Ja dat herken ik welquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou ik wel willen zijn hoor
Het zijn gewoon vreemden van me maar er is op papier zgn. 'een band'. Het zegt me niets en ik zie ze nooit. Toen ik klein was misschien 1x per jaar
Hèhèquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
We zouden elkaar op straat niet eens herkennen
Nou ja, zij mij misschien wel maar ik hun zeker niet![]()
Je hebt het niet voor het kiezen met zequote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dat herken ik wel
Maar mijn familie is dan ook wel heel apartRare mensen enzo.
Te groot man.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Groter dan de benodigde 30cm in ieder geval
koppijn maar gaat al wegquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mooi zo, ook goed hoor
Vanwege wat die sad PI?
Ik zou ze niet accepteren op FBquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hèhè
Gewoon ze toevoegen op FB en af en toe wat like'en is wel genoeg
Niet als ik je nog nooit heb ontmoetquote:
Goed om te weten manquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:55 schreef Taexon het volgende:
*te lui om iedereen te quoten*
Goed met iedereen dusmooizo
Gaat hier ook heel goed
Is natuurlijk allen E hequote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Te groot man.
Zo maak je geen vrouw blij.
Lucky fishquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:55 schreef Taexon het volgende:
*te lui om iedereen te quoten*
Goed met iedereen dusmooizo
Gaat hier ook heel goed
Ingewikkeld zegquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet als ik je nog nooit heb ontmoet![]()
Irl is het maar 4cm?quote:
IRL is die precies goedquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ingewikkeld zeg
Wanneer Jong meet dan?
[..]
Irl is het maar 4cm?
Jij voegt mensen toe op FB die je nog nooit hebt ontmoet? Wat heb je daaraan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ingewikkeld zeg
Wanneer Jong meet dan?
net doen alsof je vrienden hebt tochquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij voegt mensen toe op FB die je nog nooit hebt ontmoet? Wat heb je daaraan?![]()
Ik vind FB een beetje te privé om onbekenden op toe te voegenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
net doen alsof je vrienden hebt toch
Nee, ik voeg ook geen "vreemden" toe hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij voegt mensen toe op FB die je nog nooit hebt ontmoet? Wat heb je daaraan?![]()
Fair enough. Ik heb ook wel mensen op FB die ik niet elke week ziequote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik voeg ook geen "vreemden" toe hoor
Maar wel mensen die ik eigenlijk weinig tot niet spreek, maar wel "ken"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |