voornamelijk verplicht voor zware vrachtwagens en bussen.
In sommige situaties moeten ook lichte bedrijfsvoertuigen zijn voorzien van een tachograaf:
- als een lichte bedrijfsauto met aanhanger een gezamenlijke toegestane maximum massa (TMM) van meer dan 3500 kg heeft en de voertuigcombinatie wordt gebruikt voor beroepsgoederenvervoer
- of bestuurder vervoert eigen materiaal en machines en rijdt meer dan 12 uur per week op een dergelijke voertuigcombinatie.
Moet je wel aan kunnen tonen lijkt me, en ik ben erg bang dat je dat moet doen via het inserteren van een chauffeurspas in de tachograaf, zodat dat geregistreerd wordtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:20 schreef densmee het volgende:
[..]
opgelost, ik rijd minder dan 12 uur per week op een be combi
Je klok loopt voorquote:
is een huur auto en dit was de andere melding op het schermquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Moet je wel aan kunnen tonen lijkt me, en ik ben erg bang dat je dat moet doen via het inserteren van een chauffeurspas in de tachograaf, zodat dat geregistreerd wordt
Ennehhh.. ze kunnen uit de tacho een bonnetje printen, waar precies op staat wanneer, hoe hard, en hoe ver/lang dat ding gereden heeft met- of zonder pas, en dan mag de baas dat gewoon effe uitleggen..
inderdaad die stond nog op zomertijdquote:
geen kopjes eronder?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |