quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik zou alleen 50 euro over hebben voor s...
Sorry hoor
Schaken is best leuk toch?quote:
Ligt eraan hoe knap je bent en hoeveel je betaalt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Naar jou toe? Wat mag ik verwachten?
Nee, luchtkussens zijn leukquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Schaken is best leuk toch?
[..]
Ligt eraan hoe knap je bent en hoeveel je betaalt.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]zeg kom je wat tekort ofzo
Wut wat, je bent toch geen hoerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Schaken is best leuk toch?
[..]
Ligt eraan hoe knap je bent en hoeveel je betaalt.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
AJ heeft 2 luchtkussentjes
Zomaar krijg ik de schuldquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:13 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Meestal ben jij degene die over dit soort onderwerpen begint
3, je vergeet mijn kont.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
AJ heeft 2 luchtkussens
nee jij bent het altijdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:13 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Meestal ben jij degene die over dit soort onderwerpen begint
Ja ik wil mezelf onschuld aan pratenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zomaar krijg ik de schuld
Wat danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |