abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122932347
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:52 schreef Taexon het volgende:
Hoe is het met de mensjes hier :)?
Never been better! Et toi :?
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122932366
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:51 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Hoe groot is het nu? :S
Groter dan de benodigde 30cm in ieder geval :@
Je maintiendrai
pi_122932388
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:52 schreef Taexon het volgende:
Hoe is het met de mensjes hier :)?
Ik ben een mens, een grote mens, geen mensje.
Goed, met jou dan?
pi_122932402
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:52 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

ja goed, met jou dan?
Mooi zo, ook goed hoor :)
Vanwege wat die sad PI? :P
pi_122932406
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:52 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dat zou ik wel willen zijn hoor :Y

Het zijn gewoon vreemden van me maar er is op papier zgn. 'een band'. Het zegt me niets en ik zie ze nooit. Toen ik klein was misschien 1x per jaar :)
Ja dat herken ik wel :P
Maar mijn familie is dan ook wel heel apart :') Rare mensen enzo.
Je maintiendrai
pi_122932418
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:52 schreef Taexon het volgende:
Hoe is het met de mensjes hier :)?
goedgoed en met jou?
Je maintiendrai
pi_122932428
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:52 schreef Stuart het volgende:

[..]

We zouden elkaar op straat niet eens herkennen :N
Nou ja, zij mij misschien wel maar ik hun zeker niet :N :D
Hèhè :')
Gewoon ze toevoegen op FB en af en toe wat like'en is wel genoeg :+
pi_122932463
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Ja dat herken ik wel :P
Maar mijn familie is dan ook wel heel apart :') Rare mensen enzo.
Je hebt het niet voor het kiezen met ze :D
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122932466
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Groter dan de benodigde 30cm in ieder geval :@
Te groot man.
Zo maak je geen vrouw blij.
pi_122932472
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:53 schreef Taexon het volgende:

[..]

Mooi zo, ook goed hoor :)
Vanwege wat die sad PI? :P
koppijn maar gaat al weg :s)
Tax wil tetten :)!
pi_122932478
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:54 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Hèhè :')
Gewoon ze toevoegen op FB en af en toe wat like'en is wel genoeg :+
Ik zou ze niet accepteren op FB :N
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122932501
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:55 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ik zou ze niet accepteren op FB :N
Mij wel?? :@
pi_122932513
*te lui om iedereen te quoten*

Goed met iedereen dus :7 mooizo :D

Gaat hier ook heel goed :)
pi_122932543
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:55 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Mij wel?? :@
Niet als ik je nog nooit heb ontmoet :N :@
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122932546
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:55 schreef Taexon het volgende:
*te lui om iedereen te quoten*

Goed met iedereen dus :7 mooizo :D

Gaat hier ook heel goed :)
Goed om te weten man
Tax wil tetten :)!
pi_122932558
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:54 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Te groot man.
Zo maak je geen vrouw blij.
Is natuurlijk allen E he :{w
Je maintiendrai
pi_122932564
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:55 schreef Taexon het volgende:
*te lui om iedereen te quoten*

Goed met iedereen dus :7 mooizo :D

Gaat hier ook heel goed :)
Lucky fish :D
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122932634
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:56 schreef Stuart het volgende:

[..]

Niet als ik je nog nooit heb ontmoet :N :@
Ingewikkeld zeg ;(
Wanneer Jong meet dan? :7
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Is natuurlijk allen E he :{w
Irl is het maar 4cm? *)
pi_122932675
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:58 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ingewikkeld zeg ;(
Wanneer Jong meet dan? :7

[..]

Irl is het maar 4cm? *)
IRL is die precies goed *)
Je maintiendrai
pi_122932705
kaas

[ Bericht 64% gewijzigd door AnimeFan op 15-02-2013 22:05:52 ]
pi_122932707
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:58 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ingewikkeld zeg ;(
Wanneer Jong meet dan? :7

Jij voegt mensen toe op FB die je nog nooit hebt ontmoet? Wat heb je daaraan? :@ :D
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122932782
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:59 schreef Stuart het volgende:

[..]

Jij voegt mensen toe op FB die je nog nooit hebt ontmoet? Wat heb je daaraan? :@ :D
net doen alsof je vrienden hebt toch ;(
Je maintiendrai
pi_122932837
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 22:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

net doen alsof je vrienden hebt toch ;(
Ik vind FB een beetje te privé om onbekenden op toe te voegen :@
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122932848
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:59 schreef Stuart het volgende:

[..]

Jij voegt mensen toe op FB die je nog nooit hebt ontmoet? Wat heb je daaraan? :@ :D
Nee, ik voeg ook geen "vreemden" toe hoor :P
Maar wel mensen die ik eigenlijk weinig tot niet spreek, maar wel "ken"
pi_122932888
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 22:02 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Nee, ik voeg ook geen "vreemden" toe hoor :P
Maar wel mensen die ik eigenlijk weinig tot niet spreek, maar wel "ken"
Fair enough. Ik heb ook wel mensen op FB die ik niet elke week zie :Y
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')