Dan kan je ook stylish je broeken tot je oksels gaan dragen, swag enzo toch!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat moet ik met zijn nummer
Moet ze zelf weten. Wou ff zeggen dat het best makkelijk is.
Bij wie blijf je dan slapen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, vlieg morgenmiddag inderdaad. Ja, wel zin in
Ik heb al high waist broeken, maar dan niet tot mijn oksels.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan kan je ook stylish je broeken tot je oksels gaan dragen, swag enzo toch!
Bij mijn ouders al zal ik die niet zoveel zien. We doen allemaal ons eigen ding zeg maar danquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bij wie blijf je dan slapen?
En we moeten nog een jong meet organiseren voor jou
niet tot je okselsquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb al high waist broeken, maar dan niet tot mijn oksels.
#swag
Ahh oke, maar ook wel leuk om jouw ouders weer te zien toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij mijn ouders al zal ik die niet zoveel zien. We doen allemaal ons eigen ding zeg maar dan
Ja, altijd leuk om weer te zienquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ahh oke, maar ook wel leuk om jouw ouders weer te zien toch?
En wat ga je doen in NL? Zo saai en koud hier
Heb je nog meer familie in NL?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, altijd leuk om weer te zien
Hier is het ook redelijk koud en ik woon hier al zo lang dat het ook niet meer spannend is hoor
Ik heb wel meer familie maar daar heb ik al sinds mijn 12e geen contact meer meequote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heb je nog meer familie in NL?
Ja das waar, maar dan nog is er meer te doen dan in NL
Ik voel de macht die ik nu hebquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vergeef me, hoe kan ik het goed maken?
Jouw E-penis groeit.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik voel de macht die ik nu heb
Vind je het niet jammer?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb wel meer familie maar daar heb ik al sinds mijn 12e geen contact meer mee
oh domme ikquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar het boek gaat er eigenlijk niet over trouwens, de man heet Stoner
Ja, juist als je denkt dat hij niet meer groter kan gebeur ditquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jouw E-penis groeit.
[..]
Vind je het niet jammer?
Ach, als je geen band met ze hebt en ze ook geen moeite doen om contact met jou te houden dan snap ik het welquote:
Hoe groot is het nu? :Squote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja, juist als je denkt dat hij niet meer groter kan gebeur dit
Dat zou ik wel willen zijn hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je bent niet zo'n familieman, of hoezo niet?
We zouden elkaar op straat niet eens herkennenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ach, als je geen band met ze hebt en ze ook geen moeite doen om contact met jou te houden dan snap ik het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |