Ik voeg ook geen Fokkers toe, want ik heb wel familie op FBquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fair enough. Ik heb ook wel mensen op FB die ik niet elke week zie
Okayquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik voeg ook geen Fokkers toe, want ik heb wel familie op FB
Of ja mijn neef, mijn "grote broer", dus die let er wel een beetje op
je wordt gecontroleerdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik voeg ook geen Fokkers toe, want ik heb wel familie op FB
Of ja mijn neef, mijn "grote broer", dus die let er wel een beetje op
Ooh wat dom van mequote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik word "beschermd".
Mijn tante controleert me en vraagt me altijd voor uitleg
Maar als ik ze niet toevoeg gaan ze vragen of ik de uitnodigingen gezien heb. Dus ik beperk maar alles.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh wat dom van me
Ik heb gewoon geen familie op FB
Vind dat sws een beetje raarquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik voeg ook geen Fokkers toe, want ik heb wel familie op FB
Of ja mijn neef, mijn "grote broer", dus die let er wel een beetje op
Ik vind jou ook raar.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:14 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Vind dat sws een beetje raar
niet over moeders a mattiequote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hak jouw moeder's hoofd er af dan
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jouw vader's hoofd dan?
Ik luister nu naar Rihanna- Stay
Nee, ik heb al een baan dus hou me daar niet mee bezig, sorryquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:32 schreef ChesterPerry het volgende:
weet iemand een goede vacaturesite?
Mee eens.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het nummer is trouwens niet leuk als die homo erdoorheen begint te schreeuwen
Meeste banensites zijn best wack op internet dus ik zoek even een goedequote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik heb al een baan dus hou me daar niet mee bezig, sorry
Ik draag mijn kennis over aan anderenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:36 schreef ChesterPerry het volgende:
wat doe je trouwens voor je geld?
Kontje verkopen achter 't station, dat verdient goed.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:36 schreef ChesterPerry het volgende:
wat doe je trouwens voor je geld?
zal ik langs komenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mee eens.
Zo mooi
Mijn bed is zo leeg, zin om te knuffelen, maar heb niemand. First world problem.
Wat houd je tegenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:40 schreef Stuart het volgende:
Ik zou best ergens leidinggevende kunnen zijn trouwens. Misschien moet ik dat maar doen
Is te ver weg, zo snel kan ik niet lopenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, doe maar.
Als je nu serieus langs zou komen zou
ik je niet afwijzen.
Maar dat klinkt zo SMquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
je spelt meester verkeerd
Wie moet ik nou leiding geven? Wat voor soort werk? Ik heb geen idee .Bovendien heb ik maar weinig geduld met volwassenenquote:
Ga kruipen dan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is te ver weg, zo snel kan ik niet lopen
details man!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wie moet ik nou leiding geven? Wat voor soort werk? Ik heb geen idee .Bovendien heb ik maar weinig geduld met volwassenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |