Ik bedoel, dat bier interesseert me geen ene flikkerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oja, ik moet geen vuile woorden in de mond nemen
Ben je morgen vrij of moet je werkenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik bedoel, dat bier interesseert me geen ene flikker
Goed nummerquote:
Hoef ik ook niet. Ben veel van de dag immers niet aanwezig geweest. Dat komt misschien volgende maand wel weer een keer. Hoewel 1x eigenlijk genoeg isquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat wordt geen id van Arcee in posts behalen
Jouw id halen lijkt me wel een mooie opgave.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoef ik ook niet. Ben veel van de dag immers niet aanwezig geweest. Dat komt misschien volgende maand wel weer een keer. Hoewel 1x eigenlijk genoeg is
Op een dag? Zelfs in een jaar is dat nog nooit iemand geluktquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jouw id halen lijkt me wel een mooie opgave.
Interesseert me vrij weinig om eerlijk te zijn.quote:
Ooh jij bent het hypoquote:
Voel ik daar wat frustratie omdat hij geen aandacht aan jou geeftquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Interesseert me vrij weinig om eerlijk te zijn.
Waarom log je niet 'gewoon' in als jezelfquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Interesseert me vrij weinig om eerlijk te zijn.
Zo vreemd is hep nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh jij bent het hypo
Ik dacht dat heppie in de derde persoon over zichzelf aan het praten was
Oohquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zo vreemd is hep nou ook weer niet.
Omdat ik zijn wificode niet heb. En is teveel werk.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom log je niet 'gewoon' in als jezelf
Dit is toch veel mooierquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom log je niet 'gewoon' in als jezelf
Ik vind het vreemdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dit is toch veel mooier
Liefde is: op elkaars FOK! account inloggen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Omdat ik zijn wificode niet heb. En is teveel werk.
Wat een hosselaar.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:30 schreef Angel-Joy het volgende:
Er was een man@gym, hij had zijn broek opgetrokken tot aan zijn oksels, en lachte hele tijd aan mij.
Ik kon mijn lach niet inhouden dus moest lachen(uitlachen), maar volgens mij dacht hij dat ik met hem flirtte.
Geen zin in om over uit te breiden, sorryquote:
Ja toch.quote:
Ik heb het al voor je gedaan. Kus.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen zin in om over uit te breiden, sorry
Dus heb je nu zijn nummerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja toch.
Wat is daar zoveel werk aan?
"hey schat, wat is je wifi ww?"
"ww"
instellingen, draadloos en netwerken, eentje aanklikken, ww invoeren.
Naar safari en fok, inloggen, klaar.
Kost een minuut.
Much appreciatedquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb het al voor je gedaan. Kus.
Wat moet ik met zijn nummerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus heb je nu zijn nummer
Ja of ze blijft gewoon op Heppies account
Ja, vlieg morgenmiddag inderdaad. Ja, wel zin inquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je komt morgen naar NL toch? Al zin in?:D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |