http://vianen-ut.www.milj(...)anse-Bos-1-Vianen-Utquote:Op zondag 17 maart 2013 20:35 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Waar kun jij zien dat het zeker weten van prijs is verandert? want als dat 100% zeker is aangepast, dan is dat wel vreemd. Maar anders is het gewoon uit de lucht gegrepen. OF heeft de makelaar het gedaan zonder dat ze er zelf bewust van was dat ze ja zei.
Het leven gaat gewoon door. En als de makelaar belt bijvoorbeeld met de vraag of het niet beter is de prijs wat te laten zakken en zij, natuurlijk hele andere dingen aan dr hoofd heeft en gewoon ja zei om er vanaf te zijn...... Zo iets kan natuurlijk ook!
aha, ja dat is dan toch wel 99% zeker he .... Of het is vreemd of het is ongeveer gegaan zoals ik net beschreef en ja dan gebeuren dat soort dingen onbewust gewoon.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:41 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
http://vianen-ut.www.milj(...)anse-Bos-1-Vianen-Ut
Wie zegt dat het zelfmoord was?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:41 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik denk dat zij dat huis zsm kwijt moet. En levensverzekeringsgelul; bij mijn weten keert een verzekeraar toch sowieso niet uit bij zelfmoord?
100%. Funda geeft ook 1.2 terwijl dat van de week zeker 1.5 was. Wist niet dat het van 1.6 kwan overigens.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:46 schreef Jik32 het volgende:
[..]
aha, ja dat is dan toch wel 99% zeker he .... Of het is vreemd of het is ongeveer gegaan zoals ik net beschreef en ja dan gebeuren dat soort dingen onbewust gewoon.
En bij een dood verklaard persoon? Na hoeveel tijd?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:41 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik denk dat zij dat huis zsm kwijt moet. En levensverzekeringsgelul; bij mijn weten keert een verzekeraar toch sowieso niet uit bij zelfmoord?
Gelukkig ben ik dan niet de enige die dit soort zaken vreemd vindt.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:51 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
100%. Funda geeft ook 1.2 terwijl dat van de week zeker 1.5 was. Wist niet dat het van 1.6 kwan overigens.
Maar het wordt steeds vreemder. Zonder te willen speculeren wil ik wel opmerken dat het me wel opvalt dat er steeds raardere bochten lijken te ontstaan.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vermissingquote:Op zondag 17 maart 2013 20:54 schreef Maria2.0 het volgende:
Geen flauw idee, maar doodverklaren kan geloof ik ook pas na een x aantal tijd.
Op zaterdag 9 februari 2013 rond 22.10 uur wordt Patrick Diks vermist. Hij heeft, zonder portemonnee of gsm mee te nemen, de woning verlaten. Zijn auto stond bij de vermissing nog gewoon op de oprit van hun woning.- Sinds zondag 10 februari 2013 is de politie intensief aan het zoeken naar Patrick. Onder meer het Viaanse bos werd minutieus doorzocht, evenals recreatieplas De Put aan de Middelwaard en de Lek.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:56 schreef Maria2.0 het volgende:
Na 5 jaar kun je een persoon doodverklaren.
Wat ik erg storend vind is dat de familie enkel heel erg benadrukt dat er geen problemen waren maar niet eens wil bevestigen dat hij zijn telefoon en portemonnee niet bij zich had..
Dat was in het begin. Een familielid (die ik ken) heeft het ook bevestigd dat hij alleen zijn huissleutels bij zich had en even naar buiten ging omdat hij zich niet zo lekker voelde....quote:Op zondag 17 maart 2013 21:05 schreef Maria2.0 het volgende:
Ja maar in andere berichtgeving wordt ook vermeldt dat de familie dit niet wil bevestigen.
Zijn zoon heeft nu zijn telefoon.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:07 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Dat was in het begin. Een familielid (die ik ken) heeft het ook bevestigd dat hij alleen zijn huissleutels bij zich had en even naar buiten ging omdat hij zich niet zo lekker voelde....
Ik kan haar wel vragen waarom het huis nu ineens goedkoper is, maar denk niet dat ik dat kan maken....
Wat denk je zelf ? Je man is vermist, je gaat door de meest vreselijke tijd van je leven. Je moet door, je gaat er kapot aan, maar he weet je wat.... Ik ga lekker Fok forum door spitten wat ze over mij en mijn man te vertellen hebben....quote:Op zondag 17 maart 2013 21:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Zijn zoon heeft nu zijn telefoon.
Monique heeft nu haar facebook afgeschermd.
Zou ze hier meelezen?
Geeft niksquote:Op zondag 17 maart 2013 21:09 schreef Maria2.0 het volgende:
Ah okee, dan is dat mijn fout, sorry.
En nee, ze heeft genoeg aan haar hoofd nu. Las net dat ook zaterdag niks heeft opgeleverd dus ik geloof dat we er wel vanuit mogen gaan dat hij niet in de Put ligt..
Ik meen me te herinneren dat ze jou hebben gevraagd de oproep op FOK te plaatsen; dus zo vreemd lijkt het me niet als ze de berichten die hier geplaatst worden ook af en toe lezen....quote:Op zondag 17 maart 2013 22:02 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf ? Je man is vermist, je gaat door de meest vreselijke tijd van je leven. Je moet door, je gaat er kapot aan, maar he weet je wat.... Ik ga lekker Fok forum door spitten wat ze over mij en mijn man te vertellen hebben....
Niemand heeft mij gevraagd op FOK te plaatsen!!! Er is alleen maar gevraagd het zo veel mogelijk rond te sturen via internet. Ik dacht toen gelijk aan FOK. En ik weet (bijna) zeker dat zij hier niet kijkenquote:Op maandag 18 maart 2013 04:15 schreef doublecheck het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat ze jou hebben gevraagd de oproep op FOK te plaatsen; dus zo vreemd lijkt het me niet als ze de berichten die hier geplaatst worden ook af en toe lezen....
Waarom denk je dat het de vrouw om geld te doen is? Ik ken ze niet, maar normaal willen mensen gewoon hun geliefde terug of in elk geval weten wat er gebeurt is..quote:Op zondag 17 maart 2013 22:01 schreef Gia het volgende:
http://krant.telegraaf.nl(...)jk.moet.vermist.html
Een jaar en ze kan cashen!
Of wel, en dan zou het de stunt van de eeuw zijn. Rambam heeft vorige week bewezen dat je makkelijk een andere identiteit aan kan nemen.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:35 schreef Maria2.0 het volgende:
Gia is een beetje een scenarioschrijver geloof ik. Wat een filmscripts joh.
Ik denk niet dat die man een zaterdagavond na een familiebezoek zonder portemonnee en alles uitkiest om een vliegtuig te pakken naar een tropisch eiland. Eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |