Weten wij veel hoe vaak en veel die kinderen thuis al hebben gehuild?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:39 schreef Gia het volgende:
En een half jaar later of zo, zou ik nog kunnen begrijpen, maar ze zijn gewoon, vrolijk(?) door gegaan.
Aan de kinderen van Friso zag je echt wel de onzekerheid op de gezichtjes. En even wat afleiding, met je oom en tante gaan skiën is heel goed.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Weten wij veel hoe vaak en veel die kinderen thuis al hebben gehuild?
Op een gegeven moment zijn je tranen op. Je kunt nou eenmaal niet 24/7 huilen huilen huilen.
Kijk naar die kinderen van Friso, die werden twee dagen na het ongeluk ook weer 'vrolijk' meegenomen uit skiën door Alexander en Maxima, toch? De kinderen hebben juist afleiding nodig. Ik vind het niet meer dan logisch eerlijk gezegd.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:17 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat wat jij allemaal gelooft totaal niet relevant is in deze wereld.
Want voor die kinderen zou het tennissen geen uitlaatklep kunnen zijn? Een sport die ze blijkbaar op hoog niveau beoefenen, sowieso dus al zeer regelmatig.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:32 schreef Gia het volgende:
Aan de kinderen van Friso zag je echt wel de onzekerheid op de gezichtjes. En even wat afleiding, met je oom en tante gaan skiën is heel goed.
Dit is dan ook totaal iets anders dan tennissen op hoog niveau.
Het is dat moeder haar facebook heeft aangepast, maar de sport van haar kinderen komt op de eerste plaats, zelfs nu haar man 'vermist' is.
Ik geloof er niet in.
Lijkt me ook bijzonder frustrerend om plaatsvervangend paranoia te zijn zoals Gia. Gaat ze nu ook in de gaten houden dat mevrouw niet onrechtmatig casht??quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:17 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat wij jij allemaal gelooft totaal niet relevant is in deze wereld.
Want?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Aan de kinderen van Friso zag je echt wel de onzekerheid op de gezichtjes. En even wat afleiding, met je oom en tante gaan skiën is heel goed.
Dit is dan ook totaal iets anders dan tennissen op hoog niveau.
Wie weet is die moeder wel in een soort overlevingsmodus geschoten (uit shock of zelfbescherming of bescherming van de kinderen) en heeft ze tegen de kinderen twee maanden geleden gezegd toen hij verdween 'Geen zorgen maken jongens, ik weet niet precies wat er aan de hand is maar papa komt echt weer terug'. Ze zou niet de eerste zijn die daar uit shock oid van uit gaat. Hadden ze van jou dan die bijna twee maanden hysterisch huilend achter de gordijnen moeten zitten? Serieuze vraag... wat hadden ze van jou in die twee maanden WEL mogen doen dan, die kinderen? Even een frisse neus halen, blokkie om wandelen en vlug weer naar binnen?quote:Het is dat moeder haar facebook heeft aangepast, maar de sport van haar kinderen komt op de eerste plaats, zelfs nu haar man 'vermist' is.
Ik geloof er niet in.
Dat wekt dan toch de indruk dat ze aanwijzingen hebben hem daar te vinden. Want dit wordt dan dag 5 of 6 dat ze gericht bij de Put gaan zoeken en eenieder die de Put kent weet dat dat knap is. Ik vind het overigens wel apart dat ze in het weekend zoeken, wanneer heel Vianen en omgeving ineens wél een hond lijkt te hebben itt doordeweeks.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:19 schreef Jik32 het volgende:
[..]wat hij zegt!!
Morgen gaan ze weer zoeken....
http://www.dichtbij.nl/le(...)zaterdag-hervat.aspx
200013. Ik ben zelf geen echte fokker, maar kan zien dat jij speciaal voor dit bent aangemeld en niet weet hoe het er hier aan toe gaatquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:46 schreef 200013 het volgende:
Pfff, wat een aanvallend gedoe zeg hier, sta er versteld van, dat iemand niet gewoon vraagtekens ergens bij mag zetten, iedereen kijkt anders tegen bepaalde feiten dat kan. Maar gelijk voor van alles uitgemaakt worden. Ik begrijp best dat de kinderen vrolijk doorgaan en ook begrijp ik dat anderen daar vreemd tegen aan kijken en niet begrijpen hoe dat kan. Dat wil niet zeggen, dat iemand dan ook gelijk denkt te willen bepalen wat de kinderen dan WEL mogen doen. Direct zo een felle reaktie begrijp echt niet waarom. Iedereen mag zijn mening schrijven, maar begrijp niet waarom daar dan zo fel op gereageerd moet worden. En wat de kinderen betreft laat ze lekker vrolijk kind zijn, zullen nog genoeg momenten komen dat ze met hun neusjes op de feiten gedrukt worden. Want je kan doen wat je wilt, het zo leuk maken als je wilt maar er zullen altijd momenten zijn dat er niemand boven je eigen papa kan!
Ik snap het ook niet, maar er moet dan misschien weer iets uit een tip zijn gekomen over de Put ?? we wachten maar weer af....quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:35 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Dat wekt dan toch de indruk dat ze aanwijzingen hebben hem daar te vinden. Want dit wordt dan dag 5 of 6 dat ze gericht bij de Put gaan zoeken en eenieder die de Put kent weet dat dat knap is. Ik vind het overigens wel apart dat ze in het weekend zoeken, wanneer heel Vianen en omgeving ineens wél een hond lijkt te hebben itt doordeweeks.
Dit kan gewoon niet meer goed aflopen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:18 schreef doublecheck het volgende:
[..]
Ondanks alle twijfels over de hele gang van zaken, dit is een hachelijke situatie voor vrouw, kinderen en direct betrokkenen. Hoe ze ermee omgaan is persoonlijk, één ding is zeker: de kinderen kunnen er niets aan doen en zijn in alle mogelijke scenario's de dupe. Laten we dus gewoon respect hebben voor elkaar, voor alle betrokkenen en als buitenstaanders.
Met sonar gaan ze hem nooit vinden in deze plas.quote:
Misschien omdat het te koud is? Of te troebel?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 08:13 schreef Maria2.0 het volgende:
Ja ik vraag me ook af waarom ze geen duikers erin sturen.
Ik denk het laatste idd.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:42 schreef Montagui het volgende:
[..]
Misschien omdat het te koud is? Of te troebel?
Want ontopic zijn de scenario's 'ongeluk of vermoord'?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 08:13 schreef Maria2.0 het volgende:
Voor de rest, ik weet dat het FOK is hoor, maar wat een kansloze posts hier. Het is gewoon een uitdaging om ontopic te blijven
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Want ontopic zijn de scenario's 'ongeluk of vermoord'?
Verdwenen, voor de levensverzekering kan niet?
We zullen zien of Monique haar man over 10 maanden dood laat verklaren.
Ook benieuwd of hij vlak voor de verdwijning een nieuwe polis heeft afgesloten of een bestaande verhoogd heeft.
En dit is gewoon ontopic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |