abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 februari 2013 @ 18:25:24 #76
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_123247525
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:46 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ben jij Peter R.?
Ik hóór hem praten.
:o
pi_123248136
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:46 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ben jij Peter R.?
Ik hóór hem praten.
Die zou op zijn minst een reconstructie maken.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 20:08:42 #78
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_123251656
Vandaag wederom politiehelikopters boven het Viaanse bos (zijn huis staat vlakbij waar wij wonen).
Het is toch naar als het zo dichtbij is en je geen idee hebt waar iemand kan zijn. Het is ook geen kleine man. We hebben hier wel heel veel water dus dat maakt het wel lastig.
Ik hoop dat hij snel gevonden wordt en tevens een klein kickje dus.
L'Enfer, c'est les autres.
  zondag 24 februari 2013 @ 18:24:55 #79
393141 Jik32
I am good, but not an angel
pi_123289513
"Your clothes should be thight enough to show you're a woman, but loose enough to show you're a lady"
  maandag 25 februari 2013 @ 15:47:01 #80
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  maandag 25 februari 2013 @ 17:06:29 #81
3542 Gia
User under construction
pi_123330614
Als ie er gewoon van tussen is, heb je hem harder als je er geen aandacht aan schenkt, denk ik.
  maandag 25 februari 2013 @ 18:45:48 #82
393141 Jik32
pi_123334511
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 17:06 schreef Gia het volgende:
Als ie er gewoon van tussen is, heb je hem harder als je er geen aandacht aan schenkt, denk ik.
Snap het niet helemaal ?? Denk jij dat Patrick zijn gezin in de steek laat om aandacht van de media te krijgen?? ....
"Your clothes should be thight enough to show you're a woman, but loose enough to show you're a lady"
pi_123334738
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 17:06 schreef Gia het volgende:
Hoezo? Dat is dan toch precies wat hij wil?
  maandag 25 februari 2013 @ 19:09:36 #84
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_123335642
Nou in het bos zal hij niet zijn denk ik zo. Dat is inmiddels wel uitgekamd. Als hij ergens het water in is gegaan is het een kwestie van tijd voor hij komt bovendrijven.
Ik hoop wel echt dat er nou snel iets duidelijk wordt hoor, voor zijn vrouw en kindjes.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 16:17:34 #85
393141 Jik32
pi_123370526
Geen nieuws ;(

(weer een zetje omhoog)
  dinsdag 26 februari 2013 @ 19:12:14 #86
3542 Gia
User under construction
pi_123378089
quote:
9s.gif Op maandag 25 februari 2013 18:51 schreef Specularium het volgende:

Hoezo? Dat is dan toch precies wat hij wil?
Misschien zit hij zich kapot te lachen om alle ophef.

Als het een misdrijf is, dan zou er toch iets van een motief moeten zijn.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 19:17:23 #87
393141 Jik32
pi_123378310
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:12 schreef Gia het volgende:

[..]

Misschien zit hij zich kapot te lachen om alle ophef.

Als het een misdrijf is, dan zou er toch iets van een motief moeten zijn.
Wow ik sta versteld over jouw denkwijze :X ...... :|W
  dinsdag 26 februari 2013 @ 19:23:40 #88
3542 Gia
User under construction
pi_123378604
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:17 schreef Jik32 het volgende:

Wow ik sta versteld over jouw denkwijze :X ...... :|W
Als ik man en kinderen beu zou zijn en ik heb, bijvoorbeeld, een ander, dan zou ik wellicht spoorloos willen verdwijnen. Zeker als je na een scheiding, als man zeker, met een hoop kosten zit en mogelijk onderwaarde van de woning.

En als dit lukt, kan ik me voorstellen dat je al die aandacht wel vermakelijk vindt.

Niet elke vader heeft zijn kinderen op de eerste plaats staan.
pi_123378977
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:23 schreef Gia het volgende:

[..]

Als ik man en kinderen beu zou zijn en ik heb, bijvoorbeeld, een ander, dan zou ik wellicht spoorloos willen verdwijnen. Zeker als je na een scheiding, als man zeker, met een hoop kosten zit en mogelijk onderwaarde van de woning.

En als dit lukt, kan ik me voorstellen dat je al die aandacht wel vermakelijk vindt.

Vind ik toch wel behoorlijk ernstig/ziek, ofzo. Als je dat naar jezelf toe goed kan keuren om je eigen partner en je eigen kinderen op zo'n manier in de steek te laten en d'r vervolgens nog om te lachen ook nog. Alsof dat bestaat, lijkt me niet. :') Maargoed, ik vind zulke speculaties ook enigszins vreemd. :P Ik hoop in ieder geval het beste voor familie en bekenden.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 19:50:22 #90
393141 Jik32
pi_123379915
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:23 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik zit met mijn mond vol tanden en ik krijg er niks uit getikt :X Nu kan iemand zeggen : "tik dan lekker niet" , maar ik doe het toch :6

Ik weet niet van welke planeet je komt of hoe oud je bent (misschien 10) , maar zo gaat dat in het echte leven niet!!!

Een buurtgenoot van mij is de schoonzus van hem en het is heel duidelijk dat er geen scheidingsproblemen waren!! Hij is alleen even van huis gegaan en sindsdien niet meer terug gekomen.

In ieder geval fijn om te weten dat als er op spoorloos of vermist een stukje komt waarin Gia vermist is, wij allemaal niet ongerust hoeven te zijn, aangezien je er gewoon vandoor bent en je kids moederloos alleen laat, want dat is normaal....... 8)7 Heb je ook niks te lachen helaas omdat niemand aandacht aan je schenkt.....

zieke gedachte zeg :?
  dinsdag 26 februari 2013 @ 19:59:15 #91
3542 Gia
User under construction
pi_123380379
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:50 schreef Jik32 het volgende:

[..]

Ik zit met mijn mond vol tanden en ik krijg er niks uit getikt :X Nu kan iemand zeggen : "tik dan lekker niet" , maar ik doe het toch :6

Ik weet niet van welke planeet je komt of hoe oud je bent (misschien 10) , maar zo gaat dat in het echte leven niet!!!

Een buurtgenoot van mij is de schoonzus van hem en het is heel duidelijk dat er geen scheidingsproblemen waren!! Hij is alleen even van huis gegaan en sindsdien niet meer terug gekomen.

In ieder geval fijn om te weten dat als er op spoorloos of vermist een stukje komt waarin Gia vermist is, wij allemaal niet ongerust hoeven te zijn, aangezien je er gewoon vandoor bent en je kids moederloos alleen laat, want dat is normaal....... 8)7 Heb je ook niks te lachen helaas omdat niemand aandacht aan je schenkt.....

zieke gedachte zeg :?
Ik ben 49 en heb twee volwassen kinderen en een heel lieve man.

Maar er zijn, echt waar, mannen die zomaar alles achter zich laten en zomaar vertrekken. En ik zeg nergens dat dit hier het geval is. Maar mocht dit onverhoopt toch het geval zijn, dat het gewoon een egoist is, dan kan ik me voorstellen dat hij de nieuwsberichten volgt.

Verder zeg ik ook nergens dat men het zoeken moet staken.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 20:06:34 #92
393141 Jik32
pi_123380771
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:59 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik ben 49 en heb twee volwassen kinderen en een heel lieve man.

Maar er zijn, echt waar, mannen die zomaar alles achter zich laten en zomaar vertrekken. En ik zeg nergens dat dit hier het geval is. Maar mocht dit onverhoopt toch het geval zijn, dat het gewoon een egoist is, dan kan ik me voorstellen dat hij de nieuwsberichten volgt.

Verder zeg ik ook nergens dat men het zoeken moet staken.
Niemand heeft gezegd dat het zoeken gestaakt moet worden ;)

Maar je hebt wel zelf duidelijk gezegd dat, en ik quote "Als ik man en kinderen beu zou zijn en ik heb, bijvoorbeeld, een ander, dan zou ik wellicht spoorloos willen verdwijnen. "

Dus voor een vrouw van 49 met lieve kinderen en een man vind ik dat een zieke gedachte.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 20:21:22 #93
3542 Gia
User under construction
pi_123381739
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 20:06 schreef Jik32 het volgende:
Niemand heeft gezegd dat het zoeken gestaakt moet worden ;)

Maar je hebt wel zelf duidelijk gezegd dat, en ik quote "Als ik man en kinderen beu zou zijn en ik heb, bijvoorbeeld, een ander, dan zou ik wellicht spoorloos willen verdwijnen. "

Dus voor een vrouw van 49 met lieve kinderen en een man vind ik dat een zieke gedachte.
Ik ben mijn man en kinderen niet beu en wil dus ook niet verdwijnen, maar ik ken mensen, zowel mannen als vrouwen die simpelweg het gezin achter zich lieten.

Een vrouw liet haar man en vijf kinderen achter omdat ze via internet een andere vent had leren kennen. Oudste zat toen in groep 7, jongste in groep 1.

Puur egoïstisch gedrag, maar geen ziekte hoor.

Leef jij in een sprookjeswereld: ze leefden nog lang en gelukkig.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 20:37:26 #94
393141 Jik32
pi_123382652
Zieke gedachte is iets anders dan een ziekte ! en nee helaas leef ik niet in een sprookjeswereld...

