abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122931773
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:36 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Wat moet ik met zijn nummer :'(

Moet ze zelf weten. Wou ff zeggen dat het best makkelijk is.
Dan kan je ook stylish je broeken tot je oksels gaan dragen, swag enzo toch!
Je maintiendrai
pi_122931796
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:40 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ja, vlieg morgenmiddag inderdaad. Ja, wel zin in :Y
Bij wie blijf je dan slapen? :P
En we moeten nog een jong meet organiseren voor jou *O*
pi_122931825
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Dan kan je ook stylish je broeken tot je oksels gaan dragen, swag enzo toch!
Ik heb al high waist broeken, maar dan niet tot mijn oksels.
#swag
pi_122931826
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:41 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Bij wie blijf je dan slapen? :P
En we moeten nog een jong meet organiseren voor jou *O*
Bij mijn ouders al zal ik die niet zoveel zien. We doen allemaal ons eigen ding zeg maar dan :Y
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122931840
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:42 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik heb al high waist broeken, maar dan niet tot mijn oksels.
#swag
niet tot je oksels :{w
Je maintiendrai
pi_122931875
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:42 schreef Stuart het volgende:

[..]

Bij mijn ouders al zal ik die niet zoveel zien. We doen allemaal ons eigen ding zeg maar dan :Y
Ahh oke, maar ook wel leuk om jouw ouders weer te zien toch? :P
En wat ga je doen in NL? Zo saai en koud hier ;(
pi_122931899
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

niet tot je oksels :{w
Vergeef me, hoe kan ik het goed maken?
pi_122931902
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:43 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ahh oke, maar ook wel leuk om jouw ouders weer te zien toch? :P
En wat ga je doen in NL? Zo saai en koud hier ;(
Ja, altijd leuk om weer te zien :Y

Hier is het ook redelijk koud en ik woon hier al zo lang dat het ook niet meer spannend is hoor :P
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122932011
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:44 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ja, altijd leuk om weer te zien :Y

Hier is het ook redelijk koud en ik woon hier al zo lang dat het ook niet meer spannend is hoor :P
Heb je nog meer familie in NL?

Ja das waar, maar dan nog is er meer te doen dan in NL :+
pi_122932048
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:46 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Heb je nog meer familie in NL?

Ja das waar, maar dan nog is er meer te doen dan in NL :+
Ik heb wel meer familie maar daar heb ik al sinds mijn 12e geen contact meer mee :N
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122932052
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:44 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Vergeef me, hoe kan ik het goed maken?
Ik voel de macht die ik nu heb :@
Je maintiendrai
pi_122932153
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Ik voel de macht die ik nu heb :@
Jouw E-penis groeit.
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:47 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ik heb wel meer familie maar daar heb ik al sinds mijn 12e geen contact meer mee :N
Vind je het niet jammer? :+
pi_122932182
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:49 schreef Angel-Joy het volgende:

Vind je het niet jammer? :+
Nee, integendeel zelfs :)
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122932202
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Maar het boek gaat er eigenlijk niet over trouwens, de man heet Stoner :+
oh domme ik
Tax wil tetten :)!
pi_122932216
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:49 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Jouw E-penis groeit.

[..]

Vind je het niet jammer? :+
Ja, juist als je denkt dat hij niet meer groter kan gebeur dit :o
Je maintiendrai
pi_122932227
Goede avond :D
pi_122932232
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:49 schreef Stuart het volgende:

[..]

Nee, integendeel zelfs :)
Je bent niet zo'n familieman, of hoezo niet?
Je maintiendrai
pi_122932244
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:50 schreef Taexon het volgende:
Goede avond :D
'avond :W
Je maintiendrai
pi_122932251
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:49 schreef Stuart het volgende:

[..]

Nee, integendeel zelfs :)
Ach, als je geen band met ze hebt en ze ook geen moeite doen om contact met jou te houden dan snap ik het wel :P
pi_122932262
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:50 schreef Taexon het volgende:
Goede avond :D
Evening :W
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122932288
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Ja, juist als je denkt dat hij niet meer groter kan gebeur dit :o
Hoe groot is het nu? :S
pi_122932308
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Je bent niet zo'n familieman, of hoezo niet?
Dat zou ik wel willen zijn hoor :Y

Het zijn gewoon vreemden van me maar er is op papier zgn. 'een band'. Het zegt me niets en ik zie ze nooit. Toen ik klein was misschien 1x per jaar :)
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122932316
Hoe is het met de mensjes hier :)?
pi_122932336
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:51 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ach, als je geen band met ze hebt en ze ook geen moeite doen om contact met jou te houden dan snap ik het wel :P
We zouden elkaar op straat niet eens herkennen :N
Nou ja, zij mij misschien wel maar ik hun zeker niet :N :D
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122932341
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:52 schreef Taexon het volgende:
Hoe is het met de mensjes hier :)?
ja goed, met jou dan?
Tax wil tetten :)!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')