Maar wat zeg je dan, als ze naar hun vader vragen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:59 schreef sp3c het volgende:
weten die kinderen er uberhaupt van?
ik zou het ze niet direct vertellen
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:04 schreef Maria2.0 het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/(...)lichaam-in-plas.html
Hij was 44 toch?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:09 schreef sp3c het volgende:
ik heb geen idee wat je dan zegt, papa is naar afghanistan voor werk ofzo
vlugvlugplotselingmoestvandeoverheid
ik zou het iig niet zo heel snel vertellen dat ik geen idee heb waar papa is gebleven
al heb ik geen idee hoe oud die kinderen zijn trouwens, vanaf een jaar of 14/15 moeten ze dat wel kunnen behappen denk ik
Ach dan hebben ze wel weer iemand gevonden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:08 schreef Specularium het volgende:
Kan ook iemand anders zijn, kunnen ze weer opnieuw beginnen.
zat jij vaak naar 'papa' te googelen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij was 44 toch?
Die kinderen hebben ook internet.
En wat denk je van de andere kinderen op school..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, maar dit nieuws staat gewoon overal.
true enoughquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, maar dit nieuws staat gewoon overal.
De zwemmers die daar komen ook.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:10 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Ik ben overigens toch wat minder blij dat 2 van mijn honden daar zo'n beetje elke dag zwemmen
Nee, het feit dat er een lichaam ligt te vergaan.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:18 schreef Maria2.0 het volgende:
Bedoel je dat die minder blij zijn met het zwemmen of dat mijn honden er zwemmen? Het is namelijk gewoon een losloopgebied dus ze mogen daar zwemmen.
Dat is hier alleen in de gracht.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:21 schreef Maria2.0 het volgende:
Ach, in natuurwater zwem je ook tussen de vissenlijken, ouwe fietsen, winkelwagentjes en dode mollen.
Dom, wel, voor je een ingeving hebt even feiten checken. Dom is het om zo te speculeren.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:35 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Dom, nee, het was maar een ingeving en heb verder niet gekeken of meer in verdiept.
En daar ging mijn laatste restje zelfvertrouwen...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:37 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dom, wel, voor je een ingeving hebt even feiten checken. Dom is het om zo te speculeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |