Ja straks raak je zwanger en krijg je een kruising tussen een mens en een komkommerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
In de KSC gaat het over komkommers die in een condoom zitten
okequote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Koppijn weg seksen toch, ik geef je wat Taexon jou niet kan geven dushi, geef me een kans
[..]
JA
Ja kijk ik heb maar een gat en dat is laten we zeggen niet bestemd voor dingen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Koppijn weg seksen toch, ik geef je wat Taexon jou niet kan geven dushi, geef me een kans
[..]
JA
Tuurlijk wel, gewoon uitproberen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja kijk ik heb maar een gat en dat is laten we zeggen niet bestemd voor dingen.
ik wil het nog wel een keer zeggen
quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gewoon uitproberen.
Zeg het maar hoor
[..]
Nulletje teveel getypt AJ?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
¤50 per uur. Dan vermaak ik je wel via de cam
Dat lijkt me maar saai, een uur lang naar een cam kijkenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
¤50 per uur. Dan vermaak ik je wel via de cam
Ja, precies.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:08 schreef nodig het volgende:
Stiekem download ze dan gewoon een filmpje van een asian die van alles doet die ze dan doorstuurt via de webcam
Tuurlijk niet, dan zit ik toch iets leuks te doen :Squote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat lijkt me maar saai, een uur lang naar een cam kijken
Like what? Leuk voor een uurquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dan zit ik toch iets leuks te doen :S
Gazenborden tegen je knuffelkonijn?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dan zit ik toch iets leuks te doen :S
Ik zou alleen 50 euro over hebben voor s...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
goeie
Neequote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:11 schreef Taexon het volgende:
Voor ¤5 mogen jullie kijken hoe we tv kijken via de tinychat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |