abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122928608
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:37 schreef Dientje12 het volgende:

[..]

Je kan toch ook varen?
Dat zou wel kunnen maar dat doe ik nooit. Ik heb dat 1x gedaan en het duurt lang, is bijna net zo duur en ik werd nog ziek ook op die boot :D
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122928637
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:38 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dat zou wel kunnen maar dat doe ik nooit. Ik heb dat 1x gedaan en het duurt lang, is bijna net zo duur en ik werd nog ziek ook op die boot :D
Oh, nee dan moet je dat niet doen :9
pi_122928681
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:39 schreef Dientje12 het volgende:

[..]

Oh, nee dan moet je dat niet doen :9
Nee, precies. Hoewel het wel 'leuk' klinkt eigenlijk. Met de trein naar de kust, daar met de boot en dan heb je een eigen hut waar je kunt slapen en 7 uur later ben je dan in NL en vaak nog goedkoper dan vliegen ook maar het is niet voor mij :N
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122928708
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:40 schreef Stuart het volgende:

[..]

Nee, precies. Hoewel het wel 'leuk' klinkt eigenlijk. Met de trein naar de kust, daar met de boot en dan heb je een eigen hut waar je kunt slapen en 7 uur later ben je dan in NL en vaak nog goedkoper dan vliegen ook maar het is niet voor mij :N
Gewoon gaan vliegen dus
pi_122928737
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:40 schreef Dientje12 het volgende:

[..]

Gewoon gaan vliegen dus
Precies. Ik woon niet ver van het metro station en die lijn gaat rechtstreeks naar Heathrow. Duurt iets minder dan een uurtje. Handig wel :Y
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122928756
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:40 schreef Stuart het volgende:

[..]

Nee, precies. Hoewel het wel 'leuk' klinkt eigenlijk. Met de trein naar de kust, daar met de boot en dan heb je een eigen hut waar je kunt slapen en 7 uur later ben je dan in NL en vaak nog goedkoper dan vliegen ook maar het is niet voor mij :N
Maar met welke maatschappij vlieg je nu, en wat ga je die hele week doen in NL, gewoon vrienden opzoeken?
Je maintiendrai
pi_122928820
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Maar met welke maatschappij vlieg je nu, en wat ga je die hele week doen in NL, gewoon vrienden opzoeken?
KLM
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122928845
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:42 schreef Stuart het volgende:

[..]

KLM
En hoe ga je de hele week in NL vullen :P ?
Je maintiendrai
pi_122928852
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122928955
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

En hoe ga je de hele week in NL vullen :P ?
Waarom vraag je dat :?
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122929000
Mijn youtube geluid doet het weer es niet
pi_122929011
quote:
8s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:45 schreef Dientje12 het volgende:
Mijn youtube geluid doet het weer es niet
Misschien browser even legen en afsluiten :?
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122929012
quote:
5s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:44 schreef Stuart het volgende:

[..]

Waarom vraag je dat :?
Gewoon, ik vraag me af wat je allemaal in NL kan doen, behalve bij vrienden langs gaan, in mijn ogen zijn we namelijk niet het meest toeristische land ter wereld :)
Je maintiendrai
pi_122929019
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:45 schreef Stuart het volgende:

[..]

Misschien browser even legen en afsluiten :?
nu wel weer :')
pi_122929032
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Gewoon, ik vraag me af wat je allemaal in NL kan doen, behalve bij vrienden langs gaan, in mijn ogen zijn we namelijk niet het meest toeristische land ter wereld :)
Ik ben dan ook geen toerist :N
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122929035
En die kut tv staat te hard
pi_122929040
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:45 schreef Dientje12 het volgende:

[..]

nu wel weer :')
Gelukkig maar *G*
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122929052
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:45 schreef Dientje12 het volgende:
En die kut tv staat te hard
Dan zet je 'em zachter :D
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122929054
quote:
8s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:45 schreef Dientje12 het volgende:
Mijn youtube geluid doet het weer es niet
Als je meerder geluids functies open hebt staan op je pc kan hij het soms niet aan, misschien moet je even andere taken waar geluid uit komt afsluiten.
Je maintiendrai
pi_122929065
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:46 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dan zet je 'em zachter :D
Nee me vader kijkt :')
pi_122929079
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:46 schreef Dientje12 het volgende:

[..]

Nee me vader kijkt :')
Oooh :D _O-
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122929094
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:45 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ik ben dan ook geen toerist :N
een fototoestel en Japans uiterlijk zijn niet aan jou besteed?
Je maintiendrai
pi_122929103
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:46 schreef Dientje12 het volgende:

[..]

Nee me vader kijkt :')
Naar The Voice Kids?
Je maintiendrai
pi_122929155
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Naar The Voice Kids?
Nee, een of ander saaie ouwe lullen programma over hoe bier word gemaakt.. :O
pi_122929188
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:48 schreef Dientje12 het volgende:

[..]

Nee, een of ander saaie ouwe lullen programma over hoe bier word gemaakt.. :O
educatief enzo
Je maintiendrai
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')