http://vianen-ut.www.milj(...)anse-Bos-1-Vianen-Utquote:Op zondag 17 maart 2013 20:35 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Waar kun jij zien dat het zeker weten van prijs is verandert? want als dat 100% zeker is aangepast, dan is dat wel vreemd. Maar anders is het gewoon uit de lucht gegrepen. OF heeft de makelaar het gedaan zonder dat ze er zelf bewust van was dat ze ja zei.
Het leven gaat gewoon door. En als de makelaar belt bijvoorbeeld met de vraag of het niet beter is de prijs wat te laten zakken en zij, natuurlijk hele andere dingen aan dr hoofd heeft en gewoon ja zei om er vanaf te zijn...... Zo iets kan natuurlijk ook!
aha, ja dat is dan toch wel 99% zeker he .... Of het is vreemd of het is ongeveer gegaan zoals ik net beschreef en ja dan gebeuren dat soort dingen onbewust gewoon.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:41 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
http://vianen-ut.www.milj(...)anse-Bos-1-Vianen-Ut
Wie zegt dat het zelfmoord was?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:41 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik denk dat zij dat huis zsm kwijt moet. En levensverzekeringsgelul; bij mijn weten keert een verzekeraar toch sowieso niet uit bij zelfmoord?
100%. Funda geeft ook 1.2 terwijl dat van de week zeker 1.5 was. Wist niet dat het van 1.6 kwan overigens.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:46 schreef Jik32 het volgende:
[..]
aha, ja dat is dan toch wel 99% zeker he .... Of het is vreemd of het is ongeveer gegaan zoals ik net beschreef en ja dan gebeuren dat soort dingen onbewust gewoon.
En bij een dood verklaard persoon? Na hoeveel tijd?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:41 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik denk dat zij dat huis zsm kwijt moet. En levensverzekeringsgelul; bij mijn weten keert een verzekeraar toch sowieso niet uit bij zelfmoord?
Gelukkig ben ik dan niet de enige die dit soort zaken vreemd vindt.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:51 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
100%. Funda geeft ook 1.2 terwijl dat van de week zeker 1.5 was. Wist niet dat het van 1.6 kwan overigens.
Maar het wordt steeds vreemder. Zonder te willen speculeren wil ik wel opmerken dat het me wel opvalt dat er steeds raardere bochten lijken te ontstaan.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vermissingquote:Op zondag 17 maart 2013 20:54 schreef Maria2.0 het volgende:
Geen flauw idee, maar doodverklaren kan geloof ik ook pas na een x aantal tijd.
Op zaterdag 9 februari 2013 rond 22.10 uur wordt Patrick Diks vermist. Hij heeft, zonder portemonnee of gsm mee te nemen, de woning verlaten. Zijn auto stond bij de vermissing nog gewoon op de oprit van hun woning.- Sinds zondag 10 februari 2013 is de politie intensief aan het zoeken naar Patrick. Onder meer het Viaanse bos werd minutieus doorzocht, evenals recreatieplas De Put aan de Middelwaard en de Lek.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:56 schreef Maria2.0 het volgende:
Na 5 jaar kun je een persoon doodverklaren.
Wat ik erg storend vind is dat de familie enkel heel erg benadrukt dat er geen problemen waren maar niet eens wil bevestigen dat hij zijn telefoon en portemonnee niet bij zich had..
Dat was in het begin. Een familielid (die ik ken) heeft het ook bevestigd dat hij alleen zijn huissleutels bij zich had en even naar buiten ging omdat hij zich niet zo lekker voelde....quote:Op zondag 17 maart 2013 21:05 schreef Maria2.0 het volgende:
Ja maar in andere berichtgeving wordt ook vermeldt dat de familie dit niet wil bevestigen.
Zijn zoon heeft nu zijn telefoon.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:07 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Dat was in het begin. Een familielid (die ik ken) heeft het ook bevestigd dat hij alleen zijn huissleutels bij zich had en even naar buiten ging omdat hij zich niet zo lekker voelde....
Ik kan haar wel vragen waarom het huis nu ineens goedkoper is, maar denk niet dat ik dat kan maken....
Wat denk je zelf ? Je man is vermist, je gaat door de meest vreselijke tijd van je leven. Je moet door, je gaat er kapot aan, maar he weet je wat.... Ik ga lekker Fok forum door spitten wat ze over mij en mijn man te vertellen hebben....quote:Op zondag 17 maart 2013 21:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Zijn zoon heeft nu zijn telefoon.
Monique heeft nu haar facebook afgeschermd.
Zou ze hier meelezen?
Geeft niksquote:Op zondag 17 maart 2013 21:09 schreef Maria2.0 het volgende:
Ah okee, dan is dat mijn fout, sorry.
En nee, ze heeft genoeg aan haar hoofd nu. Las net dat ook zaterdag niks heeft opgeleverd dus ik geloof dat we er wel vanuit mogen gaan dat hij niet in de Put ligt..
Ik meen me te herinneren dat ze jou hebben gevraagd de oproep op FOK te plaatsen; dus zo vreemd lijkt het me niet als ze de berichten die hier geplaatst worden ook af en toe lezen....quote:Op zondag 17 maart 2013 22:02 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf ? Je man is vermist, je gaat door de meest vreselijke tijd van je leven. Je moet door, je gaat er kapot aan, maar he weet je wat.... Ik ga lekker Fok forum door spitten wat ze over mij en mijn man te vertellen hebben....
Niemand heeft mij gevraagd op FOK te plaatsen!!! Er is alleen maar gevraagd het zo veel mogelijk rond te sturen via internet. Ik dacht toen gelijk aan FOK. En ik weet (bijna) zeker dat zij hier niet kijkenquote:Op maandag 18 maart 2013 04:15 schreef doublecheck het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat ze jou hebben gevraagd de oproep op FOK te plaatsen; dus zo vreemd lijkt het me niet als ze de berichten die hier geplaatst worden ook af en toe lezen....
Waarom denk je dat het de vrouw om geld te doen is? Ik ken ze niet, maar normaal willen mensen gewoon hun geliefde terug of in elk geval weten wat er gebeurt is..quote:Op zondag 17 maart 2013 22:01 schreef Gia het volgende:
http://krant.telegraaf.nl(...)jk.moet.vermist.html
Een jaar en ze kan cashen!
Of wel, en dan zou het de stunt van de eeuw zijn. Rambam heeft vorige week bewezen dat je makkelijk een andere identiteit aan kan nemen.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:35 schreef Maria2.0 het volgende:
Gia is een beetje een scenarioschrijver geloof ik. Wat een filmscripts joh.
Ik denk niet dat die man een zaterdagavond na een familiebezoek zonder portemonnee en alles uitkiest om een vliegtuig te pakken naar een tropisch eiland. Eigenlijk.
Als je zoiets doet dan denk je daar echt wel erg over na lijkt me. En dan heb je al een hoop uitgezocht, waarschijnlijk een datum uitgekozen en zou ik ergens verderop een koffertje spullen verstoppen met wat kleding, vals ID en cash. Het is vergezocht, maar als het zo is dan is ie echt niet onvoorbereid naar Schiphol gewandeld om de eerste willekeurige vlucht te nemen.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:35 schreef Maria2.0 het volgende:
Gia is een beetje een scenarioschrijver geloof ik. Wat een filmscripts joh.
Ik denk niet dat die man een zaterdagavond na een familiebezoek zonder portemonnee en alles uitkiest om een vliegtuig te pakken naar een tropisch eiland. Eigenlijk.
Ok dan ga ik ook een scenario schrijven voor GTSTquote:Op maandag 18 maart 2013 10:55 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Als je zoiets doet dan denk je daar echt wel erg over na lijkt me. En dan heb je al een hoop uitgezocht, waarschijnlijk een datum uitgekozen en zou ik ergens verderop een koffertje spullen verstoppen met wat kleding, vals ID en cash. Het is vergezocht, maar als het zo is dan is ie echt niet onvoorbereid naar Schiphol gewandeld om de eerste willekeurige vlucht te nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Jik32 op 18-03-2013 11:27:47 ]"Your clothes should be thight enough to show you're a woman, but loose enough to show you're a lady"
En dan ben ik raar?quote:
Dankjewel voor je nuttige bijdragequote:Op maandag 18 maart 2013 11:34 schreef Oerbeer het volgende:
Kuttopic. Speculaties doen volop de ronde en niemand wacht tot er echt iets duidelijk is. De één roept nog harder dan de ander en ondertussen ben ik het wel met een aantal eens dat het op een soap begint te lijken. Maar dat krijg je al snel als je een topic vol vrouwmensen hebt.
Tot zover mijn zeer nuttige bijdrage.
Waarom hou je het niet gewoon serieus? Nu ga je als een of ander hysterisch wijf onzin bij elkaar verzinnen. Met welk doel?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:36 schreef Jik32 het volgende:
[..]
En dan ben ik raar?
Dit was dus sarcastisch bedoeld![]()
Juist omdat het veel te veel op een soap begint te lijken hier.
Dit is zoals vele denken en het roddelcircuit in Vianen doet hier ook volledig aan mee.
Als je de rest leest, dan zie je dus de scenario's van Gia bijvoorbeeld. Dit heb ik alleen bij elkaar in 1 bericht geplaatst.
Ze zegt toch dat ze de verzinsels van iemand anders overneemt om te laten zien hoe irritant het is?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom hou je het niet gewoon serieus? Nu ga je als een of ander hysterisch wijf onzin bij elkaar verzinnen. Met welk doel?
Ik denk dat elke user dat voor zichzelf bepaalt. Het is hier geen overheidssite van justitie.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:38 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Dankjewel voor je nuttige bijdrage![]()
Vanaf nu dus gewoon bij de feiten houden die er zijn en elkaar op de hoogte houden als er nieuws is. Zoals Maria ook steeds doet.
Die heb ik niet verzonnen!!! Enige verzinsel is geloof ik een Braziliaanse vrouw. rest overgenomen van wat een boel hier getikt hebben.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom hou je het niet gewoon serieus? Nu ga je als een of ander hysterisch wijf onzin bij elkaar verzinnen. Met welk doel?
Laat ze gewoon serieus blijven en de onzinreacties negeren.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:40 schreef Lautjeee het volgende:
[..]
Ze zegt toch dat ze de verzinsels van iemand anders overneemt om te laten zien hoe irritant het is?
Begin dan bij jezelf.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Laat ze gewoon serieus blijven en de onzinreacties negeren.
Dat dus !!quote:Op maandag 18 maart 2013 11:40 schreef Lautjeee het volgende:
[..]
Ze zegt toch dat ze de verzinsels van iemand anders overneemt om te laten zien hoe irritant het is?
Moest ook een vraagteken bijquote:Op maandag 18 maart 2013 11:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik denk dat elke user dat voor zichzelf bepaalt. Het is hier geen overheidssite van justitie.
Wie geeft jou het recht om ZE te vertellen wat ZE wel of niet mag doen? Volgens mij heb je hier geen 1 keer gepost en kom je nu ineens met slakkenvaart ZE een schop onder haar reet geven!!!quote:Op maandag 18 maart 2013 11:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Laat ze gewoon serieus blijven en de onzinreacties negeren.
Geweldig advies, maar ik zou het advies van Lautjeee opvolgen als ik jou wasquote:
Mee eens.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:48 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Wie geeft jou het recht om ZE te vertellen wat ZE wel of niet mag doen? Volgens mij heb je hier geen 1 keer gepost en kom je nu ineens met slakkenvaart ZE een schop onder haar reet geven!!!
[..]
Geweldig advies, maar ik zou het advies van Lautjeee opvolgen als ik jou was
Mijn advies: Koop een doos nieuwe kaarsen want je lontje is te kort!!
Dankjewel Robijnquote:Op maandag 18 maart 2013 11:51 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Mee eens.
Weet niet of dit het wel het goede forum is voor zulke ernstige dingen Jik32...
Ik wens jou en je buurtgenoten in ieder geval erg veel sterkte, zal niet makkelijk zijn allemaal.
Zal voor jou ook steeds een tuur en speur werk zijn om je hond uit te laten!! Onbewust ga je natuurlijk overal om je heen zoeken en in het water turen.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:09 schreef Maria2.0 het volgende:
Net terug van de put met de honden, ik geloof niet dat er daar nog wordt gezocht. Het begint wel hopeloos te lijken allemaal, het enige wat ze aan tips hebben binnengekregen zijn roddels geloof ik.
Ik ben benieuwd of ze ook nog stroomafwaarts gaan zoeken of daar uiteindelijk iets vinden, als hij toch in de Lek ligt dan zullen ze hem niet bij Vianen vinden (stroming van de Lek is zeer sterk).
Dit gaat niet over Maria 2.0 hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 12:08 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Las zelfs ergens dat een buurtgenoot het niet begreep waarom Monique haar niet alles verteld als ze elkaar tegen komen met de hond uitlaten..... Gewoon iemand die daar in de buurt woont en elkaar alleen maar kennen omdat ze toevallig op het zelfde stukje de hond uit laten...en ze daardoor de boel niet vertrouwd.![]()
Hoop dat ze snel duidelijkheid vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |