Ik voeg ook geen Fokkers toe, want ik heb wel familie op FBquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fair enough. Ik heb ook wel mensen op FB die ik niet elke week zie
Okayquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik voeg ook geen Fokkers toe, want ik heb wel familie op FB
Of ja mijn neef, mijn "grote broer", dus die let er wel een beetje op
je wordt gecontroleerdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik voeg ook geen Fokkers toe, want ik heb wel familie op FB
Of ja mijn neef, mijn "grote broer", dus die let er wel een beetje op
Ooh wat dom van mequote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik word "beschermd".
Mijn tante controleert me en vraagt me altijd voor uitleg
Maar als ik ze niet toevoeg gaan ze vragen of ik de uitnodigingen gezien heb. Dus ik beperk maar alles.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh wat dom van me
Ik heb gewoon geen familie op FB
Vind dat sws een beetje raarquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik voeg ook geen Fokkers toe, want ik heb wel familie op FB
Of ja mijn neef, mijn "grote broer", dus die let er wel een beetje op
Ik vind jou ook raar.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:14 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Vind dat sws een beetje raar
niet over moeders a mattiequote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hak jouw moeder's hoofd er af dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |