abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122931773
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:36 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Wat moet ik met zijn nummer :'(

Moet ze zelf weten. Wou ff zeggen dat het best makkelijk is.
Dan kan je ook stylish je broeken tot je oksels gaan dragen, swag enzo toch!
Je maintiendrai
pi_122931796
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:40 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ja, vlieg morgenmiddag inderdaad. Ja, wel zin in :Y
Bij wie blijf je dan slapen? :P
En we moeten nog een jong meet organiseren voor jou *O*
pi_122931825
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Dan kan je ook stylish je broeken tot je oksels gaan dragen, swag enzo toch!
Ik heb al high waist broeken, maar dan niet tot mijn oksels.
#swag
pi_122931826
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:41 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Bij wie blijf je dan slapen? :P
En we moeten nog een jong meet organiseren voor jou *O*
Bij mijn ouders al zal ik die niet zoveel zien. We doen allemaal ons eigen ding zeg maar dan :Y
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122931840
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:42 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik heb al high waist broeken, maar dan niet tot mijn oksels.
#swag
niet tot je oksels :{w
Je maintiendrai
pi_122931875
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:42 schreef Stuart het volgende:

[..]

Bij mijn ouders al zal ik die niet zoveel zien. We doen allemaal ons eigen ding zeg maar dan :Y
Ahh oke, maar ook wel leuk om jouw ouders weer te zien toch? :P
En wat ga je doen in NL? Zo saai en koud hier ;(
pi_122931899
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

niet tot je oksels :{w
Vergeef me, hoe kan ik het goed maken?
pi_122931902
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:43 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ahh oke, maar ook wel leuk om jouw ouders weer te zien toch? :P
En wat ga je doen in NL? Zo saai en koud hier ;(
Ja, altijd leuk om weer te zien :Y

Hier is het ook redelijk koud en ik woon hier al zo lang dat het ook niet meer spannend is hoor :P
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122932011
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:44 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ja, altijd leuk om weer te zien :Y

Hier is het ook redelijk koud en ik woon hier al zo lang dat het ook niet meer spannend is hoor :P
Heb je nog meer familie in NL?

Ja das waar, maar dan nog is er meer te doen dan in NL :+
pi_122932048
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:46 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Heb je nog meer familie in NL?

Ja das waar, maar dan nog is er meer te doen dan in NL :+
Ik heb wel meer familie maar daar heb ik al sinds mijn 12e geen contact meer mee :N
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122932052
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:44 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Vergeef me, hoe kan ik het goed maken?
Ik voel de macht die ik nu heb :@
Je maintiendrai
pi_122932153
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Ik voel de macht die ik nu heb :@
Jouw E-penis groeit.
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:47 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ik heb wel meer familie maar daar heb ik al sinds mijn 12e geen contact meer mee :N
Vind je het niet jammer? :+
pi_122932182
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:49 schreef Angel-Joy het volgende:

Vind je het niet jammer? :+
Nee, integendeel zelfs :)
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122932202
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Maar het boek gaat er eigenlijk niet over trouwens, de man heet Stoner :+
oh domme ik
Tax wil tetten :)!
pi_122932216
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:49 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Jouw E-penis groeit.

[..]

Vind je het niet jammer? :+
Ja, juist als je denkt dat hij niet meer groter kan gebeur dit :o
Je maintiendrai
pi_122932227
Goede avond :D
pi_122932232
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:49 schreef Stuart het volgende:

[..]

Nee, integendeel zelfs :)
Je bent niet zo'n familieman, of hoezo niet?
Je maintiendrai
pi_122932244
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:50 schreef Taexon het volgende:
Goede avond :D
'avond :W
Je maintiendrai
pi_122932251
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:49 schreef Stuart het volgende:

[..]

Nee, integendeel zelfs :)
Ach, als je geen band met ze hebt en ze ook geen moeite doen om contact met jou te houden dan snap ik het wel :P
pi_122932262
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:50 schreef Taexon het volgende:
Goede avond :D
Evening :W
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122932288
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Ja, juist als je denkt dat hij niet meer groter kan gebeur dit :o
Hoe groot is het nu? :S
pi_122932308
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Je bent niet zo'n familieman, of hoezo niet?
Dat zou ik wel willen zijn hoor :Y

Het zijn gewoon vreemden van me maar er is op papier zgn. 'een band'. Het zegt me niets en ik zie ze nooit. Toen ik klein was misschien 1x per jaar :)
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122932316
Hoe is het met de mensjes hier :)?
pi_122932336
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:51 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ach, als je geen band met ze hebt en ze ook geen moeite doen om contact met jou te houden dan snap ik het wel :P
We zouden elkaar op straat niet eens herkennen :N
Nou ja, zij mij misschien wel maar ik hun zeker niet :N :D
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122932341
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:52 schreef Taexon het volgende:
Hoe is het met de mensjes hier :)?
ja goed, met jou dan?
Tax wil tetten :)!
pi_122932347
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:52 schreef Taexon het volgende:
Hoe is het met de mensjes hier :)?
Never been better! Et toi :?
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122932366
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:51 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Hoe groot is het nu? :S
Groter dan de benodigde 30cm in ieder geval :@
Je maintiendrai
pi_122932388
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:52 schreef Taexon het volgende:
Hoe is het met de mensjes hier :)?
Ik ben een mens, een grote mens, geen mensje.
Goed, met jou dan?
pi_122932402
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:52 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

ja goed, met jou dan?
Mooi zo, ook goed hoor :)
Vanwege wat die sad PI? :P
pi_122932406
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:52 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dat zou ik wel willen zijn hoor :Y

Het zijn gewoon vreemden van me maar er is op papier zgn. 'een band'. Het zegt me niets en ik zie ze nooit. Toen ik klein was misschien 1x per jaar :)
Ja dat herken ik wel :P
Maar mijn familie is dan ook wel heel apart :') Rare mensen enzo.
Je maintiendrai
pi_122932418
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:52 schreef Taexon het volgende:
Hoe is het met de mensjes hier :)?
goedgoed en met jou?
Je maintiendrai
pi_122932428
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:52 schreef Stuart het volgende:

[..]

We zouden elkaar op straat niet eens herkennen :N
Nou ja, zij mij misschien wel maar ik hun zeker niet :N :D
Hèhè :')
Gewoon ze toevoegen op FB en af en toe wat like'en is wel genoeg :+
pi_122932463
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Ja dat herken ik wel :P
Maar mijn familie is dan ook wel heel apart :') Rare mensen enzo.
Je hebt het niet voor het kiezen met ze :D
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122932466
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Groter dan de benodigde 30cm in ieder geval :@
Te groot man.
Zo maak je geen vrouw blij.
pi_122932472
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:53 schreef Taexon het volgende:

[..]

Mooi zo, ook goed hoor :)
Vanwege wat die sad PI? :P
koppijn maar gaat al weg :s)
Tax wil tetten :)!
pi_122932478
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:54 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Hèhè :')
Gewoon ze toevoegen op FB en af en toe wat like'en is wel genoeg :+
Ik zou ze niet accepteren op FB :N
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122932501
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:55 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ik zou ze niet accepteren op FB :N
Mij wel?? :@
pi_122932513
*te lui om iedereen te quoten*

Goed met iedereen dus :7 mooizo :D

Gaat hier ook heel goed :)
pi_122932543
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:55 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Mij wel?? :@
Niet als ik je nog nooit heb ontmoet :N :@
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122932546
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:55 schreef Taexon het volgende:
*te lui om iedereen te quoten*

Goed met iedereen dus :7 mooizo :D

Gaat hier ook heel goed :)
Goed om te weten man
Tax wil tetten :)!
pi_122932558
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:54 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Te groot man.
Zo maak je geen vrouw blij.
Is natuurlijk allen E he :{w
Je maintiendrai
pi_122932564
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:55 schreef Taexon het volgende:
*te lui om iedereen te quoten*

Goed met iedereen dus :7 mooizo :D

Gaat hier ook heel goed :)
Lucky fish :D
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122932634
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:56 schreef Stuart het volgende:

[..]

Niet als ik je nog nooit heb ontmoet :N :@
Ingewikkeld zeg ;(
Wanneer Jong meet dan? :7
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Is natuurlijk allen E he :{w
Irl is het maar 4cm? *)
pi_122932675
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:58 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ingewikkeld zeg ;(
Wanneer Jong meet dan? :7

[..]

Irl is het maar 4cm? *)
IRL is die precies goed *)
Je maintiendrai
pi_122932705
kaas

[ Bericht 64% gewijzigd door AnimeFan op 15-02-2013 22:05:52 ]
pi_122932707
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:58 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ingewikkeld zeg ;(
Wanneer Jong meet dan? :7

Jij voegt mensen toe op FB die je nog nooit hebt ontmoet? Wat heb je daaraan? :@ :D
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122932782
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:59 schreef Stuart het volgende:

[..]

Jij voegt mensen toe op FB die je nog nooit hebt ontmoet? Wat heb je daaraan? :@ :D
net doen alsof je vrienden hebt toch ;(
Je maintiendrai
pi_122932837
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 22:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

net doen alsof je vrienden hebt toch ;(
Ik vind FB een beetje te privé om onbekenden op toe te voegen :@
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122932848
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:59 schreef Stuart het volgende:

[..]

Jij voegt mensen toe op FB die je nog nooit hebt ontmoet? Wat heb je daaraan? :@ :D
Nee, ik voeg ook geen "vreemden" toe hoor :P
Maar wel mensen die ik eigenlijk weinig tot niet spreek, maar wel "ken"
pi_122932888
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 22:02 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Nee, ik voeg ook geen "vreemden" toe hoor :P
Maar wel mensen die ik eigenlijk weinig tot niet spreek, maar wel "ken"
Fair enough. Ik heb ook wel mensen op FB die ik niet elke week zie :Y
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')