abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122929235
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

educatief enzo
nou nou nou
pi_122929279
De puppy is geboren
pi_122929293
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:49 schreef Dientje12 het volgende:

[..]

nou nou nou
Oja, ik moet geen vuile woorden in de mond nemen :X
Je maintiendrai
pi_122929389
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Oja, ik moet geen vuile woorden in de mond nemen :X
Ik bedoel, dat bier interesseert me geen ene flikker
pi_122929425
Ik neem afscheid, tjuuss
pi_122929444
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:53 schreef nodig het volgende:
Ik neem afscheid, tjuuss
Veel plezier :W
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122929451
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:52 schreef Dientje12 het volgende:

[..]

Ik bedoel, dat bier interesseert me geen ene flikker
Ben je morgen vrij of moet je werken :?
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122929671
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:53 schreef nodig het volgende:
Ik neem afscheid, tjuuss
doeg :W
Je maintiendrai
pi_122930008
't is een beetje stil :{
Je maintiendrai
  vrijdag 15 februari 2013 @ 21:04:47 #60
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_122930042
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:50 schreef Dientje12 het volgende:
De puppy is geboren
foto :D :D O+
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_122930292
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:04 schreef supersof het volgende:

[..]

foto :D :D O+
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122930310
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:04 schreef supersof het volgende:

[..]

foto :D :D O+
Die dieren zijn helemaal bebloed en kaal nu he?
Je maintiendrai
pi_122930663
Een liedje dan maar :s)

"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122930705
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:18 schreef Stuart het volgende:
Een liedje dan maar :s)

Goed nummer _O_
Nog eentje van The Fray

Je maintiendrai
pi_122930729
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
't is een beetje stil :{
Understatement :Y
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122930752
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:19 schreef Stuart het volgende:

[..]

Understatement :Y
Dat wordt geen id van Arcee in posts behalen :N
Je maintiendrai
pi_122930774
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Dat wordt geen id van Arcee in posts behalen :N
Hoef ik ook niet. Ben veel van de dag immers niet aanwezig geweest. Dat komt misschien volgende maand wel weer een keer. Hoewel 1x eigenlijk genoeg is :Y
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122930882
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:21 schreef Stuart het volgende:

[..]

Hoef ik ook niet. Ben veel van de dag immers niet aanwezig geweest. Dat komt misschien volgende maand wel weer een keer. Hoewel 1x eigenlijk genoeg is :Y
Jouw id halen lijkt me wel een mooie opgave.
Je maintiendrai
pi_122930886
Heppie is aan het gamen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_122930915
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Jouw id halen lijkt me wel een mooie opgave.
Op een dag? Zelfs in een jaar is dat nog nooit iemand gelukt :D
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122930972
Hoi
pi_122930981
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:25 schreef Angel-Joy het volgende:
Hoi
Heyyyyyy
Beter onethisch dan oneetbaar
pi_122931001
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:23 schreef 2Happy4U het volgende:
Heppie is aan het gamen.
welke game?
Je maintiendrai
pi_122931009
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:25 schreef Angel-Joy het volgende:
Hoi
:W
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122931024
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:25 schreef Angel-Joy het volgende:
Hoi
En lekker naar halfnaakte mannen gekeken?
Je maintiendrai
pi_122931032
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

welke game?
Interesseert me vrij weinig om eerlijk te zijn.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_122931044
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:23 schreef 2Happy4U het volgende:
Heppie is aan het gamen.
Ooh jij bent het hypo :P
Ik dacht dat heppie in de derde persoon over zichzelf aan het praten was :@
Je maintiendrai
pi_122931069
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:26 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Interesseert me vrij weinig om eerlijk te zijn.
Voel ik daar wat frustratie omdat hij geen aandacht aan jou geeft ;(
Je maintiendrai
pi_122931092
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:26 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Interesseert me vrij weinig om eerlijk te zijn.
Waarom log je niet 'gewoon' in als jezelf :?
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122931094
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Ooh jij bent het hypo :P
Ik dacht dat heppie in de derde persoon over zichzelf aan het praten was :@
Zo vreemd is hep nou ook weer niet.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_122931137
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:28 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Zo vreemd is hep nou ook weer niet.
Ooh :@
Je maintiendrai
pi_122931158
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:28 schreef Stuart het volgende:

[..]

Waarom log je niet 'gewoon' in als jezelf :?
Omdat ik zijn wificode niet heb. En is teveel werk.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_122931163
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:28 schreef Stuart het volgende:

[..]

Waarom log je niet 'gewoon' in als jezelf :?
Dit is toch veel mooier O+

Liefde is: op elkaars FOK! account inloggen.
Je maintiendrai
pi_122931203
Er was een man@gym, hij had zijn broek opgetrokken tot aan zijn oksels, en lachte hele tijd aan mij.
Ik kon mijn lach niet inhouden dus moest lachen(uitlachen), maar volgens mij dacht hij dat ik met hem flirtte.
pi_122931215
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Dit is toch veel mooier O+

Liefde is: op elkaars FOK! account inloggen.
Ik vind het vreemd :{
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122931222
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:29 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Omdat ik zijn wificode niet heb. En is teveel werk.
:')
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122931244
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:30 schreef Angel-Joy het volgende:
Er was een man@gym, hij had zijn broek opgetrokken tot aan zijn oksels, en lachte hele tijd aan mij.
Ik kon mijn lach niet inhouden dus moest lachen(uitlachen), maar volgens mij dacht hij dat ik met hem flirtte.
Wat een hosselaar.
Je maintiendrai
pi_122931269
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:30 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ik vind het vreemd :{
waarom?
Je maintiendrai
pi_122931307
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

waarom?
Geen zin in om over uit te breiden, sorry :s)
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122931328
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122931358
Hypo, heb je trouwens nog pannenkoeken gebakken?
Je maintiendrai
pi_122931414
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Wat een hosselaar.
Ja toch. :D

Wat is daar zoveel werk aan?
"hey schat, wat is je wifi ww?"
"ww"
instellingen, draadloos en netwerken, eentje aanklikken, ww invoeren.
Naar safari en fok, inloggen, klaar.
Kost een minuut.
pi_122931436
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:32 schreef Stuart het volgende:

[..]

Geen zin in om over uit te breiden, sorry :s)
Ik heb het al voor je gedaan. Kus.
pi_122931458
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:34 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ja toch. :D

Wat is daar zoveel werk aan?
"hey schat, wat is je wifi ww?"
"ww"
instellingen, draadloos en netwerken, eentje aanklikken, ww invoeren.
Naar safari en fok, inloggen, klaar.
Kost een minuut.
Dus heb je nu zijn nummer :@

Ja of ze blijft gewoon op Heppies account :D
Je maintiendrai
pi_122931491
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:35 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik heb het al voor je gedaan. Kus.
Much appreciated :*
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122931538
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Dus heb je nu zijn nummer :@

Ja of ze blijft gewoon op Heppies account :D
Wat moet ik met zijn nummer :'(

Moet ze zelf weten. Wou ff zeggen dat het best makkelijk is.
pi_122931566
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:36 schreef Stuart het volgende:

[..]

Much appreciated :*
You're welcome
pi_122931613
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:37 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

You're welcome
*G*
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122931693
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:38 schreef Stuart het volgende:

[..]

*G*
Je komt morgen naar NL toch? Al zin in?:D
pi_122931752
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:39 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Je komt morgen naar NL toch? Al zin in?:D
Ja, vlieg morgenmiddag inderdaad. Ja, wel zin in :Y
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')