Ik bedoel, dat bier interesseert me geen ene flikkerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oja, ik moet geen vuile woorden in de mond nemen
Ben je morgen vrij of moet je werkenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik bedoel, dat bier interesseert me geen ene flikker
Goed nummerquote:
Hoef ik ook niet. Ben veel van de dag immers niet aanwezig geweest. Dat komt misschien volgende maand wel weer een keer. Hoewel 1x eigenlijk genoeg isquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat wordt geen id van Arcee in posts behalen
Jouw id halen lijkt me wel een mooie opgave.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoef ik ook niet. Ben veel van de dag immers niet aanwezig geweest. Dat komt misschien volgende maand wel weer een keer. Hoewel 1x eigenlijk genoeg is
Op een dag? Zelfs in een jaar is dat nog nooit iemand geluktquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jouw id halen lijkt me wel een mooie opgave.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |