abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 februari 2013 @ 19:59:15 #91
3542 Gia
User under construction
pi_123380379
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:50 schreef Jik32 het volgende:

[..]

Ik zit met mijn mond vol tanden en ik krijg er niks uit getikt :X Nu kan iemand zeggen : "tik dan lekker niet" , maar ik doe het toch :6

Ik weet niet van welke planeet je komt of hoe oud je bent (misschien 10) , maar zo gaat dat in het echte leven niet!!!

Een buurtgenoot van mij is de schoonzus van hem en het is heel duidelijk dat er geen scheidingsproblemen waren!! Hij is alleen even van huis gegaan en sindsdien niet meer terug gekomen.

In ieder geval fijn om te weten dat als er op spoorloos of vermist een stukje komt waarin Gia vermist is, wij allemaal niet ongerust hoeven te zijn, aangezien je er gewoon vandoor bent en je kids moederloos alleen laat, want dat is normaal....... 8)7 Heb je ook niks te lachen helaas omdat niemand aandacht aan je schenkt.....

zieke gedachte zeg :?
Ik ben 49 en heb twee volwassen kinderen en een heel lieve man.

Maar er zijn, echt waar, mannen die zomaar alles achter zich laten en zomaar vertrekken. En ik zeg nergens dat dit hier het geval is. Maar mocht dit onverhoopt toch het geval zijn, dat het gewoon een egoist is, dan kan ik me voorstellen dat hij de nieuwsberichten volgt.

Verder zeg ik ook nergens dat men het zoeken moet staken.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 20:06:34 #92
393141 Jik32
I am good, but not an angel
pi_123380771
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:59 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik ben 49 en heb twee volwassen kinderen en een heel lieve man.

Maar er zijn, echt waar, mannen die zomaar alles achter zich laten en zomaar vertrekken. En ik zeg nergens dat dit hier het geval is. Maar mocht dit onverhoopt toch het geval zijn, dat het gewoon een egoist is, dan kan ik me voorstellen dat hij de nieuwsberichten volgt.

Verder zeg ik ook nergens dat men het zoeken moet staken.
Niemand heeft gezegd dat het zoeken gestaakt moet worden ;)

Maar je hebt wel zelf duidelijk gezegd dat, en ik quote "Als ik man en kinderen beu zou zijn en ik heb, bijvoorbeeld, een ander, dan zou ik wellicht spoorloos willen verdwijnen. "

Dus voor een vrouw van 49 met lieve kinderen en een man vind ik dat een zieke gedachte.
"Your clothes should be thight enough to show you're a woman, but loose enough to show you're a lady"
  dinsdag 26 februari 2013 @ 20:21:22 #93
3542 Gia
User under construction
pi_123381739
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 20:06 schreef Jik32 het volgende:
Niemand heeft gezegd dat het zoeken gestaakt moet worden ;)

Maar je hebt wel zelf duidelijk gezegd dat, en ik quote "Als ik man en kinderen beu zou zijn en ik heb, bijvoorbeeld, een ander, dan zou ik wellicht spoorloos willen verdwijnen. "

Dus voor een vrouw van 49 met lieve kinderen en een man vind ik dat een zieke gedachte.
Ik ben mijn man en kinderen niet beu en wil dus ook niet verdwijnen, maar ik ken mensen, zowel mannen als vrouwen die simpelweg het gezin achter zich lieten.

Een vrouw liet haar man en vijf kinderen achter omdat ze via internet een andere vent had leren kennen. Oudste zat toen in groep 7, jongste in groep 1.

Puur egoïstisch gedrag, maar geen ziekte hoor.

Leef jij in een sprookjeswereld: ze leefden nog lang en gelukkig.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 20:37:26 #94
393141 Jik32
pi_123382652
Zieke gedachte is iets anders dan een ziekte ! en nee helaas leef ik niet in een sprookjeswereld...

Laten we het er op houden dat Patrick niet zo is (punt)
"Your clothes should be thight enough to show you're a woman, but loose enough to show you're a lady"
pi_123382754
TS ben je soms familie van hem ??

je bent zo fanatiek erover bezig :)

en dat terwijl hij toch echt niet de enige vermiste persoon is
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 26 februari 2013 @ 20:48:37 #96
393141 Jik32
pi_123383254
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 20:39 schreef TLC het volgende:
TS ben je soms familie van hem ??

je bent zo fanatiek erover bezig :)

en dat terwijl hij toch echt niet de enige vermiste persoon is
haha nee ik stond alleen versteld over de denkwijze van Gia. En zoals ik eerder al zei, hij is de zwager van een buurtgenoot.

op mijn fb deel ik wel eens berichten van vermiste personen ;) dus ben er wel mee bezig. Alleen komt Patrick uit mijn buurt en ken ik de mensen in zijn omgeving wat het net wat dichterbij maakt allemaal!!
  dinsdag 26 februari 2013 @ 22:09:10 #97
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_123387769
Dat vind ik dus ook, als het zo dichtbij komt.
En de speculaties zijn niet van de lucht, 'we' weten toch pas meer als hij wordt gevonden, hoe dan ook.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_123396913
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 20:21 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik ben mijn man en kinderen niet beu en wil dus ook niet verdwijnen, maar ik ken mensen, zowel mannen als vrouwen die simpelweg het gezin achter zich lieten.

Een vrouw liet haar man en vijf kinderen achter omdat ze via internet een andere vent had leren kennen. Oudste zat toen in groep 7, jongste in groep 1.

Puur egoïstisch gedrag, maar geen ziekte hoor.

Leef jij in een sprookjeswereld: ze leefden nog lang en gelukkig.
Zo egoistisch is het niet om een gezin 'achter te laten', toch? Soms gaat het gewoon niet meer binnen een relatie, scheiden mensen, hebben soms een ander en blabla. Maar op de manier zoals jij schetst (verdwijnen, iedereen in paniek, jij vermist en dan gaan lachen om de hele situatie): ik denk op zich dat niemand zo wreed is.

Ik hoop in ieder geval dat hij veilig wordt teruggevonden maar 't ziet er niet echt rooskleurig uit eigenlijk.
  woensdag 27 februari 2013 @ 11:49:04 #99
3542 Gia
User under construction
pi_123404042
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 01:52 schreef Ziba het volgende:

[..]

Zo egoistisch is het niet om een gezin 'achter te laten', toch? Soms gaat het gewoon niet meer binnen een relatie, scheiden mensen, hebben soms een ander en blabla. Maar op de manier zoals jij schetst (verdwijnen, iedereen in paniek, jij vermist en dan gaan lachen om de hele situatie): ik denk op zich dat niemand zo wreed is.

Ik hoop in ieder geval dat hij veilig wordt teruggevonden maar 't ziet er niet echt rooskleurig uit eigenlijk.
Maar stel dat het wel is zoals ik schets, dat lachen misschien niet, maar dat hij geen zin heeft in een scheiding, met alimentatie, hypotheekschuld en noem maar op, dan wordt hij nu afgeschilderd als iets heel ergs, om zomaar je gezin in de steek te laten, bladiebla..... Denk niet dat hij zich nog meldt. Zowel, als hij tot inkeer komt, of die mogelijke nieuwe vlam niet zo vlammend bleek te zijn, dan moet hij een goede smoes verzinnen.

Ik heb een ex schoonbroer, die zwaar de Sjaak is door zijn scheiding.
Ze werkten allebei en moeten dus de kosten van het huis en de kinderen evenredig delen. Zij woont met die kinderen in dat huis, dus geen extra kosten. Hij woont bij die vlam, met twee pubers en ook daar wordt verwacht dat hij meebetaalt. Dus dubbele lasten. En tja, je bent je huis niet 1, 2, 3 kwijt, tegenwoordig.
Hij heeft dan de pech dat zijn ex zijn vlam kent en weet te wonen, dus verdwijnen is dan niet mogelijk.
  woensdag 27 februari 2013 @ 19:38:02 #100
393141 Jik32
pi_123422314
(getipt door familielid)

Vandaag 27 februari maakte rtv utrecht bekend dat ze drie tips hebben ontvangen
Parick Diks is inmiddels twee en een halve week vermist.
Blijven delen elke tip is er één.
Nut heeft het want er komen toch tips binnen.
Deze vader en echtgenoot moet terug

Hopelijk zijn de tips vers en levend!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Jik32 op 27-02-2013 20:15:32 ]
pi_123424498
Triest verhaal en op zich hoop ik op een goede afloop maar het ziet er niet goed uit, geen papieren.portemonnee en zo bij zich. Zo maar ineens foetsie, even zonder reden de deur uit lopen en spoorloos?
Val Gia niet teveel aan want zát zakenmensen die zwaar in de problemen zitten en geen uitweg weten die rare dingen doen. Nou vind ik het een zwaktebod om vrijwillig te verdwijnen wat ik overigens niet geloof maar het ís een zakenman dus kan die best wel eens met verkeerde figuren in aanraking zijn gekomen. Het blijft speculeren.
Maar even naar buiten lopen zonder iets? Afspraak ? Schulden en onfrisse types? Zou zomaar kunnen.
Feit is en blijft dat er een vrouw en kinderen zijn die 24/7 in gruwelijke onzekerheid zitten. Voor hen is het nogal belangrijker om te achterhalen hoe en wat dan voor de sensatie-kickers denk ik zo....(lees: pers).
(oh, en dat huis wil ik wel hebben, dat dan weer wel , dat staat ook niet voor niets te koop :+ )

[ Bericht 1% gewijzigd door knoblaucha6 op 27-02-2013 20:18:48 ]
Waar het stinkt is het warm.
pi_123427981
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2013 11:49 schreef Gia het volgende:

[..]

Maar stel dat het wel is zoals ik schets, dat lachen misschien niet, maar dat hij geen zin heeft in een scheiding, met alimentatie, hypotheekschuld en noem maar op, dan wordt hij nu afgeschilderd als iets heel ergs, om zomaar je gezin in de steek te laten, bladiebla..... Denk niet dat hij zich nog meldt. Zowel, als hij tot inkeer komt, of die mogelijke nieuwe vlam niet zo vlammend bleek te zijn, dan moet hij een goede smoes verzinnen.

Ik heb een ex schoonbroer, die zwaar de Sjaak is door zijn scheiding.
Ze werkten allebei en moeten dus de kosten van het huis en de kinderen evenredig delen. Zij woont met die kinderen in dat huis, dus geen extra kosten. Hij woont bij die vlam, met twee pubers en ook daar wordt verwacht dat hij meebetaalt. Dus dubbele lasten. En tja, je bent je huis niet 1, 2, 3 kwijt, tegenwoordig.
Hij heeft dan de pech dat zijn ex zijn vlam kent en weet te wonen, dus verdwijnen is dan niet mogelijk.
Begrijp ik ook wel weer. Toch moet je om zoiets te flikken - denk ik - wel heel erg wreed en hard zijn. Eerlijkheid en openheid is uiteindelijk zoveel fijner. Maargoed, ik hoop dat dit goed afloopt.
  woensdag 6 maart 2013 @ 17:49:38 #103
393141 Jik32
pi_123709266
http://www.rtvutrecht.nl/(...)iks-zonder-resultaat

Nog steeds bezig met zoeken......
pi_123709837
Pfff nog steeds niet gevonden? Dit moet toch echt slopend zijn denk ik zo :{
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  woensdag 6 maart 2013 @ 18:40:28 #105
393141 Jik32
pi_123711146
Alleen al als ik er aan denk hoe een gezin (moeder met 2 zoons) elke dag in die onzekerheid moet leven...... Ik zou gek worden.

:{ .
  woensdag 6 maart 2013 @ 20:21:21 #106
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_123716400
Iemand zei me laatst dat de geruchten gaan dat hij van de brug is gesprongen. Zij dacht dan ook dat hij op een of andere manier is meegesleurd door een boot. Dit schijnt ook het geval geweest te zijn met een eerder ongeluk, die persoon is blijkbaar pas 3 weken later bij Tull en 't Waal gevonden?
Ik zie die lichten vaak branden 's avonds, het lijkt me vreselijk hoe dat gezin er nu bij zit :{
  zondag 10 maart 2013 @ 17:38:24 #107
393141 Jik32
pi_123874556
Ik heb van een familielid begrepen dat hij echt niet depri was en dat er nooit iets van problemen in het gezin waren. Hij ging even naar buiten nadat ze visite hadden gehad en klaagde alleen even dat hij zich niet zo lekker voelde (daarom dus naar buiten denk ik) en sindsdien niet meer terug gezien. Alleen zijn huissleutels bij zich en de rest thuis gelaten.....

Precies zoals mijn man nu even een kleine boodschap is gaan doen. sleutels mee en een beetje kleingeld in zijn zak. 5 minuten weg en hoor hem nu terug komen..gelukkig pfff.. Ik moet er niet aan denken dat ik hem ineens nooit meer zal zien :'( en zo in twijfel en onzekerheid moet zitten....
  zondag 10 maart 2013 @ 17:46:03 #108
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_123874834
Tja, het komt natuurlijk wel vaker voor dat familie en vrienden geen benul hadden van wat er zich daadwerkelijk in een hoofd heeft afgespeeld.
Het is toch haast niet meer aannemelijk dat hem iets is overkomen waar hij zelf niet de hand in had. Dan zou zijn lichaam toch al in de buurt gevonden moeten zijn.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_123874945
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 10-03-2013 17:52:56 ]
  zondag 10 maart 2013 @ 18:28:28 #110
393141 Jik32
pi_123876651
Hij kan ook door iemand gegrepen zijn en vervolgens ergens bij de dijk gedumpt??. Of door een stom ongeluk ergens door het ijs gezakt? Of onwel geworden ..... het blijft gissen......
Als de Lek ermee te maken heeft dan duurt het heel lang voor een lichaam ergens aas spoelt. Net zoals Maria zei. Een boot sleept het zo mee en dan??

Hoeveel lijken er gevonden worden de laatste tijd in NL. Water en in de auto etc.
  zondag 10 maart 2013 @ 18:32:55 #111
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_123876845
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:28 schreef Jik32 het volgende:
Hij kan ook door iemand gegrepen zijn en vervolgens ergens bij de dijk gedumpt??. Of door een stom ongeluk ergens door het ijs gezakt? Of onwel geworden ..... het blijft gissen......
Als de Lek ermee te maken heeft dan duurt het heel lang voor een lichaam ergens aas spoelt. Net zoals Maria zei. Een boot sleept het zo mee en dan??

Hoeveel lijken er gevonden worden de laatste tijd in NL. Water en in de auto etc.
Ja kan ook.
Maar het lijkt me gewoon niet aannemelijk. Door iemand gegrepen? Waarom?
Misschien door het ijs gezakt dan, maar wat doet iemand op het ijs? Nu ja, hopelijk wordt er snel iets duidelijk in elk geval.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 10 maart 2013 @ 18:39:02 #112
393141 Jik32
pi_123877103
Ik loop ook wel eens op het ijs, doelloos voor me uit te staren. (momentje van rust) gegrepen omdat er een boel gekken rondlopen tegenwoordig??

Het blijft 1 groot mysterie hoe iemand spoorloos kan verdwijnen. Net zoals het verhaal van Andy de Heus http://www.vermist.nl/ind(...)a77f219c77792a4fa3a5

Ook ineens spoorloos. En natuurlijk zoveel meer!!!!!!
  zondag 10 maart 2013 @ 18:44:36 #113
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_123877349
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:39 schreef Jik32 het volgende:
Ik loop ook wel eens op het ijs, doelloos voor me uit te staren. (momentje van rust) gegrepen omdat er een boel gekken rondlopen tegenwoordig??

Het blijft 1 groot mysterie hoe iemand spoorloos kan verdwijnen. Net zoals het verhaal van Andy de Heus http://www.vermist.nl/ind(...)a77f219c77792a4fa3a5

Ook ineens spoorloos. En natuurlijk zoveel meer!!!!!!
Ik denk niet dat er erg veel gekken rondlopen die willekeurige mensen grijpen, eigenlijk.
Maar goed, ik help je hopen dat er een plausibele verklaring komt waarmee de familie het kan afsluiten op den duur.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 10 maart 2013 @ 18:50:45 #114
393141 Jik32
pi_123877573
Ik bedoelde ook niet dat er gekken rond lopen, het was maar een vraag ;)
  dinsdag 12 maart 2013 @ 19:22:08 #115
393141 Jik32
pi_123971183
Nu hopen dat dit de gouden tip is.....

http://www.rtvutrecht.nl/(...)te-patrick-diks.html
  donderdag 14 maart 2013 @ 13:49:18 #116
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_124047438
Nog niks he? :{
  donderdag 14 maart 2013 @ 13:50:03 #117
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_124047460
http://www.rtvutrecht.nl/(...)ht-naar-patrick-diks

Toch dit wel. Op dit moment aan het zoeken dus blijkbaar.
pi_124047875
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 14-03-2013 17:19:11 ]
pi_124049751
Op basis van 'anonieme informatie en tips' zijn ze dus nu aan het zoeken?
  donderdag 14 maart 2013 @ 15:06:02 #120
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_124049861
Blijkbaar wel ja. En een lijkhond die is aangeslagen, blijkbaar een superlijkhond.
Maar het zal toch niet dat hij in die plas ligt? Ik loop daar elke dag met mijn honden, hoelang duurt het voor een lijk boven komt drijven?
Ik ben heel benieuwd. Het zou zo fijn zijn voor de familie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')