Laten we het er op houden dat Patrick niet zo is (punt)
pi_123382754
TS ben je soms familie van hem ??

je bent zo fanatiek erover bezig :)

en dat terwijl hij toch echt niet de enige vermiste persoon is
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 26 februari 2013 @ 20:48:37 #96
393141 Jik32
pi_123383254
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 20:39 schreef TLC het volgende:
TS ben je soms familie van hem ??

je bent zo fanatiek erover bezig :)

en dat terwijl hij toch echt niet de enige vermiste persoon is
haha nee ik stond alleen versteld over de denkwijze van Gia. En zoals ik eerder al zei, hij is de zwager van een buurtgenoot.

op mijn fb deel ik wel eens berichten van vermiste personen ;) dus ben er wel mee bezig. Alleen komt Patrick uit mijn buurt en ken ik de mensen in zijn omgeving wat het net wat dichterbij maakt allemaal!!
  dinsdag 26 februari 2013 @ 22:09:10 #97
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_123387769
Dat vind ik dus ook, als het zo dichtbij komt.
En de speculaties zijn niet van de lucht, 'we' weten toch pas meer als hij wordt gevonden, hoe dan ook.
pi_123396913
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 20:21 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik ben mijn man en kinderen niet beu en wil dus ook niet verdwijnen, maar ik ken mensen, zowel mannen als vrouwen die simpelweg het gezin achter zich lieten.

Een vrouw liet haar man en vijf kinderen achter omdat ze via internet een andere vent had leren kennen. Oudste zat toen in groep 7, jongste in groep 1.

Puur egoïstisch gedrag, maar geen ziekte hoor.

Leef jij in een sprookjeswereld: ze leefden nog lang en gelukkig.
Zo egoistisch is het niet om een gezin 'achter te laten', toch? Soms gaat het gewoon niet meer binnen een relatie, scheiden mensen, hebben soms een ander en blabla. Maar op de manier zoals jij schetst (verdwijnen, iedereen in paniek, jij vermist en dan gaan lachen om de hele situatie): ik denk op zich dat niemand zo wreed is.

Ik hoop in ieder geval dat hij veilig wordt teruggevonden maar 't ziet er niet echt rooskleurig uit eigenlijk.
  woensdag 27 februari 2013 @ 11:49:04 #99
3542 Gia
User under construction
pi_123404042
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 01:52 schreef Ziba het volgende:

[..]

Zo egoistisch is het niet om een gezin 'achter te laten', toch? Soms gaat het gewoon niet meer binnen een relatie, scheiden mensen, hebben soms een ander en blabla. Maar op de manier zoals jij schetst (verdwijnen, iedereen in paniek, jij vermist en dan gaan lachen om de hele situatie): ik denk op zich dat niemand zo wreed is.

Ik hoop in ieder geval dat hij veilig wordt teruggevonden maar 't ziet er niet echt rooskleurig uit eigenlijk.
Maar stel dat het wel is zoals ik schets, dat lachen misschien niet, maar dat hij geen zin heeft in een scheiding, met alimentatie, hypotheekschuld en noem maar op, dan wordt hij nu afgeschilderd als iets heel ergs, om zomaar je gezin in de steek te laten, bladiebla..... Denk niet dat hij zich nog meldt. Zowel, als hij tot inkeer komt, of die mogelijke nieuwe vlam niet zo vlammend bleek te zijn, dan moet hij een goede smoes verzinnen.

Ik heb een ex schoonbroer, die zwaar de Sjaak is door zijn scheiding.
Ze werkten allebei en moeten dus de kosten van het huis en de kinderen evenredig delen. Zij woont met die kinderen in dat huis, dus geen extra kosten. Hij woont bij die vlam, met twee pubers en ook daar wordt verwacht dat hij meebetaalt. Dus dubbele lasten. En tja, je bent je huis niet 1, 2, 3 kwijt, tegenwoordig.
Hij heeft dan de pech dat zijn ex zijn vlam kent en weet te wonen, dus verdwijnen is dan niet mogelijk.
  woensdag 27 februari 2013 @ 19:38:02 #100
393141 Jik32
pi_123422314
(getipt door familielid)

Vandaag 27 februari maakte rtv utrecht bekend dat ze drie tips hebben ontvangen
Parick Diks is inmiddels twee en een halve week vermist.
Blijven delen elke tip is er één.
Nut heeft het want er komen toch tips binnen.
Deze vader en echtgenoot moet terug

Hopelijk zijn de tips vers en levend!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Jik32 op 27-02-2013 20:15:32 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')