abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 maart 2013 @ 12:50:52 #203
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_124202111
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 11:48 schreef Jik32 het volgende:

Mijn advies: Koop een doos nieuwe kaarsen want je lontje is te kort!!
Als je voor twee bestelt krijg je wellicht korting.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 18 maart 2013 @ 12:55:44 #204
393141 Jik32
I am good, but not an angel
pi_124202261
quote:
7s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:50 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Als je voor twee bestelt krijg je wellicht korting.
hihi ja he, maar ik had nog een doos staan, dus kan weer voor uit ;)

Even ter verdediging: Ik reageer niet op iemand in een topic op die manier waar ik normaal nooit iets tik. Dus mijn lontje mocht wel een beetje korter zijn bij haar vind ik zelf.
"Your clothes should be thight enough to show you're a woman, but loose enough to show you're a lady"
  maandag 18 maart 2013 @ 12:57:33 #205
393141 Jik32
pi_124202334
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:45 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze dat gaat doen, en met miljoenen uitgekeerde levensverzekering verdwijnt, al was het alleen maar om jou groen van afgunst te laten zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat de familie spoedig closure krijgt. Vreselijke situatie waar ze inzitten.
Niks meer aan toe te voegen
"Your clothes should be thight enough to show you're a woman, but loose enough to show you're a lady"
  maandag 18 maart 2013 @ 13:04:58 #206
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_124202569
quote:

[..]

Ik hoop dat ze dat gaat doen, en met miljoenen uitgekeerde levensverzekering verdwijnt, al was het alleen maar om jou groen van afgunst te laten zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat de familie spoedig closure krijgt. Vreselijke situatie waar ze inzitten.
:D Ik denk, ik hou het netjes en informeer er gewoon eens naar, maar zo kan het natuurlijk ook :') .
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
  maandag 18 maart 2013 @ 13:09:09 #207
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_124202674
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 11:48 schreef Jik32 het volgende:

[..]

Wie geeft jou het recht om ZE te vertellen wat ZE wel of niet mag doen? Volgens mij heb je hier geen 1 keer gepost en kom je nu ineens met slakkenvaart ZE een schop onder haar reet geven!!!

[..]

Geweldig advies, maar ik zou het advies van Lautjeee opvolgen als ik jou was ;)

Mijn advies: Koop een doos nieuwe kaarsen want je lontje is te kort!!
Ach laat de dame toch, ze meent het vast niet echt serieus en vindt het misschien nog leuk ook. Deze dame heeft er hier een handje van soms de moraalridder uit te hangen om zelf nog wat voor te stellen. Waarschijnlijk omdat ze er in het echte leven maar weinig van terecht brengt. ;)
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  maandag 18 maart 2013 @ 13:43:29 #208
393141 Jik32
pi_124203816
quote:
14s.gif Op maandag 18 maart 2013 13:09 schreef Scjvb het volgende:

[..]

Ach laat de dame toch, ze meent het vast niet echt serieus en vindt het misschien nog leuk ook. Deze dame heeft er hier een handje van soms de moraalridder uit te hangen om zelf nog wat voor te stellen. Waarschijnlijk omdat ze er in het echte leven maar weinig van terecht brengt. ;)
Aha ok, ik ken niemand hier, dus weet niks over de echte Fokkers ;)
Dus Lienekien de slak is een moraalridder die niks voor stelt ! Check
thanx :)
  maandag 18 maart 2013 @ 13:45:38 #209
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_124203905
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 13:43 schreef Jik32 het volgende:

[..]

Dus Lienekien de slak is een moraalridder die niks voor stelt ! Check
thanx :)
Niet bepaald. Dat is een heel foute karakterschets van Lienekien.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_124204148
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 13:45 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Niet bepaald. Dat is een heel foute karakterschets van Lienekien.
Ik vind hem wel erg treffend en correct eigenlijk.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 00:05:47 #211
3542 Gia
User under construction
pi_124235316
quote:

Ik heb een hekel aan misbruik en fraude, op welk gebied dan ook.
pi_124235423
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 11:35 schreef Lautjeee het volgende:
Je kunt er wel grapjes over maken maar alles is mogelijk. Persoonlijk denk ik niet dat het super onrealistisch is om weg te lopen van je gezin, om vervolgens in een ander land met een andere identiteit iets te beginnen. Overigens zeg ik niet dat daar in deze zaak sprake van is omdat ik de familie en hele situatie niet ken. Het kan ook zijn dat hij onwel is geworden aangezien hij zich niet lekker voelde en ergens is overleden. Of helaas zelfmoord. Toch: waarom is zijn lichaam dan nog niet gevonden na zoveel acties? Moord kan ook nog. Eigenlijk kan zoveel.
Precies, op tv ook een x een man, die vroeg of zijn vrouw met hem mee wilde om ergens heen te gaan en ze zei nee en de volgende dag was die man opeens spoorloos verdwenen en na een paar jaar kwam iemand er achter dat hij opnieuw getrouwd was, een jaar laten nadat tie verdween, en 3 / 4 kinderen had bij die vrouw :?
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_124246918
Alles zo een beetje gelezen, soms wordt er zo kritische gerageerd bij de gedachte dat hij misschien weg is voor de financiele problemen, dat hij misschien ergens in Europa zit, dat dit is voor de levensverzekering, misschien leeft hij gewoon nog en is hij weggegaan omdat hij er niet meer tegen kon. Hij is expert in verzekeringen en kent de kleine lettertjes als geen ander. Sommige dingen kloppen gewoon niet, en het wordt allemaals steeds vreemder. Als je kritisch kijkt dan ben je direkt p.r. de V. misschien zou het goed zijn als hij er eens tegen aan zou kijken, misschien komt er dan iets verrassend uit. De famillie weet meer, anders zou je wel informatie vrijgeven als je echt wilt dat hij gevonden wordt. En ja welke vader, ouder zou zo weggaan en zijn kinderen zo in onzekerheid laten? Alleen een ouder die financieel aan de grond zit en het allerbeste voor zijn kinder wilt, en voor de buiten wereld wil laten zien dat ze het allemaal prima voor elkaar hebben. Dan zijn op zo een manier alle finaciele problemen opgelost. Ik denk dat het ook goed is om op zo een manier naar dit alles te kijken. Het zou een positieve uitkomst zijn, want dat betekend dat hij dan nog in leven is...ergens.
pi_124247534
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:54 schreef 200013 het volgende:
Alles zo een beetje gelezen, soms wordt er zo kritische gerageerd bij de gedachte dat hij misschien weg is voor de financiele problemen, dat hij misschien ergens in Europa zit, dat dit is voor de levensverzekering, misschien leeft hij gewoon nog en is hij weggegaan omdat hij er niet meer tegen kon. Hij is expert in verzekeringen en kent de kleine lettertjes als geen ander. Sommige dingen kloppen gewoon niet, en het wordt allemaals steeds vreemder. Als je kritisch kijkt dan ben je direkt p.r. de V. misschien zou het goed zijn als hij er eens tegen aan zou kijken, misschien komt er dan iets verrassend uit. De famillie weet meer, anders zou je wel informatie vrijgeven als je echt wilt dat hij gevonden wordt. En ja welke vader, ouder zou zo weggaan en zijn kinderen zo in onzekerheid laten? Alleen een ouder die financieel aan de grond zit en het allerbeste voor zijn kinder wilt, en voor de buiten wereld wil laten zien dat ze het allemaal prima voor elkaar hebben. Dan zijn op zo een manier alle finaciele problemen opgelost. Ik denk dat het ook goed is om op zo een manier naar dit alles te kijken. Het zou een positieve uitkomst zijn, want dat betekend dat hij dan nog in leven is...ergens.
Precies. Niets mis met een kritische blik en vraagtekens stellen bij de zogenaamde 'feiten'. Zoals 200013 terecht opmerkt blijven direct betrokkenen er steeds heel erg geheimzinnig over. Iemand loopt echt niet zonder aanleiding of enige voorbereiding de deur uit om nooit meer teruggevonden te worden.

[ Bericht 3% gewijzigd door doublecheck op 19-03-2013 13:25:07 ]
pi_124247746
Daarbij is het zo duidelijk dat er wel degelijk sprake is van financiėle problemen. Het meest aannemelijke was volgens mij in het begin zelfmoord, maar dat wordt naarmate de tijd verstrijkt en het lichaam niet is gevonden steeds minder aannemelijk. Wat blijft er dan als alternatief over? Juist, op de vlucht. En dat heeft mijnheer Diks misschien wel heel slim aangepakt.
pi_124248907
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:20 schreef doublecheck het volgende:
Daarbij is het zo duidelijk dat er wel degelijk sprake is van financiėle problemen. Het meest aannemelijke was volgens mij in het begin zelfmoord, maar dat wordt naarmate de tijd verstrijkt en het lichaam niet is gevonden steeds minder aannemelijk. Wat blijft er dan als alternatief over? Juist, op de vlucht. En dat heeft mijnheer Diks misschien wel heel slim aangepakt.
Op de vlucht of gewoon ondergedoken en wachtend tot de verzekering uitbetaald. Ondertussen wel contact houdend met de naasten enzo :) het zou zo uit een film komen.
pi_124249026
Ja, komt nog bij, welke volwassen man, die zich niet lekker voelt, gaat om 21.00 uur in de avond naar buiten om een luchtje te scheppen oke het laatste zou nog kunnen. maar.... om vervolgens op het ijs te gaan lopen bij de put als het donker is??? Volgens mij lag er toen niet eens ijs??? En er zijn geen financiele problemen, huis staat eerst te koop voor 1,6 kort voordat hij is vermist, volgens mij een dag ervoor is de prijs weer gezakt wat ook bizar is...nu is de prijs 1,2.

Weet het nog zo net niet.... en de politie maar zoeken, wat vanzelfsprekend is en dat doe je ook. Misschien wordt het tijd er een andere soort agenten naar gaan kijken. Mocht hij toch ergens gevonden worden dan is dat heel erg, maar het hele verhaal eromheen en de feiten wijzen inmiddels heel ergens anders naar.

Heel erg voor de famillie leden die er niks van af weten maar, heb het vermoeden dan er nog wel iemand meer weet hoe de vork nu echt in de steel zit.
pi_124249095
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:20 schreef doublecheck het volgende:
Het meest aannemelijke was volgens mij in het begin zelfmoord, maar dat wordt naarmate de tijd verstrijkt en het lichaam niet is gevonden steeds minder aannemelijk.
Het idee dat hier eerder werd gepost, dat het lichaam is meegezogen door de stroming of de zuiging van die vrachtschepen kan nog steeds. De stroming is daar echt sterk.

Dus dat ie helemaal niet meer in de buurt van de Lekbrug ligt.
pi_124249452
Zou kunnen ja, maar het is nu meer dan een maand geleden, dan komt een lichaam wel boven.

Het was die avond rot weer en er stond een hele sterke oosten wind, weet je hoe hoog de railling van de Lek brug is?, die is hoog, daar spring je niet zomaar vanaf als je al niet door de wind teruggeblazen wordt.

Maar dat zou ook triest zijn net zo triest als gewoon weggaan om uit het financiele gedoe te zijn.

Ik houd mijn vraagtekens, en als je de reakties vanaf het begin leest, zitten er echt zinnige senario's tussen als je kijkt naar het totale plaatje. Een aantal cruciale dingen kloppen gewoon niet. En aangezien het basis verhaal al niet klopt, heb ik zo mijn bedenkingen bij dit alles.

Ik hoop natuurlijk dat hij niet van de lekbrug af is maar lijkt me sterk als je naar de weersomstandigheden kijkt van die avond. Zoals de pollitie zegt alle mogelijkheden liggen nog open, ik hoop dat ze ook alle mogelijkheden gaan bekijken, alle kanten van het verhaal. En dat hij snel gevonden wordt, levend hoop ik
  dinsdag 19 maart 2013 @ 14:38:52 #220
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_124250853
Inmiddels zou het lichaam ook wel ergens stroomafwaarts moeten liggen dan, het vorige lichaam duurde 3 weken voor dat opdook.
De put lijkt me uitgesloten nu. En voor de rest is het allemaal maar vreemd.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_124252021
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:13 schreef doublecheck het volgende:

[..]

Precies. Niets mis met een kritische blik en vraagtekens stellen bij de zogenaamde 'feiten'. Zoals 200013 terecht opmerkt blijven direct betrokkenen er steeds heel erg geheimzinnig over. Iemand loopt echt niet zonder aanleiding of enige voorbereiding de deur uit om nooit meer teruggevonden te worden.
?

Gebeurt vaak dat mensen de deur uitgaan en nooit meer teruggevonden worden. Zoek eens op vermiste personen.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 15:39:43 #222
3542 Gia
User under construction
pi_124253034
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:38 schreef Maria2.0 het volgende:
Inmiddels zou het lichaam ook wel ergens stroomafwaarts moeten liggen dan, het vorige lichaam duurde 3 weken voor dat opdook.
De put lijkt me uitgesloten nu. En voor de rest is het allemaal maar vreemd.
Het vorige lichaam.....klinkt wel....apart.

Ben blij dat ik niet de enige ben die vraagtekens heeft bij dit verhaal.
Misschien een prive-detective inschakelen om Monique, broer Dennis en de kinderen in de gaten te houden. Zeker als ze op vakantie gaan.

Vind het ook raar dat die kinderen, met veel plezier en succes, hun wedstrijden blijven spelen. En dat als je vader vermist, misschien wel dood is.

En een half jaar later of zo, zou ik nog kunnen begrijpen, maar ze zijn gewoon, vrolijk(?) door gegaan.
pi_124253170
Met een verschil, dat er hoogstwaarschijnlijk geen één van de vermisten een landhuis heeft van meer dan een miljoen.

Ik hoop dat hij niet in het water ergens ligt, maar teruggaat naar zijn gezin
  dinsdag 19 maart 2013 @ 19:02:49 #224
393141 Jik32
pi_124260461
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 15:39 schreef Gia het volgende:

[..]

Het vorige lichaam.....klinkt wel....apart.

Vind het ook raar dat die kinderen, met veel plezier en succes, hun wedstrijden blijven spelen. En dat als je vader vermist, misschien wel dood is.

En een half jaar later of zo, zou ik nog kunnen begrijpen, maar ze zijn gewoon, vrolijk(?) door gegaan.
Waarom is dat zo raar? Moeten die kinderen in jouw ogen elke dag lamlendig jankend in bed blijven liggen? Juist laat je je kinderen hun dagelijkse dingen doen!! Moeten zulke jonge mensjes echt bij de pakken neer gaan zitten en depressief worden? Als moeder zorg je ervoor dat je kinderen door gaan en nooit opgeven. En als moeder laat je zien hoe trots je op ze bent ondanks alles wat er gebeurt. Het is niet hun schuld dat papa weg is.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 15:43 schreef 200013 het volgende:
Met een verschil, dat er hoogstwaarschijnlijk geen één van de vermisten een landhuis heeft van meer dan een miljoen.

Ik hoop dat hij niet in het water ergens ligt, maar teruggaat naar zijn gezin
Er zijn meer dan genoeg mensen vermist met of zonder landhuis. Als hij niet in het water ligt of waar dan ook en terug komt bij zijn gezin dan zou ik hem eruit schoppen als het mijn man was!!!
Klinkt misschien hard, maar als iemand zijn eigen gezin en kinderen zo te kakken kan zetten en dood leuk terug komt.... nee ik denk echt dat er iets ergs gebeurt is.
pi_124270432
Ik kan best begrijpen dat buitenstaanders die de kinderen vrolijk zien spelen etc. het niet begrijpen dat de kinderen ondanks dat hun vader weg is zo kunnen doen. Weet niet hoe oud ze zijn maar als ze op het voortgezet onderwijs zitten zullen ze weer anders reageren als kinderen op de basisschool.
Wat er ook gebeurd is, die kinderen houden er vast iets aan over, kan niet anders.Als het nu niet is dan op latere leeftijd wel.

Wat ik bedoel is dat hij een reden heeft om te verdwijnen, financiele problemen een heel duur huis, misschien ging zijn bedrijf niet goed. De media kan zoveel zeggen over geen financiele zorgen maar de mens is toch niet gek???

Het blijft een vader, mocht het zo zijn dan heeft hij dit voor zijn gezin gedaan. Kan niet anders. Denk alleen dat er nog iemand anders van af moet weten en dat het allemaal niet klopt.

Ben het eens met Gia en double check, Duck die ook anders durven te denken.
  woensdag 20 maart 2013 @ 09:41:19 #226
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_124283013
Nou het is inderdaad imo heel vreemd dat er heel weinig naar buiten wordt gebracht door de familie, behalve dat er geen financiėle problemen waren, geen psychische en dat het bedrijf geen vijanden had.
Het lijkt me dat er toch wel wat meer te vertellen is? Je wil iemand terug, ik zou įlles op straat gooien om dat te bewerkstelligen.
pi_124352050
laat hij maar snel gevonden worden voor zijn kinderen en familie, vind het afschuwlijk voor ze. Ik hoop niet dat hij in het water ligt en mocht het zo zijn dat hij niet meer leeft dat ze toch afscheid van hem kunnen nemen.

Ik hoop dat hij nog leeft..................hoop op een goede afloop. Dat de zoekacties van de politie niet voor niets zijn geweest, dat ze nog een keer gaan zoeken, tot dat ze hem zullen vinden. Voor zijn kinderen etc.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 maart 2013 @ 21:44:28 #228
163650 Greys
pi_124352710
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 15:39 schreef Gia het volgende:
Weten wij veel hoe vaak en veel die kinderen thuis al hebben gehuild?
Op een gegeven moment zijn je tranen op. Je kunt nou eenmaal niet 24/7 huilen huilen huilen.

Kijk naar die kinderen van Friso, die werden twee dagen na het ongeluk ook weer 'vrolijk' meegenomen uit skiėn door Alexander en Maxima, toch? De kinderen hebben juist afleiding nodig. Ik vind het niet meer dan logisch eerlijk gezegd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 22 maart 2013 @ 00:32:41 #229
3542 Gia
User under construction
pi_124361737
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Weten wij veel hoe vaak en veel die kinderen thuis al hebben gehuild?
Op een gegeven moment zijn je tranen op. Je kunt nou eenmaal niet 24/7 huilen huilen huilen.

Kijk naar die kinderen van Friso, die werden twee dagen na het ongeluk ook weer 'vrolijk' meegenomen uit skiėn door Alexander en Maxima, toch? De kinderen hebben juist afleiding nodig. Ik vind het niet meer dan logisch eerlijk gezegd.
Aan de kinderen van Friso zag je echt wel de onzekerheid op de gezichtjes. En even wat afleiding, met je oom en tante gaan skiėn is heel goed.
Dit is dan ook totaal iets anders dan tennissen op hoog niveau.

Het is dat moeder haar facebook heeft aangepast, maar de sport van haar kinderen komt op de eerste plaats, zelfs nu haar man 'vermist' is.
Ik geloof er niet in.
pi_124363954
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 00:32 schreef Gia het volgende:

Ik geloof er niet in.
Gelukkig maar dat wij jij allemaal gelooft totaal niet relevant is in deze wereld.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 08:19:36 #231
393141 Jik32
pi_124363975
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 08:17 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Gelukkig maar dat wat jij allemaal gelooft totaal niet relevant is in deze wereld.
:) wat hij zegt!!

Morgen gaan ze weer zoeken....
http://www.dichtbij.nl/le(...)zaterdag-hervat.aspx
  vrijdag 22 maart 2013 @ 08:27:21 #232
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124364065
quote:
Aan de kinderen van Friso zag je echt wel de onzekerheid op de gezichtjes. En even wat afleiding, met je oom en tante gaan skiėn is heel goed.

Het is dat moeder haar facebook heeft aangepast, maar de sport van haar kinderen komt op de eerste plaats, zelfs nu haar man 'vermist' is.
Ik geloof er niet in.
Want voor die kinderen zou het tennissen geen uitlaatklep kunnen zijn? Een sport die ze blijkbaar op hoog niveau beoefenen, sowieso dus al zeer regelmatig.
Nee, dat zou ik ze vooral ook afnemen. Niet meer in motiveren. Alleen maar met betraande ogen naar buiten. De goegemeente mocht eens denken dat ze, samen met mams, in een moorddadig complot zitten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 22 maart 2013 @ 08:43:40 #233
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_124364273
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 08:17 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Gelukkig maar dat wij jij allemaal gelooft totaal niet relevant is in deze wereld.
Lijkt me ook bijzonder frustrerend om plaatsvervangend paranoia te zijn zoals Gia. Gaat ze nu ook in de gaten houden dat mevrouw niet onrechtmatig casht??
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
  vrijdag 22 maart 2013 @ 08:57:29 #234
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_124364453
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 23-03-2013 12:56:58 ]
blablablablablablablablablablablablablabla
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 maart 2013 @ 10:25:21 #235
163650 Greys
pi_124366263
quote:

[..]

Want?
Als dat nou een voor hen bekende uitlaatklep is... dan ligt het toch juist voor de hand ze dat 'gewoon' (zo gewoon als mogelijk) te laten doen?

quote:
Ik geloof er niet in.
Wie weet is die moeder wel in een soort overlevingsmodus geschoten (uit shock of zelfbescherming of bescherming van de kinderen) en heeft ze tegen de kinderen twee maanden geleden gezegd toen hij verdween 'Geen zorgen maken jongens, ik weet niet precies wat er aan de hand is maar papa komt echt weer terug'. Ze zou niet de eerste zijn die daar uit shock oid van uit gaat. Hadden ze van jou dan die bijna twee maanden hysterisch huilend achter de gordijnen moeten zitten? Serieuze vraag... wat hadden ze van jou in die twee maanden WEL mogen doen dan, die kinderen? Even een frisse neus halen, blokkie om wandelen en vlug weer naar binnen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_124372236
Pfff, wat een aanvallend gedoe zeg hier, sta er versteld van, dat iemand niet gewoon vraagtekens ergens bij mag zetten, iedereen kijkt anders tegen bepaalde feiten dat kan. Maar gelijk voor van alles uitgemaakt worden. Ik begrijp best dat de kinderen vrolijk doorgaan en ook begrijp ik dat anderen daar vreemd tegen aan kijken en niet begrijpen hoe dat kan. Dat wil niet zeggen, dat iemand dan ook gelijk denkt te willen bepalen wat de kinderen dan WEL mogen doen. Direct zo een felle reaktie begrijp echt niet waarom. Iedereen mag zijn mening schrijven, maar begrijp niet waarom daar dan zo fel op gereageerd moet worden. En wat de kinderen betreft laat ze lekker vrolijk kind zijn, zullen nog genoeg momenten komen dat ze met hun neusjes op de feiten gedrukt worden. Want je kan doen wat je wilt, het zo leuk maken als je wilt maar er zullen altijd momenten zijn dat er niemand boven je eigen papa kan!
pi_124373485
Ondanks alle twijfels over de hele gang van zaken, dit is een hachelijke situatie voor vrouw, kinderen en direct betrokkenen. Hoe ze ermee omgaan is persoonlijk, één ding is zeker: de kinderen kunnen er niets aan doen en zijn in alle mogelijke scenario's de dupe. Laten we dus gewoon respect hebben voor elkaar, voor alle betrokkenen en als buitenstaanders.

[ Bericht 49% gewijzigd door sp3c op 23-03-2013 12:57:15 ]
  vrijdag 22 maart 2013 @ 15:35:54 #238
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_124376205
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 08:19 schreef Jik32 het volgende:

[..]

:) wat hij zegt!!

Morgen gaan ze weer zoeken....
http://www.dichtbij.nl/le(...)zaterdag-hervat.aspx
Dat wekt dan toch de indruk dat ze aanwijzingen hebben hem daar te vinden. Want dit wordt dan dag 5 of 6 dat ze gericht bij de Put gaan zoeken en eenieder die de Put kent weet dat dat knap is. Ik vind het overigens wel apart dat ze in het weekend zoeken, wanneer heel Vianen en omgeving ineens wél een hond lijkt te hebben itt doordeweeks.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 16:46:22 #239
393141 Jik32
pi_124378917
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:46 schreef 200013 het volgende:
Pfff, wat een aanvallend gedoe zeg hier, sta er versteld van, dat iemand niet gewoon vraagtekens ergens bij mag zetten, iedereen kijkt anders tegen bepaalde feiten dat kan. Maar gelijk voor van alles uitgemaakt worden. Ik begrijp best dat de kinderen vrolijk doorgaan en ook begrijp ik dat anderen daar vreemd tegen aan kijken en niet begrijpen hoe dat kan. Dat wil niet zeggen, dat iemand dan ook gelijk denkt te willen bepalen wat de kinderen dan WEL mogen doen. Direct zo een felle reaktie begrijp echt niet waarom. Iedereen mag zijn mening schrijven, maar begrijp niet waarom daar dan zo fel op gereageerd moet worden. En wat de kinderen betreft laat ze lekker vrolijk kind zijn, zullen nog genoeg momenten komen dat ze met hun neusjes op de feiten gedrukt worden. Want je kan doen wat je wilt, het zo leuk maken als je wilt maar er zullen altijd momenten zijn dat er niemand boven je eigen papa kan!
200013. Ik ben zelf geen echte fokker, maar kan zien dat jij speciaal voor dit bent aangemeld en niet weet hoe het er hier aan toe gaat ;) Ik zou zeggen, lees wat meer door Fok heen en dan snap je dat dit heel zoetsappig is in tegenstelling tot de rest van dit forum ;)

Voor de rest heeft iedereen al gezegd wat ik dacht bij iedere opmerking van 1 persoon, dus ik hou me daar eens buiten vandaag O-) En Maria......

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 15:35 schreef Maria2.0 het volgende:

[..]

Dat wekt dan toch de indruk dat ze aanwijzingen hebben hem daar te vinden. Want dit wordt dan dag 5 of 6 dat ze gericht bij de Put gaan zoeken en eenieder die de Put kent weet dat dat knap is. Ik vind het overigens wel apart dat ze in het weekend zoeken, wanneer heel Vianen en omgeving ineens wél een hond lijkt te hebben itt doordeweeks.
Ik snap het ook niet, maar er moet dan misschien weer iets uit een tip zijn gekomen over de Put ?? we wachten maar weer af....

[ Bericht 5% gewijzigd door sp3c op 23-03-2013 12:58:15 ]
  vrijdag 22 maart 2013 @ 17:00:18 #240
3542 Gia
User under construction
pi_124379373
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:18 schreef doublecheck het volgende:

[..]

Ondanks alle twijfels over de hele gang van zaken, dit is een hachelijke situatie voor vrouw, kinderen en direct betrokkenen. Hoe ze ermee omgaan is persoonlijk, één ding is zeker: de kinderen kunnen er niets aan doen en zijn in alle mogelijke scenario's de dupe. Laten we dus gewoon respect hebben voor elkaar, voor alle betrokkenen en als buitenstaanders.
Dit kan gewoon niet meer goed aflopen.
Hij wordt of dood gevonden, of onze theorie klopt, en dan draait hij, wegens oplichting, de bak in.

[ Bericht 18% gewijzigd door sp3c op 23-03-2013 12:58:40 ]
pi_124382716
Je hebt gelijk Gia, het is maar afwachten waar hij gevonden wordt. En verder schrijft ElisabethR over het cashen........................onrechtmatig of niet ....................WAT EEN HARD GELACH.......is je vent het leven uitgestapt zodat je de mooie madam kan uithangen, echt lachen is dat.

kicken hoor.....................onrechtmatig een levensverzekering opeisen en elke dag je kinderen recht in de ogen kunnen kijken..

Het wordt steeds spannender.

[ Bericht 16% gewijzigd door sp3c op 23-03-2013 12:59:10 ]
  vrijdag 22 maart 2013 @ 21:07:18 #242
3542 Gia
User under construction
pi_124388102
Maar goed, benieuwd hoe dit afloopt. 3 mogelijkheden:
- Patrick is dood, wordt gevonden.
- Patrick wordt opgespoord, levend en wel.
- Patrick blijft spoorloos.

[ Bericht 67% gewijzigd door sp3c op 23-03-2013 12:59:46 ]
  vrijdag 22 maart 2013 @ 23:59:06 #243
139929 GerritB
Ik wil geen ondertitel
pi_124396013
quote:
Met sonar gaan ze hem nooit vinden in deze plas.
Het is een plas met een erg grove structuur van 3 tot 19 meter waar je een lichaam nooit vindt vanaf de oppervlakte.

Met (veel) duikers maak je misschien nog een kleine kans.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 08:13:15 #244
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_124400098
Ja ik vraag me ook af waarom ze geen duikers erin sturen. Nu gaan ze weer met honden de plas op.
Voor de rest, ik weet dat het FOK is hoor, maar wat een kansloze posts hier. Het is gewoon een uitdaging om ontopic te blijven :D
pi_124403275
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 08:13 schreef Maria2.0 het volgende:
Ja ik vraag me ook af waarom ze geen duikers erin sturen.
Misschien omdat het te koud is? Of te troebel?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 maart 2013 @ 11:53:23 #246
163650 Greys
pi_124403491
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 11:42 schreef Montagui het volgende:

[..]

Ik denk het laatste idd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 23 maart 2013 @ 12:02:09 #247
3542 Gia
User under construction
pi_124403658
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 08:13 schreef Maria2.0 het volgende:
Voor de rest, ik weet dat het FOK is hoor, maar wat een kansloze posts hier. Het is gewoon een uitdaging om ontopic te blijven :D
Want ontopic zijn de scenario's 'ongeluk of vermoord'?

Verdwenen, voor de levensverzekering kan niet?

We zullen zien of Monique haar man over 10 maanden dood laat verklaren.
Ook benieuwd of hij vlak voor de verdwijning een nieuwe polis heeft afgesloten of een bestaande verhoogd heeft.

En dit is gewoon ontopic.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 12:11:00 #248
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_124403862
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 23-03-2013 13:00:22 ]
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuļtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 23 maart 2013 @ 12:35:19 #249
393141 Jik32
pi_124404510
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 12:02 schreef Gia het volgende:

[..]

Ook benieuwd of hij vlak voor de verdwijning een nieuwe polis heeft afgesloten of een bestaande verhoogd heeft.

:X Ik zou jou wel eens willen voorstellen aan de familie van Patrick. Kijken of je dan ook zo groot bent. Of beter... Ga er zelf eens langs en bel aan!!! Kun je meteen al die vragen stellen en de kinderen uitleggen dat ze alleen maar mogen janken de hele dag. En als ze dan toch gaan sporten of naar buiten gaan, dat ze dan heel zielig gaan kijken, want zo hoort dat in het echte leven!!

[ Bericht 22% gewijzigd door sp3c op 23-03-2013 13:00:44 ]
  zaterdag 23 maart 2013 @ 12:47:13 #250
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_124404820
Het is net Cluedo zo.
Te troebel is het water wel ja maar dat zou geen belemmering mogen zijn voor Nederlandse lijkduikers neem ik aan?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 maart 2013 @ 12:49:56 #251
163650 Greys
pi_124404900
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 12:02 schreef Gia het volgende:

[..]

Joh misschien is er best iets *raars* aan de hand, maar wat mij vooral verbaast is dat je er zóveel meer nog bij haalt dan dat. Dat die arme kinderen - die er echt geen ene fuck aan kunnen doen en vast niet aan een eventueel evil scenario hebben meegewerkt - van jou niet meer mogen tennissen enzo. Dat je zelfs dįt raar vindt :)

Dat het verhaal misschien niet helemaal klopt ben je echt niet de enige in, maar je trekt het zo door tot en met die kids. Da's (wat mij betreft tenminste) zo onnodig en nergens op gebaseerd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 maart 2013 @ 12:51:23 #252
163650 Greys
pi_124404937
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 12:47 schreef Maria2.0 het volgende:
Het is net Cluedo zo.
Te troebel is het water wel ja maar dat zou geen belemmering mogen zijn voor Nederlandse lijkduikers neem ik aan?
Denk het wel, in elk geval dat het 't enorm bemoeilijkt. Want door stroming enzo kan het lijk volgens mij verplaatsen dus dan heb je wel héél veel duikers tegelijk nodig om echt zo'n water helemaal tot op elke vierkante meter uit te kammen. Want als je dat niet doet, dan heb je het nog niet uitgesloten dat ie daar ligt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zaterdag 23 maart 2013 @ 13:02:11 #253
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124405278
topic wat schoon geveegd ... doe ff lief tegen elkaar want ik zit met een heleboel slechte-moslim-topics atm }:|
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 13:05:37 #254
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_124405389
Is waar maar er staat geen echte stroming waar ze zoeken. Het is een afgesloten meertje. Nou heb ik niet veel verstand van stroming en zoeken in water maar het water is niet enorm groot.
Maar we hopen maar weer dat er iets meer bekend wordt.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 13:07:32 #255
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_124405462
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 13:02 schreef sp3c het volgende:
topic wat schoon geveegd ... doe ff lief tegen elkaar want ik zit met een heleboel slechte-moslim-topics atm }:|
:D

Okay, ik heb een misschien hele dom iets: afgelopen dinsdag hadden ze bij Opsporing verzocht een oproep over een onbekende dode man. Omdat hij Poolse kleding (of een ander land :@ ) aan had, gaan ze er vanuit dat hij ook afkomstig is uit een ander land. Zou dit hem niet eventueel kunnen zijn, had geen papieren of wat dan ook bij zich.

Ja, lach me maar uit :@ ....
  zaterdag 23 maart 2013 @ 13:09:02 #256
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_124405516
Was er een foto bij? Meestal kun je die online wel vinden en ik denk dat dit ook eerst wel gecheckt wordt met vermiste personen.
  Moderator zaterdag 23 maart 2013 @ 13:10:59 #257
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124405577
  zaterdag 23 maart 2013 @ 13:13:20 #258
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_124405652
Ah die stond er al een poosje op ja. Maar dat is hem niet. Ik vind het wel te bizar dat er zoveel doden zijn gevonden die na jaaaaaaren nog niet zijn geļdentificeerd -O-
  zaterdag 23 maart 2013 @ 13:13:38 #259
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_124405659
Oh ja, Utrecht en Vianen, niet ver van elkaar toch? Of zeg ik nu nog iets stommers. En ja, je mag er vanuit gaan dat ze dat checken, maar ja, je weet nooit ;) .
  zaterdag 23 maart 2013 @ 13:14:26 #260
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_124405685
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 13:13 schreef Maria2.0 het volgende:
Ah die stond er al een poosje op ja. Maar dat is hem niet. Ik vind het wel te bizar dat er zoveel doden zijn gevonden die na jaaaaaaren nog niet zijn geļdentificeerd -O-
Oh ok, dacht dat hij nog niet zo lang geleden gevonden was ;) .
  zaterdag 23 maart 2013 @ 13:15:37 #261
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_124405720
Utrecht en Vianen is inderdaad vlakbij. En deze man wel maar er is een hele website met gevonden mensen.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 13:30:54 #262
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124406175
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 13:02 schreef sp3c het volgende:
Is Jian je weer het leven zuur aan het proberen te maken?
Dat kan een hard gelag zijn ...
  Moderator zaterdag 23 maart 2013 @ 13:33:24 #263
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124406266
ik lag me een breuc!

jian nog niet gezien though
  zaterdag 23 maart 2013 @ 13:35:48 #264
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124406328
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 13:33 schreef sp3c het volgende:
ik lag me een breuc!

jian nog niet gezien though
Die is zo te lezen aan het schaatschatten met de bloemetjesbrigade.
En nu weer on topic, ja!
  Moderator zaterdag 23 maart 2013 @ 13:37:17 #265
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124406371
ja baas -O-
  zaterdag 23 maart 2013 @ 14:07:58 #266
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_124407238
quote:
Duikers gaan zondag Patrick Diks zoeken

Door de nieuwsredactie · geplaatst: zaterdag 23 maart 2013, 13:02 uur (update: 13:47 uur)

VIANEN - Duikers van Signi gaan zondag in recreatieplas De Put in Vianen zoeken naar het lichaam van de vermiste Patrick Diks. Speurhonden van de stichting zijn zaterdag aangeslagen bij het water. Vorige week sloegen er al drie honden van de politie aan.

De vrijwillige hulpverleners van Signi hebben zaterdag ook sonarapparatuur ingezet bij de zoekactie. Signi Zoekhonden wordt regelmatig ingeschakeld door instanties, overheden of particulieren die zoeken naar vermiste mensen. De stichting heeft zich gespecialiseerd in de inzet van honden en ondersteunende middelen zoals sonar.

De 44-jarige Diks uit Vianen is sinds 9 februari spoorloos. Hij verliet, zonder portemonnee of gsm mee te nemen, zijn woning. Zijn auto stond nog gewoon op de oprit. Diks is getrouwd en heeft twee kinderen. Sinds een paar jaar heeft hij een eigen financieel adviesbureau.

De riante woning van Diks staat sinds juni 2012 te koop. De vraagprijs is gezakt van 1,6 miljoen euro naar 1,2 miljoen euro. Volgens de familie had Diks geen psychische of financiėle problemen.
Bron
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_124408136
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 23-03-2013 16:36:58 ]
  zaterdag 23 maart 2013 @ 14:52:34 #268
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_124408334
Dus toch ook die honden weer aangeslagen...Ben erg benieuwd of de duikers morgen wijzer worden.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 15:03:48 #269
393141 Jik32
pi_124408541
ALs die honden blijven aan slaan, dan moet er toch een lichaam liggen lijkt me....
Of hebben al die honden een geur probleem ?

Familie en vrienden worden overigens knetter gek en vreselijk verdrietig bij het lezen en horen van de roddels en speculaties ;( Hoop zo dat ze morgen eindelijk uit die onzekerheid verlost worden!!!

En ja het is normaal dat iedereen speculeert en roddelen is nu eenmaal vreselijk Hollands. Maar voor de familie en goede vrienden is dit een vreselijke hel.
Dat wilde ik even kwijt ;(
pi_124408601
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 23-03-2013 16:00:43 ]
If not now, then when.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 15:08:16 #271
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_124408642
Lijkt mij ook. Mijn honden slaan in elk geval alvast niet aan, die zwemmen gewoon in dat water :{
Dus het is niet zo dat alle honden nou woest naar dat water wijzen. Die lijkhonden wel, dus er zal toch wel iets liggen :{
  zaterdag 23 maart 2013 @ 15:46:09 #272
139929 GerritB
Ik wil geen ondertitel
pi_124409517
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 11:42 schreef Montagui het volgende:

[..]

De plas is redelijk helder op iedere diepte en ook de kou zou geen belemmering hoeven te zijn.

Ik ken de plas onderwater goed en duik er ook met deze temperaturen zo'n 45 minuten, het zicht is tussen de 3 en 4 meter.
Omdat de bodem erg grillig en grof is kan je volgens mij het beste onderwater gaan kijken op de plek waar de honden aangeslagen zijn.

In de media lees ik berichten over dieptes tot 50 meter waardoor het zoeken bemoeilijk wordt, de plas is echter max 25 meter diep.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 15:56:40 #273
3542 Gia
User under construction
pi_124409826
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 12:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Joh misschien is er best iets *raars* aan de hand, maar wat mij vooral verbaast is dat je er zóveel meer nog bij haalt dan dat. Dat die arme kinderen - die er echt geen ene fuck aan kunnen doen en vast niet aan een eventueel evil scenario hebben meegewerkt - van jou niet meer mogen tennissen enzo. Dat je zelfs dįt raar vindt :)

Dat het verhaal misschien niet helemaal klopt ben je echt niet de enige in, maar je trekt het zo door tot en met die kids. Da's (wat mij betreft tenminste) zo onnodig en nergens op gebaseerd.
Ik zeg niet dat ze niet mogen tennissen, die woorden worden me in de 'mond' gelegd.
Vind het alleen opvallend dat de vermissing van hun vader geen invloed heeft op hun prestaties.
Afleiding is altijd goed, maar ik denk dat menig kind in zo'n geval, geen topprestatie zou kunnen leveren.

Maar goed, lijkt me sterk, mocht dit om fraude gaan, dat de kinderen hiervan op de hoogte zouden zijn. Risico is te groot dat ze hun mond voorbij zouden praten.
  Moderator zaterdag 23 maart 2013 @ 15:59:34 #274
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124409907
weten die kinderen er uberhaupt van?

ik zou het ze niet direct vertellen
  zaterdag 23 maart 2013 @ 16:04:33 #275
220157 Maria2.0
Bless this mess
  zaterdag 23 maart 2013 @ 16:04:51 #276
3542 Gia
User under construction
pi_124410080
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 15:59 schreef sp3c het volgende:
weten die kinderen er uberhaupt van?

ik zou het ze niet direct vertellen
Maar wat zeg je dan, als ze naar hun vader vragen?
'Mag ik papa bellen om te vertellen dat ik gewonnen heb?'

Tja.

Daarbij, ze zullen het op school ook wel horen van klasgenootjes.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 16:06:50 #277
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_124410144
Contouren op de sonar dus, van mogelijk een lichaam. De lijkhonden zijn op die plek beiden aangeslagen en in het water gesprongen. Kan geen toeval meer zijn toch?
  zaterdag 23 maart 2013 @ 16:08:25 #278
3542 Gia
User under construction
pi_124410214
quote:
Ik ben benieuwd.
Ergens hoop je dat hij het is, hoe naar ook dat hij dan dus dood is. Maar dan kan zijn omgeving dit afsluiten en verwerken.
pi_124410241
Kan ook iemand anders zijn, kunnen ze weer opnieuw beginnen.
  Moderator zaterdag 23 maart 2013 @ 16:09:14 #280
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124410254
ik heb geen idee wat je dan zegt, papa is naar afghanistan voor werk ofzo

vlugvlugplotselingmoestvandeoverheid

ik zou het iig niet zo heel snel vertellen dat ik geen idee heb waar papa is gebleven
al heb ik geen idee hoe oud die kinderen zijn trouwens, vanaf een jaar of 14/15 moeten ze dat wel kunnen behappen denk ik
pi_124410289
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 16:09 schreef sp3c het volgende:
ik heb geen idee wat je dan zegt, papa is naar afghanistan voor werk ofzo

vlugvlugplotselingmoestvandeoverheid

ik zou het iig niet zo heel snel vertellen dat ik geen idee heb waar papa is gebleven
al heb ik geen idee hoe oud die kinderen zijn trouwens, vanaf een jaar of 14/15 moeten ze dat wel kunnen behappen denk ik
Hij was 44 toch?

Die kinderen hebben ook internet.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 16:10:21 #282
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_124410298
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 16:08 schreef Specularium het volgende:
Kan ook iemand anders zijn, kunnen ze weer opnieuw beginnen.
Ach dan hebben ze wel weer iemand gevonden.
Ik ben overigens toch wat minder blij dat 2 van mijn honden daar zo'n beetje elke dag zwemmen ;(
  Moderator zaterdag 23 maart 2013 @ 16:11:32 #283
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124410344
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 16:10 schreef Specularium het volgende:

[..]

Hij was 44 toch?

Die kinderen hebben ook internet.
zat jij vaak naar 'papa' te googelen?
pi_124410360
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 16:11 schreef sp3c het volgende:

[..]

zat jij vaak naar 'papa' te googelen?
Nee, maar dit nieuws staat gewoon overal.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 16:12:39 #285
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_124410380
Als papa ineens verdwenen is, best wel lang, dan denk ik wel dat je googelt. Ik denk overigens dat die kinderen best op de hoogte zijn maar dat tennissen is ook wel errug belangrijk voor ze (en voor moeder) dus die zal daar ook best wel op hameren om gewoon door te gaan.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 23 maart 2013 @ 16:13:09 #286
22592 crew  Ole
pi_124410400
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 16:12 schreef Specularium het volgende:

[..]

En wat denk je van de andere kinderen op school..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator zaterdag 23 maart 2013 @ 16:13:35 #287
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124410426
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 16:12 schreef Specularium het volgende:

[..]

true enough

en al die helikopters de hele dag boven je huis is ook wat verdacht :D

maar als die kinderen jong genoeg zijn zou ik wat op de mouw spelden, vanaf een jaar of 14/15 gaat je dat niet echt meer lukken idd
  zaterdag 23 maart 2013 @ 16:16:07 #288
139929 GerritB
Ik wil geen ondertitel
pi_124410524
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 16:10 schreef Maria2.0 het volgende:

[..]

Ik ben overigens toch wat minder blij dat 2 van mijn honden daar zo'n beetje elke dag zwemmen ;(
De zwemmers die daar komen ook.
pi_124410577
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 16:16 schreef GerritB het volgende:

[..]

De zwemmers die daar komen ook.
Daar komt niemand meer als dit waar is.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 16:18:09 #290
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_124410594
Bedoel je dat die minder blij zijn met het zwemmen of dat mijn honden er zwemmen? Het is namelijk gewoon een losloopgebied dus ze mogen daar zwemmen.
pi_124410659
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 16:18 schreef Maria2.0 het volgende:
Bedoel je dat die minder blij zijn met het zwemmen of dat mijn honden er zwemmen? Het is namelijk gewoon een losloopgebied dus ze mogen daar zwemmen.
Nee, het feit dat er een lichaam ligt te vergaan.
pi_124410682
Ik zou daar niet meer gaan zwemmen.

Nu zwem ik verder nooit, maar goed.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 16:20:59 #293
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_124410689
Die zwemmers kwamen daar de afgelopen weken niet :P
Dus tenzij dit een oud lichaam is, nothing to worry about.
pi_124410702
Nee ok, maar het wordt weer zomer.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 16:21:26 #295
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_124410705
Ach, in natuurwater zwem je ook tussen de vissenlijken, ouwe fietsen, winkelwagentjes en dode mollen.
pi_124410782
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 16:21 schreef Maria2.0 het volgende:
Ach, in natuurwater zwem je ook tussen de vissenlijken, ouwe fietsen, winkelwagentjes en dode mollen.
Dat is hier alleen in de gracht.

Als je daarin zwemt ben je gelijk 3 weken ziek.
pi_124410906
Waarom heeft dit topic eigenlijk zo veel views?
pi_124411156
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 16:35 schreef ElviraKlapmuts het volgende:

[..]

Dom, nee, het was maar een ingeving en heb verder niet gekeken of meer in verdiept.
Dom, wel, voor je een ingeving hebt even feiten checken. Dom is het om zo te speculeren.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 16:38:51 #299
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_124411185
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 16:37 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Dom, wel, voor je een ingeving hebt even feiten checken. Dom is het om zo te speculeren.
En daar ging mijn laatste restje zelfvertrouwen... :') , hoe durfde ik het ook, snel verwijderen maar 8)7 .
  zaterdag 23 maart 2013 @ 17:30:20 #300
393141 Jik32
pi_124412459
Lees net al wat berichten bij Patricks zwager met veel sterkte en kracht voor morgen.
Ben bang ( en ook wat opgelucht) dat het lichaam wat in de Put ligt van Patrick is. ;(

Morgen zal de familie weten of het Patrick is of niet. En dan zal het nog even duren eer ze antwoorden krijgen op al hun vragen.

Mijn gedachten gaan uit naar zijn vrouw Monique, de kinderen en de familie en wens ze veel kracht toe...
  zaterdag 23 maart 2013 @ 17:32:34 #301
393141 Jik32
pi_124412508

[ Bericht 100% gewijzigd door Jik32 op 23-03-2013 17:33:52 (wilde zijn foto plaatsen, maar ben hem kwijt) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')