abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122931032
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

welke game?
Interesseert me vrij weinig om eerlijk te zijn.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_122931044
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:23 schreef 2Happy4U het volgende:
Heppie is aan het gamen.
Ooh jij bent het hypo :P
Ik dacht dat heppie in de derde persoon over zichzelf aan het praten was :@
Je maintiendrai
pi_122931069
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:26 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Interesseert me vrij weinig om eerlijk te zijn.
Voel ik daar wat frustratie omdat hij geen aandacht aan jou geeft ;(
Je maintiendrai
pi_122931092
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:26 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Interesseert me vrij weinig om eerlijk te zijn.
Waarom log je niet 'gewoon' in als jezelf :?
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122931094
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Ooh jij bent het hypo :P
Ik dacht dat heppie in de derde persoon over zichzelf aan het praten was :@
Zo vreemd is hep nou ook weer niet.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_122931137
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:28 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Zo vreemd is hep nou ook weer niet.
Ooh :@
Je maintiendrai
pi_122931158
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:28 schreef Stuart het volgende:

[..]

Waarom log je niet 'gewoon' in als jezelf :?
Omdat ik zijn wificode niet heb. En is teveel werk.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_122931163
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:28 schreef Stuart het volgende:

[..]

Waarom log je niet 'gewoon' in als jezelf :?
Dit is toch veel mooier O+

Liefde is: op elkaars FOK! account inloggen.
Je maintiendrai
pi_122931203
Er was een man@gym, hij had zijn broek opgetrokken tot aan zijn oksels, en lachte hele tijd aan mij.
Ik kon mijn lach niet inhouden dus moest lachen(uitlachen), maar volgens mij dacht hij dat ik met hem flirtte.
pi_122931215
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Dit is toch veel mooier O+

Liefde is: op elkaars FOK! account inloggen.
Ik vind het vreemd :{
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122931222
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:29 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Omdat ik zijn wificode niet heb. En is teveel werk.
:')
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122931244
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:30 schreef Angel-Joy het volgende:
Er was een man@gym, hij had zijn broek opgetrokken tot aan zijn oksels, en lachte hele tijd aan mij.
Ik kon mijn lach niet inhouden dus moest lachen(uitlachen), maar volgens mij dacht hij dat ik met hem flirtte.
Wat een hosselaar.
Je maintiendrai
pi_122931269
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:30 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ik vind het vreemd :{
waarom?
Je maintiendrai
pi_122931307
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

waarom?
Geen zin in om over uit te breiden, sorry :s)
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122931328
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122931358
Hypo, heb je trouwens nog pannenkoeken gebakken?
Je maintiendrai
pi_122931414
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Wat een hosselaar.
Ja toch. :D

Wat is daar zoveel werk aan?
"hey schat, wat is je wifi ww?"
"ww"
instellingen, draadloos en netwerken, eentje aanklikken, ww invoeren.
Naar safari en fok, inloggen, klaar.
Kost een minuut.
pi_122931436
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:32 schreef Stuart het volgende:

[..]

Geen zin in om over uit te breiden, sorry :s)
Ik heb het al voor je gedaan. Kus.
pi_122931458
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:34 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ja toch. :D

Wat is daar zoveel werk aan?
"hey schat, wat is je wifi ww?"
"ww"
instellingen, draadloos en netwerken, eentje aanklikken, ww invoeren.
Naar safari en fok, inloggen, klaar.
Kost een minuut.
Dus heb je nu zijn nummer :@

Ja of ze blijft gewoon op Heppies account :D
Je maintiendrai
pi_122931491
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:35 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik heb het al voor je gedaan. Kus.
Much appreciated :*
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122931538
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Dus heb je nu zijn nummer :@

Ja of ze blijft gewoon op Heppies account :D
Wat moet ik met zijn nummer :'(

Moet ze zelf weten. Wou ff zeggen dat het best makkelijk is.
pi_122931566
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:36 schreef Stuart het volgende:

[..]

Much appreciated :*
You're welcome
pi_122931613
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:37 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

You're welcome
*G*
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122931693
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:38 schreef Stuart het volgende:

[..]

*G*
Je komt morgen naar NL toch? Al zin in?:D
pi_122931752
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:39 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Je komt morgen naar NL toch? Al zin in?:D
Ja, vlieg morgenmiddag inderdaad. Ja, wel zin in :Y
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')