Het klinkt wel plausibel, het is in de buurt en ik kan me voorstellen dat je daar even gaat uitwaaien.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:57 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Maar idd Maria zijn ze nu met een nieuwe zoekactie bezig in de Put. De hond sloeg aan, dus hopelijk is of wordt hij gevonden....
Mijn posts waren toch geen onzin?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:21 schreef sp3c het volgende:
dit is nu precies de reden waarom we niet willen dat je facebook informatie hier plaatst he
onzin verwijderd, posts die er op volgde ook
dat waren reacties op de facebookfaalonzinquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:29 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Mijn posts waren toch geen onzin?
Volgens mij komt een lijk eerst even bovendrijven en dan een paar dagen weer onder en daarna blijft het drijven tot iemand diegene vindtquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:06 schreef Maria2.0 het volgende:
Blijkbaar wel ja. En een lijkhond die is aangeslagen, blijkbaar een superlijkhond.
Maar het zal toch niet dat hij in die plas ligt? Ik loop daar elke dag met mijn honden, hoelang duurt het voor een lijk boven komt drijven?
Ik ben heel benieuwd. Het zou zo fijn zijn voor de familie.
Een lijk komt altijd na een tijdje (binnen 24 uur ofzo) even bovendrijven om vervolgens te zinken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:55 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Volgens mij komt een lijk eerst even bovendrijven en dan een paar dagen weer onder en daarna blijft het drijven tot iemand diegene vindt
Ohhh daarna drijft het niet meer?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een lijk komt altijd na een tijdje (binnen 24 uur ofzo) even bovendrijven om vervolgens te zinken.
Komt door gasvorming.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:02 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Ohhh daarna drijft het niet meer?Zeker omdat het dan opgezwollen enzo is ?
Dankje, is idd niet echt fijn om te lezenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt door gasvorming.
Maar misschien is dit niet het goeie topic om dit te gaan bespreken.
Begin je nu weer met je GTST scenario's ? Ik zou een boek gaan schrijven als ik jou wasquote:Op zondag 17 maart 2013 16:04 schreef Gia het volgende:
Geen financiële problemen? Als de vraagprijs van de woning met totaal 4 ton zakt, dan weet ik dat nog zo net niet.
Misschien heeft hij een dikke levensverzekering en hoopt hij dat die uitkeert als hij dood wordt verklaard. Lijkt me iets om rekening mee te houden. Ik heb geen idee hoever rijkelui gaan in deze crisistijd, maar ik mag toch hopen dat een verzekeraar niet uitkeert zonder lichaam.
quote:Op zondag 17 maart 2013 11:52 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Oeps, zijn verdwijning duurt te lang dus.
Op dit verhaal kun je aardig wat theorieën laten, maar laat ik het maar niet doen.
Dit dusquote:Op zondag 17 maart 2013 11:55 schreef Maria2.0 het volgende:
Er zijn je al velen voorgegaan dus dat heeft inderdaad weinig zin
Als ik de verzekeraar was van die man, zou ik dit toch wel even nakijken.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:21 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Begin je nu weer met je GTST scenario's ? Ik zou een boek gaan schrijven als ik jou was![]()
Titel: De grote verdwijntruc
Lul toch niet zo dom.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:04 schreef Gia het volgende:
Geen financiële problemen? Als de vraagprijs van de woning met totaal 4 ton zakt, dan weet ik dat nog zo net niet.
Misschien heeft hij een dikke levensverzekering en hoopt hij dat die uitkeert als hij dood wordt verklaard. Lijkt me iets om rekening mee te houden. Ik heb geen idee hoever rijkelui gaan in deze crisistijd, maar ik mag toch hopen dat een verzekeraar niet uitkeert zonder lichaam.
Misschien dat ze daarom lager gaan omdat de huizenmarkt niet zo lekker gaat ? Je begint op zijn hoogst en gaat dan lager en lager.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:36 schreef Gia het volgende:
[..]
Als ik de verzekeraar was van die man, zou ik dit toch wel even nakijken.
4 ton is, zelfs voor rijkelui, veel geld.
En ze zijn het huis nog niet kwijt.
1,2 miljoen is veel te veel voor een krappe 1000m2.
Ik weet even prachtige huizen te koop op 2200 m2, voor 'slechts' 5 ton.
quote:Op zondag 17 maart 2013 20:26 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Lul toch niet zo dom.
Ik ga je aangeven, misschien ben jij zijn moordenaar.
Wel vreemd, de prijs is 15-3 nog aangepast.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:27 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Misschien dat ze daarom lager gaan omdat de huizenmarkt niet zo lekker gaat ? Je begint op zijn hoogst en gaat dan lager en lager.
Wat ik alleen niet begrijp is waarom ze nu, terwijl man vermist is nog bezig zijn met de verkoop van het huis ? Of was dat informatie dat eigenlijk nog van voor 9februari was....
Sorryquote:Op zondag 17 maart 2013 09:42 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Dankje, is idd niet echt fijn om te lezenEerst maar eens afwachten of hij wel op die manier gevonden word......
Waar kun jij zien dat het zeker weten van prijs is verandert? want als dat 100% zeker is aangepast, dan is dat wel vreemd. Maar anders is het gewoon uit de lucht gegrepen. OF heeft de makelaar het gedaan zonder dat ze er zelf bewust van was dat ze ja zei.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:30 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Wel vreemd, de prijs is 15-3 nog aangepast.
Maar ze kan het hele huis niet verkopen lijkt me, hij zal eerst gevonden of doodverklaard moeten worden. Als het huis tenminste op 2 namen staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |