quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jouw vader's hoofd dan?
Ik luister nu naar Rihanna- Stay
Nee, ik heb al een baan dus hou me daar niet mee bezig, sorryquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:32 schreef ChesterPerry het volgende:
weet iemand een goede vacaturesite?
Mee eens.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het nummer is trouwens niet leuk als die homo erdoorheen begint te schreeuwen
Meeste banensites zijn best wack op internet dus ik zoek even een goedequote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik heb al een baan dus hou me daar niet mee bezig, sorry
Ik draag mijn kennis over aan anderenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:36 schreef ChesterPerry het volgende:
wat doe je trouwens voor je geld?
Kontje verkopen achter 't station, dat verdient goed.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:36 schreef ChesterPerry het volgende:
wat doe je trouwens voor je geld?
zal ik langs komenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mee eens.
Zo mooi
Mijn bed is zo leeg, zin om te knuffelen, maar heb niemand. First world problem.
Wat houd je tegenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:40 schreef Stuart het volgende:
Ik zou best ergens leidinggevende kunnen zijn trouwens. Misschien moet ik dat maar doen
Is te ver weg, zo snel kan ik niet lopenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, doe maar.
Als je nu serieus langs zou komen zou
ik je niet afwijzen.
Maar dat klinkt zo SMquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
je spelt meester verkeerd
Wie moet ik nou leiding geven? Wat voor soort werk? Ik heb geen idee .Bovendien heb ik maar weinig geduld met volwassenenquote:
Ga kruipen dan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is te ver weg, zo snel kan ik niet lopen
details man!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wie moet ik nou leiding geven? Wat voor soort werk? Ik heb geen idee .Bovendien heb ik maar weinig geduld met volwassenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |