Ik doe mee.quote:
Nee, nog steeds geen nieuws......quote:
ik hoop uiteraard voor de familie dat ie zo snel mogelijk en levend weer gevonden word!quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:41 schreef Jik32 het volgende:
De familie vraagt om geen vooroordelen te hebben!!! zijn spullen incl. Portemonnee liggen thuis.
Het enige wat de familie wil is dat hij gevonden wordt, zonder speculaties over het waarom.
Dus Fokkers,
Willen jullie het zo veel mogelijk delen via internet (FB etc) en de familie helpen hun vader en man terug te vinden en niet meer in onzekerheid te leven? Iedere dag is er 1 te veel!!!
Dank jullie wel
We hebben niet zoveel te schaften met wat de familie wel of niet wil. Dit is een openbaar forum waar men graag over dit soort dingen discussieert. Als dit niet naar je zin is kun je een verzoek doen dit topic te laten sluiten.quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:41 schreef Jik32 het volgende:
De familie vraagt om geen vooroordelen te hebben!!! zijn spullen incl. Portemonnee liggen thuis.
Het enige wat de familie wil is dat hij gevonden wordt, zonder speculaties over het waarom.
Dus Fokkers,
Willen jullie het zo veel mogelijk delen via internet (FB etc) en de familie helpen hun vader en man terug te vinden en niet meer in onzekerheid te leven? Iedere dag is er 1 te veel!!!
Dank jullie wel
De familie kan heel veel willen, de familie moet echter beseffen dat ze een probleem hebben. En hoe meer je in mist en nevelen verhult, hoe minder resultaat je zal behalen. Ik denk dat als je opener bent over de situatie als familie (en politie) dat je veel meer resultaat kan boeken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:41 schreef Jik32 het volgende:
Dus Fokkers,
Dank jullie wel
Dankjewel Scorpie voor je mooie woorden.... Ik doe juist een verzoek iemand te vinden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We hebben niet zoveel te schaften met wat de familie wel of niet wil. Dit is een openbaar forum waar men graag over dit soort dingen discussieert. Als dit niet naar je zin is kun je een verzoek doen dit topic te laten sluiten.
Laat de familie dan zelf tikken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:57 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Dankjewel Scorpie voor je mooie woorden.... Ik doe juist een verzoek iemand te vinden.
Wat wel of niet naar mijn zin is, doet er niet toe... Ik tik alleen wat de familie vraagt.
Patrick vinden is prio 1. Wie twijfelt daaraan?quote:Is het niet veel belangrijker Patrick te vinden? Ik heb ook nergens gezegd dat het verboden is te speculeren of vooroordelen te hebben. Vrij forum, vrij land!!
Welk vooroordeel heb ik dan precies?quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:52 schreef Jik32 het volgende:
Ik pak juist dit forum omdat ik zeker weet dat een heleboel Fokkers het delen!! En vooroordelen heeft niemand nog gehad hier, behalve Vianees Tha Duck, die er vlakbij in de buurt woont![]()
Ja daar heb je volkomen gelijk in !! Zelf snap ik ook niet precies waarom ze niet meer informatie geven.. Maar ik denk ook dat Monique (zijn vrouw) zo onder druk staat hierdoor of misschien echt niks meer weet dan wij... zucht en nu speculeer ik zelf .....quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:57 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
De familie kan heel veel willen, de familie moet echter beseffen dat ze een probleem hebben. En hoe meer je in mist en nevelen verhult, hoe minder resultaat je zal behalen. Ik denk dat als je opener bent over de situatie als familie (en politie) dat je veel meer resultaat kan boeken.
Feit lijkt me dat hij niet meer vlakbij zijn huis is. Daar is met honden, mankracht, helikopter, etc. gezocht. Het gebied is niet dusdanig groot dat dit onoverzichtelijk is.
Blijven 2 opties over: de Lek en dat hij zelf vertrokken is. In het eerste geval is er weinig hoop en wachten tot hij letterlijk aanspoelt en in het tweede geval wordt het een hele lastige zaak.
Als hij niks heeft meegenomen kan hij niet in een vliegtuig gestapt zijn en kom je niet veel verder dan Frankrijk of Duitsland.
Wat mij dus van belang lijkt is om meer informatie te verstrekken over zijn vaste gewoontes, plekken waar hij graag heenging, vrienden en vijanden voor zover bekend, en ander belangrijke zaken. Heeft hij eerder gepraat over vertrekken, is hij vaker een paar dagen weg geweest, hoe belangrijk is zijn gezin, en ga zo maar door.
De informatie nu is wel heel summier: dit is zijn naam en foto, we zeggen niks en zoek maar.
Ik doelde op de verkoop van zijn huis voor 1.5M en de bus pakkenquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:01 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Welk vooroordeel heb ik dan precies?
Het enige wat ik tracht is meedenken, toevallig ken ik het gebied op mijn duimpje omdat ik er zelf woon en durf ik de aanname wel te doen dat hij daar niet achter een boom zit. Want dan was hij al lang en breed gevonden.
Ik ken zijn vrouw niet (misschien wel van gezicht), Patrick heb ik wel eens gezien maar had zijn naam niet geweten. Hij heeft wel een bekende kop.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:02 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Ja daar heb je volkomen gelijk in !! Zelf snap ik ook niet precies waarom ze niet meer informatie geven.. Maar ik denk ook dat Monique (zijn vrouw) zo onder druk staat hierdoor of misschien echt niks meer weet dan wij... zucht en nu speculeer ik zelf .....
Dat waren speculaties, geen vooroordelenquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:06 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Ik doelde op de verkoop van zijn huis voor 1.5M en de bus pakken![]()
Blijven we bekvechten? Of zullen we elkaar de hand schudden, als buurtgenoten, en hopen dat hij gevonden wordt?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:07 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik ken zijn vrouw niet (misschien wel van gezicht), Patrick heb ik wel eens gezien maar had zijn naam niet geweten. Hij heeft wel een bekende kop.
Je ziet het, speculeren is best wel menselijk. Mijn gevoel zegt echter dat we een belangrijk stukje informatie niet krijgen als publiek. Maar er wordt wel verwacht dat we zoeken en vinden.
De andere kant, de druk, frustratie en verdriet bij zijn familie zijn natuurlijk torenhoog. Als buitenstaander is dat moeilijk te begrijpen.
Ik zou echter de familie op het hart willen drukken om meer openbaar te maken, hoe moeilijk of niet leuk dat ook is.
ach ja vooroordelen/ speculaties.... (heb wat last van te veel talen om me heen dat ik mijn eigen taal soms niet meer goed kan verwoorden en of begrijpen)quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:09 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat waren speculaties, geen vooroordelen
En nee, bekvechten is niet mijn doel. Ik wil ook dat hij gevonden wordt en let ook extra op. Dat lijkt me het belangrijkste.
Thanxquote:
Tja, een typisch berichtje, zoals alle berichten op haar facebook.quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:23 schreef Jik32 het volgende:
Bericht van Monique op haar fb.
Dag 12. Hoe lang gaat het nog duren? Elke dag dat we opstaan, hopen we dat Patrick gevonden wordt. Het leven moet weer opgepakt worden, maar wat is dat moeilijk. Wat ben ik trots op mijn super jongens. Wat zijn ze sterk. Echte toppers. Meer dan 900 berichten krijg ik binnen. Daarom willen wij iedereen bedanken voor de vele berichten, kaartjes, bloemen, aanwezigheid en betrokkenheid. Wat een steun krijgen wij. Hopelijk wordt er vandaag iets meer duidelijk.
Als hij elders de liefde zou hebben gevonden, zou hij dan zo lang niks van zich laten horen? 12 dagen lang iedereen in rep en roer, media etc? Ik hoop het niet!!quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Tja, een typisch berichtje, zoals alle berichten op haar facebook.
Heb op haar facebook gekeken, maar tot aan zijn verdwijning staan daar alleen berichtjes over hoe trots zij is op haar zonen.
Als je niet beter zou weten, zou je denken dat ze alleenstaand is.
Dus, ook maar even speculeren: Hij heeft elders de liefde gevonden?
He bah !! Daar had ik nog niet eens aan gedacht.. ontvoering. Ze hebben geld.... maarja ga ik weer speculeren.....quote:
Ja en naar aanleiding van die aanknopingspunten zijn ze alleen maar met lijkenhonden, en dreggers en helikopters in de weer geweest..... Dus het idee dat hij even lekker de tijd voor zichzelf neemt zie ik niet echt voor me. Het blijft een raadsel en hoop echt dat hij LEVEND gevonden wordt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
Inderdaad vreemd dat er weinig aanknopingspunten worden vrijgegeven. Nu is dit bericht alleen interessant voor mensen uit de regio, maar wie weet heeft Patrick gewoon 'even tijd voor zichzelf nodig' en zit ie in een Center Parks huisje in Limburg of Friesland waar hij geen tv kijkt of internet volgt. Ik hoop trouwens maar dat het zoiets blijkt te zijn, en geen horroscenario uit een tv-krimi.
Uiteraard zal de familie aan de politie wel meer aanknopingspunten gegeven hebben, die vragen heus wel door als ze merken dat mensen dingen achterhouden.
Zegt wie? Jij omschrijft nu alleen de voor de buitenwereld zichtbare acties van de mensen die naar hem zoeken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:43 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Ja en naar aanleiding van die aanknopingspunten zijn ze alleen maar met lijkenhonden, en dreggers en helikopters in de weer geweest.....
Ik zeg niet 'even lekker' de tijd nemen. Ik bedoelde dat mensen soms veel problemen en zorgen aan hun hoofd kunnen hebben en daar voor de buitenwereld goed mee om kunnen gaan, maar opeens 'breken'.quote:Dus het idee dat hij even lekker de tijd voor zichzelf neemt zie ik niet echt voor me. Het blijft een raadsel en hoop echt dat hij LEVEND gevonden wordt.
Psies! lijkt me wel het minste wat je kunt doen als vader en man.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:46 schreef Schunckelstar het volgende:
als je alleen maar wat tijd voor jezelf wilt laat je toch op zijn minst een briefje achter lijkt me.. al is het maar om de kinderen gerust te stellen.
dat kan ik me ook niet voorstellen
Dan nog, lijkt het me zo onlogisch om dan niks van je te laten horen. Maarja iedereen leeft en denkt anders...quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Zegt wie? Jij omschrijft nu alleen de voor de buitenwereld zichtbare acties van de mensen die naar hem zoeken.
[..]
Ik beschrijf dat wat ik van de mensen lees die dicht bij de familie staan.
Ik zeg niet 'even lekker' de tijd nemen. Ik bedoelde dat mensen soms veel problemen en zorgen aan hun hoofd kunnen hebben en daar voor de buitenwereld goed mee om kunnen gaan, maar opeens 'breken'.
oh nou heb ik mijn bericht in jouw quote gezetquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:10 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Dan nog, lijkt het me zo onlogisch om dan niks van je te laten horen. Maarja iedereen leeft en denkt anders...
Het lijkt jou en mij onlogisch, maar bevinden ons ook niet in een extreme situatie.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:10 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Dan nog, lijkt het me zo onlogisch om dan niks van je te laten horen. Maarja iedereen leeft en denkt anders...
Ik weet helaas wel hoe het voelt een dierbare te verliezen door zelf doding en nee daar heb ik nog steeds geen begrip voor. en ik blijf het een laffe daad vinden. Juist omdat hij een heleboel andere wegen had kunnen in slaan en toch deze laffe (niet makkelijke) weg gekozen had.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Het lijkt jou en mij onlogisch, maar bevinden ons ook niet in een extreme situatie.
Net zoals heel weinig mensen begrip hebben voor mensen die zichzelf van kant maken, die worden vaak uitgemaakt voor lafbekken of egoisten. Terwijl er echt wel iets met iemand gebeurd moet zijn om tot zo'n daad te komen.
Nu wil ik natuurlijk niet beweren dat zulke dingen hier spelen, want dat weet ik niet.
Alles kan natuurlijk, misschien wil ie helemaal niet gevonden worden, maar daar gaat het hier nu niet om, het gaat er om dat zijn familie hem WEL wil vinden, kleine moeite om dit topic af en toe naar boven te kicken toch?quote:Dus, ook maar even speculeren: Hij heeft elders de liefde gevonden?
omdat (ernstige) financiele problemen een reden kan zijn voor mensen om te willen verdwijnen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:46 schreef doublecheck het volgende:
Heel verdrietig voor de betrokkenen, vooral voor de kinderen. De verdwijning van Patrick Diks is een mysterieuze zaak. Hoe is het mogelijk dat iemand van het één op het andere moment compleet uit beeld is? Het meest simpele antwoord lijkt: spring maar in de Lek... de vraag is, hoe lang is er voor nodig om iemand terug te vinden, of ben je dan werkelijk onvindbaar?
Het lijkt me logisch dat de politie dit heeft onderzocht. De zoektocht van de politie houdt toch niet op met een speurtocht in het Viaanse Bos en recreatieplas De Put? Toch wordt er in de berichtgeving niets vermeld over verdergaande zoekacties. Dat vind ik heel vreemd.
Daarbij is de berichtgeving onvolledig en zorgt voor meer vertroebeling dan voor opheldering. In het laatste bericht staat bijvoorbeeld: "Ook de familie is erg terughoudend met informatie. De familie wil wel kwijt dat Diks geen psychische of financiële problemen heeft." Waarom vindt de familie het op dit moment zo belangrijk om te laten publiceren dat er geen financiële problemen zijn? De financiële belangen lijken me allerminst de eerste prioriteit ingeval van vermissing. Door het toch te benoemen roept het juist vragen op.
Ook de specifieke informatie over het vertrek op zich wordt geheimzinnig gedaan. "Hij zou zijn portemonnee en telefoon thuis hebben gelaten, maar de politie wil daar geen mededelingen over doen." Waarom zou er onduidelijkheid bestaan over het feit dat hij zijn telefoon wel of niet bij zich had? Als hij de telefoon bij zich had, dan biedt dat wellicht mogelijkheden om hem te traceren. Als hij zijn telefoon had thuis gelaten, dan hoeft daar toch geen misverstand over te bestaan?
Het lijkt erop dat de betrokkenen bij de speurtocht naar Patrick Diks niet het achterste van de tong willen laten zien, dat geldt voor zowel de politie als de familie. Wat heeft zich afgespeeld in de periode voor de verdwijning? Had Patrick Diks een reden om op de vlucht te willen gaan? Waarom wil hij niet gevonden worden? En welke mogelijkheden stonden tot zijn beschikking om - met of zonder hulp - volledig uit beeld te verdwijnen? Als hij nog in leven is, dan ligt de uitkomst van de speurtocht wellicht in het antwoord op deze vragen.
Maar als Patrick Diks niet meer in leven is, dan is dat natuurlijk verschrikkelijk... en dan zal er beter gezocht moeten worden, op de plaatsen waar het vinden van een lichaam het meest waarschijnlijk is. Volgens mij mogen we er vanuit gaan dat de politie op dit moment met alle mogelijkheden rekening houdt, maar zolang er niet meer duidelijkheid is rondom de achtergrond van de verdwijning blijft het voor de buitenstaanders een groot mysterie.
Wat verwacht je dan van de politie? Dat ze heel Nederland met een stofkam gaan afpluizen? Dat er verder niks wordt bericht over nadere zoekacties, wil natuurlijk niet zeggen dat die er niet kunnen zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:46 schreef doublecheck het volgende:
De zoektocht van de politie houdt toch niet op met een speurtocht in het Viaanse Bos en recreatieplas De Put? Toch wordt er in de berichtgeving niets vermeld over verdergaande zoekacties. Dat vind ik heel vreemd.
Om ongewenste speculatie over motieven weg te nemen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:46 schreef doublecheck het volgende:
Waarom vindt de familie het op dit moment zo belangrijk om te laten publiceren dat er geen financiële problemen zijn?
Ook de bekendmaking van die informatie kan allerlei speculaties in de hand werken. Waarom is het relevant? Vooralsnog worden alle opties open gehouden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:46 schreef doublecheck het volgende:
Waarom zou er onduidelijkheid bestaan over het feit dat hij zijn telefoon wel of niet bij zich had? Als hij de telefoon bij zich had, dan biedt dat wellicht mogelijkheden om hem te traceren. Als hij zijn telefoon had thuis gelaten, dan hoeft daar toch geen misverstand over te bestaan?
Die kans is goed aanwezig ja.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:46 schreef doublecheck het volgende:
Wat heeft zich afgespeeld in de periode voor de verdwijning? Had Patrick Diks een reden om op de vlucht te willen gaan? Waarom wil hij niet gevonden worden? En welke mogelijkheden stonden tot zijn beschikking om - met of zonder hulp - volledig uit beeld te verdwijnen? Als hij nog in leven is, dan ligt de uitkomst van de speurtocht wellicht in het antwoord op deze vragen.
In het begin vond je nog dat de politie op te weinig plekken zocht... Je verandert kennelijk al schrijvende van mening?quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:46 schreef doublecheck het volgende:
Maar als Patrick Diks niet meer in leven is, dan is dat natuurlijk verschrikkelijk... en dan zal er beter gezocht moeten worden, op de plaatsen waar het vinden van een lichaam het meest waarschijnlijk is. Volgens mij mogen we er vanuit gaan dat de politie op dit moment met alle mogelijkheden rekening houdt, maar zolang er niet meer duidelijkheid is rondom de achtergrond van de verdwijning blijft het voor de buitenstaanders een groot mysterie.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:11 schreef Elfletterig het volgende:
Wat verwacht je dan van de politie? Dat ze heel Nederland met een stofkam gaan afpluizen? Dat er verder niks wordt bericht over nadere zoekacties, wil natuurlijk niet zeggen dat die er niet kunnen zijn.
Nergens in mijn bericht staat dat ik vind dat de politie op te weinig plekken heeft gezocht. Ik doe geen aannames, maar merk op dat uit de berichtgeving over de zoekacties niet blijkt dat er op andere plaasten is gezocht... terwijl dat me dat wel logisch lijkt. Ik stel vragen bij de berichtgeving; de informatie die wordt gegeven is onvolledig, troebel en twijfelachtig.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:11 schreef Elfletterig het volgende:
In het begin vond je nog dat de politie op te weinig plekken zocht... Je verandert kennelijk al schrijvende van mening?
Zoals eerder opgemerkt, er wordt om hulp gevraagd bij het zoeken. Dan is volledige, heldere en juiste informatie wel degelijk relevant.quote:
Te veel informatie verstrekken, kan het onderzoek ook hinderen. Bovendien, wat je zelf al zegt: als je informatie verstrekt, moet je wel zeker weten dat die informatie juist is.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:46 schreef doublecheck het volgende:
[..]
[..]
Nergens in mijn bericht staat dat ik vind dat de politie op te weinig plekken heeft gezocht. Ik doe geen aannames, maar merk op dat uit de berichtgeving over de zoekacties niet blijkt dat er op andere plaasten is gezocht... terwijl dat me dat wel logisch lijkt. Ik stel vragen bij de berichtgeving; de informatie die wordt gegeven is onvolledig, troebel en twijfelachtig.
[..]
Zoals eerder opgemerkt, er wordt om hulp gevraagd bij het zoeken. Dan is volledige, heldere en juiste informatie wel degelijk relevant.
Kijk, wat het is; als hij helemaal niets van zich laat horen dan kunnen er twee dingen zijn; of hij is dood of hij wil niet gevonden worden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:46 schreef doublecheck het volgende:
Heel verdrietig voor de betrokkenen, vooral voor de kinderen. De verdwijning van Patrick Diks is een mysterieuze zaak. Hoe is het mogelijk dat iemand van het één op het andere moment compleet uit beeld is? Het meest simpele antwoord lijkt: spring maar in de Lek... de vraag is, hoe lang is er voor nodig om iemand terug te vinden, of ben je dan werkelijk onvindbaar?
Het lijkt me logisch dat de politie dit heeft onderzocht. De zoektocht van de politie houdt toch niet op met een speurtocht in het Viaanse Bos en recreatieplas De Put? Toch wordt er in de berichtgeving niets vermeld over verdergaande zoekacties. Dat vind ik heel vreemd.
Daarbij is de berichtgeving onvolledig en zorgt voor meer vertroebeling dan voor opheldering. In het laatste bericht staat bijvoorbeeld: "Ook de familie is erg terughoudend met informatie. De familie wil wel kwijt dat Diks geen psychische of financiële problemen heeft." Waarom vindt de familie het op dit moment zo belangrijk om te laten publiceren dat er geen financiële problemen zijn? De financiële belangen lijken me allerminst de eerste prioriteit ingeval van vermissing. Door het toch te benoemen roept het juist vragen op.
Ook de specifieke informatie over het vertrek op zich wordt geheimzinnig gedaan. "Hij zou zijn portemonnee en telefoon thuis hebben gelaten, maar de politie wil daar geen mededelingen over doen." Waarom zou er onduidelijkheid bestaan over het feit dat hij zijn telefoon wel of niet bij zich had? Als hij de telefoon bij zich had, dan biedt dat wellicht mogelijkheden om hem te traceren. Als hij zijn telefoon had thuis gelaten, dan hoeft daar toch geen misverstand over te bestaan?
Het lijkt erop dat de betrokkenen bij de speurtocht naar Patrick Diks niet het achterste van de tong willen laten zien, dat geldt voor zowel de politie als de familie. Wat heeft zich afgespeeld in de periode voor de verdwijning? Had Patrick Diks een reden om op de vlucht te willen gaan? Waarom wil hij niet gevonden worden? En welke mogelijkheden stonden tot zijn beschikking om - met of zonder hulp - volledig uit beeld te verdwijnen? Als hij nog in leven is, dan ligt de uitkomst van de speurtocht wellicht in het antwoord op deze vragen.
Of juist voor altijd (al dan niet zelfmoord of gewoon verdwijnen zonder sporen achter te laten). In z'n portemonnee zitten pasjes die hij misschien niet meer wilde gebruiken omdat ze hem daarmee kunnen achterhalen. Idem dito voor telefoon.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:56 schreef Schunckelstar het volgende:
omdat het niet bij bijhebben van telefoon en met name de portemonnee erop kan wijzen dat ie waarschijnlijk niet van plan was lang weg te blijven?
De Lek is daar 1 van. flinke tijd geleden was er (per ongeluk) iemand tussen de brug van de A2 of de A27 (weet ik niet precies meer) gevallen en het heeft nog heel lang geduurd voordat zijn lichaam ergens aanspoelde...quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:06 schreef raptorix het volgende:
Er is daar nogal wat water in de buurt....
Is daar zon? Dan ga ik daar ook heenquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:36 schreef Gia het volgende:
'Op een terras ergens in Frankrijk in de zon.....'
2005, A27, Erik Verschoor, hij wilde iemand helpen en moest over de vangrail stappen om naar de andere weghelft te komen. Normaliter lagen daar roosters, maar vanwege onderhoud waren die even weg.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:34 schreef Jik32 het volgende:
De Lek is daar 1 van. flinke tijd geleden was er (per ongeluk) iemand tussen de brug van de A2 of de A27 (weet ik niet precies meer) gevallen en het heeft nog heel lang geduurd voordat zijn lichaam ergens aanspoelde...
als niemand meer mag speculeren los je nooit een zaak opquote:Op woensdag 20 februari 2013 08:41 schreef Jik32 het volgende:
Dus Fokkers,
Dank jullie wel
Spuit 11quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:43 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
als niemand meer mag speculeren los je nooit een zaak op
Ja die ja, Meneer Verschoor.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:40 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
2005, A27, Erik Verschoor, hij wilde iemand helpen en moest over de vangrail stappen om naar de andere weghelft te komen. Normaliter lagen daar roosters, maar vanwege onderhoud waren die even weg.
Recent nog een springer van de oude Lekbrug (a2). Geloof dat die ook de pijp aan Maarten heeft gegeven.
Ik blijf erbij dat hij niet dood of levend in het Viaanse Bos of aanliggende natuur als de Put ligt. Dan hadden ze hem allang gevonden met de heli of honden.
3 opties:
1. In de Lek, maar dan laten de meesten wel een bericht achter omdat je dat niet in het water meeneemt en met een dag of 12 kom je wel boven dacht ik.
2. Ontvoerd ivm financiele problemen oid. Maar dan had je allang losgeld vraag gehad. En laten we eerlijk zijn, een huis van 1.5m koop je niet met een ww uitkering. Dat risico is dus aanwezig.
3. Zelf vertrokken ivm schuld, ziekte, psychisch, whatever. Dat lijkt nog de meest voor de hand liggende optie. Tenzij hij alles geplanned heeft mag je er vanuit gaan dat hij lopend is, en dan kom je niet ver.
Wat voor mij een belangrijk punt is en waar ik nog geen antwoord op heb gezien: onder welke omstandigheden en met welke reden ging hij de deur uit? Is dat bekend? Ging hij een frisse neus halen (om 21:00) of een pakkie peuken kopen (Total is op loopafstand). Of was er ruzie? En ga zo maar door. Ik denk dat dat cruciale vragen zijn waarop een antwoord nodig is.
Ben jij Peter R.?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:16 schreef doublecheck het volgende:
Het artikel schrijft: "In Vianen gingen de afgelopen tijd geruchten dat Diks financiële en psychische problemen heeft, maar dat wordt door de familie ontkend."
Hieruit kun je opmaken dat er inderdaad geen financiële en/of psychische problemen zijn, dus dat de verdwijning daar niets mee te maken heeft. Maar stel dat er wel sprake was van financiële problemen, waar de familie zéker vanaf weet, dan ligt het toch voor de hand dat de verdwijning hiermee te maken heeft. Het is typisch dat de familie zelf steeds zo expliciet benadrukt dat het hier niets mee te maken zou hebben. Daarmee leggen ze er juist telkens zelf de nadruk op.
De volgende vraag is dan: is de verdwijning bewuste opzet, of in een opwelling ontstaan? In het eerste geval (bewust) ligt er een plan aan ten grondslag, waarbij mogelijk derden betrokken zijn en er dus meer mensen iets van weten. Dat geeft een reden om er geheimzinnig over te blijven doen. In het tweede geval (opwelling) hebben betrokkenen naar alle waarschijnlijkheid het moment voorafgaand aan de verdwijning meegemaakt (hoe weten ze anders hoe laat Patrick Diks het huis heeft verlaten?). Maar welk belang is er mee gediend, om hier onduidelijkheid over te scheppen? Juist als er sprake was van een overspannen situatie is dat belangrijke informatie tijdens de zoektocht.
Oftewel, er is iets aan de hand waarvan de direct betrokkenen meer van weten. Aan de ene kant vraagt de familie dagelijks aandacht voor de verdwijning en zoeken ze hulp. Aan de andere kant verhullen ze de verdwijning in mist en wordt iedereen op een dwaalspoor gezet. Ik trek geen conclusies, maar dat er meer aan de hand is dan simpelweg een 'vermissing' wordt langzamerhand wel duidelijk. Iedereen voelt dat... maar misschien dat mensen dat niet durven te zeggen, vanwege en de enorme impact die deze vermissing heeft op de vrienden, familie en met name de kinderen.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ben jij Peter R.?
Ik hóór hem praten.
hahaha dat wilde ik gisteren al zeggenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ben jij Peter R.?
Ik hóór hem praten.
Die gaat zich speciaal voor dit topic registreren? Zijn al zoveel 'crimi'-topics geweest dat hij hier vast al ergens rondwaart onder een of andere Nick.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:18 schreef Jik32 het volgende:
[..]
hahaha dat wilde ik gisteren al zeggenIk hoor die stem er ook helemaal in. hihihi
Nou ik blijf kijken hoor, dan heb ik altijd een alibi
Het zóu kunnen dat je de betekenis van FOK! enigszins overschat.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Die gaat zich speciaal voor dit topic registreren? Zijn al zoveel 'crimi'-topics geweest dat hij hier vast al ergens rondwaart onder een of andere Nick.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ben jij Peter R.?
Ik hóór hem praten.
Die zou op zijn minst een reconstructie maken.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ben jij Peter R.?
Ik hóór hem praten.
Snap het niet helemaal ?? Denk jij dat Patrick zijn gezin in de steek laat om aandacht van de media te krijgen?? ....quote:Op maandag 25 februari 2013 17:06 schreef Gia het volgende:
Als ie er gewoon van tussen is, heb je hem harder als je er geen aandacht aan schenkt, denk ik.
Hoezo? Dat is dan toch precies wat hij wil?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:06 schreef Gia het volgende:
Als ie er gewoon van tussen is, heb je hem harder als je er geen aandacht aan schenkt, denk ik.
Misschien zit hij zich kapot te lachen om alle ophef.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:51 schreef Specularium het volgende:
Hoezo? Dat is dan toch precies wat hij wil?
Wow ik sta versteld over jouw denkwijzequote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Misschien zit hij zich kapot te lachen om alle ophef.
Als het een misdrijf is, dan zou er toch iets van een motief moeten zijn.
Als ik man en kinderen beu zou zijn en ik heb, bijvoorbeeld, een ander, dan zou ik wellicht spoorloos willen verdwijnen. Zeker als je na een scheiding, als man zeker, met een hoop kosten zit en mogelijk onderwaarde van de woning.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:17 schreef Jik32 het volgende:
Wow ik sta versteld over jouw denkwijze......
Vind ik toch wel behoorlijk ernstig/ziek, ofzo. Als je dat naar jezelf toe goed kan keuren om je eigen partner en je eigen kinderen op zo'n manier in de steek te laten en d'r vervolgens nog om te lachen ook nog. Alsof dat bestaat, lijkt me niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Als ik man en kinderen beu zou zijn en ik heb, bijvoorbeeld, een ander, dan zou ik wellicht spoorloos willen verdwijnen. Zeker als je na een scheiding, als man zeker, met een hoop kosten zit en mogelijk onderwaarde van de woning.
En als dit lukt, kan ik me voorstellen dat je al die aandacht wel vermakelijk vindt.
Niet elke vader heeft zijn kinderen op de eerste plaats staan.
Ik zit met mijn mond vol tanden en ik krijg er niks uit getiktquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Als ik man en kinderen beu zou zijn en ik heb, bijvoorbeeld, een ander, dan zou ik wellicht spoorloos willen verdwijnen. Zeker als je na een scheiding, als man zeker, met een hoop kosten zit en mogelijk onderwaarde van de woning.
En als dit lukt, kan ik me voorstellen dat je al die aandacht wel vermakelijk vindt.
Niet elke vader heeft zijn kinderen op de eerste plaats staan.
Ik ben 49 en heb twee volwassen kinderen en een heel lieve man.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:50 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Ik zit met mijn mond vol tanden en ik krijg er niks uit getiktNu kan iemand zeggen : "tik dan lekker niet" , maar ik doe het toch
![]()
Ik weet niet van welke planeet je komt of hoe oud je bent (misschien 10) , maar zo gaat dat in het echte leven niet!!!
Een buurtgenoot van mij is de schoonzus van hem en het is heel duidelijk dat er geen scheidingsproblemen waren!! Hij is alleen even van huis gegaan en sindsdien niet meer terug gekomen.
In ieder geval fijn om te weten dat als er op spoorloos of vermist een stukje komt waarin Gia vermist is, wij allemaal niet ongerust hoeven te zijn, aangezien je er gewoon vandoor bent en je kids moederloos alleen laat, want dat is normaal.......Heb je ook niks te lachen helaas omdat niemand aandacht aan je schenkt.....
zieke gedachte zeg
Niemand heeft gezegd dat het zoeken gestaakt moet wordenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ben 49 en heb twee volwassen kinderen en een heel lieve man.
Maar er zijn, echt waar, mannen die zomaar alles achter zich laten en zomaar vertrekken. En ik zeg nergens dat dit hier het geval is. Maar mocht dit onverhoopt toch het geval zijn, dat het gewoon een egoist is, dan kan ik me voorstellen dat hij de nieuwsberichten volgt.
Verder zeg ik ook nergens dat men het zoeken moet staken.
Ik ben mijn man en kinderen niet beu en wil dus ook niet verdwijnen, maar ik ken mensen, zowel mannen als vrouwen die simpelweg het gezin achter zich lieten.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:06 schreef Jik32 het volgende:
Niemand heeft gezegd dat het zoeken gestaakt moet worden![]()
Maar je hebt wel zelf duidelijk gezegd dat, en ik quote "Als ik man en kinderen beu zou zijn en ik heb, bijvoorbeeld, een ander, dan zou ik wellicht spoorloos willen verdwijnen. "
Dus voor een vrouw van 49 met lieve kinderen en een man vind ik dat een zieke gedachte.
haha nee ik stond alleen versteld over de denkwijze van Gia. En zoals ik eerder al zei, hij is de zwager van een buurtgenoot.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:39 schreef TLC het volgende:
TS ben je soms familie van hem ??
je bent zo fanatiek erover bezig
en dat terwijl hij toch echt niet de enige vermiste persoon is
Zo egoistisch is het niet om een gezin 'achter te laten', toch? Soms gaat het gewoon niet meer binnen een relatie, scheiden mensen, hebben soms een ander en blabla. Maar op de manier zoals jij schetst (verdwijnen, iedereen in paniek, jij vermist en dan gaan lachen om de hele situatie): ik denk op zich dat niemand zo wreed is.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ben mijn man en kinderen niet beu en wil dus ook niet verdwijnen, maar ik ken mensen, zowel mannen als vrouwen die simpelweg het gezin achter zich lieten.
Een vrouw liet haar man en vijf kinderen achter omdat ze via internet een andere vent had leren kennen. Oudste zat toen in groep 7, jongste in groep 1.
Puur egoïstisch gedrag, maar geen ziekte hoor.
Leef jij in een sprookjeswereld: ze leefden nog lang en gelukkig.
Maar stel dat het wel is zoals ik schets, dat lachen misschien niet, maar dat hij geen zin heeft in een scheiding, met alimentatie, hypotheekschuld en noem maar op, dan wordt hij nu afgeschilderd als iets heel ergs, om zomaar je gezin in de steek te laten, bladiebla..... Denk niet dat hij zich nog meldt. Zowel, als hij tot inkeer komt, of die mogelijke nieuwe vlam niet zo vlammend bleek te zijn, dan moet hij een goede smoes verzinnen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:52 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zo egoistisch is het niet om een gezin 'achter te laten', toch? Soms gaat het gewoon niet meer binnen een relatie, scheiden mensen, hebben soms een ander en blabla. Maar op de manier zoals jij schetst (verdwijnen, iedereen in paniek, jij vermist en dan gaan lachen om de hele situatie): ik denk op zich dat niemand zo wreed is.
Ik hoop in ieder geval dat hij veilig wordt teruggevonden maar 't ziet er niet echt rooskleurig uit eigenlijk.
Begrijp ik ook wel weer. Toch moet je om zoiets te flikken - denk ik - wel heel erg wreed en hard zijn. Eerlijkheid en openheid is uiteindelijk zoveel fijner. Maargoed, ik hoop dat dit goed afloopt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar stel dat het wel is zoals ik schets, dat lachen misschien niet, maar dat hij geen zin heeft in een scheiding, met alimentatie, hypotheekschuld en noem maar op, dan wordt hij nu afgeschilderd als iets heel ergs, om zomaar je gezin in de steek te laten, bladiebla..... Denk niet dat hij zich nog meldt. Zowel, als hij tot inkeer komt, of die mogelijke nieuwe vlam niet zo vlammend bleek te zijn, dan moet hij een goede smoes verzinnen.
Ik heb een ex schoonbroer, die zwaar de Sjaak is door zijn scheiding.
Ze werkten allebei en moeten dus de kosten van het huis en de kinderen evenredig delen. Zij woont met die kinderen in dat huis, dus geen extra kosten. Hij woont bij die vlam, met twee pubers en ook daar wordt verwacht dat hij meebetaalt. Dus dubbele lasten. En tja, je bent je huis niet 1, 2, 3 kwijt, tegenwoordig.
Hij heeft dan de pech dat zijn ex zijn vlam kent en weet te wonen, dus verdwijnen is dan niet mogelijk.
Ja kan ook.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:28 schreef Jik32 het volgende:
Hij kan ook door iemand gegrepen zijn en vervolgens ergens bij de dijk gedumpt??. Of door een stom ongeluk ergens door het ijs gezakt? Of onwel geworden ..... het blijft gissen......
Als de Lek ermee te maken heeft dan duurt het heel lang voor een lichaam ergens aas spoelt. Net zoals Maria zei. Een boot sleept het zo mee en dan??
Hoeveel lijken er gevonden worden de laatste tijd in NL. Water en in de auto etc.
Ik denk niet dat er erg veel gekken rondlopen die willekeurige mensen grijpen, eigenlijk.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:39 schreef Jik32 het volgende:
Ik loop ook wel eens op het ijs, doelloos voor me uit te staren. (momentje van rust) gegrepen omdat er een boel gekken rondlopen tegenwoordig??
Het blijft 1 groot mysterie hoe iemand spoorloos kan verdwijnen. Net zoals het verhaal van Andy de Heus http://www.vermist.nl/ind(...)a77f219c77792a4fa3a5
Ook ineens spoorloos. En natuurlijk zoveel meer!!!!!!
Het klinkt wel plausibel, het is in de buurt en ik kan me voorstellen dat je daar even gaat uitwaaien.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:57 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Maar idd Maria zijn ze nu met een nieuwe zoekactie bezig in de Put. De hond sloeg aan, dus hopelijk is of wordt hij gevonden....
Mijn posts waren toch geen onzin?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:21 schreef sp3c het volgende:
dit is nu precies de reden waarom we niet willen dat je facebook informatie hier plaatst he
onzin verwijderd, posts die er op volgde ook
dat waren reacties op de facebookfaalonzinquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:29 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Mijn posts waren toch geen onzin?
Volgens mij komt een lijk eerst even bovendrijven en dan een paar dagen weer onder en daarna blijft het drijven tot iemand diegene vindtquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:06 schreef Maria2.0 het volgende:
Blijkbaar wel ja. En een lijkhond die is aangeslagen, blijkbaar een superlijkhond.
Maar het zal toch niet dat hij in die plas ligt? Ik loop daar elke dag met mijn honden, hoelang duurt het voor een lijk boven komt drijven?
Ik ben heel benieuwd. Het zou zo fijn zijn voor de familie.
Een lijk komt altijd na een tijdje (binnen 24 uur ofzo) even bovendrijven om vervolgens te zinken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:55 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Volgens mij komt een lijk eerst even bovendrijven en dan een paar dagen weer onder en daarna blijft het drijven tot iemand diegene vindt
Ohhh daarna drijft het niet meer?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een lijk komt altijd na een tijdje (binnen 24 uur ofzo) even bovendrijven om vervolgens te zinken.
Komt door gasvorming.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:02 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Ohhh daarna drijft het niet meer?Zeker omdat het dan opgezwollen enzo is ?
Dankje, is idd niet echt fijn om te lezenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt door gasvorming.
Maar misschien is dit niet het goeie topic om dit te gaan bespreken.
Begin je nu weer met je GTST scenario's ? Ik zou een boek gaan schrijven als ik jou wasquote:Op zondag 17 maart 2013 16:04 schreef Gia het volgende:
Geen financiële problemen? Als de vraagprijs van de woning met totaal 4 ton zakt, dan weet ik dat nog zo net niet.
Misschien heeft hij een dikke levensverzekering en hoopt hij dat die uitkeert als hij dood wordt verklaard. Lijkt me iets om rekening mee te houden. Ik heb geen idee hoever rijkelui gaan in deze crisistijd, maar ik mag toch hopen dat een verzekeraar niet uitkeert zonder lichaam.
quote:Op zondag 17 maart 2013 11:52 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Oeps, zijn verdwijning duurt te lang dus.
Op dit verhaal kun je aardig wat theorieën laten, maar laat ik het maar niet doen.
Dit dusquote:Op zondag 17 maart 2013 11:55 schreef Maria2.0 het volgende:
Er zijn je al velen voorgegaan dus dat heeft inderdaad weinig zin
Als ik de verzekeraar was van die man, zou ik dit toch wel even nakijken.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:21 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Begin je nu weer met je GTST scenario's ? Ik zou een boek gaan schrijven als ik jou was![]()
Titel: De grote verdwijntruc
Lul toch niet zo dom.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:04 schreef Gia het volgende:
Geen financiële problemen? Als de vraagprijs van de woning met totaal 4 ton zakt, dan weet ik dat nog zo net niet.
Misschien heeft hij een dikke levensverzekering en hoopt hij dat die uitkeert als hij dood wordt verklaard. Lijkt me iets om rekening mee te houden. Ik heb geen idee hoever rijkelui gaan in deze crisistijd, maar ik mag toch hopen dat een verzekeraar niet uitkeert zonder lichaam.
Misschien dat ze daarom lager gaan omdat de huizenmarkt niet zo lekker gaat ? Je begint op zijn hoogst en gaat dan lager en lager.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:36 schreef Gia het volgende:
[..]
Als ik de verzekeraar was van die man, zou ik dit toch wel even nakijken.
4 ton is, zelfs voor rijkelui, veel geld.
En ze zijn het huis nog niet kwijt.
1,2 miljoen is veel te veel voor een krappe 1000m2.
Ik weet even prachtige huizen te koop op 2200 m2, voor 'slechts' 5 ton.
quote:Op zondag 17 maart 2013 20:26 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Lul toch niet zo dom.
Ik ga je aangeven, misschien ben jij zijn moordenaar.
Wel vreemd, de prijs is 15-3 nog aangepast.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:27 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Misschien dat ze daarom lager gaan omdat de huizenmarkt niet zo lekker gaat ? Je begint op zijn hoogst en gaat dan lager en lager.
Wat ik alleen niet begrijp is waarom ze nu, terwijl man vermist is nog bezig zijn met de verkoop van het huis ? Of was dat informatie dat eigenlijk nog van voor 9februari was....
Sorryquote:Op zondag 17 maart 2013 09:42 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Dankje, is idd niet echt fijn om te lezenEerst maar eens afwachten of hij wel op die manier gevonden word......
Waar kun jij zien dat het zeker weten van prijs is verandert? want als dat 100% zeker is aangepast, dan is dat wel vreemd. Maar anders is het gewoon uit de lucht gegrepen. OF heeft de makelaar het gedaan zonder dat ze er zelf bewust van was dat ze ja zei.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:30 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Wel vreemd, de prijs is 15-3 nog aangepast.
Maar ze kan het hele huis niet verkopen lijkt me, hij zal eerst gevonden of doodverklaard moeten worden. Als het huis tenminste op 2 namen staat.
http://vianen-ut.www.milj(...)anse-Bos-1-Vianen-Utquote:Op zondag 17 maart 2013 20:35 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Waar kun jij zien dat het zeker weten van prijs is verandert? want als dat 100% zeker is aangepast, dan is dat wel vreemd. Maar anders is het gewoon uit de lucht gegrepen. OF heeft de makelaar het gedaan zonder dat ze er zelf bewust van was dat ze ja zei.
Het leven gaat gewoon door. En als de makelaar belt bijvoorbeeld met de vraag of het niet beter is de prijs wat te laten zakken en zij, natuurlijk hele andere dingen aan dr hoofd heeft en gewoon ja zei om er vanaf te zijn...... Zo iets kan natuurlijk ook!
aha, ja dat is dan toch wel 99% zeker he .... Of het is vreemd of het is ongeveer gegaan zoals ik net beschreef en ja dan gebeuren dat soort dingen onbewust gewoon.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:41 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
http://vianen-ut.www.milj(...)anse-Bos-1-Vianen-Ut
Wie zegt dat het zelfmoord was?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:41 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik denk dat zij dat huis zsm kwijt moet. En levensverzekeringsgelul; bij mijn weten keert een verzekeraar toch sowieso niet uit bij zelfmoord?
100%. Funda geeft ook 1.2 terwijl dat van de week zeker 1.5 was. Wist niet dat het van 1.6 kwan overigens.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:46 schreef Jik32 het volgende:
[..]
aha, ja dat is dan toch wel 99% zeker he .... Of het is vreemd of het is ongeveer gegaan zoals ik net beschreef en ja dan gebeuren dat soort dingen onbewust gewoon.
En bij een dood verklaard persoon? Na hoeveel tijd?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:41 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik denk dat zij dat huis zsm kwijt moet. En levensverzekeringsgelul; bij mijn weten keert een verzekeraar toch sowieso niet uit bij zelfmoord?
Gelukkig ben ik dan niet de enige die dit soort zaken vreemd vindt.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:51 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
100%. Funda geeft ook 1.2 terwijl dat van de week zeker 1.5 was. Wist niet dat het van 1.6 kwan overigens.
Maar het wordt steeds vreemder. Zonder te willen speculeren wil ik wel opmerken dat het me wel opvalt dat er steeds raardere bochten lijken te ontstaan.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vermissingquote:Op zondag 17 maart 2013 20:54 schreef Maria2.0 het volgende:
Geen flauw idee, maar doodverklaren kan geloof ik ook pas na een x aantal tijd.
Op zaterdag 9 februari 2013 rond 22.10 uur wordt Patrick Diks vermist. Hij heeft, zonder portemonnee of gsm mee te nemen, de woning verlaten. Zijn auto stond bij de vermissing nog gewoon op de oprit van hun woning.- Sinds zondag 10 februari 2013 is de politie intensief aan het zoeken naar Patrick. Onder meer het Viaanse bos werd minutieus doorzocht, evenals recreatieplas De Put aan de Middelwaard en de Lek.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:56 schreef Maria2.0 het volgende:
Na 5 jaar kun je een persoon doodverklaren.
Wat ik erg storend vind is dat de familie enkel heel erg benadrukt dat er geen problemen waren maar niet eens wil bevestigen dat hij zijn telefoon en portemonnee niet bij zich had..
Dat was in het begin. Een familielid (die ik ken) heeft het ook bevestigd dat hij alleen zijn huissleutels bij zich had en even naar buiten ging omdat hij zich niet zo lekker voelde....quote:Op zondag 17 maart 2013 21:05 schreef Maria2.0 het volgende:
Ja maar in andere berichtgeving wordt ook vermeldt dat de familie dit niet wil bevestigen.
Zijn zoon heeft nu zijn telefoon.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:07 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Dat was in het begin. Een familielid (die ik ken) heeft het ook bevestigd dat hij alleen zijn huissleutels bij zich had en even naar buiten ging omdat hij zich niet zo lekker voelde....
Ik kan haar wel vragen waarom het huis nu ineens goedkoper is, maar denk niet dat ik dat kan maken....
Wat denk je zelf ? Je man is vermist, je gaat door de meest vreselijke tijd van je leven. Je moet door, je gaat er kapot aan, maar he weet je wat.... Ik ga lekker Fok forum door spitten wat ze over mij en mijn man te vertellen hebben....quote:Op zondag 17 maart 2013 21:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Zijn zoon heeft nu zijn telefoon.
Monique heeft nu haar facebook afgeschermd.
Zou ze hier meelezen?
Geeft niksquote:Op zondag 17 maart 2013 21:09 schreef Maria2.0 het volgende:
Ah okee, dan is dat mijn fout, sorry.
En nee, ze heeft genoeg aan haar hoofd nu. Las net dat ook zaterdag niks heeft opgeleverd dus ik geloof dat we er wel vanuit mogen gaan dat hij niet in de Put ligt..
Ik meen me te herinneren dat ze jou hebben gevraagd de oproep op FOK te plaatsen; dus zo vreemd lijkt het me niet als ze de berichten die hier geplaatst worden ook af en toe lezen....quote:Op zondag 17 maart 2013 22:02 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf ? Je man is vermist, je gaat door de meest vreselijke tijd van je leven. Je moet door, je gaat er kapot aan, maar he weet je wat.... Ik ga lekker Fok forum door spitten wat ze over mij en mijn man te vertellen hebben....
Niemand heeft mij gevraagd op FOK te plaatsen!!! Er is alleen maar gevraagd het zo veel mogelijk rond te sturen via internet. Ik dacht toen gelijk aan FOK. En ik weet (bijna) zeker dat zij hier niet kijkenquote:Op maandag 18 maart 2013 04:15 schreef doublecheck het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat ze jou hebben gevraagd de oproep op FOK te plaatsen; dus zo vreemd lijkt het me niet als ze de berichten die hier geplaatst worden ook af en toe lezen....
Waarom denk je dat het de vrouw om geld te doen is? Ik ken ze niet, maar normaal willen mensen gewoon hun geliefde terug of in elk geval weten wat er gebeurt is..quote:Op zondag 17 maart 2013 22:01 schreef Gia het volgende:
http://krant.telegraaf.nl(...)jk.moet.vermist.html
Een jaar en ze kan cashen!
Of wel, en dan zou het de stunt van de eeuw zijn. Rambam heeft vorige week bewezen dat je makkelijk een andere identiteit aan kan nemen.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:35 schreef Maria2.0 het volgende:
Gia is een beetje een scenarioschrijver geloof ik. Wat een filmscripts joh.
Ik denk niet dat die man een zaterdagavond na een familiebezoek zonder portemonnee en alles uitkiest om een vliegtuig te pakken naar een tropisch eiland. Eigenlijk.
Als je zoiets doet dan denk je daar echt wel erg over na lijkt me. En dan heb je al een hoop uitgezocht, waarschijnlijk een datum uitgekozen en zou ik ergens verderop een koffertje spullen verstoppen met wat kleding, vals ID en cash. Het is vergezocht, maar als het zo is dan is ie echt niet onvoorbereid naar Schiphol gewandeld om de eerste willekeurige vlucht te nemen.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:35 schreef Maria2.0 het volgende:
Gia is een beetje een scenarioschrijver geloof ik. Wat een filmscripts joh.
Ik denk niet dat die man een zaterdagavond na een familiebezoek zonder portemonnee en alles uitkiest om een vliegtuig te pakken naar een tropisch eiland. Eigenlijk.
Ok dan ga ik ook een scenario schrijven voor GTSTquote:Op maandag 18 maart 2013 10:55 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Als je zoiets doet dan denk je daar echt wel erg over na lijkt me. En dan heb je al een hoop uitgezocht, waarschijnlijk een datum uitgekozen en zou ik ergens verderop een koffertje spullen verstoppen met wat kleding, vals ID en cash. Het is vergezocht, maar als het zo is dan is ie echt niet onvoorbereid naar Schiphol gewandeld om de eerste willekeurige vlucht te nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Jik32 op 18-03-2013 11:27:47 ]"Your clothes should be thight enough to show you're a woman, but loose enough to show you're a lady"
En dan ben ik raar?quote:
Dankjewel voor je nuttige bijdragequote:Op maandag 18 maart 2013 11:34 schreef Oerbeer het volgende:
Kuttopic. Speculaties doen volop de ronde en niemand wacht tot er echt iets duidelijk is. De één roept nog harder dan de ander en ondertussen ben ik het wel met een aantal eens dat het op een soap begint te lijken. Maar dat krijg je al snel als je een topic vol vrouwmensen hebt.
Tot zover mijn zeer nuttige bijdrage.
Waarom hou je het niet gewoon serieus? Nu ga je als een of ander hysterisch wijf onzin bij elkaar verzinnen. Met welk doel?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:36 schreef Jik32 het volgende:
[..]
En dan ben ik raar?
Dit was dus sarcastisch bedoeld![]()
Juist omdat het veel te veel op een soap begint te lijken hier.
Dit is zoals vele denken en het roddelcircuit in Vianen doet hier ook volledig aan mee.
Als je de rest leest, dan zie je dus de scenario's van Gia bijvoorbeeld. Dit heb ik alleen bij elkaar in 1 bericht geplaatst.
Ze zegt toch dat ze de verzinsels van iemand anders overneemt om te laten zien hoe irritant het is?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom hou je het niet gewoon serieus? Nu ga je als een of ander hysterisch wijf onzin bij elkaar verzinnen. Met welk doel?
Ik denk dat elke user dat voor zichzelf bepaalt. Het is hier geen overheidssite van justitie.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:38 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Dankjewel voor je nuttige bijdrage![]()
Vanaf nu dus gewoon bij de feiten houden die er zijn en elkaar op de hoogte houden als er nieuws is. Zoals Maria ook steeds doet.
Die heb ik niet verzonnen!!! Enige verzinsel is geloof ik een Braziliaanse vrouw. rest overgenomen van wat een boel hier getikt hebben.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom hou je het niet gewoon serieus? Nu ga je als een of ander hysterisch wijf onzin bij elkaar verzinnen. Met welk doel?
Laat ze gewoon serieus blijven en de onzinreacties negeren.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:40 schreef Lautjeee het volgende:
[..]
Ze zegt toch dat ze de verzinsels van iemand anders overneemt om te laten zien hoe irritant het is?
Begin dan bij jezelf.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Laat ze gewoon serieus blijven en de onzinreacties negeren.
Dat dus !!quote:Op maandag 18 maart 2013 11:40 schreef Lautjeee het volgende:
[..]
Ze zegt toch dat ze de verzinsels van iemand anders overneemt om te laten zien hoe irritant het is?
Moest ook een vraagteken bijquote:Op maandag 18 maart 2013 11:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik denk dat elke user dat voor zichzelf bepaalt. Het is hier geen overheidssite van justitie.
Wie geeft jou het recht om ZE te vertellen wat ZE wel of niet mag doen? Volgens mij heb je hier geen 1 keer gepost en kom je nu ineens met slakkenvaart ZE een schop onder haar reet geven!!!quote:Op maandag 18 maart 2013 11:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Laat ze gewoon serieus blijven en de onzinreacties negeren.
Geweldig advies, maar ik zou het advies van Lautjeee opvolgen als ik jou wasquote:
Mee eens.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:48 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Wie geeft jou het recht om ZE te vertellen wat ZE wel of niet mag doen? Volgens mij heb je hier geen 1 keer gepost en kom je nu ineens met slakkenvaart ZE een schop onder haar reet geven!!!
[..]
Geweldig advies, maar ik zou het advies van Lautjeee opvolgen als ik jou was
Mijn advies: Koop een doos nieuwe kaarsen want je lontje is te kort!!
Dankjewel Robijnquote:Op maandag 18 maart 2013 11:51 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Mee eens.
Weet niet of dit het wel het goede forum is voor zulke ernstige dingen Jik32...
Ik wens jou en je buurtgenoten in ieder geval erg veel sterkte, zal niet makkelijk zijn allemaal.
Zal voor jou ook steeds een tuur en speur werk zijn om je hond uit te laten!! Onbewust ga je natuurlijk overal om je heen zoeken en in het water turen.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:09 schreef Maria2.0 het volgende:
Net terug van de put met de honden, ik geloof niet dat er daar nog wordt gezocht. Het begint wel hopeloos te lijken allemaal, het enige wat ze aan tips hebben binnengekregen zijn roddels geloof ik.
Ik ben benieuwd of ze ook nog stroomafwaarts gaan zoeken of daar uiteindelijk iets vinden, als hij toch in de Lek ligt dan zullen ze hem niet bij Vianen vinden (stroming van de Lek is zeer sterk).
Dit gaat niet over Maria 2.0 hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 12:08 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Las zelfs ergens dat een buurtgenoot het niet begreep waarom Monique haar niet alles verteld als ze elkaar tegen komen met de hond uitlaten..... Gewoon iemand die daar in de buurt woont en elkaar alleen maar kennen omdat ze toevallig op het zelfde stukje de hond uit laten...en ze daardoor de boel niet vertrouwd.![]()
Hoop dat ze snel duidelijkheid vinden.
Ik hoop dat ze dat gaat doen, en met miljoenen uitgekeerde levensverzekering verdwijnt, al was het alleen maar om jou groen van afgunst te laten zijn.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:34 schreef Gia het volgende:
Gelukkig. Lees net dat een onterecht uitgekeerde levensverzekering terugbetaald moet worden. Hoe dat zit met halfwezengeld, geen idee.
Is toch te gek dat je iemand al na een jaar dood kunt laten verklaren.
En dan ga je, als verdrietige weduwe, naar een bananenrepubliek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat de familie spoedig closure krijgt. Vreselijke situatie waar ze inzitten.Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
Als je voor twee bestelt krijg je wellicht korting.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:48 schreef Jik32 het volgende:
hihi ja he, maar ik had nog een doos staan, dus kan weer voor uitquote:Op maandag 18 maart 2013 12:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als je voor twee bestelt krijg je wellicht korting.
quote:Op maandag 18 maart 2013 12:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat gaat doen, en met miljoenen uitgekeerde levensverzekering verdwijnt, al was het alleen maar om jou groen van afgunst te laten zijn.Niks meer aan toe te voegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat de familie spoedig closure krijgt. Vreselijke situatie waar ze inzitten."Your clothes should be thight enough to show you're a woman, but loose enough to show you're a lady"
quote:Op maandag 18 maart 2013 12:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat gaat doen, en met miljoenen uitgekeerde levensverzekering verdwijnt, al was het alleen maar om jou groen van afgunst te laten zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat de familie spoedig closure krijgt. Vreselijke situatie waar ze inzitten.Ik denk, ik hou het netjes en informeer er gewoon eens naar, maar zo kan het natuurlijk ook
.
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
Ach laat de dame toch, ze meent het vast niet echt serieus en vindt het misschien nog leuk ook. Deze dame heeft er hier een handje van soms de moraalridder uit te hangen om zelf nog wat voor te stellen. Waarschijnlijk omdat ze er in het echte leven maar weinig van terecht brengt.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:48 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Wie geeft jou het recht om ZE te vertellen wat ZE wel of niet mag doen? Volgens mij heb je hier geen 1 keer gepost en kom je nu ineens met slakkenvaart ZE een schop onder haar reet geven!!!
[..]
Geweldig advies, maar ik zou het advies van Lautjeee opvolgen als ik jou was
Aha ok, ik ken niemand hier, dus weet niks over de echte Fokkersquote:Op maandag 18 maart 2013 13:09 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Ach laat de dame toch, ze meent het vast niet echt serieus en vindt het misschien nog leuk ook. Deze dame heeft er hier een handje van soms de moraalridder uit te hangen om zelf nog wat voor te stellen. Waarschijnlijk omdat ze er in het echte leven maar weinig van terecht brengt.
Niet bepaald. Dat is een heel foute karakterschets van Lienekien.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:43 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Dus Lienekien de slak is een moraalridder die niks voor stelt ! Check
thanx
Ik vind hem wel erg treffend en correct eigenlijk.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Niet bepaald. Dat is een heel foute karakterschets van Lienekien.
Ik heb een hekel aan misbruik en fraude, op welk gebied dan ook.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:45 schreef ElizabethR het volgende:
Ik hoop dat ze dat gaat doen, en met miljoenen uitgekeerde levensverzekering verdwijnt, al was het alleen maar om jou groen van afgunst te laten zijn.
Ik hoop dat de familie spoedig closure krijgt. Vreselijke situatie waar ze inzitten.
Precies, op tv ook een x een man, die vroeg of zijn vrouw met hem mee wilde om ergens heen te gaan en ze zei nee en de volgende dag was die man opeens spoorloos verdwenen en na een paar jaar kwam iemand er achter dat hij opnieuw getrouwd was, een jaar laten nadat tie verdween, en 3 / 4 kinderen had bij die vrouwquote:Op maandag 18 maart 2013 11:35 schreef Lautjeee het volgende:
Je kunt er wel grapjes over maken maar alles is mogelijk. Persoonlijk denk ik niet dat het super onrealistisch is om weg te lopen van je gezin, om vervolgens in een ander land met een andere identiteit iets te beginnen. Overigens zeg ik niet dat daar in deze zaak sprake van is omdat ik de familie en hele situatie niet ken. Het kan ook zijn dat hij onwel is geworden aangezien hij zich niet lekker voelde en ergens is overleden. Of helaas zelfmoord. Toch: waarom is zijn lichaam dan nog niet gevonden na zoveel acties? Moord kan ook nog. Eigenlijk kan zoveel.
Precies. Niets mis met een kritische blik en vraagtekens stellen bij de zogenaamde 'feiten'. Zoals 200013 terecht opmerkt blijven direct betrokkenen er steeds heel erg geheimzinnig over. Iemand loopt echt niet zonder aanleiding of enige voorbereiding de deur uit om nooit meer teruggevonden te worden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:54 schreef 200013 het volgende:
Alles zo een beetje gelezen, soms wordt er zo kritische gerageerd bij de gedachte dat hij misschien weg is voor de financiele problemen, dat hij misschien ergens in Europa zit, dat dit is voor de levensverzekering, misschien leeft hij gewoon nog en is hij weggegaan omdat hij er niet meer tegen kon. Hij is expert in verzekeringen en kent de kleine lettertjes als geen ander. Sommige dingen kloppen gewoon niet, en het wordt allemaals steeds vreemder. Als je kritisch kijkt dan ben je direkt p.r. de V. misschien zou het goed zijn als hij er eens tegen aan zou kijken, misschien komt er dan iets verrassend uit. De famillie weet meer, anders zou je wel informatie vrijgeven als je echt wilt dat hij gevonden wordt. En ja welke vader, ouder zou zo weggaan en zijn kinderen zo in onzekerheid laten? Alleen een ouder die financieel aan de grond zit en het allerbeste voor zijn kinder wilt, en voor de buiten wereld wil laten zien dat ze het allemaal prima voor elkaar hebben. Dan zijn op zo een manier alle finaciele problemen opgelost. Ik denk dat het ook goed is om op zo een manier naar dit alles te kijken. Het zou een positieve uitkomst zijn, want dat betekend dat hij dan nog in leven is...ergens.
Op de vlucht of gewoon ondergedoken en wachtend tot de verzekering uitbetaald. Ondertussen wel contact houdend met de naasten enzoquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:20 schreef doublecheck het volgende:
Daarbij is het zo duidelijk dat er wel degelijk sprake is van financiële problemen. Het meest aannemelijke was volgens mij in het begin zelfmoord, maar dat wordt naarmate de tijd verstrijkt en het lichaam niet is gevonden steeds minder aannemelijk. Wat blijft er dan als alternatief over? Juist, op de vlucht. En dat heeft mijnheer Diks misschien wel heel slim aangepakt.
Het idee dat hier eerder werd gepost, dat het lichaam is meegezogen door de stroming of de zuiging van die vrachtschepen kan nog steeds. De stroming is daar echt sterk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:20 schreef doublecheck het volgende:
Het meest aannemelijke was volgens mij in het begin zelfmoord, maar dat wordt naarmate de tijd verstrijkt en het lichaam niet is gevonden steeds minder aannemelijk.
?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:13 schreef doublecheck het volgende:
[..]
Precies. Niets mis met een kritische blik en vraagtekens stellen bij de zogenaamde 'feiten'. Zoals 200013 terecht opmerkt blijven direct betrokkenen er steeds heel erg geheimzinnig over. Iemand loopt echt niet zonder aanleiding of enige voorbereiding de deur uit om nooit meer teruggevonden te worden.
Het vorige lichaam.....klinkt wel....apart.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:38 schreef Maria2.0 het volgende:
Inmiddels zou het lichaam ook wel ergens stroomafwaarts moeten liggen dan, het vorige lichaam duurde 3 weken voor dat opdook.
De put lijkt me uitgesloten nu. En voor de rest is het allemaal maar vreemd.
Waarom is dat zo raar? Moeten die kinderen in jouw ogen elke dag lamlendig jankend in bed blijven liggen? Juist laat je je kinderen hun dagelijkse dingen doen!! Moeten zulke jonge mensjes echt bij de pakken neer gaan zitten en depressief worden? Als moeder zorg je ervoor dat je kinderen door gaan en nooit opgeven. En als moeder laat je zien hoe trots je op ze bent ondanks alles wat er gebeurt. Het is niet hun schuld dat papa weg is.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Het vorige lichaam.....klinkt wel....apart.
Vind het ook raar dat die kinderen, met veel plezier en succes, hun wedstrijden blijven spelen. En dat als je vader vermist, misschien wel dood is.
En een half jaar later of zo, zou ik nog kunnen begrijpen, maar ze zijn gewoon, vrolijk(?) door gegaan.
Er zijn meer dan genoeg mensen vermist met of zonder landhuis. Als hij niet in het water ligt of waar dan ook en terug komt bij zijn gezin dan zou ik hem eruit schoppen als het mijn man was!!!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:43 schreef 200013 het volgende:
Met een verschil, dat er hoogstwaarschijnlijk geen één van de vermisten een landhuis heeft van meer dan een miljoen.
Ik hoop dat hij niet in het water ergens ligt, maar teruggaat naar zijn gezin
Weten wij veel hoe vaak en veel die kinderen thuis al hebben gehuild?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:39 schreef Gia het volgende:
En een half jaar later of zo, zou ik nog kunnen begrijpen, maar ze zijn gewoon, vrolijk(?) door gegaan.
Aan de kinderen van Friso zag je echt wel de onzekerheid op de gezichtjes. En even wat afleiding, met je oom en tante gaan skiën is heel goed.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Weten wij veel hoe vaak en veel die kinderen thuis al hebben gehuild?
Op een gegeven moment zijn je tranen op. Je kunt nou eenmaal niet 24/7 huilen huilen huilen.
Kijk naar die kinderen van Friso, die werden twee dagen na het ongeluk ook weer 'vrolijk' meegenomen uit skiën door Alexander en Maxima, toch? De kinderen hebben juist afleiding nodig. Ik vind het niet meer dan logisch eerlijk gezegd.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:17 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat wat jij allemaal gelooft totaal niet relevant is in deze wereld.
Want voor die kinderen zou het tennissen geen uitlaatklep kunnen zijn? Een sport die ze blijkbaar op hoog niveau beoefenen, sowieso dus al zeer regelmatig.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:32 schreef Gia het volgende:
Aan de kinderen van Friso zag je echt wel de onzekerheid op de gezichtjes. En even wat afleiding, met je oom en tante gaan skiën is heel goed.
Dit is dan ook totaal iets anders dan tennissen op hoog niveau.
Het is dat moeder haar facebook heeft aangepast, maar de sport van haar kinderen komt op de eerste plaats, zelfs nu haar man 'vermist' is.
Ik geloof er niet in.
Lijkt me ook bijzonder frustrerend om plaatsvervangend paranoia te zijn zoals Gia. Gaat ze nu ook in de gaten houden dat mevrouw niet onrechtmatig casht??quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:17 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat wij jij allemaal gelooft totaal niet relevant is in deze wereld.
Want?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Aan de kinderen van Friso zag je echt wel de onzekerheid op de gezichtjes. En even wat afleiding, met je oom en tante gaan skiën is heel goed.
Dit is dan ook totaal iets anders dan tennissen op hoog niveau.
Wie weet is die moeder wel in een soort overlevingsmodus geschoten (uit shock of zelfbescherming of bescherming van de kinderen) en heeft ze tegen de kinderen twee maanden geleden gezegd toen hij verdween 'Geen zorgen maken jongens, ik weet niet precies wat er aan de hand is maar papa komt echt weer terug'. Ze zou niet de eerste zijn die daar uit shock oid van uit gaat. Hadden ze van jou dan die bijna twee maanden hysterisch huilend achter de gordijnen moeten zitten? Serieuze vraag... wat hadden ze van jou in die twee maanden WEL mogen doen dan, die kinderen? Even een frisse neus halen, blokkie om wandelen en vlug weer naar binnen?quote:Het is dat moeder haar facebook heeft aangepast, maar de sport van haar kinderen komt op de eerste plaats, zelfs nu haar man 'vermist' is.
Ik geloof er niet in.
Dat wekt dan toch de indruk dat ze aanwijzingen hebben hem daar te vinden. Want dit wordt dan dag 5 of 6 dat ze gericht bij de Put gaan zoeken en eenieder die de Put kent weet dat dat knap is. Ik vind het overigens wel apart dat ze in het weekend zoeken, wanneer heel Vianen en omgeving ineens wél een hond lijkt te hebben itt doordeweeks.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:19 schreef Jik32 het volgende:
[..]wat hij zegt!!
Morgen gaan ze weer zoeken....
http://www.dichtbij.nl/le(...)zaterdag-hervat.aspx
200013. Ik ben zelf geen echte fokker, maar kan zien dat jij speciaal voor dit bent aangemeld en niet weet hoe het er hier aan toe gaatquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:46 schreef 200013 het volgende:
Pfff, wat een aanvallend gedoe zeg hier, sta er versteld van, dat iemand niet gewoon vraagtekens ergens bij mag zetten, iedereen kijkt anders tegen bepaalde feiten dat kan. Maar gelijk voor van alles uitgemaakt worden. Ik begrijp best dat de kinderen vrolijk doorgaan en ook begrijp ik dat anderen daar vreemd tegen aan kijken en niet begrijpen hoe dat kan. Dat wil niet zeggen, dat iemand dan ook gelijk denkt te willen bepalen wat de kinderen dan WEL mogen doen. Direct zo een felle reaktie begrijp echt niet waarom. Iedereen mag zijn mening schrijven, maar begrijp niet waarom daar dan zo fel op gereageerd moet worden. En wat de kinderen betreft laat ze lekker vrolijk kind zijn, zullen nog genoeg momenten komen dat ze met hun neusjes op de feiten gedrukt worden. Want je kan doen wat je wilt, het zo leuk maken als je wilt maar er zullen altijd momenten zijn dat er niemand boven je eigen papa kan!
Ik snap het ook niet, maar er moet dan misschien weer iets uit een tip zijn gekomen over de Put ?? we wachten maar weer af....quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:35 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Dat wekt dan toch de indruk dat ze aanwijzingen hebben hem daar te vinden. Want dit wordt dan dag 5 of 6 dat ze gericht bij de Put gaan zoeken en eenieder die de Put kent weet dat dat knap is. Ik vind het overigens wel apart dat ze in het weekend zoeken, wanneer heel Vianen en omgeving ineens wél een hond lijkt te hebben itt doordeweeks.
Dit kan gewoon niet meer goed aflopen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:18 schreef doublecheck het volgende:
[..]
Ondanks alle twijfels over de hele gang van zaken, dit is een hachelijke situatie voor vrouw, kinderen en direct betrokkenen. Hoe ze ermee omgaan is persoonlijk, één ding is zeker: de kinderen kunnen er niets aan doen en zijn in alle mogelijke scenario's de dupe. Laten we dus gewoon respect hebben voor elkaar, voor alle betrokkenen en als buitenstaanders.
Met sonar gaan ze hem nooit vinden in deze plas.quote:
Misschien omdat het te koud is? Of te troebel?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 08:13 schreef Maria2.0 het volgende:
Ja ik vraag me ook af waarom ze geen duikers erin sturen.
Ik denk het laatste idd.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:42 schreef Montagui het volgende:
[..]
Misschien omdat het te koud is? Of te troebel?
Want ontopic zijn de scenario's 'ongeluk of vermoord'?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 08:13 schreef Maria2.0 het volgende:
Voor de rest, ik weet dat het FOK is hoor, maar wat een kansloze posts hier. Het is gewoon een uitdaging om ontopic te blijven
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Want ontopic zijn de scenario's 'ongeluk of vermoord'?
Verdwenen, voor de levensverzekering kan niet?
We zullen zien of Monique haar man over 10 maanden dood laat verklaren.
Ook benieuwd of hij vlak voor de verdwijning een nieuwe polis heeft afgesloten of een bestaande verhoogd heeft.
En dit is gewoon ontopic.
Joh misschien is er best iets *raars* aan de hand, maar wat mij vooral verbaast is dat je er zóveel meer nog bij haalt dan dat. Dat die arme kinderen - die er echt geen ene fuck aan kunnen doen en vast niet aan een eventueel evil scenario hebben meegewerkt - van jou niet meer mogen tennissen enzo. Dat je zelfs dát raar vindtquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Want ontopic zijn de scenario's 'ongeluk of vermoord'?
Verdwenen, voor de levensverzekering kan niet?
We zullen zien of Monique haar man over 10 maanden dood laat verklaren.
Ook benieuwd of hij vlak voor de verdwijning een nieuwe polis heeft afgesloten of een bestaande verhoogd heeft.
En dit is gewoon ontopic.
Denk het wel, in elk geval dat het 't enorm bemoeilijkt. Want door stroming enzo kan het lijk volgens mij verplaatsen dus dan heb je wel héél veel duikers tegelijk nodig om echt zo'n water helemaal tot op elke vierkante meter uit te kammen. Want als je dat niet doet, dan heb je het nog niet uitgesloten dat ie daar ligt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:47 schreef Maria2.0 het volgende:
Het is net Cluedo zo.
Te troebel is het water wel ja maar dat zou geen belemmering mogen zijn voor Nederlandse lijkduikers neem ik aan?
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:02 schreef sp3c het volgende:
topic wat schoon geveegd ... doe ff lief tegen elkaar want ik zit met een heleboel slechte-moslim-topics atm
Oh ok, dacht dat hij nog niet zo lang geleden gevonden wasquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:13 schreef Maria2.0 het volgende:
Ah die stond er al een poosje op ja. Maar dat is hem niet. Ik vind het wel te bizar dat er zoveel doden zijn gevonden die na jaaaaaaren nog niet zijn geïdentificeerd
Is Jian je weer het leven zuur aan het proberen te maken?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:02 schreef sp3c het volgende:
topic wat schoon geveegd ... doe ff lief tegen elkaar want ik zit met een heleboel slechte-moslim-topics atm
Die is zo te lezen aan het schaatschatten met de bloemetjesbrigade.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:33 schreef sp3c het volgende:
ik lag me een breuc!
jian nog niet gezien though
Bronquote:Duikers gaan zondag Patrick Diks zoeken
Door de nieuwsredactie · geplaatst: zaterdag 23 maart 2013, 13:02 uur (update: 13:47 uur)
VIANEN - Duikers van Signi gaan zondag in recreatieplas De Put in Vianen zoeken naar het lichaam van de vermiste Patrick Diks. Speurhonden van de stichting zijn zaterdag aangeslagen bij het water. Vorige week sloegen er al drie honden van de politie aan.
De vrijwillige hulpverleners van Signi hebben zaterdag ook sonarapparatuur ingezet bij de zoekactie. Signi Zoekhonden wordt regelmatig ingeschakeld door instanties, overheden of particulieren die zoeken naar vermiste mensen. De stichting heeft zich gespecialiseerd in de inzet van honden en ondersteunende middelen zoals sonar.
De 44-jarige Diks uit Vianen is sinds 9 februari spoorloos. Hij verliet, zonder portemonnee of gsm mee te nemen, zijn woning. Zijn auto stond nog gewoon op de oprit. Diks is getrouwd en heeft twee kinderen. Sinds een paar jaar heeft hij een eigen financieel adviesbureau.
De riante woning van Diks staat sinds juni 2012 te koop. De vraagprijs is gezakt van 1,6 miljoen euro naar 1,2 miljoen euro. Volgens de familie had Diks geen psychische of financiële problemen.
De plas is redelijk helder op iedere diepte en ook de kou zou geen belemmering hoeven te zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:42 schreef Montagui het volgende:
[..]
Misschien omdat het te koud is? Of te troebel?
Ik zeg niet dat ze niet mogen tennissen, die woorden worden me in de 'mond' gelegd.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Joh misschien is er best iets *raars* aan de hand, maar wat mij vooral verbaast is dat je er zóveel meer nog bij haalt dan dat. Dat die arme kinderen - die er echt geen ene fuck aan kunnen doen en vast niet aan een eventueel evil scenario hebben meegewerkt - van jou niet meer mogen tennissen enzo. Dat je zelfs dát raar vindt
Dat het verhaal misschien niet helemaal klopt ben je echt niet de enige in, maar je trekt het zo door tot en met die kids. Da's (wat mij betreft tenminste) zo onnodig en nergens op gebaseerd.
Maar wat zeg je dan, als ze naar hun vader vragen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:59 schreef sp3c het volgende:
weten die kinderen er uberhaupt van?
ik zou het ze niet direct vertellen
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:04 schreef Maria2.0 het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/(...)lichaam-in-plas.html
Hij was 44 toch?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:09 schreef sp3c het volgende:
ik heb geen idee wat je dan zegt, papa is naar afghanistan voor werk ofzo
vlugvlugplotselingmoestvandeoverheid
ik zou het iig niet zo heel snel vertellen dat ik geen idee heb waar papa is gebleven
al heb ik geen idee hoe oud die kinderen zijn trouwens, vanaf een jaar of 14/15 moeten ze dat wel kunnen behappen denk ik
Ach dan hebben ze wel weer iemand gevonden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:08 schreef Specularium het volgende:
Kan ook iemand anders zijn, kunnen ze weer opnieuw beginnen.
zat jij vaak naar 'papa' te googelen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij was 44 toch?
Die kinderen hebben ook internet.
En wat denk je van de andere kinderen op school..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, maar dit nieuws staat gewoon overal.
true enoughquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, maar dit nieuws staat gewoon overal.
De zwemmers die daar komen ook.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:10 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Ik ben overigens toch wat minder blij dat 2 van mijn honden daar zo'n beetje elke dag zwemmen
Nee, het feit dat er een lichaam ligt te vergaan.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:18 schreef Maria2.0 het volgende:
Bedoel je dat die minder blij zijn met het zwemmen of dat mijn honden er zwemmen? Het is namelijk gewoon een losloopgebied dus ze mogen daar zwemmen.
Dat is hier alleen in de gracht.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:21 schreef Maria2.0 het volgende:
Ach, in natuurwater zwem je ook tussen de vissenlijken, ouwe fietsen, winkelwagentjes en dode mollen.
Dom, wel, voor je een ingeving hebt even feiten checken. Dom is het om zo te speculeren.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:35 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Dom, nee, het was maar een ingeving en heb verder niet gekeken of meer in verdiept.
En daar ging mijn laatste restje zelfvertrouwen...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:37 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dom, wel, voor je een ingeving hebt even feiten checken. Dom is het om zo te speculeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |