Doe je dat vaker danquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:25 schreef promisionxexposed het volgende:
Door die foto heb ik zin om te stonen
Maar het boek gaat er eigenlijk niet over trouwens, de man heet Stonerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa neuh is lang geleden
Waarom zou je eng zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:34 schreef Dientje12 het volgende:
hoe eng ben ik? op een schaal van 0/10
11quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:34 schreef Dientje12 het volgende:
hoe eng ben ik? op een schaal van 0/10
Ik vind je niet eng maar voor de moeite geef ik je een 1quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Random vraag, ik doe lekker gek vandaag
Ok, dank je..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind je niet eng maar voor de moeite geef ik je een 1
Nee, ik vlieg morgenmiddag pasquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ok, dank je..
Ben je trouwens al in NL?
Dat zou wel kunnen maar dat doe ik nooit. Ik heb dat 1x gedaan en het duurt lang, is bijna net zo duur en ik werd nog ziek ook op die bootquote:
Oh, nee dan moet je dat niet doenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen maar dat doe ik nooit. Ik heb dat 1x gedaan en het duurt lang, is bijna net zo duur en ik werd nog ziek ook op die boot
Nee, precies. Hoewel het wel 'leuk' klinkt eigenlijk. Met de trein naar de kust, daar met de boot en dan heb je een eigen hut waar je kunt slapen en 7 uur later ben je dan in NL en vaak nog goedkoper dan vliegen ook maar het is niet voor mijquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh, nee dan moet je dat niet doen
Gewoon gaan vliegen dusquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, precies. Hoewel het wel 'leuk' klinkt eigenlijk. Met de trein naar de kust, daar met de boot en dan heb je een eigen hut waar je kunt slapen en 7 uur later ben je dan in NL en vaak nog goedkoper dan vliegen ook maar het is niet voor mij
Precies. Ik woon niet ver van het metro station en die lijn gaat rechtstreeks naar Heathrow. Duurt iets minder dan een uurtje. Handig welquote:
Maar met welke maatschappij vlieg je nu, en wat ga je die hele week doen in NL, gewoon vrienden opzoeken?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, precies. Hoewel het wel 'leuk' klinkt eigenlijk. Met de trein naar de kust, daar met de boot en dan heb je een eigen hut waar je kunt slapen en 7 uur later ben je dan in NL en vaak nog goedkoper dan vliegen ook maar het is niet voor mij
KLMquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar met welke maatschappij vlieg je nu, en wat ga je die hele week doen in NL, gewoon vrienden opzoeken?
Waarom vraag je datquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En hoe ga je de hele week in NL vullen?
Misschien browser even legen en afsluitenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:45 schreef Dientje12 het volgende:
Mijn youtube geluid doet het weer es niet
Gewoon, ik vraag me af wat je allemaal in NL kan doen, behalve bij vrienden langs gaan, in mijn ogen zijn we namelijk niet het meest toeristische land ter wereldquote:
nu wel weerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien browser even legen en afsluiten
Ik ben dan ook geen toeristquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gewoon, ik vraag me af wat je allemaal in NL kan doen, behalve bij vrienden langs gaan, in mijn ogen zijn we namelijk niet het meest toeristische land ter wereld
Als je meerder geluids functies open hebt staan op je pc kan hij het soms niet aan, misschien moet je even andere taken waar geluid uit komt afsluiten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:45 schreef Dientje12 het volgende:
Mijn youtube geluid doet het weer es niet
educatief enzoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, een of ander saaie ouwe lullen programma over hoe bier word gemaakt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |