Doe je dat vaker danquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:25 schreef promisionxexposed het volgende:
Door die foto heb ik zin om te stonen
Maar het boek gaat er eigenlijk niet over trouwens, de man heet Stonerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa neuh is lang geleden
Waarom zou je eng zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:34 schreef Dientje12 het volgende:
hoe eng ben ik? op een schaal van 0/10
11quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:34 schreef Dientje12 het volgende:
hoe eng ben ik? op een schaal van 0/10
Ik vind je niet eng maar voor de moeite geef ik je een 1quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Random vraag, ik doe lekker gek vandaag
Ok, dank je..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind je niet eng maar voor de moeite geef ik je een 1
Nee, ik vlieg morgenmiddag pasquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ok, dank je..
Ben je trouwens al in NL?
Dat zou wel kunnen maar dat doe ik nooit. Ik heb dat 1x gedaan en het duurt lang, is bijna net zo duur en ik werd nog ziek ook op die bootquote:
Oh, nee dan moet je dat niet doenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen maar dat doe ik nooit. Ik heb dat 1x gedaan en het duurt lang, is bijna net zo duur en ik werd nog ziek ook op die boot
Nee, precies. Hoewel het wel 'leuk' klinkt eigenlijk. Met de trein naar de kust, daar met de boot en dan heb je een eigen hut waar je kunt slapen en 7 uur later ben je dan in NL en vaak nog goedkoper dan vliegen ook maar het is niet voor mijquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh, nee dan moet je dat niet doen
Gewoon gaan vliegen dusquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, precies. Hoewel het wel 'leuk' klinkt eigenlijk. Met de trein naar de kust, daar met de boot en dan heb je een eigen hut waar je kunt slapen en 7 uur later ben je dan in NL en vaak nog goedkoper dan vliegen ook maar het is niet voor mij
Precies. Ik woon niet ver van het metro station en die lijn gaat rechtstreeks naar Heathrow. Duurt iets minder dan een uurtje. Handig welquote:
Maar met welke maatschappij vlieg je nu, en wat ga je die hele week doen in NL, gewoon vrienden opzoeken?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, precies. Hoewel het wel 'leuk' klinkt eigenlijk. Met de trein naar de kust, daar met de boot en dan heb je een eigen hut waar je kunt slapen en 7 uur later ben je dan in NL en vaak nog goedkoper dan vliegen ook maar het is niet voor mij
KLMquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar met welke maatschappij vlieg je nu, en wat ga je die hele week doen in NL, gewoon vrienden opzoeken?
Waarom vraag je datquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En hoe ga je de hele week in NL vullen?
Misschien browser even legen en afsluitenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:45 schreef Dientje12 het volgende:
Mijn youtube geluid doet het weer es niet
Gewoon, ik vraag me af wat je allemaal in NL kan doen, behalve bij vrienden langs gaan, in mijn ogen zijn we namelijk niet het meest toeristische land ter wereldquote:
nu wel weerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien browser even legen en afsluiten
Ik ben dan ook geen toeristquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gewoon, ik vraag me af wat je allemaal in NL kan doen, behalve bij vrienden langs gaan, in mijn ogen zijn we namelijk niet het meest toeristische land ter wereld
Als je meerder geluids functies open hebt staan op je pc kan hij het soms niet aan, misschien moet je even andere taken waar geluid uit komt afsluiten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:45 schreef Dientje12 het volgende:
Mijn youtube geluid doet het weer es niet
educatief enzoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, een of ander saaie ouwe lullen programma over hoe bier word gemaakt..
Ik bedoel, dat bier interesseert me geen ene flikkerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oja, ik moet geen vuile woorden in de mond nemen
Ben je morgen vrij of moet je werkenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik bedoel, dat bier interesseert me geen ene flikker
Goed nummerquote:
Hoef ik ook niet. Ben veel van de dag immers niet aanwezig geweest. Dat komt misschien volgende maand wel weer een keer. Hoewel 1x eigenlijk genoeg isquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat wordt geen id van Arcee in posts behalen
Jouw id halen lijkt me wel een mooie opgave.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoef ik ook niet. Ben veel van de dag immers niet aanwezig geweest. Dat komt misschien volgende maand wel weer een keer. Hoewel 1x eigenlijk genoeg is
Op een dag? Zelfs in een jaar is dat nog nooit iemand geluktquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jouw id halen lijkt me wel een mooie opgave.
Interesseert me vrij weinig om eerlijk te zijn.quote:
Ooh jij bent het hypoquote:
Voel ik daar wat frustratie omdat hij geen aandacht aan jou geeftquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Interesseert me vrij weinig om eerlijk te zijn.
Waarom log je niet 'gewoon' in als jezelfquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Interesseert me vrij weinig om eerlijk te zijn.
Zo vreemd is hep nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh jij bent het hypo
Ik dacht dat heppie in de derde persoon over zichzelf aan het praten was
Oohquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zo vreemd is hep nou ook weer niet.
Omdat ik zijn wificode niet heb. En is teveel werk.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom log je niet 'gewoon' in als jezelf
Dit is toch veel mooierquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom log je niet 'gewoon' in als jezelf
Ik vind het vreemdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dit is toch veel mooier
Liefde is: op elkaars FOK! account inloggen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Omdat ik zijn wificode niet heb. En is teveel werk.
Wat een hosselaar.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:30 schreef Angel-Joy het volgende:
Er was een man@gym, hij had zijn broek opgetrokken tot aan zijn oksels, en lachte hele tijd aan mij.
Ik kon mijn lach niet inhouden dus moest lachen(uitlachen), maar volgens mij dacht hij dat ik met hem flirtte.
Geen zin in om over uit te breiden, sorryquote:
Ja toch.quote:
Ik heb het al voor je gedaan. Kus.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen zin in om over uit te breiden, sorry
Dus heb je nu zijn nummerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja toch.
Wat is daar zoveel werk aan?
"hey schat, wat is je wifi ww?"
"ww"
instellingen, draadloos en netwerken, eentje aanklikken, ww invoeren.
Naar safari en fok, inloggen, klaar.
Kost een minuut.
Much appreciatedquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb het al voor je gedaan. Kus.
Wat moet ik met zijn nummerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus heb je nu zijn nummer
Ja of ze blijft gewoon op Heppies account
Ja, vlieg morgenmiddag inderdaad. Ja, wel zin inquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je komt morgen naar NL toch? Al zin in?:D
Dan kan je ook stylish je broeken tot je oksels gaan dragen, swag enzo toch!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat moet ik met zijn nummer
Moet ze zelf weten. Wou ff zeggen dat het best makkelijk is.
Bij wie blijf je dan slapen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, vlieg morgenmiddag inderdaad. Ja, wel zin in
Ik heb al high waist broeken, maar dan niet tot mijn oksels.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan kan je ook stylish je broeken tot je oksels gaan dragen, swag enzo toch!
Bij mijn ouders al zal ik die niet zoveel zien. We doen allemaal ons eigen ding zeg maar danquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bij wie blijf je dan slapen?
En we moeten nog een jong meet organiseren voor jou
niet tot je okselsquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb al high waist broeken, maar dan niet tot mijn oksels.
#swag
Ahh oke, maar ook wel leuk om jouw ouders weer te zien toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij mijn ouders al zal ik die niet zoveel zien. We doen allemaal ons eigen ding zeg maar dan
Ja, altijd leuk om weer te zienquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ahh oke, maar ook wel leuk om jouw ouders weer te zien toch?
En wat ga je doen in NL? Zo saai en koud hier
Heb je nog meer familie in NL?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, altijd leuk om weer te zien
Hier is het ook redelijk koud en ik woon hier al zo lang dat het ook niet meer spannend is hoor
Ik heb wel meer familie maar daar heb ik al sinds mijn 12e geen contact meer meequote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heb je nog meer familie in NL?
Ja das waar, maar dan nog is er meer te doen dan in NL
Ik voel de macht die ik nu hebquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vergeef me, hoe kan ik het goed maken?
Jouw E-penis groeit.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik voel de macht die ik nu heb
Vind je het niet jammer?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb wel meer familie maar daar heb ik al sinds mijn 12e geen contact meer mee
oh domme ikquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar het boek gaat er eigenlijk niet over trouwens, de man heet Stoner
Ja, juist als je denkt dat hij niet meer groter kan gebeur ditquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jouw E-penis groeit.
[..]
Vind je het niet jammer?
Ach, als je geen band met ze hebt en ze ook geen moeite doen om contact met jou te houden dan snap ik het welquote:
Hoe groot is het nu? :Squote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja, juist als je denkt dat hij niet meer groter kan gebeur dit
Dat zou ik wel willen zijn hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je bent niet zo'n familieman, of hoezo niet?
We zouden elkaar op straat niet eens herkennenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ach, als je geen band met ze hebt en ze ook geen moeite doen om contact met jou te houden dan snap ik het wel
Ja dat herken ik welquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou ik wel willen zijn hoor
Het zijn gewoon vreemden van me maar er is op papier zgn. 'een band'. Het zegt me niets en ik zie ze nooit. Toen ik klein was misschien 1x per jaar
Hèhèquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
We zouden elkaar op straat niet eens herkennen
Nou ja, zij mij misschien wel maar ik hun zeker niet![]()
Je hebt het niet voor het kiezen met zequote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dat herken ik wel
Maar mijn familie is dan ook wel heel apartRare mensen enzo.
Te groot man.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Groter dan de benodigde 30cm in ieder geval
koppijn maar gaat al wegquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mooi zo, ook goed hoor
Vanwege wat die sad PI?
Ik zou ze niet accepteren op FBquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hèhè
Gewoon ze toevoegen op FB en af en toe wat like'en is wel genoeg
Niet als ik je nog nooit heb ontmoetquote:
Goed om te weten manquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:55 schreef Taexon het volgende:
*te lui om iedereen te quoten*
Goed met iedereen dusmooizo
Gaat hier ook heel goed
Is natuurlijk allen E hequote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Te groot man.
Zo maak je geen vrouw blij.
Lucky fishquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:55 schreef Taexon het volgende:
*te lui om iedereen te quoten*
Goed met iedereen dusmooizo
Gaat hier ook heel goed
Ingewikkeld zegquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet als ik je nog nooit heb ontmoet![]()
Irl is het maar 4cm?quote:
IRL is die precies goedquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ingewikkeld zeg
Wanneer Jong meet dan?
[..]
Irl is het maar 4cm?
Jij voegt mensen toe op FB die je nog nooit hebt ontmoet? Wat heb je daaraan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ingewikkeld zeg
Wanneer Jong meet dan?
net doen alsof je vrienden hebt tochquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij voegt mensen toe op FB die je nog nooit hebt ontmoet? Wat heb je daaraan?![]()
Ik vind FB een beetje te privé om onbekenden op toe te voegenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
net doen alsof je vrienden hebt toch
Nee, ik voeg ook geen "vreemden" toe hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij voegt mensen toe op FB die je nog nooit hebt ontmoet? Wat heb je daaraan?![]()
Fair enough. Ik heb ook wel mensen op FB die ik niet elke week ziequote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik voeg ook geen "vreemden" toe hoor
Maar wel mensen die ik eigenlijk weinig tot niet spreek, maar wel "ken"
Ik voeg ook geen Fokkers toe, want ik heb wel familie op FBquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fair enough. Ik heb ook wel mensen op FB die ik niet elke week zie
Okayquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik voeg ook geen Fokkers toe, want ik heb wel familie op FB
Of ja mijn neef, mijn "grote broer", dus die let er wel een beetje op
je wordt gecontroleerdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ooh wat dom van mequote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik word "beschermd".
Mijn tante controleert me en vraagt me altijd voor uitleg
Maar als ik ze niet toevoeg gaan ze vragen of ik de uitnodigingen gezien heb. Dus ik beperk maar alles.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh wat dom van me
Ik heb gewoon geen familie op FB
Vind dat sws een beetje raarquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind jou ook raar.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:14 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Vind dat sws een beetje raar
niet over moeders a mattiequote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hak jouw moeder's hoofd er af dan
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jouw vader's hoofd dan?
Ik luister nu naar Rihanna- Stay
Nee, ik heb al een baan dus hou me daar niet mee bezig, sorryquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:32 schreef ChesterPerry het volgende:
weet iemand een goede vacaturesite?
Mee eens.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het nummer is trouwens niet leuk als die homo erdoorheen begint te schreeuwen
Meeste banensites zijn best wack op internet dus ik zoek even een goedequote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik heb al een baan dus hou me daar niet mee bezig, sorry
Ik draag mijn kennis over aan anderenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:36 schreef ChesterPerry het volgende:
wat doe je trouwens voor je geld?
Kontje verkopen achter 't station, dat verdient goed.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:36 schreef ChesterPerry het volgende:
wat doe je trouwens voor je geld?
zal ik langs komenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mee eens.
Zo mooi
Mijn bed is zo leeg, zin om te knuffelen, maar heb niemand. First world problem.
Wat houd je tegenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:40 schreef Stuart het volgende:
Ik zou best ergens leidinggevende kunnen zijn trouwens. Misschien moet ik dat maar doen
Is te ver weg, zo snel kan ik niet lopenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, doe maar.
Als je nu serieus langs zou komen zou
ik je niet afwijzen.
Maar dat klinkt zo SMquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
je spelt meester verkeerd
Wie moet ik nou leiding geven? Wat voor soort werk? Ik heb geen idee .Bovendien heb ik maar weinig geduld met volwassenenquote:
Ga kruipen dan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is te ver weg, zo snel kan ik niet lopen
details man!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wie moet ik nou leiding geven? Wat voor soort werk? Ik heb geen idee .Bovendien heb ik maar weinig geduld met volwassenen
Ja, dat is waar. Ik ben niet verlegen dus het lijkt me wel wat. Af en toe mensen naar mijn kantoor laten komenquote:
Dan niet hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan ben ik er overmorgen pas
En dan moeten ze je 'meester Stuart' noemenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Ik ben niet verlegen dus het lijkt me wel wat. Af en toe mensen naar mijn kantoor laten komen
Is toch niet mijn schuldquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan niet hoor
Ik ga wel mijn knuffelkonijn knuffelen
Dat is hier nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En dan moeten ze je 'meester Stuart' noemen
Ik wil ook ergens wel dan de telefoon opnemenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:47 schreef promisionxexposed het volgende:
Attentie wil Pizza even naar het kantoor van meester Stuart komen
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil ook ergens wel dan de telefoon opnemen
'Met Stuart zelf'
Fuckyouquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is toch niet mijn schuld
#foreveralone
Ik ook nietquote:
Doe maar weer onschuldigquote:
Je hebt geen idee. Het is echt zo!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Fuckyou
[..]
Ik ook niet
[..]
Doe maar weer onschuldig
Maar je hebt het wel gedaanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Fuckyou
[..]
Ik ook niet
[..]
Doe maar weer onschuldig
haha fuckyou, neuk jou hahahquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Fuckyou
[..]
Ik ook niet
[..]
Doe maar weer onschuldig
Oké vooruit.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt geen idee. Het is echt zo!
Zo lang geleden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Maar je hebt het wel gedaan
Obviouslyquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké vooruit.
[..]
Zo lang geleden.
Maar Stuart is maagd?
Jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké vooruit.
[..]
Zo lang geleden.
Maar Stuart is maagd?
JIJ BENT HIER NIET, WAT WIL JE DAT IK NEUK???? KNUFFELKONIJN ZEKERquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
haha fuckyou, neuk jou hahah
heb je daar een dildo op geplakt?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
JIJ BENT HIER NIET, WAT WIL JE DAT IK NEUK???? KNUFFELKONIJN ZEKER
Waaromquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Jullie nemen me in de maling toch.
Neequote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Jullie nemen me in de maling toch.
2 zelfsquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb je daar een dildo op geplakt?
JA IK WIL WEL KOMEN HOOR (hihi komen) MAAR HET GAAT GEWOON NIET LEUKEN OKEquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
JIJ BENT HIER NIET, WAT WIL JE DAT IK NEUK???? KNUFFELKONIJN ZEKER
Het is gewoon lekker, niks vies aan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
double penetration, viespeuk
HIHI, JE ZEI KOMENquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
JA IK WIL WEL KOMEN HOOR (hihi komen) MAAR HET GAAT GEWOON NIET LEUKEN OKE
ik heb werkelijk geen ideequote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het is gewoon lekker, niks vies aan.
[..]
HIHI, JE ZEI KOMEN
even kijkenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
In de KSC gaat het over komkommers die in een condoom zitten
Koppijn weg seksen toch, ik geef je wat Taexon jou niet kan geven dushi, geef me een kansquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee
HAHA JA HE![]()
Ja straks raak je zwanger en krijg je een kruising tussen een mens en een komkommerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
In de KSC gaat het over komkommers die in een condoom zitten
okequote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Koppijn weg seksen toch, ik geef je wat Taexon jou niet kan geven dushi, geef me een kans
[..]
JA
Ja kijk ik heb maar een gat en dat is laten we zeggen niet bestemd voor dingen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Koppijn weg seksen toch, ik geef je wat Taexon jou niet kan geven dushi, geef me een kans
[..]
JA
Tuurlijk wel, gewoon uitproberen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja kijk ik heb maar een gat en dat is laten we zeggen niet bestemd voor dingen.
ik wil het nog wel een keer zeggen
quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gewoon uitproberen.
Zeg het maar hoor
[..]
Nulletje teveel getypt AJ?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
¤50 per uur. Dan vermaak ik je wel via de cam
Dat lijkt me maar saai, een uur lang naar een cam kijkenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
¤50 per uur. Dan vermaak ik je wel via de cam
Ja, precies.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:08 schreef nodig het volgende:
Stiekem download ze dan gewoon een filmpje van een asian die van alles doet die ze dan doorstuurt via de webcam
Tuurlijk niet, dan zit ik toch iets leuks te doen :Squote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat lijkt me maar saai, een uur lang naar een cam kijken
Like what? Leuk voor een uurquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dan zit ik toch iets leuks te doen :S
Gazenborden tegen je knuffelkonijn?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dan zit ik toch iets leuks te doen :S
Ik zou alleen 50 euro over hebben voor s...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
goeie
Neequote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:11 schreef Taexon het volgende:
Voor ¤5 mogen jullie kijken hoe we tv kijken via de tinychat
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik zou alleen 50 euro over hebben voor s...
Sorry hoor
Schaken is best leuk toch?quote:
Ligt eraan hoe knap je bent en hoeveel je betaalt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Naar jou toe? Wat mag ik verwachten?
Nee, luchtkussens zijn leukquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Schaken is best leuk toch?
[..]
Ligt eraan hoe knap je bent en hoeveel je betaalt.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]zeg kom je wat tekort ofzo
Wut wat, je bent toch geen hoerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Schaken is best leuk toch?
[..]
Ligt eraan hoe knap je bent en hoeveel je betaalt.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
AJ heeft 2 luchtkussentjes
Zomaar krijg ik de schuldquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:13 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Meestal ben jij degene die over dit soort onderwerpen begint
3, je vergeet mijn kont.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
AJ heeft 2 luchtkussens
nee jij bent het altijdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:13 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Meestal ben jij degene die over dit soort onderwerpen begint
Ja ik wil mezelf onschuld aan pratenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zomaar krijg ik de schuld
Wat danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |