Ik doe mee.quote:
Nee, nog steeds geen nieuws......quote:
ik hoop uiteraard voor de familie dat ie zo snel mogelijk en levend weer gevonden word!quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:41 schreef Jik32 het volgende:
De familie vraagt om geen vooroordelen te hebben!!! zijn spullen incl. Portemonnee liggen thuis.
Het enige wat de familie wil is dat hij gevonden wordt, zonder speculaties over het waarom.
Dus Fokkers,
Willen jullie het zo veel mogelijk delen via internet (FB etc) en de familie helpen hun vader en man terug te vinden en niet meer in onzekerheid te leven? Iedere dag is er 1 te veel!!!
Dank jullie wel
We hebben niet zoveel te schaften met wat de familie wel of niet wil. Dit is een openbaar forum waar men graag over dit soort dingen discussieert. Als dit niet naar je zin is kun je een verzoek doen dit topic te laten sluiten.quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:41 schreef Jik32 het volgende:
De familie vraagt om geen vooroordelen te hebben!!! zijn spullen incl. Portemonnee liggen thuis.
Het enige wat de familie wil is dat hij gevonden wordt, zonder speculaties over het waarom.
Dus Fokkers,
Willen jullie het zo veel mogelijk delen via internet (FB etc) en de familie helpen hun vader en man terug te vinden en niet meer in onzekerheid te leven? Iedere dag is er 1 te veel!!!
Dank jullie wel
De familie kan heel veel willen, de familie moet echter beseffen dat ze een probleem hebben. En hoe meer je in mist en nevelen verhult, hoe minder resultaat je zal behalen. Ik denk dat als je opener bent over de situatie als familie (en politie) dat je veel meer resultaat kan boeken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:41 schreef Jik32 het volgende:
Dus Fokkers,
Dank jullie wel
Dankjewel Scorpie voor je mooie woorden.... Ik doe juist een verzoek iemand te vinden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We hebben niet zoveel te schaften met wat de familie wel of niet wil. Dit is een openbaar forum waar men graag over dit soort dingen discussieert. Als dit niet naar je zin is kun je een verzoek doen dit topic te laten sluiten.
Laat de familie dan zelf tikken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:57 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Dankjewel Scorpie voor je mooie woorden.... Ik doe juist een verzoek iemand te vinden.
Wat wel of niet naar mijn zin is, doet er niet toe... Ik tik alleen wat de familie vraagt.
Patrick vinden is prio 1. Wie twijfelt daaraan?quote:Is het niet veel belangrijker Patrick te vinden? Ik heb ook nergens gezegd dat het verboden is te speculeren of vooroordelen te hebben. Vrij forum, vrij land!!
Welk vooroordeel heb ik dan precies?quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:52 schreef Jik32 het volgende:
Ik pak juist dit forum omdat ik zeker weet dat een heleboel Fokkers het delen!! En vooroordelen heeft niemand nog gehad hier, behalve Vianees Tha Duck, die er vlakbij in de buurt woont![]()
Ja daar heb je volkomen gelijk in !! Zelf snap ik ook niet precies waarom ze niet meer informatie geven.. Maar ik denk ook dat Monique (zijn vrouw) zo onder druk staat hierdoor of misschien echt niks meer weet dan wij... zucht en nu speculeer ik zelf .....quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:57 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
De familie kan heel veel willen, de familie moet echter beseffen dat ze een probleem hebben. En hoe meer je in mist en nevelen verhult, hoe minder resultaat je zal behalen. Ik denk dat als je opener bent over de situatie als familie (en politie) dat je veel meer resultaat kan boeken.
Feit lijkt me dat hij niet meer vlakbij zijn huis is. Daar is met honden, mankracht, helikopter, etc. gezocht. Het gebied is niet dusdanig groot dat dit onoverzichtelijk is.
Blijven 2 opties over: de Lek en dat hij zelf vertrokken is. In het eerste geval is er weinig hoop en wachten tot hij letterlijk aanspoelt en in het tweede geval wordt het een hele lastige zaak.
Als hij niks heeft meegenomen kan hij niet in een vliegtuig gestapt zijn en kom je niet veel verder dan Frankrijk of Duitsland.
Wat mij dus van belang lijkt is om meer informatie te verstrekken over zijn vaste gewoontes, plekken waar hij graag heenging, vrienden en vijanden voor zover bekend, en ander belangrijke zaken. Heeft hij eerder gepraat over vertrekken, is hij vaker een paar dagen weg geweest, hoe belangrijk is zijn gezin, en ga zo maar door.
De informatie nu is wel heel summier: dit is zijn naam en foto, we zeggen niks en zoek maar.
Ik doelde op de verkoop van zijn huis voor 1.5M en de bus pakkenquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:01 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Welk vooroordeel heb ik dan precies?
Het enige wat ik tracht is meedenken, toevallig ken ik het gebied op mijn duimpje omdat ik er zelf woon en durf ik de aanname wel te doen dat hij daar niet achter een boom zit. Want dan was hij al lang en breed gevonden.
Ik ken zijn vrouw niet (misschien wel van gezicht), Patrick heb ik wel eens gezien maar had zijn naam niet geweten. Hij heeft wel een bekende kop.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:02 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Ja daar heb je volkomen gelijk in !! Zelf snap ik ook niet precies waarom ze niet meer informatie geven.. Maar ik denk ook dat Monique (zijn vrouw) zo onder druk staat hierdoor of misschien echt niks meer weet dan wij... zucht en nu speculeer ik zelf .....
Dat waren speculaties, geen vooroordelenquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:06 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Ik doelde op de verkoop van zijn huis voor 1.5M en de bus pakken![]()
Blijven we bekvechten? Of zullen we elkaar de hand schudden, als buurtgenoten, en hopen dat hij gevonden wordt?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:07 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik ken zijn vrouw niet (misschien wel van gezicht), Patrick heb ik wel eens gezien maar had zijn naam niet geweten. Hij heeft wel een bekende kop.
Je ziet het, speculeren is best wel menselijk. Mijn gevoel zegt echter dat we een belangrijk stukje informatie niet krijgen als publiek. Maar er wordt wel verwacht dat we zoeken en vinden.
De andere kant, de druk, frustratie en verdriet bij zijn familie zijn natuurlijk torenhoog. Als buitenstaander is dat moeilijk te begrijpen.
Ik zou echter de familie op het hart willen drukken om meer openbaar te maken, hoe moeilijk of niet leuk dat ook is.
ach ja vooroordelen/ speculaties.... (heb wat last van te veel talen om me heen dat ik mijn eigen taal soms niet meer goed kan verwoorden en of begrijpen)quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:09 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat waren speculaties, geen vooroordelen
En nee, bekvechten is niet mijn doel. Ik wil ook dat hij gevonden wordt en let ook extra op. Dat lijkt me het belangrijkste.
Thanxquote:
Tja, een typisch berichtje, zoals alle berichten op haar facebook.quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:23 schreef Jik32 het volgende:
Bericht van Monique op haar fb.
Dag 12. Hoe lang gaat het nog duren? Elke dag dat we opstaan, hopen we dat Patrick gevonden wordt. Het leven moet weer opgepakt worden, maar wat is dat moeilijk. Wat ben ik trots op mijn super jongens. Wat zijn ze sterk. Echte toppers. Meer dan 900 berichten krijg ik binnen. Daarom willen wij iedereen bedanken voor de vele berichten, kaartjes, bloemen, aanwezigheid en betrokkenheid. Wat een steun krijgen wij. Hopelijk wordt er vandaag iets meer duidelijk.
Als hij elders de liefde zou hebben gevonden, zou hij dan zo lang niks van zich laten horen? 12 dagen lang iedereen in rep en roer, media etc? Ik hoop het niet!!quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Tja, een typisch berichtje, zoals alle berichten op haar facebook.
Heb op haar facebook gekeken, maar tot aan zijn verdwijning staan daar alleen berichtjes over hoe trots zij is op haar zonen.
Als je niet beter zou weten, zou je denken dat ze alleenstaand is.
Dus, ook maar even speculeren: Hij heeft elders de liefde gevonden?
He bah !! Daar had ik nog niet eens aan gedacht.. ontvoering. Ze hebben geld.... maarja ga ik weer speculeren.....quote:
Ja en naar aanleiding van die aanknopingspunten zijn ze alleen maar met lijkenhonden, en dreggers en helikopters in de weer geweest..... Dus het idee dat hij even lekker de tijd voor zichzelf neemt zie ik niet echt voor me. Het blijft een raadsel en hoop echt dat hij LEVEND gevonden wordt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
Inderdaad vreemd dat er weinig aanknopingspunten worden vrijgegeven. Nu is dit bericht alleen interessant voor mensen uit de regio, maar wie weet heeft Patrick gewoon 'even tijd voor zichzelf nodig' en zit ie in een Center Parks huisje in Limburg of Friesland waar hij geen tv kijkt of internet volgt. Ik hoop trouwens maar dat het zoiets blijkt te zijn, en geen horroscenario uit een tv-krimi.
Uiteraard zal de familie aan de politie wel meer aanknopingspunten gegeven hebben, die vragen heus wel door als ze merken dat mensen dingen achterhouden.
Zegt wie? Jij omschrijft nu alleen de voor de buitenwereld zichtbare acties van de mensen die naar hem zoeken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:43 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Ja en naar aanleiding van die aanknopingspunten zijn ze alleen maar met lijkenhonden, en dreggers en helikopters in de weer geweest.....
Ik zeg niet 'even lekker' de tijd nemen. Ik bedoelde dat mensen soms veel problemen en zorgen aan hun hoofd kunnen hebben en daar voor de buitenwereld goed mee om kunnen gaan, maar opeens 'breken'.quote:Dus het idee dat hij even lekker de tijd voor zichzelf neemt zie ik niet echt voor me. Het blijft een raadsel en hoop echt dat hij LEVEND gevonden wordt.
Psies! lijkt me wel het minste wat je kunt doen als vader en man.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:46 schreef Schunckelstar het volgende:
als je alleen maar wat tijd voor jezelf wilt laat je toch op zijn minst een briefje achter lijkt me.. al is het maar om de kinderen gerust te stellen.
dat kan ik me ook niet voorstellen
Dan nog, lijkt het me zo onlogisch om dan niks van je te laten horen. Maarja iedereen leeft en denkt anders...quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Zegt wie? Jij omschrijft nu alleen de voor de buitenwereld zichtbare acties van de mensen die naar hem zoeken.
[..]
Ik beschrijf dat wat ik van de mensen lees die dicht bij de familie staan.
Ik zeg niet 'even lekker' de tijd nemen. Ik bedoelde dat mensen soms veel problemen en zorgen aan hun hoofd kunnen hebben en daar voor de buitenwereld goed mee om kunnen gaan, maar opeens 'breken'.
oh nou heb ik mijn bericht in jouw quote gezetquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:10 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Dan nog, lijkt het me zo onlogisch om dan niks van je te laten horen. Maarja iedereen leeft en denkt anders...
Het lijkt jou en mij onlogisch, maar bevinden ons ook niet in een extreme situatie.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:10 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Dan nog, lijkt het me zo onlogisch om dan niks van je te laten horen. Maarja iedereen leeft en denkt anders...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |