quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ben jij Peter R.?
Ik hóór hem praten.
Die zou op zijn minst een reconstructie maken.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ben jij Peter R.?
Ik hóór hem praten.
Snap het niet helemaal ?? Denk jij dat Patrick zijn gezin in de steek laat om aandacht van de media te krijgen?? ....quote:Op maandag 25 februari 2013 17:06 schreef Gia het volgende:
Als ie er gewoon van tussen is, heb je hem harder als je er geen aandacht aan schenkt, denk ik.
Hoezo? Dat is dan toch precies wat hij wil?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:06 schreef Gia het volgende:
Als ie er gewoon van tussen is, heb je hem harder als je er geen aandacht aan schenkt, denk ik.
Misschien zit hij zich kapot te lachen om alle ophef.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:51 schreef Specularium het volgende:
Hoezo? Dat is dan toch precies wat hij wil?
Wow ik sta versteld over jouw denkwijzequote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Misschien zit hij zich kapot te lachen om alle ophef.
Als het een misdrijf is, dan zou er toch iets van een motief moeten zijn.
Als ik man en kinderen beu zou zijn en ik heb, bijvoorbeeld, een ander, dan zou ik wellicht spoorloos willen verdwijnen. Zeker als je na een scheiding, als man zeker, met een hoop kosten zit en mogelijk onderwaarde van de woning.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:17 schreef Jik32 het volgende:
Wow ik sta versteld over jouw denkwijze......
Vind ik toch wel behoorlijk ernstig/ziek, ofzo. Als je dat naar jezelf toe goed kan keuren om je eigen partner en je eigen kinderen op zo'n manier in de steek te laten en d'r vervolgens nog om te lachen ook nog. Alsof dat bestaat, lijkt me niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Als ik man en kinderen beu zou zijn en ik heb, bijvoorbeeld, een ander, dan zou ik wellicht spoorloos willen verdwijnen. Zeker als je na een scheiding, als man zeker, met een hoop kosten zit en mogelijk onderwaarde van de woning.
En als dit lukt, kan ik me voorstellen dat je al die aandacht wel vermakelijk vindt.
Niet elke vader heeft zijn kinderen op de eerste plaats staan.
Ik zit met mijn mond vol tanden en ik krijg er niks uit getiktquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Als ik man en kinderen beu zou zijn en ik heb, bijvoorbeeld, een ander, dan zou ik wellicht spoorloos willen verdwijnen. Zeker als je na een scheiding, als man zeker, met een hoop kosten zit en mogelijk onderwaarde van de woning.
En als dit lukt, kan ik me voorstellen dat je al die aandacht wel vermakelijk vindt.
Niet elke vader heeft zijn kinderen op de eerste plaats staan.
Ik ben 49 en heb twee volwassen kinderen en een heel lieve man.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:50 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Ik zit met mijn mond vol tanden en ik krijg er niks uit getiktNu kan iemand zeggen : "tik dan lekker niet" , maar ik doe het toch
![]()
Ik weet niet van welke planeet je komt of hoe oud je bent (misschien 10) , maar zo gaat dat in het echte leven niet!!!
Een buurtgenoot van mij is de schoonzus van hem en het is heel duidelijk dat er geen scheidingsproblemen waren!! Hij is alleen even van huis gegaan en sindsdien niet meer terug gekomen.
In ieder geval fijn om te weten dat als er op spoorloos of vermist een stukje komt waarin Gia vermist is, wij allemaal niet ongerust hoeven te zijn, aangezien je er gewoon vandoor bent en je kids moederloos alleen laat, want dat is normaal.......Heb je ook niks te lachen helaas omdat niemand aandacht aan je schenkt.....
zieke gedachte zeg
Niemand heeft gezegd dat het zoeken gestaakt moet wordenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ben 49 en heb twee volwassen kinderen en een heel lieve man.
Maar er zijn, echt waar, mannen die zomaar alles achter zich laten en zomaar vertrekken. En ik zeg nergens dat dit hier het geval is. Maar mocht dit onverhoopt toch het geval zijn, dat het gewoon een egoist is, dan kan ik me voorstellen dat hij de nieuwsberichten volgt.
Verder zeg ik ook nergens dat men het zoeken moet staken.
Ik ben mijn man en kinderen niet beu en wil dus ook niet verdwijnen, maar ik ken mensen, zowel mannen als vrouwen die simpelweg het gezin achter zich lieten.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:06 schreef Jik32 het volgende:
Niemand heeft gezegd dat het zoeken gestaakt moet worden![]()
Maar je hebt wel zelf duidelijk gezegd dat, en ik quote "Als ik man en kinderen beu zou zijn en ik heb, bijvoorbeeld, een ander, dan zou ik wellicht spoorloos willen verdwijnen. "
Dus voor een vrouw van 49 met lieve kinderen en een man vind ik dat een zieke gedachte.
haha nee ik stond alleen versteld over de denkwijze van Gia. En zoals ik eerder al zei, hij is de zwager van een buurtgenoot.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:39 schreef TLC het volgende:
TS ben je soms familie van hem ??
je bent zo fanatiek erover bezig
en dat terwijl hij toch echt niet de enige vermiste persoon is
Zo egoistisch is het niet om een gezin 'achter te laten', toch? Soms gaat het gewoon niet meer binnen een relatie, scheiden mensen, hebben soms een ander en blabla. Maar op de manier zoals jij schetst (verdwijnen, iedereen in paniek, jij vermist en dan gaan lachen om de hele situatie): ik denk op zich dat niemand zo wreed is.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ben mijn man en kinderen niet beu en wil dus ook niet verdwijnen, maar ik ken mensen, zowel mannen als vrouwen die simpelweg het gezin achter zich lieten.
Een vrouw liet haar man en vijf kinderen achter omdat ze via internet een andere vent had leren kennen. Oudste zat toen in groep 7, jongste in groep 1.
Puur egoïstisch gedrag, maar geen ziekte hoor.
Leef jij in een sprookjeswereld: ze leefden nog lang en gelukkig.
Maar stel dat het wel is zoals ik schets, dat lachen misschien niet, maar dat hij geen zin heeft in een scheiding, met alimentatie, hypotheekschuld en noem maar op, dan wordt hij nu afgeschilderd als iets heel ergs, om zomaar je gezin in de steek te laten, bladiebla..... Denk niet dat hij zich nog meldt. Zowel, als hij tot inkeer komt, of die mogelijke nieuwe vlam niet zo vlammend bleek te zijn, dan moet hij een goede smoes verzinnen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:52 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zo egoistisch is het niet om een gezin 'achter te laten', toch? Soms gaat het gewoon niet meer binnen een relatie, scheiden mensen, hebben soms een ander en blabla. Maar op de manier zoals jij schetst (verdwijnen, iedereen in paniek, jij vermist en dan gaan lachen om de hele situatie): ik denk op zich dat niemand zo wreed is.
Ik hoop in ieder geval dat hij veilig wordt teruggevonden maar 't ziet er niet echt rooskleurig uit eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |