Zitten we op de motorbeursquote:
Ja ik zit vandaag thuis duimen te draaien omdat ik teveel uren hebquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:44 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ging vroegahh ook in het weekend, maar dan kun je over de hoofden lopen, vind ik toch wat minder. Maja, je moet maar net tijd kunnen maken doordeweeks; de meeste mensen moeten nog steeds werken he
Donderdag is de beste dag volgens mijquote:
Had je dan beter morgen kunnen doenquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:58 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja ik zit vandaag thuis duimen te draaien omdat ik teveel uren heb
Lekker toch.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:58 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja ik zit vandaag thuis duimen te draaien omdat ik teveel uren heb
Morgen heb ik een bespreking op het werk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:18 schreef Sounddragon het volgende:
Had je dan beter morgen kunnen doen
Ja, alleen laat mevrouw dan een to-do lijst achter zodat ik me niet verveelquote:
Was zij serieus bang dan dat jij je zou vervelen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:42 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja, alleen laat mevrouw dan een to-do lijst achter zodat ik me niet verveel
Je kent vrouwenquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Was zij serieus bang dan dat jij je zou vervelen?
Da's beter als achteraf verwijten dat jij dingen niet hebt gedaan die zij ziet, en jij niet... zou daar geen problemen mee hebben.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:42 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja, alleen laat mevrouw dan een to-do lijst achter zodat ik me niet verveel
Wazzik vrijdag naar de beurs gegaan, en zondag toettoet's kijken..quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Morgen heb ik een bespreking op het werk.
Vrijdag ben ik ook vrij
Dan gaan we weer auto's bekijken.
Tjah, wat je wel doet, is toch niet goed dus dat maakt ook niet veel uitquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's beter als achteraf verwijten dat jij dingen niet hebt gedaan die zij ziet, en jij niet... zou daar geen problemen mee hebben.
Je kunt altijd nog zeggen dat je maar de helft hebt gedaan en geen tijd (zin) had voor de rest
Dan moeten degenen met wie ik ga werken (die hebben sowieso maar 20 vakantiedagen per jaar ofzoquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wazzik vrijdag naar de beurs gegaan, en zondag toettoet's kijken..
Dan moeten ze wát?quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:14 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dan moeten degenen met wie ik ga werken (die hebben sowieso maar 20 vakantiedagen per jaar ofzo) en zondags auto's kijken kan, maar niet overal + dan is vriendinlief weg.
druk druk drukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |